Barbacoa

Voordelig
Erg kort
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met 6 collega's uit eten geweest bij Barbacoa. Hadden gelukkig gereserveerd want de zaak was afgeladen vol! Werden allervriendelijkst ontvangen en kregen correcte uitleg over de gang van zaken. Vlees etc van goede kwaliteit en alles werd goed aangevuld evenals de salades.
Uiterst vriendelijke en correcte bediening die goed in de gaten hielden als de glazen weer gevuld konden worden.
Wel een beetje vreemd dat er per persoon maar 1x ijs kon worden gehaald.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met een grote groep gegeten bij Barbacoa. De bediening was super vriendelijk en kwam regelmatig vragen of we wat wilden drinken.
Vlees was van redelijke kwaliteit. Voor mensen die liever niet al te veel vlees eten is het menu vrij beperkt. Er is geen vis, gelukkig wel een beetje groente. Salades zijn fantasieloos en lijken uit een pak te komen. Ik vind barbacoa een typische vreetschuur die geschikt is voor een grote groep met veel vleesliefhebbers.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
veel keuze in vlees, biefstuk was wel telkens op en duurde wel een tijd voor het bijgevuld werd. Wij waren met een grote groep, ze hadden een tussen tafel geplaatst echter zit hier geen bbq in. Degene die in het midden zitten in ons geval 4 personen moesten helemaal over de anderen heen buigen. Ook was er te weinig bediening, 2 voor een volle zaal, onze tafel stond helemaal vol met glazen en flesjes drinken. Die meiden konden daar verder niets aan doen, ze deden hun best maar ze redden het gewoon niet. Minpuntje was ook dat je maar 1 keer ijs mag halen, deze was echt super lekker, maar je mocht maar 1 keer 2 bolletjes halen.
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Naast het overheerlijke eten, de perfecte bediening en de leuke sfeer was er een misverstand met de grouponactie die heel sportief is opgelost door de bedrijfsleider dit was zeker de laatste keer dat we daar zullen eten
Ersin S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Dit is een uniek restaurant in het midden van het land. Het is een indoor barbecue restaurant. In het midden van iedere tafel heeft men een eigen barbecue waar je zelf het vlees op klaar mag maken. Het vlees en salades worden continu vers bijgevuld en deze mag je dan zelf pakken om vervolgens zelf klaar te maken. De bediening komt alleen langs voor de drankjes en om friet langs te brengen. Leuke ervaring en een goede tip voor een team-uitje of iets dergelijks
Haan55luud .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor de 4e keer hier gegeten en ook deze keer was het erg goed.
Genoeg keuze wat betreft vlees en saladebar.
Ziet er ook erg goed uit en word steeds gecontroleerd.
Bediening prima, niet opdringerig.
Hebben daar gegeten via Groupon, gaan zeker nog eens terug.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Erg lekker gegeten tijdens een bedrijfsuitje. Het eten was goed en er was een ruime keuze aan vlees welke zelf op de plaat klaargemaakt konden worden. Hierbij werden ook gebakken aardappels en frites bij geserveerd.
Personeel was hier en daar wat gehaast, maar bleef wel vriendelijk.
Decor is erg gezellig ingericht.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Dj107 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Eten is prima voor elkaar ruime keuze aan diverse gerechten vlees, vis of vega veel sauzen.
Stokbrood en friet zijn prima.
Bediening mag iets beter opletten voor het aanvullen van de drankjes
Fredel123 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Wij zijn hier met kerst wezen eten. Bediening was zonder meer goed. Maar geen gezellige kerstsfeer. Eten is fantasieloos maar dat kan ook niet anders alles is standaard, standaard.
Prijs kwaliteit met Kerst is onder de maat.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Op groupon had ik een bon voor dit restaurant gescoord. Het was echter moeilijk om een plekje te reserveren. Uiteindelijk was dit gelukt en ging ik met mijn partner naar dit restaurant.

Bij binnenkomst werden we naar onze tafel begeleid en werd het concept ons uitgelegd.
Vooraf kregen we een soepje en brood met kruidenboter. Later kregen we ook friet aan onze tafel geserveerd. Deze waren heel erg lekker, zo lekker dat we later nog een portie hebben bijbesteld.
Het vlees was niet heel kwalitatief, maar wel gewoon prima. Ik heb er in ieder geval heerlijk van kunnen eten. Ook was een ruime keuze aan vegetarische gerechten en groenten. De keuze in bijgerechten was wel een beetje matig. Pluspunt, sinds mijn partner nogal gek is op sauzen: de keuze hierin was erg groot. Het ijs na was lekker, maar de restrictie 2 bolletjes per persoon vond ik dan weer niet bij dit concept passen.

We dineerden hier op een regenachtige dag en we zaten vlak bij de ingang. Naar mijn idee zat ik op de tocht, dit werd gelukkig minder nadat ik van plaats had geruild met mijn partner. Verder was de aankleding niet heel warm, maar hier stoorde ik me verder niet aan. Ook de service was prima. We zijn goed geholpen: niets meer en niets minder. Ik zal hier niet zo snel terug komen, maar het was wel leuk om een keer te hebben meegemaakt.
LucasSilvia .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
bbq restarant Barbados
Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en naar onze tafels begeleid.
Eenmaal aangeschoven werd ons gevraagd of we bekend waren met het het concept. er werd ook gevraagd of we aanvullend vis wilde en of we wat wilde drinken. De bediening is vriendelijk en komt goed georganiseerd over, vrolijke gezichten tijdens het werk. Je krijgt tijdens het eten twee warme pistolets met kruidenboter. Na een minuut of 10 krijg je een bak met mooi gefrituurde patat.
vleesgerechten ik telde 15 soorten vlees die continu werden aangevuld.
Ook in de bijgerechten was er volop keuze voor ieder wat wils na afloop kan je als je zin in hebt ook ijs halen.
De afzuiging boven de eettafels werkt perfect en is schoon de volgende dag ruik je niks aan je kleren.
De inrichting is strak vormgegeven

Eindconclusie
zeker voor herhaling vatbaar

Mai N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Leuk concept, maar ik vond het eten maar wat matigjes. Je hebt een vleesbuffet en saladebuffet: voor ieder wat wils, maar niet gigantisch veel. Salades zijn van goede kwaliteit en het is fijn dat alles snel aangevuld wordt. De kwaliteit van het vlees vond ik niet zo oké. De marinade smaakte inderdaad (zoals hieronder eerder aangegeven door een andere recensent) alsof het zo uit een fabriekspotje kwam. Bovendien was het erg zout, en verder niet zo smaakvol. Als een barbecue-grillrestaurant verwacht je dat het vlees lekker is, maar dat is dus niet zo. Enigszins teleurgesteld maar snel begonnen aan het fruit en het nagerecht (3 ijsbolletjes).

De bediening is vriendelijk en voeren alle taken prima uit.

Het is er schoon en modern, maar het roept bij mij toch wel een een vreetschuurgevoel op. De aankleding is minimaal en daardoor een beetje ongezellig.

Leuk dagje uit voor als je toevallig in de buurt bent met een grotere groep. Anders zou ik hier niet meer terugkomen.
Horecastel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Gisteravond zijn we met een klein gezelschap wezen eten in Barbacoa. Het restaurant is gezellig en praktisch ingericht voor een buffet en barbecue, het ziet er allemaal fris uit. Er is weinig personeel voor het aantal aanwezige gasten en daarom worden de borden niet altijd even snel opgehaald, wel is het personeel vriendelijk en representatief. Het eten bestaat uit soep, een koud en warm buffet, keuze voor extra vis en een bolletje ijs na afloop. Wat ons direct opviel is dat het eten allemaal niet zelf is bereidt. Jammer, al is de kwaliteit van de kant en klaar producten best oke. De unox soep is uiteraard gewoontjes, de saladebar is prima, het vlees ook prima, alles ziet er zeer schoon en verzorgd uit. De vis erbij is veel, zoveel dat de meesten daarna geen vlees meer zullen eten. Daarbij kunnen wij de vis ook niet aanbevelen, de kwaliteit is zeer matig te noemen. IJsje achteraf is simpel. Voor een diner voor 2 zullen wij het niet aanraden, wij vinden het echter wel erg geschikt voor gezelschappen (die tref je daar dan ook vaak). Vooraf of achteraf kunt u zich goed vermaken bij de bowlingbaan, poolcenter of andere activiteit.
Remonensteph .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
We hebben hier verschillende keren gegeten, tot volle tevredenheid van ons hele gezelschap. Vriendelijke bediening, als je iets vraagt krijg je snel antwoord en daad. Vlees is heerlijk mals. Decor is gezellig. Eten is onbeperkt, ruime keuze uit vleessoorten dus voor ieder wat wils! Lekker salades, stokbrood, frietjes en veel keuze uit sauzen. Drankjes zijn wel wat duurder als gemiddeld. (Ongeveer 2,50 per drankje) Maar dat mag de pret voor ons niet drukken.