Barbaar Delft

Sint Agathaplein 4 2611 HR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Barbaar Delft

Barbaar is de ontmoetingsplek voor creatief en ondernemend Delft, ofwel de rebellen van innovatie. Het ruwe, minimalistische en natuurlijke decor stimuleert. Van ontbijt en lunch tot borrel en diner, je kunt de hele dag bij de Barbaar terecht om te smullen van het lekkers op de kaart. Start je dag rustig met een kop koffie en een warm ontbijtje of stel zelf je gezonde graanontbijt samen uit de ontbijtkar. Tweewekelijks bedenkt Chef Martin de vier weekspecials, waarbij de Barbaar seizoensburger - die inmiddels een legendarische status heeft verworven - vaste prik is. Daarnaast kun je kiezen uit verschillende voor- en nagerechten. Ook heeft Barbaar een divers aanbod van borrelplankjes met huisgemaakte smeersels.

Meer informatie over restaurant Barbaar Delft

Station Delft op loopafstand

Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 00:00
Zaterdag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
David D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Veel lekkere en ook regionale biertjes op de kaart. Vriendelijk personeel. Het is wel erg lawaaiig als het drukker wordt.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prettige gelegenheid op alle tijd van de dag. Vriendelijk, behulpzaam en heerlijke gerechten tegen redelijke prijzen.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke plek om gezellig te lunchen of te dineren. Het is een wat alternatieve omgeving maar wel zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is heel groot dus even vooraf bellen kan geen kwaad.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer, ook geschikt met kinderen , topavond
José V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gerecht van prima kwaliteit gegeten, stond vlot op tafel. Het werd heel erg druk met voornamelijk mensen die iets komen drinken. Het personeel lijkt dit niet bij te kunnen benen waardoor er minder aandacht was voor verdere bestellingen die we deden, maar ondanks dat we komen we zeker terug.
Sahar H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Op een woensdag biertjes gedronken en gedineerd. De dagschotel van €8,50 was stoofvlees met worteltjes en aardappelpuree en bovendien ontzettend goed bereid. Het personeel os jong, vriendelijk en ongedwongen maar bekwaam. Eigenlijk precies wat je wil.
Stevens94 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Geluncht met heerlijke broodjes. En wat erg leuk is, is dat er allemaal spelletjes liggen. Daar hebben we gezellig gebruik van gemaakt.
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prima plek om een biertje te drinken, de sfeer is oke. Ik denk niet dat ik er nog eens zal gaan eten. Wij namen de burger, de herfst variant met blauwe schimmelkaas en paddestoelen. Alleen staat er nergens wat voor vlees het is en wordt er niets gezegd over de bereiding. Dan verwacht ik geen burger die nog niet eens medium is, maar rare. Wij wilden onze burgers liever medium maar terugsturen had geen zin want de nieuw burgers waren ook rare. De smaak was in orde, wel veel verschillende kruiden, smeerseltjes waardoor de smaken van de kaas en paddestoelen niet bleef hangen. Het personeel is vriendelijk.
De stoelen, maar vooral het tafeltje (de lage variant) was te laag om comfortabel aan te zitten. En een laatste tip; de akoestiek kan nog wat extra aandacht gebruiken.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wat moet je je voorstellen bij een eclectisch eetcafé? Ze hebben geen website en het personeel wist het in eerste instantie ook niet, maar navraag leerde dat het betekent dat de kok zich niet laat binden door één stijl. Oftewel: een hip en compleet betekenisloos woord, aangezien je keuze voor het hoofdgerecht basically een keuze uit vis/vlees/vega is van het handgeschreven stuk papier op de muur.
De inrichting is hip, of althans een poging daartoe: ruwe elementen, lekker simpel, stoelen die redelijk zitten en een niet al te schoon toilet zonder papieren handdoekjes. Akoestiek is dramatisch, erg lawaaierig ondanks dat er weinig mensen waren. Wel leuk idee: echte boeken overal, de menukaarten zitten verstopt in mooie literatuur.
Geen opsmuk, gewoon simpel eten zonder pretenties en zonder uitgebreide menukaart. Mijn hoofdgerecht a 14.50 was vis en papillotte: ongedefinieerde witvis die wel zo sterk was verzopen in een overdaad aan kruiden dat het onherkenbaar was geworden, geserveerd met rucola en tomaat. Daarnaast een salade van rucola en tomaat, en gebakken roseval aardappelen... waarvan de meeste gaar waren, maar niet allemaal. Alles bij elkaar teleurstellend, en bovendien ontzettend weinig.
Nagerecht een kaasplankje; eigenlijk was dit alleen voor 2 personen te bestellen, maar het personeel vroeg de kok of hij een halve portie kon maken, en dat was geen enkel probleem. 4 soorten kaas, waaronder enkele erg lekkere (Delfts Blauw en Fenegriek kaas), maar helaas geserveerd zonder vork, maar wel met de niet-eetbare plastic korsten er nog aan. Daarbij een compote van peer in een glaasje, maar zonder vorkje of lepeltje was deze eigenlijk niet te eten.
Toen ik een glas port bestelde, was de serveerster meteen eerlijk dat de port niet erg lekker was. Een proefslokje bevestigde dat onmiddellijk, maar ze kon wel een merlot aanraden, en die was inderdaad goed te drinken. En dat is eigenlijk de samenvatting: ontzettend leuk personeel, allemaal studenten, maar wel vlot en betrokken met een scherpe blik en een goede dosis oprechtheid en humor. Het eten is zelfs voor een eetcafé ondermaats, en als je dan voor 2 gangen en een glas wijn 25 euro aftikt, betreur ik het dat ik niet voor 5 euro meer een echt goede maaltijd had genuttigd, of voor 5 euro minder een goede maaltijd .
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hier voorafgaand aan een (oud-)studentengala gegeten met een grote groep. Ondanks de grote groep was alles goed geregeld, de service en aankleding waren prima. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Ik kom hier zeker nog een keer op een "normale" avond terug.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Echt zitten smullen vanavond! Het lekkerste sinds tijden. Heerlijke burger portobello met blauwe kaas, walnoot en honing met daarbij zeer smakelijke roseval aardappeltjes. Mmmmm!
sevill .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Hier alleen geweest voor de borrel maar het brood met smeersels was erg lekker, niet de standaard aioli tapenade etc. maar "nieuwe" dips zonder dat het raar smaakt. veel keus aan bier. De verse gemberthee was ook lekker.
Binnen is het mooi, maar vooral buiten gezeten, fijn dat er wat meer leven is gekomen om het st Agathaplein (wat tot een half jaar geleden ofzo vooral erg mooi maar stil was). Aanwinst voor Delft
SamP .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Op vrijdagavond mijn beste tonijnsteak ooit gegeten bij de Barbaar. De setting, service en het eten waren van grandioos niveau. Een beetje Berlijn in Delft zou je kunnen stellen. Met een veelheid aan keuze in biertjes, ook daar geen tekort in.
joepte .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Een echte aanrader, eten is er heerlijk en de sfeer is er top!
Ik kan zeker aanraden om een keer het speciale Algenbier te proeven. De Barbaar is één van de twee ondernemers die dit speciale bier schenkt. En als je er dan toch bent, vergeet vooral geen lekker gerecht van de kaart te nemen.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Barbaar is gevestigd in het voormalige museum Nusantara, nabij het Prinsenhof en beschikt, naast een hele leuke inrichting op deze unieke locatie, over een groot terras op het hofje.
Hier heb ik genoten van een broodje beenham met chutney, het lekkerste broodje wat ik in tijden gegeten heb! Als verassing kwam er een klein kommetje zeer smakelijke wortel gember soep bij, hmmm. De koffie werd vergezeld door een zelfgebakken stukje koek, veel belovend voor de overige verse baksels op het menu. Ondanks dat toch voor een smoothie gegaan, prima en vers van de pers.
De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij, zo als je dat niet vaak meer ziet. Echt een aanrader!
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Pas prima lunch genoten op het terras van de Barbaar. Broodje Barbaar en broodje oude kaas, met daarbij als extraatje een heerlijk kommetje tomatensoep.