Baran restaurant

Quirinegang 83 2719 Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Baran restaurant

Duur
Ivis77 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
iskender kebab afgehaald, ronduit schandalig voor bijna 13 euro: bak met kippenvlees door de tomatensaus gehaald, heel veel stukken vet ertussen en het brood zat er niet bij.
dit nooit meer.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier voor het eerst gegeten en vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Echt lekker Turks eten. De jongen in de bediening gaf ons heel vriendelijk advies over de gerechten, die vervolgens heel snel op tafel stonden. De adana kebab (lamsvleesspiesjes) en de kip döner waren erg lekker gekruid. Het restaurantgedeelte is goed afgescheiden van het afhaalgedeelte (aparte ingangen). Een aanrader!
Gregor H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Kwaliteir is erg wisselend. Vaak koud eten .. snelheid lijkt belangrijker dan kwaliteit. Smaak is overigens prima........
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Voor 4 personen voor het eerst afgehaald bij Turks restaurant Baran. Wat we kregen was eigenlijk buiten verwachting, zo goed en lekker: vlees en peper in een wok bereid, een mixed grill, een gehaktspies in wrap met yoghurt, en een ovenschotel van vlees, aubergine en tevens een tapenade mix. We kregen extra nog wat lekker bereid lamsgehakt mee. Thuis aangekomen van elk gerecht geproefd. Alles had een andere smaak, lekker licht pittig soms, en ruim voldoende qua hoeveelheden. Leuk was ook dat we tijdens het wachten een kopje Turkse thee kregen, en we konden zien hoe gedreven er met de verse producten gewerkt werd.
Het restaurant zelf ziet er strak uit, en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdag 20 augustus voor het eerst daar gegeten. Het eten is voortreffelijk, niet duur en bediening zeer vriendelijk. Netjes en schoon restaurant waar ik zeker meer gaat eten.
MarleenOverdijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Doet denken aan een restaurant in Turkije, eten goed van kwaliteit en op smaak.
Hele vriendelijke bediening. Klein minpuntje was de muziek die gewoon de radio was, maar dat is in Griekenland en Turkije gebruikelijk.
Haandehar .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Laatst zaterdagmiddag met zijn tweëen geweest. Lekker op het terras gezeten, het was er erg rustig. Werden vlot en vriendelijk geholpen. Het eten vond ik voor het genre erg goed en fijne prijzen. Ook een aantal volgens mij echt turkse gerechten op het menu. Weer eens wat anders dan alleen maar kebab en kapsalon. Aanrader!
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Hier voor het eerst gegeten. Een mixgrill en een aubergine/lams oven schotel besteld. Maakte goed maar niet zoals ik gewend ben. De oranje rijst hoort droog te zijn en niet zo nat en papperig. Verder zal ik zeker nog een keer terug komen om het te proberen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Netjes en ruim opgezet Turks restaurant. Inmiddels 2x geluncht en 1x afgehaald. Dürum döner met kalfsvlees afgehaald, erg lekkere knoflooksaus en sla/tomaat smaakte erg vers.
Vriendelijke bediening, kleine foutjes zoals geen kaas in kapsalon of drankjes vergeten snel opgelost met een glimlach. Kleine kapsalon kalfsvlees is ruim voldoende voor lunch. Turkse thee ook lekker op een koude dag. Druk rond lunchtijd met mensen die döner afhalen en mensen die in restaurant lunchen. Ruime openingstijden, van ontbijt tot dessert verkrijgbaar. Kaart is uitgebreid genoeg. Echt een aanwinst voor het gerenoveerde winkelcentrum Rokkeveen. Handig dat het naast de markt is, zodat je op vrijdag daar kan lunchen voor of na een bezoek aan de markt.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Kende Baran van de winkel in Buytenwegh.
Nu al een aantal keren eten gehaald.
De kwaliteit is uitstekend en het eten is niet duur.
Het wordt goed verzorgt en goed verpakt meegegeven.
De zaak is heel licht en erg uitnodigend om binnen te stappen.
Het is er vaak erg druk en dat is knap voor een nieuw restaurant in een wijkcentrum.
Rokkeveen is er op vooruit gegaan. Wij hebben een keer gegeten bij Baran. Iskander is een aanrader lekkere yoghurtsaus met vlees en brood. De mixed grill was genoeg en niet te veel dus er ging niets terug naar de keuken. Rijst en brood als bijgerechten erg smakelijk. Hier in huis zeggen we al iedere maand een Baran dag ipv een Sonja Bakker dag LOL