Bar22

Wolvenstraat 22 1016 EP Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar22

Linya .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
's avonds een vegetarisch hoofdmenu besteld maar dit was erg weinig. Na dit gerecht nog extra brood moeten bestellen omdat we nog erg honger hadden! Weinig variatie op de kaart. Ik zou er niet nog eens eten. Alleen een drankje doen is prima.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Ik was hier met een Nu-deal. Twee lunches voor €10. Voor die prijs mag je niet veel verwachten.

De zaak zat behoorlijk vol, waardoor het enige bedienende meisje de benen onder haar lijf vandaan liep. Ondanks haar stress, bleef ze echter vriendelijk.

De tomatensoep was klein, maar lekker kruidig. De koffie-verkeerd was ook klein en er werden alleen zoetjes bij geserveerd omdat de suiker op was. Verder zat er een kleine theelepel bij. Niet handig voor in een longdrinkglas. Het broodje geitenkaas was, in de lijn der verwachting, juist ja... ook klein maar lekker.

Het was erg koud in de zaak en heb zelfs mijn jas binnen aangedaan.

Samenvattend, kost weinig maar biedt ook weinig. Wel lekker, dat wel. Voor herhaling vatbaar? Mwah nee.
Mariakroes .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Leuke zaak, vriendelijke bediening en goed eten. Alleen jammer dat alles zo ontzettend lang duurde, terwijl het niet druk was.
We hadden graag wat meer besteld dan alleen onze Nu-Deal lunch maar deze duurde al anderhalf uur. De muziek staat net iets te hard maar dat zullen veel jonge mensen juist heel hip vinden.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Mocht bar 22 zich afvragen waarom de omzet terugloopt en zij genoodzaakt zijn om met Nu-deal in zee te gaan, neem dan alsjeblieft nieuw personeel aan. Op 15-2-2013 Tien minuten gewacht, voordat ik iets kon bestellen en gezien werd. Klagende serveerster, want ow hebben jullie ook al zo'n bon. Uur gewacht op ons broodje, terwijl er 2 tafels vol zaten. In 1,5u tijd twee drankjes op. De currysoep was lekker. Mijn broodje gehakt, met feta en aardappel, was een wit bolletje met gehakt en knoflooksaus. Terug naar de keuken gestuurd, waarbij de serveerster wederom ongeinteresseerd reageerde. Triest! Heel triest! Bar 22 is denk ik een leuke bar om alleen s'avonds iets te drinken!
VanDongen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Gister hebben wij hier een hapje gegeten, super fijn om weer eens een hip tentje in Amsterdam te vinden die ook nog is heerlijk eten serveert. We hadden veel soorten hapjes en ze waren allemaal even lekker daarnaast is de bediening ook erg vriendelijk. Na een tijdje kwam de dj draaien en werd et nog leuker. Al met al, dit is zeker een aanrader en we zouden hier vast nog een keer terug komen!!
Rodney I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Wat een aanfluiting... Ondanks dat de tent helemaal leeg was, op een tafel met vrienden / personeel na gaven we ze het voordeel van de twijfel en gingen we toch naar binnen. Het "fijnproeversplateau" zag eruit alsof het rechtstreeks uit een pakje kwam. De sushi was licht bruin verkleurd... Dus daar hebben we ons maar niet aan gewaagd... De stampvoetende serveerster kwakte het armzalige "fijnproeversplateau" op tafel zonder een woord. triest! Heel triest!
Nes .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Vanavond hier gegeten, maar de serveerster had er duidelijk geen zin in. Wij hadden een bon via Nu deals maar uitleggen wat er op het bordje lag, was teveel moeite. Ook toen ik haar vroeg wat er voor ons lag was het moeilijk te zeggen wat het was... Antwoord: "volgens mij tonijn en lam of zoiets..." Verder prima gegeten, maar er moet toch echt iets aan de service gedaan worden.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Via Nudeal zijn we hier wezen lunchen. Het was erg leeg en donker, maar we werden wel prima geholpen. Vooraf een mosterdsoepje met zalmsnippers. Jammer genoeg was de soep lauw en moest ik zelf aan de serveerster vragen wat voor soep het was. Toen een desembol met eiersalade en zalm. Dit was erg lekker. Het eten was prima, misschien komen we hier 's avonds nog een keer terug vanwege de lekkere hapjes die op de kaart staan.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Afgelopen zondag hier gegeten met vriendinnen vanwege mijn verjaardag.. Het eten was heerlijk maar de bediening liet te wensen over. Moest 3 keer naar de bar lopen omdat we al een tijdje zonder drankjes zaten of een dessert wilden bestellen, maar er kwam steeds niemand langs. Toen we om 5 voor half 10 een dessert wilden bestellen kon dit bijna niet omdat de kok al naar huis was gegaan, zonder dat de bediening aan ons had gevraagd of we überhaupt nog een dessert wilden. Ze kon nog wel een stukje taart regelen maar een kaasplankje ging niet omdat ze "dan de kaas moest gaan zoeken".. Leuke tent en heerlijk eten, maar om de bediening zou ik niet snel terug komen.
VanDongen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Onlangs gegeten en kan geen negatief puntje vinden over deze avond. Het eten was super lekker, we hadden op aanrader een bordje gekregen met allemaal verschillende voorgerechtjes (erg leuk en lekker) Vanuit daar hadden we een salade, biefstukje en lam ook hier proef je dat de kok weet waar hij mee bezig is. De bediening zorgde voor een erg fijne sfeer, we hadden een aardige serveerster die nog een praatje bleef maken en echt tijd in de gasten stook. Het decor is erg hip, enige nadeel voor mensen die hier nog nooit zijn geweest is als je naar binnen kijkt lijkt het alsof het leeg staat... Maar de bar is om het hoekje en je kan dit dus niet zien. We komen hier zeker terug!