Bar Wolkers

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 18:00

Max L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bar Wolkers is een sfeervolle lunchroom, gelegen aan de gracht. Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk en de inrichting en sfeer waren zoals ik het wil bij een lunchroom: informeel en gezellig.
_Manon_ .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk aan het water op het terrasje geluncht. Zowel de tosti kip als het bltc broodje waren heerlijk. Koffie zelfs keurig met een glaasje water. Snelle en attente bediening.
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Goede plek om te vergaderen en daarbij lekker en gezond te eten. Personeel is vriendelijk en let goed op, ook als je buiten zit. Kaart is goed, maar niet spannend. Wel lekker :-)
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Leuke lunchroom. Eten prima. Broodjes wat klein qua portie. Had achteraf wellicht beter de 'grote' variant kunnen bestellen.
Personeel vriendelijk en attent, zelfs op spitsuur tijdens de zaterdagmiddag lunch.
Voor herhaling vatbaar.