Bar Wisse

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
Rosemarijn1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Wisse op een regenachtige dag. De twee gerechten werden gezellig geserveerd op een grote share plate.
Goede service, aardige eigenaar!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Laatst heerlijk in het zonnetje gezeten op het terras van Bar Wisse, de bediening was attent, vlot en meedenkend (kregen al gelijk zonnebrand aangeboden). Genoten van een boterzachte saté van zalm en zwaardvis met passende sausjes en patatjes. Daarnaast was het toilet ook een verademing ! heerlijk schoon en fris. Kortom, wij zijn dik tevreden over Bar Wisse.
Anne1010 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op de oude plek van koffie in oost zit nu bar Wisse. Je kunt hier bijna de hele dag terecht, voor lunch, diner en een borrel. Volgens mij sluiten ze pas wanneer de laatste gasten weg zijn.

Zelf heb ik hier geluncht, had de sandwich met makreel. Die was erg lekker. We moesten alleen wel erg lang wachten, volgens mij was er nog geen kok. Helaas kwam de bediening dit niet eerder melden, pas nadat wij dit zelf hadden gevraagd. Zelf waren ze vooral bezig met eten, dat is een beetje jammer.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Nadat een vriendin dit restaurant had aangeraden zijn we hier gaan eten met een vriendengroep van 8. Toen wij om 18:55 aankwamen (gereserveerd om 19:00) waren onze tafels nog niet vrij. Gasten werden letterlijk weggestuurd wat ons een erg beschamend gevoel gaf...

Drankjes werden erg snel opgenomen en gebracht door een vriendelijke serveerster. Helaas was het bier bij de tweede ronde absoluut niet goed, een geur van rotte eieren kwam je tegemoet. De biertje zijn terug genomen en na een kwartier vervangen voor een ander biertje (uit fles), niet op de rekening gezet.. Omdat het restaurant nieuw is zullen we het maar opstartproblemen noemen.

We kozen allemaal voor de Bavette (16 euro). Het werd op 1 grote schaal gebracht. Leuk idee, een soort shared dining. Helaas kwamen de bordjes (om alles van de grote schaal af te tillen) veel later waardoor ons vlees al koud begon te worden. De smaak van het vlees was heel erg lekker en ook de bijgeleverde patat was erg lekker. Wat gek was dat de rest van de schaal koud was. Koude champignons, koude aardappelpuree... We weten niet of dit nou de bedoeling was of niet maar het was niet lekker.

Het restaurant is niet gericht op groepen mensen. We zaten erg in een hoekje en na acht uur werd het veel te druk. We zijn dan ook zonder een toetje te nemen vertrokken.

Ik denk zelf dat het een prima plek is om koffie te drinken en een broodje te nuttigen. Er nog een keer gaan eten zal ik zelf over een jaar pas weer proberen, als alle kinderziektes verdwenen zijn.