Bar Spek

6,9
Lang
Kaja D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik kom hier altijd heel graag, maar helaas valt het me toch vaak weer tegen. Bediening traag en onoplettend... Pizzas zijn heerlijk maar wel vaak koud.. Kan nog wel het een en ander verbeterd worden
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Woensdag gegeten bij BarSpek. Gereserveerd voor een gezelschap van 5 man en geplaatst aan een tafeltje voor 4. Beetje krap. Vooraf wat brood (lekker!) en de menukaart bestudeert. Gekozen voor de pizza prosciutto. De wachttijd was wat lang, maar het was ook aardig druk. De pizza was matig. De bodem was niet knapperig, de tomatenpuree wat waterig, en de prosciutto niet wat ik gewend ben. Ook nog de gepofte aubergine geproefd van een disgenoot. Deze was wat lang gegaard, en de smaak was daardoor wat vlak. Het dessert was prima, wel lang wachten.
Als ik een volgende keer bij BarSpek ga eten zal ik zeker andere gerechten proberen.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gerry en Pim ,
wij hebben gisterenavond, 28 september 2016, bij Bar Spek heerlijk gegeten. Pizetta's zijn erg goed en ook lekker warm. Voor de zekerheid toch gereserveerd en gelukkig maar, want het werd behoorlijk druk. Iedere keer wanneer mijn zoon op vakantie gaat maken wij gebruik van zijn appartement in Amsterdam(Bos en Lommer) en gaan hier zeker 1 keer eten met een heerlijk wijntje, sauvignon blanc. Ongedwongen sfeer en veel jongeren, die hier komen. De bediening, met name Julia, was vriendelijk en persoonlijk, waarbij regelmatig werd gevraagd of wij voldoende hadden en of het goed was. Niets dan lof, ook voor het andere personeel. Zeker aan te bevelen. Veel succes met jullie zaak en komen zeker weer terug.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Je kunt hier voor een redelijke prijs prima eten. De Pizzetta's zijn hier erg goed! Helaas is de service vrijwel elke keer als ik hier kom niet goed. Traag, geen antwoord hebben op vragen over de kaart, bestelling niet goed noteren of ze vergeten je. Dit weerhoudt mij er niet van om eens in de zo veel tijd hier te lunchen of dineren. Het terras zou wel een keer recht getrokken kunnen worden. Als je pech hebt zit je scheef en dat is niet erg prettig!
Bill M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik kom hier wel vaker op doorreis, de gerechten zijn redelijk origineel samengesteld maar geen top, de ingrediënten worden gewoon in een bak bij elkaar gedaan, en zie maar wat je ervan maakt. Het is een hippe tent (iedereen zit dus op zijn app. te kijken) met een aangenaam terras en de bediening is attent. Niet te duur voor het gebodene, maar ik zou er niet voor omreizen.
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig restaurant met een goed kaart. Prijzen zijn schappelijk en meer gericht op de young urban twenty somethings ;) terras bij de brug is prettig en bediening is zeer afhankelijk van de persoon die je treft.. soms wat horkerig andere keren super professioneel. Heb wel een beetje het gevoel dat de consistentie achter uitgaat.. ene keer zijn de gerechten niks op aan te merken andere keer wat teleurstellend. Misschien tijd voor een nieuwe frisse winden personeel weer in het gareel krijgen?
Caronivoor .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke pizza gegeten, Proscuitto met veel ham. Mijn vriendinnen hadden de calzone met zalm en een pizza met kaas, ook beiden rijkelijk belegd. Drankjes zijn wat minder aan te raden: dure wijn of cola zonder prik.
Bediening is aardig maar wel erg informeel, je kunt maar moeilijk merken wie er gast of wie er gastvrouw is. Echt studenten die daar hun avondje stappen aan het bekostigen zijn
Stoelen en tafels zijn oud, goedkoop en verrot.
Partoe I.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag geluncht bij Spek en echt een waardeloze ervaring gehad. Bij het spek ontbijt van €10 verwacht je een bord vol anti-kater voer. Niks is minder waar, met één eitje en een stukje spek moet je het doen. Wat zijn dit voor prijzen, je bent een bar in de Baarsjes voor mensen uit de buurt, je staat niet midden op de dam toeristen te cateren?? Eten was koud, teruggestuurd en kreeg na een half uur m'n bord weer terug. Tijd is sowieso een ding. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten maar dit liep echt de spuigaten uit. Eerste keer bijna een uur, tweede keer een halfuur! Voor 1 ei! Als de keuken het niet aankan moet de bediening niet blíjven opnemen? Bediening is erg lief maar was nog niet helemaal wakker. Wel echt een geste dat het ontbijt van de rekening werd gehaald. Maar ik mis iemand die een beetje overzicht houdt in die toko, vooral zaterdag om 11.00. Als de keuken 20 x moet bellen tot iemand de moeite neemt de borden op te halen, dan vind ik het niet gek dat mijn eitje koud staat te worden.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren bij Bar Spek gegeten met vriendinnen. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zal helemaal vol! Prima wijn voor een prima prijs! Service liet soms even op zich wachten maar alle meiden zijn zo vriendelijk dat je dat snel weer vergeet. Omdat het hoofdgerecht iets langer duurde kregen wij koffie van het huis, erg netjes opgelost! Bestel vooral een pizza, die zijn erg lekker! Ook het spekplankje vooraf is een aanrader. Bedankt voor de leuke avond en tot snel!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Ossenstaart met polenta, smaakte prima, en tagliatelle met truffelsaus, ook naar genoegen, hoorde ik. Bediening was echt heel aardig. Aanrader.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Aardig personeel. Aantal keer aan de lange tafel in de hoek gezeten, heel fijn met een groepje van 7, 8 mensen. Lekker pizza's, al lagen ze bij mij tot twee keer aan toe vrij zwaar op de maag. Al met al gezellig restaurant. Naast de pizza's overigens niet een hele bijzondere kaart.
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Fijne plek om te brunchen of om met je laptop een poosje te zitten werken. Prima koffie, aardig personeel, fijne ongedwongen sfeer. Favoriet zijn de boekweitpannenkoekjes met zure room en bosbessen(jam) en de huevos rancheros (eieren uit de oven in een pittige tomatensaus met zure room en lenteui, geserveerd met zuurdesembrood). Flinke porties en goed betaalbaar voor brunch in de Baarsjes. Binnenkort toch ook de avondkaart maar eens gaan proberen. :)
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
die prijzen in onze hoofdstad!... ppphhoei.. Hellup!! En iedereen doet er aan mee! Ik moest met m'n dochter even snel ontbijtje doen. Bij Bar Spek kosten 3 gebakken spiegeleieren plus 3 boterhammen plus plakje Spek en plakje kaas maar liefst € 7,25!!
Ik zit zelf in het vak, maar iedereen kan toch een rekensommetje doen?!?
Dit ervaar ik als écht te gortig!
Beste mevrouw,

Dank voor uw feedback, als ik het goed lees heeft u voornamelijk de prijs als vervelend ervaren. We proberen oprecht een prijsbewust bedrijf te zijn en hebben niet het gevoel dat we overdreven duur zijn, zo kost een kopje koffie bijvoorbeeld € 1,90 en proberen we met onze pizza/pasta kaart een brug te maken voor de mensen met een iets lager budget. Daarbij hebben we het prijsbeleid om hoofdgerechten niet duurder te laten zijn dan € 18,50.

Wellicht dat de boterhammen net iets kleiner zijn uitgevallen dan gebruikelijk en liep het eitje net niet lekker uit, waardoor uw ervaring niet was wat het had moeten zijn. We hopen u alsnog een keer te zien, dan maken we dat graag goed met u. Schroomt u niet om voordat u komt ons een mail te sturen (info@barspek.nl), dan kunnen wij rekening houden met uw komst.

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekker eten! Goede en lekkere losse bediening! Was hier met vrienden voor een borrel en toen toch een hap blijven eten! Lekkere pizza's, de cheesecake was wat minder.de gin tonics zijn top! Komen zeker een keer terug!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gezellig druk restaurtant,bevolkt door jonge Amsterdammers die de Baarsjes aan zijn hernieuwde hipheid helpen. Vorm is helaas wel belangrijker dan inhoud, vlees smaakt oke maar zeker niet meer dan dat en groenten zijn droog.Kortom zeer gezellig voor een samenzijn maar niet onvergetelijk vanwege de keuken.
An M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Bar Spek blijft één van mijn favorieten in West. De pasta- en 'gewone' hoofdgerechten zijn prima, maar ik neem eigenlijk altijd een pizza, en ook deze keer was 'ie weer heerlijk. Dunne bodem, goede kwaliteit beleg en lekker groot. Na afloop als vaste prik een scroppino. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat het personeel in z'n eigen kloffie loopt en je dus eigenlijk niet kunt zien wie er bij de bediening hoort en wie niet. Oogt wat slordig. Maar ik blijf zeker terugkomen!
Fabio M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
eten is matig, porties zijn klein en het personnel niet heel vriendelijk. Niet echt een aanrader. Jammer omdat het vroeger beter was.
Lil89 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Erg slecht gegeten bij Bar Spek vandaag. Ze hadden een nieuwe kaart en ik koos de ravioli. Deze was ondergedompeld in een bouillon, wat gewoon smaakloos heet water was, en ik had 6 stukjes ravioli waardoor ik nog wat te eten kreeg van mijn tafelgenoten. Uiteindelijk wat van gezegd en dat werd wel goed opgepakt, bediening was goed. Voor mij voorlopig geen Bar Spek meer.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Hip restaurant in West. We zijn hier met een grote groep (12 pers) wezen eten. Eten was lekker, vooral de hapjes vooraf! Lekker brood met allerlei dips en vleeswaren. Mijn hoofdgerecht (pizza) was ook prima. Niet bijzonder, maar gewoon goed. Bij mijn tafelgenoten zag het er ook goed uit, alleen werd er bij alle gerechten (te) veel saus geserveerd. Toetjes waren ook lekker. Bediening was vriendelijk en snel, terwijl het hele restaurant vol zat. Decor is hip. Wel een matige akoestiek. Wij zaten aan een ruime tafel, maar mij viel op dat sommige tafels erg dicht op elkaar stonden.
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Ik kom hier heel graag, lekkere pizza's en gezellig interieur. Laatste keer kwamen we wat later op de avond dus de bediening had genoeg tijd voor ons. Heel spontaan en makkelijk in omgang. Zeker voor herhaling vatbaar!