Bar Spek

Admiraal de Ruijterweg 1 1057 Amsterdam Nederland Kaart
31-206188102

Over het restaurant Bar Spek

Bar Spek is dé plek in de Baarsjes waar je zijn moet - Aardig, stoer, lekker en zorgzaam, spannend en vertrouwd. Ze maken gerechten voor je met eerlijk en zorgvuldig gekozen producten, all day everyday, en dat proef je! Kom je voor een drie gangen menu, een tafel vol gerechtjes of een snelle hap tussendoor. Met je ouders, alleen of een groot gezelschap, het is oké, ze hebben iets lekkers dat erbij past. Laat je bij Spek verassen door een verantwoorde balans in de gerechten, gefocust op groente met een Noord-afrikaans twist. Of kies voor een vers gemaakte Flat bread bereidt met trots uit de steenoven door onze pizzaiolo. Waar je ook voor kiest, alle smaken komen nóg beter tot recht met een top gebrouwen Amsterdams biertje of een strak gemixte GT.

Bar Spek is in 5 jaar uitgegroeid tot een begrip in De Baarsjes. Door een toffe werkomgeving te creëren voor de medewerkers, kan Spek doen wat zij het liefste doet; het verschil maken voor de gasten!

'Guest matter, employees make the difference'

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bar Spek

Maandag t/m donderdag 08:00 - 01:00
Vrijdag 08:00 - 02:00
Zaterdag 09:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Spek

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Hippe tent, veel millennials. Acoustiek matig, kaart eenvoudig maar grappige keuzes maar het is wat afgeraffeld eten.
Deze tent verdient beter management.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gister even snel wat gegeten hier. Het eten was erg lekker, de bediening vriendelijk en attent maar niet heel snel. De inrichting is simpel en gezellig. Ik kom zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk die combinatie van voorgerechten tot een maaltijd.
Minpunt: wc voor mannen was absoluut niet fris. In tegendeel.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bar Spek ligt vlak bij mij in de buurt maar dan weer net in een straat waar ik normaal niet snel kom. Ik kende de zaak wel van het grote terras buiten maar dat zat vol waardoor ik binnen plaats nam. In het interieur was niet echt een lijn te ontdekken maar in de service van de drie medewerkers die aan mijn tafeltje verschenen wel, want die was zonder meer uitstekend. De lunch was ook prima. De Toscaanse pappa al pomodoro met basilicum en brood was lekker dik en op smaak. Ook de sandwich meatloaf met gebakken uitjes, groene kruiden, mayo, ketchup en mosterd was lekker.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Super gezellig restaurant! Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening.
De sfeer is heel goed en buiten hebben ze een leuk terras waar wij zeker nog een keer voor terugkomen als het goed weer is!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik heb hier met twee vrienden op een woensdag avond heerlijk gegeten en lang gezeten. De bediening was hartstikke aardig en helemaal niet opdringerig. Het eten was goed en de sfeer heel gezellig. Na het eten hebben wij nog een aantal drankjes gedaan tot dat netjes even aan de tafel gemeld werd dat zij de laatste ronde gingen toen. Zeker een aanrader.
Kaja D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik kom hier altijd heel graag, maar helaas valt het me toch vaak weer tegen. Bediening traag en onoplettend... Pizzas zijn heerlijk maar wel vaak koud.. Kan nog wel het een en ander verbeterd worden
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Woensdag gegeten bij BarSpek. Gereserveerd voor een gezelschap van 5 man en geplaatst aan een tafeltje voor 4. Beetje krap. Vooraf wat brood (lekker!) en de menukaart bestudeert. Gekozen voor de pizza prosciutto. De wachttijd was wat lang, maar het was ook aardig druk. De pizza was matig. De bodem was niet knapperig, de tomatenpuree wat waterig, en de prosciutto niet wat ik gewend ben. Ook nog de gepofte aubergine geproefd van een disgenoot. Deze was wat lang gegaard, en de smaak was daardoor wat vlak. Het dessert was prima, wel lang wachten.
Als ik een volgende keer bij BarSpek ga eten zal ik zeker andere gerechten proberen.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gerry en Pim ,
wij hebben gisterenavond, 28 september 2016, bij Bar Spek heerlijk gegeten. Pizetta's zijn erg goed en ook lekker warm. Voor de zekerheid toch gereserveerd en gelukkig maar, want het werd behoorlijk druk. Iedere keer wanneer mijn zoon op vakantie gaat maken wij gebruik van zijn appartement in Amsterdam(Bos en Lommer) en gaan hier zeker 1 keer eten met een heerlijk wijntje, sauvignon blanc. Ongedwongen sfeer en veel jongeren, die hier komen. De bediening, met name Julia, was vriendelijk en persoonlijk, waarbij regelmatig werd gevraagd of wij voldoende hadden en of het goed was. Niets dan lof, ook voor het andere personeel. Zeker aan te bevelen. Veel succes met jullie zaak en komen zeker weer terug.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Je kunt hier voor een redelijke prijs prima eten. De Pizzetta's zijn hier erg goed! Helaas is de service vrijwel elke keer als ik hier kom niet goed. Traag, geen antwoord hebben op vragen over de kaart, bestelling niet goed noteren of ze vergeten je. Dit weerhoudt mij er niet van om eens in de zo veel tijd hier te lunchen of dineren. Het terras zou wel een keer recht getrokken kunnen worden. Als je pech hebt zit je scheef en dat is niet erg prettig!
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig restaurant met een goed kaart. Prijzen zijn schappelijk en meer gericht op de young urban twenty somethings ;) terras bij de brug is prettig en bediening is zeer afhankelijk van de persoon die je treft.. soms wat horkerig andere keren super professioneel. Heb wel een beetje het gevoel dat de consistentie achter uitgaat.. ene keer zijn de gerechten niks op aan te merken andere keer wat teleurstellend. Misschien tijd voor een nieuwe frisse winden personeel weer in het gareel krijgen?
Caronivoor .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke pizza gegeten, Proscuitto met veel ham. Mijn vriendinnen hadden de calzone met zalm en een pizza met kaas, ook beiden rijkelijk belegd. Drankjes zijn wat minder aan te raden: dure wijn of cola zonder prik.
Bediening is aardig maar wel erg informeel, je kunt maar moeilijk merken wie er gast of wie er gastvrouw is. Echt studenten die daar hun avondje stappen aan het bekostigen zijn
Stoelen en tafels zijn oud, goedkoop en verrot.
Partoe I.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag geluncht bij Spek en echt een waardeloze ervaring gehad. Bij het spek ontbijt van €10 verwacht je een bord vol anti-kater voer. Niks is minder waar, met één eitje en een stukje spek moet je het doen. Wat zijn dit voor prijzen, je bent een bar in de Baarsjes voor mensen uit de buurt, je staat niet midden op de dam toeristen te cateren?? Eten was koud, teruggestuurd en kreeg na een half uur m'n bord weer terug. Tijd is sowieso een ding. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten maar dit liep echt de spuigaten uit. Eerste keer bijna een uur, tweede keer een halfuur! Voor 1 ei! Als de keuken het niet aankan moet de bediening niet blíjven opnemen? Bediening is erg lief maar was nog niet helemaal wakker. Wel echt een geste dat het ontbijt van de rekening werd gehaald. Maar ik mis iemand die een beetje overzicht houdt in die toko, vooral zaterdag om 11.00. Als de keuken 20 x moet bellen tot iemand de moeite neemt de borden op te halen, dan vind ik het niet gek dat mijn eitje koud staat te worden.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren bij Bar Spek gegeten met vriendinnen. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zal helemaal vol! Prima wijn voor een prima prijs! Service liet soms even op zich wachten maar alle meiden zijn zo vriendelijk dat je dat snel weer vergeet. Omdat het hoofdgerecht iets langer duurde kregen wij koffie van het huis, erg netjes opgelost! Bestel vooral een pizza, die zijn erg lekker! Ook het spekplankje vooraf is een aanrader. Bedankt voor de leuke avond en tot snel!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Ossenstaart met polenta, smaakte prima, en tagliatelle met truffelsaus, ook naar genoegen, hoorde ik. Bediening was echt heel aardig. Aanrader.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Aardig personeel. Aantal keer aan de lange tafel in de hoek gezeten, heel fijn met een groepje van 7, 8 mensen. Lekker pizza's, al lagen ze bij mij tot twee keer aan toe vrij zwaar op de maag. Al met al gezellig restaurant. Naast de pizza's overigens niet een hele bijzondere kaart.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Fijne plek om te brunchen of om met je laptop een poosje te zitten werken. Prima koffie, aardig personeel, fijne ongedwongen sfeer. Favoriet zijn de boekweitpannenkoekjes met zure room en bosbessen(jam) en de huevos rancheros (eieren uit de oven in een pittige tomatensaus met zure room en lenteui, geserveerd met zuurdesembrood). Flinke porties en goed betaalbaar voor brunch in de Baarsjes. Binnenkort toch ook de avondkaart maar eens gaan proberen. :)
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
die prijzen in onze hoofdstad!... ppphhoei.. Hellup!! En iedereen doet er aan mee! Ik moest met m'n dochter even snel ontbijtje doen. Bij Bar Spek kosten 3 gebakken spiegeleieren plus 3 boterhammen plus plakje Spek en plakje kaas maar liefst € 7,25!!
Ik zit zelf in het vak, maar iedereen kan toch een rekensommetje doen?!?
Dit ervaar ik als écht te gortig!
Beste mevrouw,

Dank voor uw feedback, als ik het goed lees heeft u voornamelijk de prijs als vervelend ervaren. We proberen oprecht een prijsbewust bedrijf te zijn en hebben niet het gevoel dat we overdreven duur zijn, zo kost een kopje koffie bijvoorbeeld € 1,90 en proberen we met onze pizza/pasta kaart een brug te maken voor de mensen met een iets lager budget. Daarbij hebben we het prijsbeleid om hoofdgerechten niet duurder te laten zijn dan € 18,50.

Wellicht dat de boterhammen net iets kleiner zijn uitgevallen dan gebruikelijk en liep het eitje net niet lekker uit, waardoor uw ervaring niet was wat het had moeten zijn. We hopen u alsnog een keer te zien, dan maken we dat graag goed met u. Schroomt u niet om voordat u komt ons een mail te sturen (info@barspek.nl), dan kunnen wij rekening houden met uw komst.

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekker eten! Goede en lekkere losse bediening! Was hier met vrienden voor een borrel en toen toch een hap blijven eten! Lekkere pizza's, de cheesecake was wat minder.de gin tonics zijn top! Komen zeker een keer terug!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gezellig druk restaurtant,bevolkt door jonge Amsterdammers die de Baarsjes aan zijn hernieuwde hipheid helpen. Vorm is helaas wel belangrijker dan inhoud, vlees smaakt oke maar zeker niet meer dan dat en groenten zijn droog.Kortom zeer gezellig voor een samenzijn maar niet onvergetelijk vanwege de keuken.