Bar Sil

Meer informatie over restaurant Bar Sil

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het is een erg gezellige bar waar je kunt eten van een Italiaanse kaart met een heerlijk wijntje erbij.
De bediening is erg vriendelijk en snel. De eigenaar werkt gewoon mee en houdt zeker van een gezellig praatje. Ook al is het druk.....een vriendelijke lach en praatje is hier zeker niet vreemd.
We hebben heerlijk en gezellig geluncht bij Bar Sil. De zwarte pasta heeft goed gesmaakt tevens de vegetarische salade met zelfgemaakte pesto. Deze pesto is heerlijk! De salade had iets minder olijfolie mogen maar dat is misschien wel een persoonelijke smaak. De tomatensoep is echt een aanrader.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Gistermiddag op het terras bij Bar Sil gezeten op de Beestenmarkt onder die mooie platanen.
Uitstekende en vlotte bediening daar, hele beste koffie, goed wijntje en een tomatensoep met brood en boter gegeten, allemaal goed verzorgd. Tafeltjes worden goed in de gaten gehouden, ook met schoonmaken en rokers asbakjes. Fijne plek op te verpozen.
Hafsa B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Onze vaste plek op de beestenmarkt. Personeel is altijd vriendelijk en niets is teveel gevraagd. Spontane eigenaar die graag een praatje met je maakt. Drankjes worden snel geserveerd, ook al is het altijd druk. Probeer een van de heerlijke Italiaanse broodjes of focaccias met een menga shake. Mijn favoriet: ananas en kokosnoot!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Ober erg aanwezig drukte behoorlijk zijn mening door. Vond een haar in mij broodje. De triangle Buono. De sla was bruinig en leek afkomstig als kant en klare supermarkt sla. Niet vers dus. Daarnaast was het broodje overladen was met kappertjes wat de smaak niet te goede kwam. Ook nog erg lang op de rekening moeten wachten. Slechte ervaring dus
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Verschil wordt hier ten positieve gemaakt door de ambiance: goed personeel; één van de mooiste horecapleinen van Nederland en dan ook nog eens lekkere paninis. De Parmasalade is helemaal top. Goede plek om het weekend te beginnen
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Een van de vele tentjes op de Beestenmakt. Altijd druk met mooi weer op het terras maar het personeel (+ de eigenaar) lopen hun benen uit hun lijf voor je.

Veel diversiteit qua broodjes en lekker van smaak. Ideaal voor een snelle lunch.
EHollemans .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Heel erg gezellig buiten op terras kunnen zitten. We waren meteen hartelijk en snel geholpen en het gebak was onverwachts nog lekkerder dan verwacht! Ze doen een lekkere toef slagroom erbij als je wat dubbeltjes extra betaalt. We hebben gelachen hoe de ober gezellig aan het werk was en vriendelijk aandacht geef aan de klanten. Geweldig om te zien dat iemand kan genieten van zijn werk terwijl anderen vrij zijn. Al voor de service zullen we dit adres in Delft onthouden!