Bar Restaurant Walden

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant Walden

7,2
YolandaOTM .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op het terras lekker biertje, alcoholvrij, gedronken en daarna binnen nog prima gegeten voor relatief weinig.
Tip voor de bediening: let op wat je tegen elkaar zegt over klanten en hoe je omgaat met de uit te serveren gerechten (Iets wat op de grond valt niet op de schaal terugleggen)
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk een avond "low budget" gegeten in restaurant Walden. De service was zeer attent en erg snel, we konden makkelijk een aperitief gebruiken buiten in de banken en ons daarna verplaatsen naar een tafeltje, dus die soepelheid was erg prettig! Het eten is qualatitief goed in verhouding tot het bedrag wat er gevraagd word, verwacht geen culinair hoogstandje maar een goede hoeveelheid aan aan gerechten en een hele gezellige avond is er zeker te halen door het warme interieur in dit bedrijf! Zal hier zeker vaker komen om dus voor mij een succes.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De lunchgerechten waren op zich prima! Weinig fantasie maar goed van smaak! Wij hebben ruim 45 minuten moeten wachten op onze lunch, terwijl andere bezoekers al snel hun bestelling hadden en alweer vertrokken. Kregen een drankje van de zaak als genoegdoening maar een excuses kan er niet af! Helaas niet onze eerste negatieve ervaring vooral qua service. Jammer want het is een gezellige zaak op een prachtige plek in Utrecht!
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gezien de prijzen vreesden wij louter studenten, maar alle leeftijden waren vertegenwoordigd.
Wij hadden de carpaccio resp. de soep van de dag (paprikasoep). Allebei lekker. Daarna varkenshaassaté resp. de spareribs. Niet kinderachtig: een héle rib! Ook heel smakelijk. Goede patat erbij en salade. Koffie en thee toe, en dat alles voor maar 15 euro p.p.
Personeel was heel vriendelijk en de bediening was vlot, terwijl het toch behoorlijk druk was voor een doordeweekse avond.
Ricky V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Leuke ambiance en ontzettend lekker eten. Bij een reservering wel vragen om een tafel met een stoel. We moesten de hele avond op een barkruk zitten en dat is niet zo aangenaam. Voor een borrel prima, maar niet voor een diner.

Vooraf werd aangegeven dat de soep van de dag een paprikasoep was. Toen mijn vriendin dit bestelde gaf de medewerkster aan dat ze tomatensoep bedoelde. Even later hoorde we een andere medewerker aan een tafel vertellen dat de soep van de dag een courgettesoep was. Nogal vreemd.

Na onze bestelling duurde het 25 minuten voor de voorgerechten werden geserveerd. Vervolgens duurde het ruim 40 minuten voor het hoofdgerecht kwam. Toen ik hiernaar vroeg reageerde de jongen van de bediening geïrriteerd dat we dit toch besteld hadden, dus dan kwam het eraan. De drankjes werden daarentegen erg snel geserveerd. Misschien is dat de bedoeling van het lange wachten tussen de gangen.

Vanwege mijn allergie vroeg ik of er een alternatief was op de chocolade brownie als dessert. De medewerkster antwoordde dat ze even ging navragen of de spekkoek nog steeds bevroren was of dat deze al ontdooid was. Dit was blijkbaar niet het geval want ik kon enkel koffie of thee kiezen.

Millie2015 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zondag J.l. hebben wij in het kader van een familie-dag bij Walden gegeten met 19 personen.
Het was echt heel goed gezien de prijs-kwaliteit-verhouding. Voor 15 euro kregen we een voor- hoofdgerecht en dessert. Prima, evenals de bediening.
In eerdere reviews las ik over de trage bediening, maar daar is kennelijk goed naar geluisterd, want er was niets op aan te merken. Het eten was lekker en meer dan voldoende. Restaurant Walden: Chapeau!
Mariamanon .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Nadat ik hier een paar recensies had gelezen over de slechte/trage bediening ging ik met dat idee in mijn achterhoofd aan tafel. Overigens geen probleem als het wat langer duurt allemaal, je bent immers gezellig uiteten. Maar vanuit ons helemaal geen klachten! Ondanks dat het op zaterdagavond helemaal vol zat werden wij prima geholpen. Het voorgerecht werd na een kwartiertje geserveerd en het hoofdgerecht volgde snel daarop ook al. Onze drankjes werden op tijd aangevuld en we hebben lekker en voor een fantastische prijs gegeten. Het concept 3 voor 15 is ideaal. De kaart is niet groot, maar wat erop staat is wat je kan verwachten voor 15 euro! Gewoon simpel maar zeker lekker gegeten.
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Restaurant Walden zit in het centrum van Utrecht. Het is een populaire tent, dus zeker van te voren reserveren! Het is dan ook vaak druk. Het restaurant heeft een hele informele, ontspannen sfeer. Kriskras staan tafeltjes, en kom je met een iets groter gezelschap, dan worden aan alle kanten tafels en stoelen bij getrokken; of zit je bijv. met 2 gezelschappen aan 1 grote tafel. Als je je hier ontspannen in kan voegen, geeft het absoluut geen problemen. Je kunt een 3 gangen menu voor 12 of 15 euro. Ontzettend weinig geld! Met name prijs-kwaliteit verhouding is dan echt waanzinnig goed. Je moet geen sterrengerechten verwachten, maar dat is ook niet zo gek voor dit bedrag. Voor dit bedrag krijg je véél en echt goed eten. De carpaccio is eenvoudig en lekker. De burger met zalm is echt enorm, maar ook duidelijk zelf bereid. Mijn tafelgenoten gingen voor de salade, en ook deze is absoluut vullend en lekker. Het toetje van de dag wordt per dag gewisseld, en is ook prima (spekkoek in dit geval, de brownie was net op). Het is druk en gezellig binnen en in combinatie met goed 'comfort food' heb je een prima avond!
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik heb al zo vaak gegeten bij Walden en elke keer is het eten goed. Vrijdag ben ik gaan eten met een groep van 16 mensen. De gerechten waren snel klaar en hebben niet lang hoeven wachten op alles. Het eten smaakte goed en zag er goed uit. Je krijg veel eten voor weinig geld. Dit is een restaurant wat pas in Utrecht en waar mensen behoefde aan hebben. Simpel en makkelijk. De bediening mag iets beter. Ze zijn soms een beetje klunzig, verder echt top.
Hubertusl .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Dachten gezellig wat te drinken en te eten, een half uur na het voorgerecht hebben we gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, excuses van de bediening, ze hadden het al doorgegeven in de keuken, echter niet aan ons, na nog een kwartier wachten nogmaals gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, nogmaals excuses en het zou zo komen, kwartier later nog geen eten, het stond al wel klaar om uitgeserveerd te worden, maar de bediening had het te druk met elkaar op het terras en achter de bar, uiteindelijk maar weg gegaan en elders gegeten. Komen hier dus nooit meer.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het uitzicht op de Dom vanaf het terras is prachtig! De service was ook best goed. Het servies daarentegen liet wel wat te wensen over (glazen met barsten en kapotte schoteltjes). Het eten smaakte goed. Ik had vooraf carpaccio, als hoofdgerecht de spareribs en toe een brownie. De spareribs waren helaas lang niet allemaal even mals en de brownie was wat droog. Voor de prijs van drie gangen was de prijs-kwaliteitverhouding echter niet slecht.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Laatst met een vriendin heerlijk bij Walden gegeten. Vooraf had ik de carpaccio, en zij een broodje met aiolie. Was erg smaakvol! Als hoofdgerecht had ik de spare-ribs en mijn gezelschap de hamburger. Heel erg lekker, en ruim voldoende. De friet was lekker krokant en de spareribs heerlijk mals en goed op smaak. Voor die prijs (15,- voor-, hoofd-, en nagerecht) is het absoluut niet duur. Als nagerecht konden we kiezen uit koffie, thee of het dessert van de chef. Dit bleek een cornets of een raket te zijn. Mijn vriendin en ik keken elkaar verbaasd aan. Als ik een cornetto wil, ga ik wel naar de snackbar. Leuk idee, maar wel heel erg lui van de chef om een kant en klaar ijsje aan te bieden. Daarom gingen wij maar voor een kopje thee. All in all, heerlijk gegeten voor een hele vriendelijke prijs!
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Met 7 collega's wat gedronken en gegeten na DOMunder bezocht te hebben. Echt eetcafe waar je welkom bent voor een drankje, koffie, broodje of om wat meer te eten. Keuze uit drie open rode wijnen en de Merlot was in ieder geval lekker.
Beperkte keuze maar dat kan niet anders voor drie gangen voor €15. Courgettesoep, lamsburger, salade met geitenkaas, saté, lasagna etc. hebben we gegeten. Niet geavanceerd of zo maar gewoon het geld waard. Goed gebakken, met bijpassende en niet one size fits all-bijgerechten. Gemopper over service snap ik niet; vriendelijk, als je even naar de bar loopt om borrelgarnituur te bestellen staat het er al bijna voor je weer zit, drankjes worden regelmatig opgenomen. Beetje studentikoos, ook de inrichting maar dat hoort er bij. Die schoolstoelen zitten trouwens niet best.
NTW .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Na goede ervaringen met dit restaurant ging ik hier weer eens dineren met een vriendin. Het begon allemaal goed. Drankje en voorgerecht stonden snel op tafel. Toen begon de ellende. Na drie kwartier te hebben gewacht op het hoofdgerecht, hebben wij gevraagd of het überhaupt nog die avond kwam. De excuses werden aangeboden en met vijf minuten stond het hoofdgerecht op tafel. Foutje, kan altijd gebeuren. Heerlijk gegeten, maar weer werden we vergeten. Na weer drie kwartier met een leeg bord op tafel te hebben gezeten, en bijna besloten om het bord zelf naar de keuken te brengen, werd onze tafel eindelijk uitgehaald. Toen we dat meldden stond binnen vijf minuten het dessert op tafel, wat door de serveerster zelf in elkaar was geflanst. Gelukkig proefde we wat er op het bord lag, het werd ons namelijk niet verteld. Toen snel besloten zelf thuis maar een kopje thee te maken, aangezien dit sneller zou gaan. Bij het afrekenen gemeld dat het eten heerlijk was, maar het enorm lang duurde...Toen werden wij voor gek verklaard. Het was namelijk "erg druk" en het was "onze mening" dat het zo lang duurde allemaal. Want "het kon wel eens bij een tafel misgaan". Laat het nou zo zijn dat verschillende tafels om ons heen ook al met opgestapelde borden zaten.
Het geeft oprecht niet als alles iets langer duurt, maar neem je gasten wel serieus. Kortom: eten voor deze prijs is prima, maar de service was bijzonder slecht.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Leuke kaart en echt goedkoop. Prijs van maaltijd is een inclusief drankje, waardoor het eten extra goedkoop uit lijkt te vallen. Prijs/kwaliteit zijn goed in balans. Inrichting is gaaf (retro), alleen jammer dat een aantal meubels kapot zijn (gat in bank). Dit zou toch weleens vervangen mogen worden.
Gohawaii .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
met een vriendinnetje gegeten op zaterdag. Wat een super leuke inrichting! kaart maakt ook enthousiast, originele gerechten, genoeg vegetarische keus voor een TOPprijs. Eten was erg lekker, ik had de canneloni. Royale hoeveelheid, met wat salade erbij. Broodje vooraf was ook goed net als de thee met honing erbij. De bediening was wat druk, dus soms was het even opletten om de aandacht te krijgen, maar zeer vriendelijke jongens. Begrijpelijk dat ze het druk hebben als ze met zn 2en op zaterdag een heel restaurant en een groep moeten serveren. Desondanks erg vriendelijk en attent geholpen. Je mag ook niet teveel verwachten voor dergelijke prijzen. Ik kom hier graag terug, blij met deze ontdekking!
Smartlapus .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Nog even snel wat eten voor een theatershow, eerst buiten een drankje... Moesten erg ons best doen aandacht te trekken van de bediening, maar het had druk kunnen zijn dus agh.
Vervolgens naar binnen omdat het toch wat waaide, we konden nog wel ergens op een bank zitten. Vervolgens wederom naar de bediening moeten lopen of we wat eten konden bestellen. De manier van reageren van de bediening was stomweg geen doen.
Het eten was prima, zeker gezien de prijs. Maar gebroken glas, moeten vragen om de Aioli die bij het gerecht hoorde te zitten, zelf bestek moeten pakken... En dit was nog voordat de tafels die gereserveerd waren daadwerkelijk bezet waren.

Dit alles met bij de vraag "of alles was bevallen"? met daarna de uitleg dat "iemand even was vergeten dat hij/zij moest werken"...

Prima eten voor de prijs
Chagrijnig gedrag naar de klant / incapabel personeel
Constant de regie moeten hebben in het verkrijgen van dingen (sausjes, bestek, drinken)
Redelijk hard geluid, weinig ruimte om een beetje te eten

Al met al, treurig. Wat mij betreft nooit meer.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Voor een drankje waren we hier wel eerder geweest, en daar komen we misschien nog wel eens voor. Leuk sfeertje, leuke inrichting. Om te eten kiezen we de volgende keer een andere plek. De bediening is een beetje overdreven studentikoos, met net gerolde sigaret achter het oor en meer aandacht voor het kussen van een vriendinnetje bij de bar dan voor het bedienen. Desalniettemin niet onvriendelijk. De salade was simpel (wat prima is voor die lage prijs), het broodje was minder lekker, en dat is nooit goed. Nee, voor ons geen aanrader, maar gezien de prijs toch een voldoende.
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Op een rustige doordeweekse dag geluncht bij Walden. Ik at een broodje geitenkaas en die was erg goed belegd, fijn! De rest van de broodjes zag er ook goed uit en smaakten blijkbaar erg goed. Goede prijs/kwaliteitverhouding dus! Van de inrichting moet je houden en de service is wel prima, maar we waren op dat moment zo ongeveer de enige klanten.
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Afgelopen zondag gegeten bij Walden. Alles leek goed te gaan, maar bij het eten ging het mis. Een gerecht werd verkeerd bezorgd bij ons aan tafel. Nadat de barman in de keuken was gaan vragen wat er fout was gegaan keerde hij met datzelfde, verkeerde gerecht terug naar onze tafel om te vragen of we toch niet datgene, dat we dus niet besteld hadden, wilden opeten. Wij hadden geen zin om moeilijk te doen dus stemden in. De burger die ik had was, hoewel ik hem niet besteld had, wel prima. Weinig frietjes en de salade was ronduit treurig, drie flinters sla zoals je ze vindt onderin een zak voorgesneden ijsbergsla van de AH. Na begonnen te zijn aan het gerecht kwam de barman terug om te vragen of hij toch alle gerechten van onze tafel mee terug mocht nemen, onze gehele bestelling bleek voor een andere tafel te zijn! De burger, waar ik al van gegeten had, overwoog hij zelfs alsnog op die manier te serveren aan de tafel waarvoor hij bestemd was! Uiteindelijk hebben we een kwartier gewacht voordat we hoorden dat we ons eten toch mochten opeten, met een biertje van het huis voor mij. Het dessert, dat bij de deal inbegrepen zat, hebben we nooit meer gekregen. We hebben er herhaaldelijk om gevraagd, maar kregen enkel een "tja, als één ding fout gaat, gaat alles fout", van de serveerster. Geen goede ervaring, ik ga hier zeker niet meer eten.