Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

Louise M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jas wordt gevraagd om op te hangen. Heerlijk culinair gegeten. Verrassend
3 gangen menu. Fijn gast vrije bediening. Kok komt zelf het menu tussen door toe lichten. Kaasplankje klein maar genoeg en dessert verfrissend. Voor herhaling vatbaar.
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De gerechten waren heerlijk en prachtig opgemaakte borden! De bediening voortreffelijk!
Zijn al 3 keer geweest en het blijft een verrassing!
Buitengewoon!
Anja T.
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd thuiskomen (ondanks de lange afstand), vriendelijke bediening en verrassende gerechten! Het vaste menu verandert elk seizoen, maar zelfs bij dit meermaals te eten, verveeld dit niet! Ook uitstekende huiswijn en advies hierover.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Uitstekend ontvangen door Roel, die een misverstand zeer professioneel oploste. Hele fijne avond gehad, met heerlijke gerechten en persoonlijke uitleg over al het verrukkelijks op de borden.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
In een levendig luxe zakenhotel bevindt zich het moderne, ruim opgezet en comfortabel restaurant Vestdijk 47. In een prettige, rustige sfeer zet de attente en professionele bediening de mooie gerechten op tafel. En elk gerecht is een lust voor het oog en een genot om te proeven. Hier moet wel een keukenbrigade achter zitten die met vakmanschap en creativiteit klassieke gerechten omtovert tot eigentijdse culinaire creaties. Weer een adres om te onthouden!
Maya D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De gerechten waren goddelijk lekker!
Zeer aparte heerlijke smaken en mooie schilderijtjes op het bord.
We gaan zeker terug.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten perfecte bediening. Geweldig begin van een fantastische concertavond in het muziekgebouw!!
Iedereen aan te bevelen!!!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Net als voorgaande keren weer enorm lekker gegeten en ons laten verrassen door de creaties van de chef. Van voorgerecht tot nagerecht enorm genoten.
Lidy A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Er was een grote groep aan de bar gedurende 2/3 deel van ons verblijf, die o.i wat nadrukkelijk aanwezig was. Wij keken precies op hen waardoor hun geluiden niet een onverdeeld plezier was. (Misschien enige afscherming mogelijk?) Laat onverlet dat de inrichting erg sfeervol en de stoeltjes comfortabel waren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prettige ontvangst, vlotte en aangename bediening; uitstekende kwaliteit gerechten;
Rustige ambiance; met AH actie prima prijs/kwaliteit
Hier komen we terug!
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ontvangst, ambiance, gerechten, presentatie en benadering door medewerkers voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen. Echter, de drank vonden wij relatief duur.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een fantastisch feest om te eten bij Vestdijk 47! Vele extraatjes zoals amuse, mooi broodje, granitta. De koks zijn ware smakentovenaars, maken mooie combinaties en ieder bord dat je krijgt is een kunstwerkje. Portiegrootte lijkt klein maar is precies goed aan eind. Zeker voor herhalingen vatbaar!! Aanrader voor iedereen, Hier moet je naar toe, dit moet je proeven!!! (wel even door de opgepoetste sfeer kijken he)
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super-, superlekker en supergespecialiseerde gerechten, echt heel bijzonder! De locatie is bovendien erg gunstig, midden in het centrum, dus je kunt nog even gaan stadten.
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor mensen die van culinair eten houden is dit een prima adres.
Alles is met veel zorg en voorbereidingstijd klaar gemaakt.
Opgediend als een kunstwerkje en alles is even mooi opgemaakt.
Ben hier al meerdere malen geweest en het is iedere keer weer prima verzorgt.
Zeker een aanrader.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Laat ik beginnen met wat wij heel erg goed vonden: de gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk.
De service kon aanzienlijk beter. Bij binnenkomst werd een aperitief geschonken en toen bleef het verder stil.
Vlak voor het hoofdgerecht kwam hebben we zelf maar om de wijnkaart gevraagd, wat nog even duurde want de dame die onze tafel bediende zag gewoon niet dat gasten aandacht wilden vragen ergens voor. Verbaasd dat we de kaart vroegen werd deze gebracht.
Bij indekken nagerecht werden de bordjes van de amuse maar eens weggehaald. Sorry, maar ik had heel hoge verwachtingen aan V47 maar die zijn helaas niet waargemaakt. Moet gezegd dat 1 ober wel zijn best deed, en we ook bij het betalen van de rekening onze opmerkingen kenbaar gemaakt hebben.
Het heeft naar alle waarschijnlijkheid gewoon aan onze serveerster gelegen (tafels naast ons kregen ook niks meer te drinken na aperitiefje).
Ik heb zelf in de horeca gewerkt; geld verdien je op de drank, laten we op zijn minst meer assertiviteit op dit gebied verwachten.
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Zeer correcte bediening, mooie wijnen en prachtige gerichten, mooi kleurenpalet. Goed rekening gehouden met dieet. Het eten mag wat sneller opgediend worden, wij waren al een half uur binnen toen de amuse geserveerd werd.
Wiesje V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen maandag heerlijk gegeten in een mooie ambiance en door zeer vriendelijk personeel geholpen.
Dit kan ik iedereen aan bevelen !
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Via de AH actie met familie genoten van 4-gangendiner. Vestdijk47 kiest ervoor haar AH gasten een keuze te laten maken uit de gerechten binnen haar V47 menu. Dit menu kent 2 keuzemogelijkheden per diner onderdeel. Wij kozen voor het toevoegen van een redelijk geprijsde vierde gang (mooi kabeljauw mootje). Alle gerechten waren mooi opgemaakt en prima van smaak. Het wijnarrangement kent een aantal heerlijke wijnen en werd - leuk toegelicht- niet krenterig geschonken. Al met al in alle rust kunnen genieten van een heerlijk diner.
Puntje van aandacht: het gratis parkeren geldt NIET, als je in het Pullman hotel overnacht!!! De receptie van het hotel had duidelijk moeite dit 'uitlegbaar' te maken. Kortom, een minpunt van 25 Euro.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Voor- en hoofdgerecht prima. Dessert teleurstellend maar werd niet gerekend wat netjes was.
Misschien andere desserts op de kaart
jdgraauw .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekkere en mooi opgemaakte gerechten met goed bijpassend wijnarrangement; 3 gangen lang steeds weer een feestje op je bord!