Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ik heb lekker gegeten! Aardig personeel, mooi restaurant. Wellicht tot snel!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Onberispelijk, zeer goede keus van wijnen icm de gerechten. Ik was erg verrast overboden kwaliteit en originaliteit van het eten. Fantastische avond gehad.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooi en bijzonder eten. Vriendelijke en deskundige bediening. Sfeer mocht wat intiemer en het blijft een beetje apart in het restaurant van het hotel te eten. Erg fijne avond gehad!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Uitstekende en vriendelijke ontvangst; verrassende, zeer smaakvol gepresenteerde en bovendien heerlijke gerechten. De amuse, een oester, kon mijn vrouw niet waarderen dus ik heb van 2 oesters kunnen genieten. De bediening vond dat niks en dus kreeg mijn vrouw een heerlijke vervangende amuse. Top!
Loes E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten van hoog niveau en prettige bediening die fijn uitlegde wat we te eten kregen. Ook de koemelk allergie van me beste vriendin was geen probleem en ons 3 gangen menu werd voor haar aangepast
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mooi ingerichte ruimte. Ontvangst was slecht, het duurde minuten voordat we de aandacht en een tafel kregen. Bediening aan tafel was ook erg rommelig. De porties zijn wat aan de kleine kant en daardoor kan je niet goed proeven hoe lekker de gerechten zijn.
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
het was overheerlijk zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
We hadden 4 gangen waarvan we 3 gerechten met vis hadden en een krokantje erbij heerlijk. Mijn echtgenoot had lam. Het was een mooi stukje vlees. IK had Dorado (vis) mooi stukje vis met zwarte pasta een zalfje en lekker sausje.
Het was een geslaagde avond.
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een aanrader,
Mooie Ambiance
Mooi samengesteld menu
Gastvrij en een fantastische bediening
Top restaurant .
Een aanrader
AnnekeDekkers .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We waren met vieren, een ervan is een restauranthouder, een ervan is kok (gepensioneerd). We hebben een geweldige avond gehad, goed en bijzonder eten, goede wijnen. De bediening doet er alles aan om er een feestje van te maken.
Antonia W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We kwamen als eerste gasten om 17.30 uur. Langzamerhand werd het gezellig druk. De bediening was persoonlijk, vriendelijk en bekwaam De muziek werkte eerder storend. Zou, wat ons bereft zachter kunnen. De tafels staan ver genoeg van elkaar om een gesprek te voeren zonder dat andere tafels er last van hebben of omgekeerd.
Een aan te bevelen restaurant.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en lekkere wijn. Fijne ambiance. Alleen het vlees van het hoofgerecht was een beetje taai. Leuke bediening.
JMGP V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Altijd bijzonder vriendelijke ontvangst, correcte, wat informele bediening. Zeer plezierig en topkwaliteit eten!
De menu's doen niet onder voor een sterrenrestaurant
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles was mogelijk (zelfs met de AH-bonnen). Ik had nogal wat "dieet" wensen ivm een recentelijke levertransplantatie en dat was géén enkel probleem. Samen met de kok werden alternatieven bedacht, voorgelegd en bereid. Grandioze bediening, uitgebreide uitleg rondom de wijnen (welke op verzoek als half glas werden geschonken en verrekend). Kortom hier gaan we zeker (nogmaals) terug.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prettige omgeving. Vriendelijk personeel. Het menu was prima verzorgd. Er was keuze uit vlees en vis. De borden waren met zorg opgemaakt en de sfeer was prettig niet te druk en niet teveel lawaai. Beslist een restaurant om nog eens naar toe te gaan ook al is er geen speciale actie.
Anahit L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer tevreden met AH actie! Heerlijk gegeten,gerechten en wijn waren erg lekker ,zeer klantvriendelijk personeel,mooie,moderne sfeer in de restaurant.Het was fantastische (mijn verjaardag) avond met mijn vriendinnen geweest!
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Vestdijk47! Een strak modern restaurant, onderdeel van het Pullman hotel. Mooi opgemaakte en zeer smakelijke gerechten, met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke - soms ietwat langzame - bediening. Zeer zeker een aanrader!
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zowel het eten als de service en de ambiance zijn uitstekend. Ook zonder bon is de prijs-kwaliteitverhouding goed, het is gewoon echt een goed restaurant!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
3 gangen menu met AH actie
De borden waren mooi opgemaakt de dorado is een aanrader goede keuze beleidsmedewerker wijnen vriendelijk personeel
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. De ronde zitbanken zijn origineel en zitten prima. Ik ga zeker nog een keer terug naar Vestdijk 47 om wederom te smullen.
marco63b .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten!!! Weliswaar AH actie, maar dat is dan ook weer het voordeel om eens vaker hapje buiten de deur te doen :)