Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Marion1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Rosina L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het was een erg gezellige avond. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was voortreffelijk en ze hebben bijzonder goed rekening gehouden met alle allergiewensen. Ontzettend bedankt.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, het eten was echt heel chique en lekker en voor een super goede prijs. Wanneer je daar zit heb je niet het gevoel dat je in een hotel zit maar echt in een heel goed restaurant. Ik zou er zeker nog een keer naartoe gaan en kan het echt aanraden.
pvanhooff .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was een uitstekende maaltijd,
Prettige bediening.
Doen we spoedig nog eens.
Het is een groot voordeel, dat we de auto bij het hotel, kunnen parkeren, en gratis
karinvanekert .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. De sommelier schonk heerlijke wijnen bij de heerlijke gerechten., alles klopte. Een echte aanrader.
plugers .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij waren van de AH actie en ik vond de keuze beperkt en wist niet goed wat ik kon verwachten, maar ze hebben mijn verwachting overtroffen. Je kon ook niet merken dat wij via de AH actie er waren, kregen een mooie amuse als extra en een klein mini dessert ( ijskoud fruit gepureerd ). Ook een heerlijk warm brood. En de rest was een plaatje, het is een echte aanrader.
r.mackenbach .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk en bovenal heel relaxed gegeten .AH menu zelfde keuze als het normale gastenmenu je krijgt eerst een amuse dan keuze uit een 3 gangen- keuze uit 2 voor 2 hoofd en 2 nagerechten en eerst een pre-dessertje! .Zeer goede kwalitieit gerechten-en overheerlijk bereid door de kok in de open keuken-complimenten .Royaal brood en boter op tafel en zeer vlotte en vriendelijke bediening ! Prijs/kwaliteit 110% in orde .We gaan zeker terug :)
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten echt verrassend lekker!
Vriendelijke bediening. Een fijne avond gehad.
Wij gaan hier zeker nog een keer eten!!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben erg genoten van een perfect klaargemaakt diner, niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar. De bediening was prima en we komen zeker nog eens terug.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ontvangst allerhartelijkst, bediening zeer correct en vriendelijk.
Eten uitstekend met zowel voor als hoofdgerecht een keuze uit vis of vlees.
Lekkere smaken, mooie composities . Dit alles vergezeld met lekkere witte en rode wijn.
Een zeer geslaagde avond met 6 vriendinnen en alle reden om dit restaurant weer te bezoeken.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Uitstekend eten, originele gerechten, goed van smaak en mooi opgemaakt. We kwamen hier met de AH-actie en konden gebruik maken van het menu dat ze voor alle gasten aanbieden. Het eten is met de actie voordelig, de dranken zijn wel relatief duur (€ 5,50 voor een jus en ook voor een kop thee). Veel keus in wijnen, ook per glas (gemiddeld € 6,50).
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren met 6 personen uit.
Eerder was ik hier geweest en dat beviel toen goed.
Nu was het stukken minder en het eten was niet wat ik ervan verwacht had.
Het water moest betaald worden ook al zat het in een gewone fles die zelf gevuld werd.
Brood moesten we om vragen en het hoofdgerecht was koud en werd opnieuw voor ons bereidt.
De wijnen op de kaart waren erg duur.
Sylvain V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heel gezellig restaurant met hele leuke zitplaatsen.Zeer goede gerechten en amuses,prachtig gepresenteerd en fijne uitleg ervan.Zeer vriendelijke bediening.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We werden keurig ontvangen en het maakte niet uit dat wij kwamen met de AH-actie. Je hebt voor elke gang de keuze uit twee gerechten. Presentatie is prima en het smaakte ons prima. Ze kwamen vragen of wij tussen de gerechten wat tijd wilden hebben of niet. Wij hebben een zeer genoeglijke avond gehad.
will B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het was fantastisch, lekker, mooi en goed verzorgd eten. Ook het restaurant is gezellig, modern ingericht.
Je zit erg fijn warrdoor je gesprekken kunt voeren en de gasten naast je niet mee genieten van je gesprek.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed gegeten, mooie locatie, rustige en prettige sfeer, goede prijs/kwaliteitsverhouding met deze actie. Leuk dat er ook twee amuses geserveerd werden.
Birgit R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Uitstekend gegeten, goede kwaliteit, in aangename sfeer en zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding dus een aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We werden goed ontvangen en de bediening was voortreffelijk. We hadden het geluk dat het niet druk was op dit tijdstip!. Echt een aanrader om nog eens te doen als het menu verandert over enkele weken!
vanOsch .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij hebben al meermalen dit restaurant bezocht en zijn nog nooit teleurgesteld. Fijne sfeer en gelukkig geen standaard menu. Vaak een nieuwe kaart.
Jana V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Enige minpunt van het restaurant is dat het de sfeer van een hotellobby heeft (het zit ook in een hotel).