Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wijn per glas is vrij prijzig en de bediening vriendelijk en goedwillend maar een beetje onprofessioneel.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben hier een fantastische avond gehad. Enige minpuntje was dat we niet ontvangen werden bij de deur maar wellicht is het hier normaal om direct het restaurant in te lopen. Dit werd later met de uitstekende service ruimschoots goed gemaakt. De gerechten zijn mooi samengesteld en zijn qua presentatie werkelijk geweldig. Mooie porties begeleid met heerlijke wijntjes (op advies van onze bediening). Ik heb na afloop direct een nieuwe reservering gemaakt voor over paar weken. Dit is zeker een aanrader om eens te proberen als je de standaard gerechten en onkundige/ ongeduldige bediening en smaakloze ambiance beu bent en gewoon eens een avondje lekker verwend wilt worden!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zonder dat je het in de gaten hebt, fietst je hier dikwijls aan voorbij. En dat is best jammer, want hier kun je je laten bekoken. Er staan pincetkoks met verstand van zaken aan het fornuis. Ze fröbelen ware schilderijtjes met een verrassend kruisvuur aan smaken op mooie borden. Je moet alleen je portemonnee niet vergeten. De prijs is het echter waard. Met name voor culi-freaks die zich in een stijlvolle ambiance thuis voelen.
bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prijs kwaliteit is dit wel een meevaller.
Het interieur is een beetje zakelijk maar de bediening correct, zeer vriendelijk personeel.
Kortom bij gelegenheid langs gaan
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met de AH bon. Prima driegangenmenu menu, wat je eventueel kon uitbreiden met een vierde gang. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
lanieuwlaat .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooie aparte gerechtjes, leuk opgediend met uitleg van wat er in zat.Zeer culinair.Goede parkeergelegenheid wat wel fijn is zo midden in het centrum.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Personeel was supervriendelijk. Een van ons draagt een hoorapparaat en had last van de muziek en op verzoek werd het geluidsniveau meteen aangepast. Complimenten voor Vestdijk 47 en we komen beslist nog eens terug.
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Opnieuw subliem gegeten bij Vestdijk 47. Terrine van Parelhoen als voorgerecht en waanzinnig malse ossenhaas (op de kaart Boeuf Bourguignon) als hoofdgerecht; nog niet eerder ergens zo'n mooie gegeten. Dessert: een mousse van framboos. Wat een combinaties! Voortreffelijke wijn geschonken, een Bourgogne van Aloxe-Corton van 2014. Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen die zich culinair in de watten wil laten leggen. Alles gaat er in alle rust en je kunt er gemakkelijk 3 uur ongestoord tafelen. En dat voor een 'hotelrestaurant'. Wellicht daarom het zeer gunstige tarief voor het V47 menu?
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
vriendelijk ontvangen en naar tafel gebracht. Bediening was erg vriendelijk en prettig. Eten was heerlijk en de borden waren leuk opgemaakt. Bij het afrekenen duurde het erg lang voordat iemand kwam.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jas wordt gevraagd om op te hangen. Heerlijk culinair gegeten. Verrassend
3 gangen menu. Fijn gast vrije bediening. Kok komt zelf het menu tussen door toe lichten. Kaasplankje klein maar genoeg en dessert verfrissend. Voor herhaling vatbaar.
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De gerechten waren heerlijk en prachtig opgemaakte borden! De bediening voortreffelijk!
Zijn al 3 keer geweest en het blijft een verrassing!
Buitengewoon!
Anja T.
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd thuiskomen (ondanks de lange afstand), vriendelijke bediening en verrassende gerechten! Het vaste menu verandert elk seizoen, maar zelfs bij dit meermaals te eten, verveeld dit niet! Ook uitstekende huiswijn en advies hierover.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Uitstekend ontvangen door Roel, die een misverstand zeer professioneel oploste. Hele fijne avond gehad, met heerlijke gerechten en persoonlijke uitleg over al het verrukkelijks op de borden.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
In een levendig luxe zakenhotel bevindt zich het moderne, ruim opgezet en comfortabel restaurant Vestdijk 47. In een prettige, rustige sfeer zet de attente en professionele bediening de mooie gerechten op tafel. En elk gerecht is een lust voor het oog en een genot om te proeven. Hier moet wel een keukenbrigade achter zitten die met vakmanschap en creativiteit klassieke gerechten omtovert tot eigentijdse culinaire creaties. Weer een adres om te onthouden!
Maya D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De gerechten waren goddelijk lekker!
Zeer aparte heerlijke smaken en mooie schilderijtjes op het bord.
We gaan zeker terug.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten perfecte bediening. Geweldig begin van een fantastische concertavond in het muziekgebouw!!
Iedereen aan te bevelen!!!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Net als voorgaande keren weer enorm lekker gegeten en ons laten verrassen door de creaties van de chef. Van voorgerecht tot nagerecht enorm genoten.
Lidy A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Er was een grote groep aan de bar gedurende 2/3 deel van ons verblijf, die o.i wat nadrukkelijk aanwezig was. Wij keken precies op hen waardoor hun geluiden niet een onverdeeld plezier was. (Misschien enige afscherming mogelijk?) Laat onverlet dat de inrichting erg sfeervol en de stoeltjes comfortabel waren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prettige ontvangst, vlotte en aangename bediening; uitstekende kwaliteit gerechten;
Rustige ambiance; met AH actie prima prijs/kwaliteit
Hier komen we terug!
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ontvangst, ambiance, gerechten, presentatie en benadering door medewerkers voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen. Echter, de drank vonden wij relatief duur.