Foto's van gerechten

Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

Toos V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Prima en lekker gegeten. Mooie gerechten heerlijke smaak en voor ons de juiste porties.
Lizet L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
mooi restaurant met genoeg privacy waar je heerlijk kunt eten. met leuke kleine hapjes tussendoor.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Zeer tevreden. Eten was erg lekker, bediening zeer voorkomend en gastvrij. Diverse gangen kwamen precies op tijd, niet te snel, maar juist op het moment dat je weer trek had. Ober waren attent en ook voor het drinken was het niet nodig elke keer om de ober te vragen, ze zagen wanneer je glas (bijna) leeg was en kwamen dan vragen of je nog iets wilde. Prima gegeten, zou er zeker weer een keer naar toe gaan :-)
Sibe V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een zeer aangename sfeer. Er werd voldoende tijd tussen de gerechten gelaten en de bediening was top.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het was in een woord geweldig, het eten was zo goed maar ook de bediening was top, we komen zeker terug.
Malou K.
Top! Heerlijk gegeten!
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Sinds 2017 komen we hier regelmatig, en dat zegt genoeg! We zijn ook gisteravond weer prettig ontvangen. Topmenu, goede sfeer, kortom genieten!
Tot een volgende keer!
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Prettige bediening. Lekkere amuses, net als het eten.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Uitstekende maaltijd met onverwachte, soms gedurfde combinaties. Wijnarrangement past er heel goed bij, maar is wat aan de prijzige kant.
Francisca T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
heerlijk gegeten in een prettige sfeer
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Perfecte mundo
Tessa J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Fantastisch gegeten, leuke deal met AH. Service deze keer wat onpersoonlijk en onhandig soms (nieuwe medewerker verwacht ik) normaliter ook altijd top maar altijd wat formeler.
Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant, je heb niet in de gaten dat het in het Dorint hotel ligt,
Ik dacht een AH boeking gedaan te hebben maar dit bleek niet zo te zijn, maar er werdt niet moeilijk gedaan, we konden toch het menu bestellen ????????????, we kregen eerst een heerlijke amouse, en tussen de gangen door nog 1, de gerechten waren heerlijk keuze was niet groot, maar wel appart,
We kregen geen grote porties maar wel genoeg, het was een sterren restaurant waardig????????
Ook de bediening was erg vriendelijk en goede uitleg van het eten en de wijn die we kregen.
Wij gaan er zeker nogmaals naar toe.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Wij hebben hier heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie, en hebben gekozen voor een extra gang. Hier zeker geen spijt van gehad, alles was heerlijk en vers. Zeker een aanrader en wij zijn van plan hier vaker te komen
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Al diverse keren gaan eten, weliswaar met AH actie waardoor het interessanter wordt, maar het is elke keer TOP. Je bent er echt te gast, het eten is uitstekend, mooie presentatie, goede uitleg van diner maar zeker ook de wijnen, zeer vriendelijk personeel en Roel maakt de avond compleet.....
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Heerlijk gegeten met correcte bediening.
Te weinig gedaan aan akoestiek
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Ook deze keer weer voortreffelijk gegeten, mooie gerechten met fijne smaakbeleving en rustige, adequate bediening met oog voor detail. Eigenlijk zoals we van Vestdijk gewend zijn maar het blijft iedere keer weer bijzonder.
Petra V.
Geweldig gegeten!
Fantastische gerechten en super bediening!
Berthil V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wederom uitstekend gegeten met een hoog niveau van bediening.
Henk K.
we zijn dik tevreden