Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
anja T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het menu was voortreffelijk.
Bediening was goed en Janjaap was een geweldig gastheer.
Zeer aanbevelingswaardig! Komen zeker terug!
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op de verjaardag van mijn vrouw hier met de AH bon gaan eten. In een prima sfeer, heerlijk gegeten. Weliswaar waren de porties niet groot, maar de kwaliteit maakt dat goed. De prijzen zijn fors, maar met de AH bon redelijk.
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden gekozen voor het 3-gangen keuzemenu met een extra 4e gang, totaal 43,50 p.p. Vooraf kregen we een tweetal heerlijke amuses. En ook de gerechten uit het menu waren verrassend en zeer smaakvol. We hadden een bijpassend wijnarrangement en dat maakte alles compleet. Kortom....erg lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
pvanhooff .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima maaltijd, aangename sfeer en personeel zeer attent.
We waren met vrienden, die waren aangenaam verrast.
De tafels zijn niet te dicht op elkaar, in een aangename, smaakvolle ruimte.
Zodoende was er aangename privacy, en konden we rustig met elkaar converseren, zonder gestoord te worden.
Gheugten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteren met mn gezin en schoonouders gegeten. Vonden het erg mooi qua inrichting. De gerechten waren een kadootje om te zien en erg lekker. Super vriendelijke ober, wij komen er zeker terug!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De ontvangst was heel hartelijk, dit was de 2e keer dat we voor de AH zegels gingen eten 2 keer een ander menu heel smakkelijk.
Wij vinden het een heel lekker en sfeervol restaurant komen graag nog eens terug.
Gr. Jolande
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Super gegeten, alles klopt hier. Culinair hoogstandje en daarbij extreem vriendelijk en servicegericht personeel. Zeker gaan als je in Eindhoven bent, we zijn onder de indruk.
woolej .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima eten van goede kwaliteit. Allemaal plaatjes die ook nog eens heerlijk smaken. Erg vriendelijke bediening. Aandacht voor de gast is hier het motto. Gewoon heel erg goed in een perfecte ambiance.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met 5 personen gegeten bij Vestdijk 47. Er was een keuzemenu met 2 mogelijkheden per gang. De porties waren echt voldoende, de borden mooi opgemaakt en de gerechten smaakten voortreffelijk. We hebben nog een extra tussengerechtje besteld en ook dat was zeer smaakvol. We hebben echt genoten!!!!!
Mindy B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We komen al jaren naar Vestdijk 47. Nu met AH zegels. Het is (tot 10 december) ons favoriet restaurant in Eindhoven. We werden vriendelijk verwelkomd en naar onze tafel gebracht. Onze drank bestelling was opgenomen.
Er was boter op tafel maar na 20 minuten hebben we besloten zelf voor brood te vragen. Met verbazing dat we het niet hebben gekregen hebben we het alsnog gekregen.
De porties konden we vergelijken met de tafel naast ons en die van ons waren duidelijk veel minder (AH zegels??). Het was heerlijk maar in een paar happen wel op. Er was weinig groenten en geen friet of aardappel. De tafel naast was er wel friet (zij hebben het niet extra besteld).
Een vleeseter bij ons aan tafel lust niets met truffel, terwijl de serveerster bezig was de truffelsaus over zijn vlees te schenken, vertelt zij dat het truffelsaus is. Dat stond niet op de (AH zegels) kaart en het was te laat. Ze had hem eerst kunnen vragen of hij (truffel)saus wilde.(?)
Bij de kaasplank was er geen chutney of jam of iets om de droogte van de kaas te balanceren. Ik vroeg of zij het misschien vergeten was maar de manager heeft verteld dat er nooit chutney of iets dergelijks geserveerd wordt met het kaasplankje. Ik vond dit heer raar. Laatste keer had ik wel een heerlijke chutney erbij maar hij zei dat dat nooit is geweest. Ik vertelde dit aan vrienden die er een week eerder waren en zij zeiden, met verbazing, dat ze wel chutney hebben bij het kaasplankje gekregen.
Als oplossing kwam de manager terug met een potje jam van hun ontbijt selectie. Het was erg nodig en welkom. Bij de rekening moest ik wel €2,50 afrekenen. Ik was erg verbaasd!!
Ik vond de manager niet echt een sympathieke iemand. Heeft heel hard gepraat zodat alle tafels in de omgeving hem konden horen en wij hoorden hem ook, heel hard, bij andere mensen praten. Ik vond het niet echt bij passen maar dat kan aan mij liggen en mijn ervaring van die avond.
Ik ben in het hotel in 1989 ten huwelijk gevraagd en 27 jaar later komen we bijna elk jaar, onze huwelijksdag (als het kan) vieren. We zijn nooit teleurgesteld ... tot nu toe.
Misschien ligt het aan de AH zegels (2nd class citizens) of de nieuwe management ?? Er is in ieder geval, erg weinig flexibiliteit en voor het eerst ben ik teleurgesteld.
MrCullifreak .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ben al eerder bij Vestdijk47 wezen eten. Ook nu was het weer de moeite waard.
Gerechten zijn lekker en mooi opgemaakt. Wijn is ook super. Pesoneel is vriendelijk en attent.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het is het restaurant van Pullman Cocagne. Geweldig eten en drinken. De bediening was wat rommelig: bij de laatste gang was er een kaasplankje met via het wijnarrangement een Zuid-Afrikaanse bubbeltjeswijn, een Banjuls en een Italiaanse wijnlikeur. Maar wat dronk je bij welke kaas? Gelukkig heeft is de ober op ons verzoek teruggekomen en alsnog een goede uitleg gegeven. Fijn dat de auto onderin de parkeergarage kon. Bespaarde ijskrabben in een ijskoude nacht.
ruud_patricia .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima en heel prettige bediening en gerechten mooi opgemaakt en smaakvol, echter wachttijd heel erg lang, waarvoor ober zich heeft verontschuldigd. Verder vervelende koude luchtstroom in de nek bij het raam en porties net iets te klein.
Rs196 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het is een restaurant in het duurdere klasse. Het is dan ook een heus avondje uit en staat niet binnen één uurtje buiten.
Het eten is erg lekker en ook speciaal, wij hadden een 3 gangen menu met keuze bij elke gang uit vlees of vis (dessert uitgezonderd). Voorgerecht vlees was kalfscarpaccio met mousse van zwezerik het vis gerecht was rilette van kabeljauw. Beide gerechten erg lekker en als hoofdgerecht vlees was een runderstaartstuk met mosterd steranijs saus het vis gerecht was dorade met een hollandaise saus.

Het personeel is erg vriendelijke en ook behulpzaam.
Zeer zeker een aanrader voor een gezellig avondvullend programma.
yvonneswinkels .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heel prettige ambiance in het restaurant wat sfeervol aangekleed is en leuk uitkijkt over de Vestdijk.
Prettige stoelen. 3-gangen menu via restaurantactie besteld, overheerlijke gerechten, verrassende smaken.
Ook heel leuk dat er een amuse, brood en een tussengerecht bij zaten, echt een verrassing.
Prettige, vriendelijke bediening, we gaan zeker een keer terug.
tomvanbokhoven .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer geslaagde avond vol positieve verrassingen op het gebied van bediening en eten en drinken.
Enigste probleem was het parkeren.
uythovenrob .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
Goede bediening, informeel en met kennis van zaken.
Prijzen drank aan de hoge kant, enige minpunt
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na de presentatie van de amuse beloofde het een mooie avond te worden en dat werd het ook. Het hoofdgerecht vond ik wat minder omdat het vlees niet mals was, ik weet niet of dit te maken had met de structuur van het vlees of de bereiding. In iedergeval de gastvrouw was meer dan top. Fijne en leuke avond gehad.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijke maaltijd. De carpaccio heerlijk. Het runderstaartstuk een beetje hard maar wel heel lekker. Het dessert heel goed verzorgd. De wijnen verrukkelijk. We komen terug.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben gisteravond van een zeer smakelijk 4 gangen verrassings diner met wijnarrangement genoten. bediening is geweldig, heel bekwaam en met veel humor. Een heerlijke avond gehad.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie!