Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed gegeten en erg verrassende smaken. Voor herhaling vatbaar. De service was uitstekend. We hadden een Bongo bon met fles wijn en aangezien mijn vrouw geen alcohol dronk boden ze iets anders aan. Super.
C20 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontvangst was even wachten maar was snel vergeten door zeer professionele oprecht vriendelijke medewerkers. Maakt uit eten daar een feestje!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de afsluiting van de AH actie zijn we hier nogmaals geweest. In totaal drie keer. Ik kan zeggen dat ze hier het beste eten serveren in de regio Eindhoven welke verbonden zijn aan de AH actie. De begeleidende wijnen paste goed. Vriendelijk personeel. Ook praktisch is dat je de auto onder het hotel kunt zetten en dat je een gratis uitwijkaartje krijgt.
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gelegenheid om eens rustig met je familie of vrienden naar toe te gaan.
Je krijgt een voortreffelijk menu aangevuld met een amuse en een spoon.
Je kunt er ook gemakkelijk parkeren en ligt midden in de stad Eindhoven.
Caitlin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede ambiance en goede, verrassende gerechten. Resataurant was gezellig druk op woensdag avond. Veel internationale gasten ook natuurlijk vanwege het hotel, leuk!
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk internationaal eten en ontspannen in hartje eigen stad. Met de AH actie en een goed glas wijn helemaal een goede deal!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
ontvangst was aller hartelijkst en de bediening met vakmanschap de gerechten uitleggend.
Voor herhaling zeker vatbaar
Riet .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een onverwacht fijne plek om te eten. Dit is voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Goed rekening gehouden met glutenvrij en geen suiker.
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom weer erg heerlijk gegeten!!! We waren hier voor de 2 de keer , nu met onze kids van 18 en 22. Heel gunstig met de ah restaurant actie. De bediening is zeer gastvrij en we zijn buitengewoon zeer te spreken over de sommelier , die heel enthousiast over zijn wijn vak , want dat is het echt wel, kan vertellen , chapeau !!!!
We komen zeker terug .
marco63b .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom erg lekker gegeten in een verrassend mooie omgeving, iets wat je niet bij een hotel verwacht. Prima bediening en heerlijke gerechten.
6 februari nog maar een keer met de familie :)
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was geheel naar wens, groot maar toch intiem.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorafgaand aan een concert hebben we heerlijk gegeten bij Vestdijk 47. Het begin van het concert was vervroegd, waardoor we minder tijd hadden om te eten dan eerst gedacht, maar dat werd door de bediening meer dan prima opgelost door de gerechten met voldoende snelheid te presenteren. We maakten gebruik van de AH restaurant actie en kozen het driegangenmenu, met als voorgerecht coquilles en Bresse kip als hoofdgerecht, allebei heerlijk. Tenslotte het nagerecht, mozzarella mousse met karamel, het absolute hoogtepunt. Kortom, we zijn verwend en waren perfect op tijd bij ons concert.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben een fantastische avond gehad alles was perfect. De bediening was gezellig en zeer kundig. Het eten was voortreffelijk en de wijn zalig.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goede en geweldige bediening,leuke barman.
Een sterrenzaak met een sterren diner.
Hoe kan het voor die prijs!! Klasse
Een pluim voor de albert heijn a tie.
anja T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het menu was voortreffelijk.
Bediening was goed en Janjaap was een geweldig gastheer.
Zeer aanbevelingswaardig! Komen zeker terug!
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op de verjaardag van mijn vrouw hier met de AH bon gaan eten. In een prima sfeer, heerlijk gegeten. Weliswaar waren de porties niet groot, maar de kwaliteit maakt dat goed. De prijzen zijn fors, maar met de AH bon redelijk.
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden gekozen voor het 3-gangen keuzemenu met een extra 4e gang, totaal 43,50 p.p. Vooraf kregen we een tweetal heerlijke amuses. En ook de gerechten uit het menu waren verrassend en zeer smaakvol. We hadden een bijpassend wijnarrangement en dat maakte alles compleet. Kortom....erg lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
pvanhooff .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima maaltijd, aangename sfeer en personeel zeer attent.
We waren met vrienden, die waren aangenaam verrast.
De tafels zijn niet te dicht op elkaar, in een aangename, smaakvolle ruimte.
Zodoende was er aangename privacy, en konden we rustig met elkaar converseren, zonder gestoord te worden.
Gheugten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteren met mn gezin en schoonouders gegeten. Vonden het erg mooi qua inrichting. De gerechten waren een kadootje om te zien en erg lekker. Super vriendelijke ober, wij komen er zeker terug!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De ontvangst was heel hartelijk, dit was de 2e keer dat we voor de AH zegels gingen eten 2 keer een ander menu heel smakkelijk.
Wij vinden het een heel lekker en sfeervol restaurant komen graag nog eens terug.
Gr. Jolande