Over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
MrCullifreak .
Ben M.
Ruud_patricia .
Rs196 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het is een restaurant in het duurdere klasse. Het is dan ook een heus avondje uit en staat niet binnen één uurtje buiten.
Het eten is erg lekker en ook speciaal, wij hadden een 3 gangen menu met keuze bij elke gang uit vlees of vis (dessert uitgezonderd). Voorgerecht vlees was kalfscarpaccio met mousse van zwezerik het vis gerecht was rilette van kabeljauw. Beide gerechten erg lekker en als hoofdgerecht vlees was een runderstaartstuk met mosterd steranijs saus het vis gerecht was dorade met een hollandaise saus.

Het personeel is erg vriendelijke en ook behulpzaam.
Zeer zeker een aanrader voor een gezellig avondvullend programma.
Tomvanbokhoven .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer geslaagde avond vol positieve verrassingen op het gebied van bediening en eten en drinken.
Enigste probleem was het parkeren.
Uythovenrob .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten.
Goede bediening, informeel en met kennis van zaken.
Prijzen drank aan de hoge kant, enige minpunt
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na de presentatie van de amuse beloofde het een mooie avond te worden en dat werd het ook. Het hoofdgerecht vond ik wat minder omdat het vlees niet mals was, ik weet niet of dit te maken had met de structuur van het vlees of de bereiding. In iedergeval de gastvrouw was meer dan top. Fijne en leuke avond gehad.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijke maaltijd. De carpaccio heerlijk. Het runderstaartstuk een beetje hard maar wel heel lekker. Het dessert heel goed verzorgd. De wijnen verrukkelijk. We komen terug.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben gisteravond van een zeer smakelijk 4 gangen verrassings diner met wijnarrangement genoten. bediening is geweldig, heel bekwaam en met veel humor. Een heerlijke avond gehad.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We zaten fantastisch, heel knus met zicht op de keuken,, het eten was heerlijk en de bediening kon niet beter, het was echt een verwennerij
Patrice1970 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Na vorig jaar zijn we nu weer met de AH actie wezen eten. Fijn restaurant. Prijs/kwaliteit prima. Het fijne is dat ze nu een keuze menuutje hebben.
Leenders T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier erg goed gegeten, de bediening/service was ook uitstekend. De prijzen voor drankjes wat aan de hoge kant. Fijne sfeer.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles prima behalve de entourage die mag wat knusser intiemer en sfeervoller. Werken met wanden? Planten wandjes ertussen? Aparte ingang resto zodat je niet langs kille hotelbalie hoeft. Muur tussen bar en resto. Toen we binnenkwamen en naar de bar liepen werd ons daar geen blik waardig gegund. Iemand anderd werd zelfs eerder te woord gestaan. Past niet bij resto mey deze pretenties.
Josjevdm .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zoals beide eerdere keren dat ik hier at, was de kwaliteit van de gerechten heel goed en de opmaak prachtig. Het is fantastisch zoals de medewerkers rekening houden met mijn lastige dieet. Het is een traktatie om hier te eten.
Raifah G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren genoten van een fantastisch diner@ Vestdijk 47!!! Mooie ambiance, ruim opgezet en toch intiem. Hier weten ze wat fine dinning is, mooie gerechten, verfijnde smaken, top service. Ga zo door allemaal!!!
Jas B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Prima bediening en advies van Claudy, Jan Jaap en Laura. Mooi menu voor de AH-actie. Heerlijke gerechten, goed uitleg, mooie huiswijnen.
Pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hele vriendelijke en correcte bediening en erg lekker eten, dus een aanrader. Voor mij persoonlijk hoeft de bediening niet te vertellen wat je te eten krijgt, maar anderen stellen dat juist op prijs. Hier gebeurt dat in ieder geval dus wel, maar wel heel vriendelijk en ongedwongen allemaal.
Mandy R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super goede service. Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt. Leuk om een keer dit mee mogen te maken!
Interieur erg fijn, groots maar toch privacy. Top!
Clem S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Uiterst vriendelijke ambiance. Prima gerechten en mooi wijnarrangement. De (plaatsvervangend) sommelier trakteerde ons op verrassend mooie wijnen en liet zich zien als het toonbeeld van de gastvrouw zoals je die graag ziet: vriendelijk, communicatief, zeer klantgericht en creatief. Complimenten!
Rina L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goede sfeer, prettige en professionele bediening!