Over het restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

De Nieuwe Franse Keuken

Vestdijk 47 staat symbool voor de Nieuwe Franse Keuken, waarin klassieke kookstijlen worden gecombineerd met een moderne, natuurlijke presentatie. Hier kun je genieten van pure smaken in het eigentijdse interieur, dat met warme elementen de uitstraling van een huiskamer heeft. Via de open keuken kijk je mee over de schouder van de chef en ervaar je de souplesse waarmee er door de toegewijde keukenbrigade wordt gewerkt.

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant Vestdijk47

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zowel het eten als de service en de ambiance zijn uitstekend. Ook zonder bon is de prijs-kwaliteitverhouding goed, het is gewoon echt een goed restaurant!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
3 gangen menu met AH actie
De borden waren mooi opgemaakt de dorado is een aanrader goede keuze beleidsmedewerker wijnen vriendelijk personeel
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. De ronde zitbanken zijn origineel en zitten prima. Ik ga zeker nog een keer terug naar Vestdijk 47 om wederom te smullen.
marco63b .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten!!! Weliswaar AH actie, maar dat is dan ook weer het voordeel om eens vaker hapje buiten de deur te doen :)
peterenanna .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Weer heerlijk gegeten met vrienden. We hadden gereserveerd middels de AH restaurant actie. Leuk menu met een heerlijke spoom van het huis.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een heerlijk 3gangen diner gegeten van de AH aktie. Leuke upgrade maar 4 gangen. Mooie opgemaakt borden, Lekkere gerechten, nette correcte medewerkers! Aanrader
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten! Super restaurant met een geweldige keuken prachtige gerechten met ook een uitmuntende service. Niks op aan te merken. Echt een aanrader.
Chynnvn V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Samen met een vriendin gezellig avondje gaan eten bij Vestdijk 47 met de AH restaurantactie. Heerlijk gegeten voor 17,50 euro pp, maar betaalt vervolgens wel 8,50 euro voor een glaasje huiswijn en 5,00 euro voor een muntthee. Ik vind het niet netjes dat ze dat er niet bij vertellen of een drankkaart aanbieden, als ze deze hoge prijzen vragen voor de drank. Ze naaien je een oor aan met voorbedachte raden. Niet heel professioneel.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg goed gegeten bij Vestdijk47. We waren met 2en gaan eten en hadden gebruik gemaakt van de Albert Heijn diner actie. Hierdoor was het een erg goedkope maaltijd voor twee personen vergeleken met de uitstekende kwaliteit van het eten. Heb erg genoten van de sfeer en de verschillende gerechten. We komen zeker nog een keer terug om te genieten van de uitmuntende gerechten.
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het restaurant zit in het Pullmanhotel in Eindhoven. De inrichting is vintage jaren 70 maar met een zeer moderne en rustige uitstraling. Transparante witte gordijnen zorgen ervoor dat je niet het gevoel hebt in een grote zaal te zitten. De stoelen zitten prima.

We hebben het driegangenmenu van de AH-actie genomen.
Het voorgerecht van langoustine was uitzonderlijk goed. Prachtige verschillende texturen van bereiding van limoen en een heerlijke tartaar van langoustine en een perfect gegaarde en gekruide langoustine. Het ijs van rucola maakte het helemaal af en zeer bijzonder.

Hoofdgerecht van heilbot was goed, buikspek viel ook in de smaak. De Italiaanse wijn van Primitivo/Zinfandel was heerlijk.

Kaasplankje was ok maar niet heel bijzonder.

Correcte en vriendelijke bediening. Kortom, een prima avond gehad!
Nastase H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Genoten van een avondvullend verrassingsmenu; aanrader!
cokkie-jos H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Geen op of aanmerking
Petro L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Diner was echt uitmuntend, heerlijk. Lang geleden dat we zo uitgebreid getafeld hebben. Bediening was zeer vriendelijk
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed gegeten en erg verrassende smaken. Voor herhaling vatbaar. De service was uitstekend. We hadden een Bongo bon met fles wijn en aangezien mijn vrouw geen alcohol dronk boden ze iets anders aan. Super.
C20 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontvangst was even wachten maar was snel vergeten door zeer professionele oprecht vriendelijke medewerkers. Maakt uit eten daar een feestje!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de afsluiting van de AH actie zijn we hier nogmaals geweest. In totaal drie keer. Ik kan zeggen dat ze hier het beste eten serveren in de regio Eindhoven welke verbonden zijn aan de AH actie. De begeleidende wijnen paste goed. Vriendelijk personeel. Ook praktisch is dat je de auto onder het hotel kunt zetten en dat je een gratis uitwijkaartje krijgt.
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gelegenheid om eens rustig met je familie of vrienden naar toe te gaan.
Je krijgt een voortreffelijk menu aangevuld met een amuse en een spoon.
Je kunt er ook gemakkelijk parkeren en ligt midden in de stad Eindhoven.
Caitlin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede ambiance en goede, verrassende gerechten. Resataurant was gezellig druk op woensdag avond. Veel internationale gasten ook natuurlijk vanwege het hotel, leuk!
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk internationaal eten en ontspannen in hartje eigen stad. Met de AH actie en een goed glas wijn helemaal een goede deal!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
ontvangst was aller hartelijkst en de bediening met vakmanschap de gerechten uitleggend.
Voor herhaling zeker vatbaar