Over restaurant Bar-Restaurant Tommy's

Persoonlijke benadering en sfeer

Tommy’s staat bekend om de unieke uitstraling. Gelegen in een ruim pand midden in het historische centrum van Harderwijk worden hier door de chef met passie en liefde echte klassiekers op het bord getoverd. Aan iedere gast wordt aandacht besteed en je zult hier gegarandeerd een onvergetelijke avond beleven. Een persoonlijke benadering, heerlijke gerechten en een gezellige sfeer!

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Tommy's

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten bij Tommy's. Keuze met AH-actie was zeer beperkt uit 3 voor en hoofdgerechten en 2 desserts.
Geen kaart maar de gerechten werden verteld. Portiegrootte was niet overdadig maar wel goed van smaak en presentatie. Bediening was vriendelijk en attent.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fijne/leuke ontvangst en goede uitleg over de gerechten.
Wij hebben er gegeten met de AH bon waarbij gelukkig een uitzondering gemaakt kon worden voor de keuze van het voorgerecht van één persoon.
Wij hebben er heerlijk gegeten waarbij er veel aandacht is voor de opmaak van de borden.
Deze zagen er allemaal mooi en goed uit waarbij de smaak het belangrijkste is maar ook daar ontbrak niets aan.
Zeker een aanrader.
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na twee keer een hele goeie ervaring gehad te hebben bij dit restaurant met de AH actie gingen we nu eens ervaren wat de chef-kok nog meer kan. Dit ook op aanraden van een medewerker. We hadden wat te vieren dus dat kwam goed uit. Bij de reservering een enthousiast gesprek gehad met een medewerker en aangegeven dat we wat te vieren hadden en dat we benieuwd waren naar de verdere kookkunsten van deze chef. De medewerker gaf aan dat we de leukste tafel van het restaurant kregen. Leuk! We kozen voor het menu exclusive a 44,95 euro. De medewerker gaf aan dat we het menu kregen voor 34,95 omdat er een nieuwe kaart zat aan te komen. Was voor ons niet perse nodig maar oké. Als we maar lekker zouden eten.
Het is een heel gezellig restaurant van binnen en er hangt een lekkere sfeer.
We kozen een lekkere fles rode wijn uit en vervolgens kregen we een hapje van het huis. Crème van geitenkaas met rode biet. Deze kende we al uit het AH menu en smaakte prima. Vervolgens kregen we rillete van huisgerookte zalm. Ook erg lekker maar ook dit gerecht kende we al uit het AH menu. Toen kregen we een stukje vis, en hoewel de vis uit het AH een andere soort was leek het weer precies op het gerecht uit het AH menu. En toen vonden wij het al niet zo leuk meer. Ik heb aangegeven bij 1 van de medewerkers dat we de gerechten al kenden vanuit het AH menu en dat we tot nu toe teleurgesteld waren. De medewerker gaf een reactie die niet geheel aansloot op onze opmerkingen. Maar omdat we wat te vieren hadden wilde we er geen halszaak van maken hoewel het plezier al enigszins getemperd was.

Vervolgens kregen we een stukje eend, was op zich wel lekker hoewel die van mij iets aan de rauwe kant was.

Als laatste kwam het beste gerecht van de avond, het dessert. Op 1 van de borden was gefeliciteerd geschreven met chocola, erg leuk en attent. Leuk joch ook die de borden kwam brengen. Het nagerecht was heel erg lekker en voor het eerst die avond, de portie was ruim en voldoende. Daarbij kregen we twee glaasjes Limoncello van het huis. De Limoncello kenden we ook al van de eerste keer eten bij dit restaurant. Erg lekker bij het dessert. We sloten af met twee espresso’s.

De teleurstelling is niet meer weggegaan. Vergeleken bij de eerste twee keren is het nu erg tegengevallen. De gerechten smaakten goed maar de porties waren zo minimaal dat we met trek naar huis zijn gegaan. Ik begrijp best dat je voor 34,95 niet een uitgebreid zes gangen diner krijgt, maar dit was het andere uiterste. We waren met het AH menu beter af. Daar waren de gerechten wel ruim voldoende én kreeg je er zelfs nog patat bij én was je goedkoper uit. Dan hadden we liever wat meer betaald of a la carte willen eten.

Ik ben ervan overtuigd dat de bediening zijn best heeft gedaan maar heeft desondanks de plank bij ons misgeslagen, jammer.
Emanuela .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk restaurant, hier gegeten met de AH actie. Iets minder keuze dan de normale kaart, maar nog steeds ruim voldoende keuze uit vis/vlees/vega per gang (allemaal gerechten die ook op de gebruikelijke menukaart staan). Verder was het eten smaakvol en het bord leuk opgemaakt. Service is prima.
Jan Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vrij duur. Tafeltje voor 2 personen vrij krap. Bij aankomst mandje brood besteld, brood nog niet half op, toen het voorgerecht al werd opgediend, dus allemaal wat te snel. Wijn is duur 4,50 euro per glas.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig restaurant met uitstekende bediening!
Lekker met z'n tweeen gegeten in een heerlijke relaxte sfeer, ober erg vriendelijk en kundig, deed alles uit het hoofd. Gerechten waren heerlijk klaargemaakt en mooi opgediend.
Echt een aanrader!
Lilian P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk en dit bleef zo de rest van de avond, waardoor wij hier een ontspannen avond met heerlijk eten hebben doorgebracht.
Een echte aanrader, mochten wij weer in Harderwijk terug komen, dan komen wij hier zeker terug.
Geijs1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een goede keuze van de kok voor dit menu,ook zie ik enthouisiasme bij de eigenaar die op de zondagmiddag
regelmatig een "liveband"laat spelen,kortom: een goede keuken,betaalbaar en goede sfeer!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Via de AH actie bij Tommy"s gegeten. Het eten was erg lekker. Wij hebben beide als voor-en hoofdgerecht vis genomen. Dessert verschillend maar beide lekker. De Chocolade lolly was vooral heel apart! Het personeel is super vriendelijk. Wij wonen niet in Harderwijk anders waren we zeker vaker gegaan.
Ellis K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gereserveerd voor de AH actie. Voldoende keus, Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten. Leuke plek met fijne muziek. Voor herhaling vatbaar. ❤️
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Uitstekend gegeten bij Tommy's! De gerechten waren allemaal fantastisch bereid en de bediening is prima. Onze voorgerechten, Steak Tartaar en de rillette van huisgerookte zalm, waren werkelijk briljant! Aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima service; rekening gehouden met ons zoontje van 6 jaar en dat we wat te vieren hadden.
Kortom, geslaagde avond!
M0t9h5a4 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
prima restaurant. heerlijk gegeten en de bediening was heel erg vriendelijk en voorkomend. We kregen een
goede uitleg bij het menu.
Choogkamp1942 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben met ons vieren met 2 AH bonnen bij Tommy,s gegeten tot ons aller tevredenheid. De gerechten waren erg smaakvol, werden leuk en gezellig opgediend. De eigenaar was gezellig en het bedienend personeel erg vriendelijk en correct. Als we weer in Harderwijk komen gaan we zeer zeker daar weer dineren of lunchen. Een echte aanrader
Covervest .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. De gerechten smaakten heerlijk, en werden mooi opgediend.
Er werd goede uitleg gegeven wat er precies geserveerd werd. Vriendelijk personeel. Er was keuze tussen 3 voorgerechten , 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
Wij vonden het een aanrader en komen zeker nog een keer terug.
Carolienmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige sfeer. We moesten helaas lang wachten op bediening. De ober die ons hielp was erg aardig en professioneel. Personeel liep er soms wat gestressed rond.

Het eten was prima. Wij hadden een stoofpotje, lekkere smaak. Ook hadden we een speciaal varkenssate, helaas veel vet en naar mijn mening een te kleine portie. Prijs-kwaliteitverhouding onvoldoende.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuk restaurant, goede en vriendelijke bediening. Erg lekker gegeten, in een goede sfeer,het betrof AH restaurantactie. tafel netjes gedekt,
Vita W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Beperkte keuze i.v.m de Albert Heijn bon, maar ondanks dat heerlijk gegeten. Zowel het voor als hoofdgerecht, beide vis, was prachtig opgemaakt. Het nagerecht , koffie met kleine lekkernijen was subliem. Alles zelf gemaakt. Zeker een reden om weer eens terug te komen.
Mariskascheuer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gezellige avond, mooie menukeuze, fraai opgediend door aardige bediening, heerlijk gegeten.,
risotto kon iets warmer . ga zo door.
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met 4 personen het AH diner gehad. Ruime keuzes, prima voedsel en een vakkundige en zeer vriendelijke bediening. Alles liep op rolletjes. Wij komen uit Rotterdam maar als we on de buurt woonden kwamen wij regelmatig