Over het restaurant Bar-Restaurant Tommy's

Persoonlijke benadering en sfeer

Tommy’s staat bekend om de unieke uitstraling. Gelegen in een ruim pand midden in het historische centrum van Harderwijk worden hier door de chef met passie en liefde echte klassiekers op het bord getoverd. Aan iedere gast wordt aandacht besteed en je zult hier gegarandeerd een onvergetelijke avond beleven. Een persoonlijke benadering, heerlijke gerechten en een gezellige sfeer!

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Tommy's

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het verassingsmenu is een aanrader
Lammy W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Supergoede bediening heerlijk eten gevoel van lounge eten kan het iedereen aanraden wij gaan zo wie zo gauw weer
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu, een echte aanrader. Tommy's ga zo door !
hennyrouwhorst .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren erg verrast door de hartelijke ontvangst en het deskundige, jonge, personeel. Ook een erg aardige eigenaar. Dit adres onthouden we goed! Succes verder.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij waren met 8 personen en hebben allemaal super lekker gegeten.
Het brood vooraf met de sausjes was ook heerlijk.
De bediening was perfect , zo legde ze alles goed uit wat er op je bord lag .

Komen zeker weer terug.
Bedankt voor de gezellige avond.
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. We gaan later zónder kaart van AH zeker terug!
Tip voor volgend jaar: Maak een eenvoudige kaart waarop het menu staat. Het is lastig om direct te onthouden wat de keuzes zijn!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eerste kennismaking met dit restaurant en die is ons goed bevallen: we hebben erg lekker gegeten en gedronken. Van harte aanbevolen. dus!
janarfman .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We gingen voor het 3 gangen menu. Voldoende keuze in de gerechten. Samengevat; heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden in een voor ons goed bevallen ambiance.
janny-boer .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb me laten verrassen met een voor mij niet alledaags menu: bijzonder en lekker gegeten! Ook de sfeer was prima. Verse bloemen op tafel. Prachtig plekje bij het raam, werd alleen later wat kouder. Op verzoek werd daar direct iets aan gedaan.
m0t9h5a4 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was de tweede keer dat we er aten.
De ontvangst was hartelijk,het personeel vriendelijk. uitleg over de gerechten duidelijk
De gerechten waren smakelijk en goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar!!!!
vandenbrink2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig restaurant, waar je prettig wordt geholpen. Het AH-menu wordt alleen mondeling verteld. Kennelijk zijn er geen menukaarten van gemaakt. Dat is niet wat onhandig.
Gert R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten van goede kwaliteit, bediening robot, niet gezellig. Alles op de automatische piloot. Misschien omdat het restaurant voor 80% met AH actie gevuld was. Maar we gaan niet snel terug voor de gezelligheid.
hodek .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en nette bediening, we voelden ons met de AH restaurantactie behandeld als iedere andere klant. Het eten is heel erg goed en mooi gepresenteerd.
Deze eerste kennismaking met Tommy's is zeker niet de laatste keer!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het restaurant is op loopafstand. Met drie vrienden afgesproken daar heen te gaan. We werden leuk ontvangen.
Er werd goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren. De sfeer was goed. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was of dat ze nog wat voor ons konden doen. Het eten was heerlijk. Kortom we hebben genoten en denken, dat zo'n avondje uit voor herhaling vatbaar is.
Tiara L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben echt zo lekker gegeten, mijn complimenten! Service was super aardig en grappig. Je voelt je meteen welkom. Wij komen zeker weer terug hier :)
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Erg vriendelijk personeel. De gerechten zijn professioneel toegelicht.
Er was die avond een live muziekband aan het afstemmen, maar daarvoor werd keurig begrip voor mogelijke overlast gevraagd. Prima dus!
miquevwijk .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Voorgerecht en hoofdgerecht waren top! Nagerecht vonden wij een beetje minder qua keuze, maar wel oké. Wij gaan zeker nog een keer terug om er te eten! Dan kunnen we kiezen uit de hele munukaart.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben genoten! Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Van elk gerecht kregen we een korte uitleg, erg leuk. Borden waren ook mooi opgemaakt. Echt een aanrader!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Al 2e bezoek binnen twee maanden, wij bevelen dit restaurant bij iedereen aan. Echt een topper!!!! Het eten is fantastisch van kwaliteit, niet te weinig, niet te veel. Fantasierijk zonder raar te zijn, vers, gewoon heerlijk. Je voelt je thuis bij Tommy's.
A H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was heerlijk en goed verzorgd. Duurde telkens lang om n drankje te bestellen. Hoofdgerecht werd geserverveerd terwijl voorgerecht borden nog op tafel stonden. We zaten met 8 pers achteraf waardoor er geen zicht was op onze tafel. Zelf naar de bar gelopen op rekening te vragen. Na 15 min is iemand van ons weer naar de bar gegaan om daar af te rekenen. Erg jammer wat bediening betreft maar eten was heerlijk