Over het restaurant Bar-Restaurant Tommy's

Persoonlijke benadering en sfeer

Tommy’s staat bekend om de unieke uitstraling. Gelegen in een ruim pand midden in het historische centrum van Harderwijk worden hier door de chef met passie en liefde echte klassiekers op het bord getoverd. Aan iedere gast wordt aandacht besteed en je zult hier gegarandeerd een onvergetelijke avond beleven. Een persoonlijke benadering, heerlijke gerechten en een gezellige sfeer!

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Tommy's

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Bar-Restaurant Tommy's

Bas R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel vriendelijk personeel zeer beleefd en het eten altijd heel mooi opgemaakt en aan tafel steeds bij iedere gang uitleg van wat het is., klasse.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit prima. Mooie uitleg over de gerechten.
Vriendelijk personeel, Niet moeilijk doen over apart betalen.
jeannette77 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Was goed eten alleen het brood met Tommie's kruidenboter vond ik in verhouding te duur 6 euro en de wachttijd tussen de gerechten erg lang.
Als dessert hadden we koffie met een verrassing was erg leuk opgediend maar duurde zeker 20 minuten een kop koffie maken hoeft niet zo lang te duren de ober excuseerde zich ook voor het lange wachten.
Maar goed eten als ik in de buurt ben zou ik er wel terugkomen
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Fantastisch eten en bediening,geweldige verrassende kok,uitstekend.alle 3 gangen waren klasse.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH-resraurantactie hier gegeten.
Het eten was (over)heerlijk, de bediening super en het personeel heel erg vriendelijk. Een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren met veel aandacht bereid en opgemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en vertelde bij elke gang wat we op ons bord zagen. De ligging achter de oude muur is prachtig, we zaten op het schaduwrijke terras. Kortom, een aanrader. Wij komen zeker terug.
densalm2000 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Was een prima avond. Alleen jammer dat ze salade erbij rekenen terwijl het normaal wel in het menu zit. Was een prima avond. Alleen jammer dat ze salade erbij rekenen terwijl het normaal wel in het menu zit.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
het diner is van goede kwaliteit, met een bijzondere samenstelling en een leuke voorgerecht attentie. een goede sfeer en leuke bediening.
johannes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Aan het eind bij de afrekening werd deAH restaurantactie NIET geaccepteerd.!!!!Wij kwamen iets eerder aan vanwege de warmte buiten-er was netjes gereserveerd--ze wisten van de AH actie en toen wij een dinner uitkozen vertelde ze ons dat die niet in de AHactie zat---dan maar wat anders--waren hele leuke porties/hapjes,maar toen wij afwilde rekenen--geen 2nd menue gratis.!!!!!! Nou daar was ik het niet mee eens--ze wilde zelfs de politie bellen---dat vond ik prima--na heel wat "gepraat" heb ik uiteindelijk 50 Euro betaald--de rekening was iets van beneden de 80 Euro. wij gaan daar dus niet meer naar toe
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een geweldig restaurant, Lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben, elk gerecht was een feestje op zich. Vriendelijke bediening en wat een enthousiaste kok. Als we weer een dagje naar Harderwijk gaan, hoeven wij niet meer te zoeken naar een restaurant, wij komen zeker terug.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Van de AH bonnen opnieuw in dit restaurant gaan eten. Keuze uit verschillende gerechten. Het eten was heerlijk! Het personeel had goede kennis van zaken. Als we volgend jaar hier in de buurt weer op vakantie zijn, gaan we er zeker weer naar toe.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bij binnenkomst duurde het even voordat we de menukaart voorgeschoteld kregen, maar we hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening en de kok kwam tussendoor nog een hapje aanbieden.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zoals voorgaande keren, buiten gewoon goed. Wederom voor herhaling vatbaar. Top Top Top Top Top.
Top Top Top Top Top Top Top Top
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij waren voor het eerst bij Tommy's in Harderwijk! Heerlijk gegeten en een super leuke bediening!
Komen zeker nog eens terug!
hannyvanhemert .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We waren aan de vroege kant maar dat was een probleem.Vriendelijke ontvangst.De gerechten werden op creatieve wijze opgediend en waren zeer smakelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De ontvangst was hartelijk en de bediening was erg goed: bij elk gerecht werd uitgelegd uit welke ingrediënten het bestond. De kwaliteit en de opmaak van de gerechten was prima.
appiedr .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De entourage was beter dan we van bar/restaurant verwachtten; prettige bediening,. Smakelijke gerechten. Wat ons betreft zou de verhouding vlees/groente wat meer richting groente opgeschoven mogen worden.
Xandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten, een goede uitleg gekregen over de gerechten voor het bestellen en na het serveren ook wat er precies op je bord ligt. Vriendelijke bediening
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goed geserveerd op een creatieve manier. Geen te volle borden. Vriendelijke bediening. Bij elk gerecht even korte uitleg. We hadden weinig tijd en hier werd keurig rekening mee gehouden. We komen zeker een keer terug.
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
(weer) heerlijk gegeten van prachtig opgemaakte gerechten! In de tuin lijkt het net of je in een Frans restaurant bent, beetje vakantiegevoel. Voor kids ook ideaal, want er is een tramp en schommel.