Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zijn zeer tevreden, goede verzorging. Gaan zeker nog eens terug.
ellykivits .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Meerdere keren gegeten bij The Prince maar deze keer was het merendeel van het eten koud.
Bovendien was het erg koud in het restaurant, waardoor het niet lekker zitten was.
Personeel was vriendelijk en wachttijd was kort maar door bovenstaande geen fijne avond gehad.
ellykivits .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Merendeel eten was lauw in plaats van fwarm.
Bovendien was het erg koud in het restaurant, en hierdoor geen gezellige sfeer.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Normaal altijd goed gegeten maar gisteren was het bier niet echt koud en veel hapjes werden lauw geserveerd en we moesten lang op ons eten wachten.
Dit kwam waarschijnlijk door ziek( en)
Ondanks de stres en drukte en geklaag van klanten bleef het personeel vriendelijk
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Had er qua eten meer van verwacht maar het personeel was echt super vriendelijk
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij zijn altijd erg gecharmeerd geweest van The Prince, zijn er ook meerdere malen geweest en hebben het restaurant ook aan anderen aangeraden, altijd positieve reacties daarop gehad.

Gisteren was zeer teleurstellend.
Personeel was niet vriendelijk, dat was een erg sterk punt, de mannelijke was zelfs chagrijnig, erg ongezellig.
Wachttijden waren ook erg lang, het leek we of de rem er bewust op gehouden werd, en dat terwijl het restaurant maar half vol zat ....

Kortom, ik denk niet nog eens terug te komen, zal het zeker niet meer aanraden aan anderen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ik ben vaker bij The prince geweest maar deze keer was het erg teleurstellend en zeer slecht. Ik was samen met een goede vriendin eten en hadden om 7 uur een tafeltje gereserveerd. Wij vinden lang tafelen heerlijk en kiezen bewust voor de kleine gerechtjes. We werden ontvangen en pas na 10 minuten werd er gevraagd wat wij wilde drinken, kaart werd niet uitgelegd of gevraagd of wij het begrepen. Daarna blies de ober alle kaarsen uit rond 8 uur terwijl er nog mensen in het restaurant zaten. Er kwamen prullenbakjes op tafel, waarschijnlijk voor het ontbijt. Wij hadden deze eraf gezet en de ober vroeg waarom, wij zeiden daarop dat wij het onsmakelijk vonden en dit vond de ober vreemd en keek ons raar aan. Gedurende avond is er luid geluid vanuit de keuken wanneer wij nog de enige tafel zijn. Er wordt geschreeuwd en vervolgens kunnen wij geen meerdere gangen dessert bestellen, alles moet in een keer. Dit was voor ons voorlopig de laatste keer bij The Prince. Wij vonden dit altijd erg lekker maar dit zeer slecht.
Katelijne L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De tapaskaart vonden we zeer gevarieerd en hetgeen we bestelden was verzorgd gepresenteerd. Elders heb je wel eens het idee alles komt uit de groothandel, dat gevoel hadden we bij de PRINCE totaal niet. Hou dat vol ! Fijn dat er verschillende hoekjes / kamers zijn.. dat geeft een knussere beleving m.i. Vriendelijk personeel maar wellicht met de drukte van gisterenavond 1 ervaren persoon meer inplannen.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bestellingen kwamen niet aan goed door, de zaak zat bom en bom vol en we zaten letterlijk op een gepropt in de zaak. Als klapper op de vuurpijl flink ziek sinds gisterenavond door maag en darmklachten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Niet alle warme hapjes waren op temperatuur vaak aan te koud
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg lekker gegeten in een leuke ambiance. Vind het concept fijn omdat iedereen kan eten hoeveel, hoe snel en wat hij wil. Kortom een aanrader!
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima gegeten en dit restaurant is ook leuk om met een grotere groep te zijn
Wieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De meeste gerechtjes waren echt niet lekker. We hebben er gewoon 2 niet opgegeten zo vies waren ze. Om 22:15 konden we al niets meer bestellen uit het frietvet!
Ch V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima gegeten met kinderen.
Geboekt via iens
Tip om de vegetarische gerechten wat minder kaas te laten bevatten.
Paquita D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was erg lekker en een gevarieerde kaart! Het was wel erg warm binnen, dat was iets minder prettig.
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Veel variatie in gerechtjes van de kaart. Vriendelijke bediening.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg gezellige avond gehad. Klein puntje. Werden alleen wel erg ver in de hoek weggezet waar eigenlijk geen plaats was dus er werden wat tafels geschoven.
Annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was weer super bij the prince heerlijk gegeten en personeel geweldig een dikke 10
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was oke, bediening slecht, je zit dicht op elkaar, eigenaren in eigen kleding wat erniet echt professioneel en hygiënes uitzag. Paar keer dienblad tegen mijn vriendin haar hoofd aan gehad. Soms bepaalde gerechtjes niet gekregen wat we wel hadden besteld. Verkeerde rekening gekregen van een andere tafel!!!