Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was oke, bediening slecht, je zit dicht op elkaar, eigenaren in eigen kleding wat erniet echt professioneel en hygiënes uitzag. Paar keer dienblad tegen mijn vriendin haar hoofd aan gehad. Soms bepaalde gerechtjes niet gekregen wat we wel hadden besteld. Verkeerde rekening gekregen van een andere tafel!!!
moniek D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het concept (allerlei kleine gerechtjes) wordt vaker aangeboden, maar bij The Prince is de variatie erg groot en het lijkt erop dat de gerechtjes echt ter plaatse worden gemaakt (en niet kant en klaar ingekocht zoals bij sommige restaurants). Heerlijk gegeten, goeie service, goed personeel. Een aanrader!
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten vers!!!!! Goede bediening fijne sfeer!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar
Kurt S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik ben positief verrast van de prijs-kwaliteitsverhouding. Onbeperkt tapas eten is bij The Prince niet duur en de kwaliteit ligt veel hoger dan bij soortgelijke restaurants. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Weer heerlijk met gezin een avondje uit eten, lekker en prijs kwaliteit erg goed.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima gegeten in een gezellige sfeer
Tamara C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Jammer was dat we soms wat lang op een nieuwe rondje gerechtjes moesten wachten, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten was wederom uitstekend en de bediening was perfect. Alle tijd voor een praatje en ze had goed in de gaten of het drinken op was.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We waren met 9 personen. Het eten kwam steeds voor iedereen tegelijk. Dat was heel fijn. De obers waren vriendelijk en vrolijk. We hebben een topavond gehad. Een echte aanrader!
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Kom hier geregeld en ben zeer tevreden.
Bediening is goed en is vriendelijk.
eten smaakt goed en wat ik niet zo lekker vind bestel ik gewoon niet meer,
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Samen met een vriendin gegeten, voelden ons erg welkom, onder meer dankzij bijzonder attente gastvrouw. Genoten van keur aan kleine gerechtjes. Ik ben dol op geitenkaas, maar de mousse van geitenkaas als voorgerecht zou ik niet nog eens kiezen. Smaak en textuur waren top, maar het was voor mij te vullend. Verder echt genoten!
lizetvzon .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was heerlijk alleen door personeel te kort moesten we veel geduld hebben. Volgende keer beter plannen, want op een zondagavond met zo weinig personeel werken is niet te doen.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, alleen duurde het wel erg lang voordat je een volgende ronde gerechtjes kreeg. Tot twee keer toe hebben we er de bediening om moeten vragen omdat we al een half uur zaten te wachten, maar dan was het daarna wel snel geregeld.
Carina T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Ruime keus aan gerechten.
TimovdB .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ruime keuze in glutenvrije gerechten! Heel fijn om hier glutenvrij te eten. We hebben met het gezin gegeten, waarvan 2 glutenvrij moeten eten. Zij kregen een aparte uitgebreide kaart en kregen ook een andere kleur briefjes om de gewenste gerechten aan te kruizen. De gerechten waren bij het opdienen ook voorzien van een aanduiding dat het glutenvrij was.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was opzich wel lekker maar zeker niet bijzonder
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gewoon erg goed. Ik moet alleen leren om meer te kunnen eten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Het eten was goed. Gewoon lekkere kleine gerechtjes voor ieders wat wils. Het personeel was heel vriendelijk met de nodig humor. Voelde een beetje als thuiskomen. Ik zou dan ook zeer zeker een keer terug komen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eerste ronde zat iets bij wat bedorven was, volgens de keuken was dit niet zo, werd helaas erg neerbuigend over gedaan.
Het eten kwam in het begin ook traag, 2e ronde pas na bijna anderhalf uur. Werd later wel beter.

Het eten is verder wel erg goed.