Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Weinig sfeer, rare muziek keuze (lijkt op muziek voor in een lift). De seizoenstapas zijn op een A4tje uitgeprint en met plakband aan de muur vastg geplakt. Ziet er niet uit.
Bediening komt niet spontaan en enthousiast over. Nagerechten besteld, krijgen we de nagerechten zonder een gerecht met als opmerking 'de nutalla is op'. Dat weet je toch al eerder? Loop dan even naar ons en zeg 'Helaas is de nutella op, ons excuses. Kunt u misschien een andere keuze maken?'.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Hier voor de tweede keer geweest. Vorige keer was de eigenaar er zelf en was de bediening en de muziekkeuze geweldig. Nu waren er andere mensen, het meisje van de bediening deed het slecht, niet spontaan, beetje laks en ze deed gewoon niet haar best. Een restaurant staat of valt bij goed eten (dit gelukkig nog wel hetzelfde!) maar ook bij goede bediening. De muziekkeuze was gewoon de radio met veel drukke muziek, past totaal niet bij het concept. Wij mochten niet aan het tafeltje zitten waar we vorige keer zaten omdat dat voor vier personen was en ze daar nog wel eens mensen voor zouden kunnen verwachten. Het halve restaurant was leeg en het tafeltje werd ook niet gevuld. Heel jammer. We gingen om 21u weg en hopen dat de volgende keer de eigenaar er weer is. We zouden dit ook graag persoonlijk zeggen. Of we er nog een keer gaan eten betwijfel ik wel, het is een beetje dubbel allemaal. Maar het eten was goed!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten! Veel verschillende hapjes, ook voor vegetariers. Heel aardige bediening, ondanks de drukte. Kregen ook snel onze bestellingen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Er zat te veel tijd tussen de gangen. In een uur tijd hadden we pas 2 gangen gehad. En met tapas is dat erg weinig!
...
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig gegeten met Pasen. Fijne ambiance, gezellige sfeer, goede service. Aanrader!
Minpuntje: weinig parkeergelegenheid. Alle parkeerplekken voor vergunninghouders.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten voor we de eerste gerechtjes kregen. Toen we het personeel hierover benaderden, kregen we te horen dat het gewoon heel druk was en ze hun best deden. Later kwam er nog een opmerking alsof we lastig waren. Het eten was wel lekker.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke mensen, goede service, goed eten. Aangegeven dat ik een gastric bypass heb, voor de helft van het geld gegeten. Top service!!
Miranca B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij vonden dat het lang duurde voor dat de gerecht kwamen misschien lag dit aan de drukte. Ook vond ik het niet fijn dat we twee tafelnr. hadden waardoor we niet iedere keer tegelijk eten hadden. Voor de rest hebben we goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Bij the prince eten is altijd een heerlijk avondje uit. Het eten was zoals altijd heerlijk, lekker sneukelen van de vele kleine tapasjes.
saskia232 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig een avondje uit met 11 vrienden. Helaas was t eten niet altijd warm, smaak was wel Okee.. Het duurde te lang tussen de rondes, begin van de avond wel een uur.
We moesten steeds zelf vragen om een drankje, geen actieve rol van de bediening.
Bonnetje kwijt geraakt, weer wachten....
Eerst moesten we 2 bonnetjes invullen op 1 tafel. Met t gevolg dat de helft van de tafel eten heeft en de andere helft veel later.
Kortom, geen succes. Logistiek leek t gewoon niet in orde. Jammer want voorheen hadden we goede ervaring.
Volgende keer kiezen we een ander restaurant.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Onze ervaring is niet best. Ten eerste zaten we ergens in een hoek, en ten tweede duurde het erg lang tussen de gerechten in. Hierdoor hebben we maar 3 rondes eten kunnen bestellen. Alles bij elkaar een erg teleurstellende ervaring, die niet voor herhaling vatbaar is.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eerste ronde duurde wat lang omdat ons bonnetje kwijt was. Maar dit werd netjes opgelost en we hebben heerlijk en veel te veel gegeten in een zeer gezellige en ongedwongen sfeer! Top ;)
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige avond gehad, vrolijke bediening. Verder geen commentaar op deze leuke avond. Met vriendelijke groeten.. 120 tekens is wel erg veel als je verder geen commentaar hebt:)
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voorheen altijd tapa's gegeten, maar nu "gewoon" gerechten van de kaart. En dit was ook prima. Lekkere soep vooraf, hoofdgerecht vis (voor mijn partner) en vlees en 2 heerlijke desserts. En nog een roos voor Valentijnsdag
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en genoten. Super gastvrij. Een aanrader voor een ieder. Er is voor ieder wat wils. Via internet uitgezocht, wisten niet wat we moesten verwachten. Gingen zeer voldaan naar huis.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gelukkig was het niet druk, zodat we niet lang op onze gerechtjes hoefden te wachten. Als het echt druk is, kunnen ze het werk niet echt aan. Maar nu was het super! Hebben heerlijk genoten.
JC M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed eten en een vriendelijke bediening. De rondes (het is tapas) ging redelijk vlot enkel zaten we niet zo heel gezellig.
Rachelle R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten icm de film deal met de zien bios. Leuk personeel, goede service en kwaliteit eten is ook top. Wij komen zeker een keer terug!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Van ons mogen er iets meer vegetarische recepten op de kaart. 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten vonden wij niet veel. Service en kwaliteit was goed.
hallo Sandra
we zijn bezig met de nieuwe kaart en daar komen meer vegetarische gerechtjes op, we hopen je dan weer te mogen begroeten

gr. Marc Voets
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik mis de placemats met de gerechtjes erop :-(