Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Lenny K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Was hier al eens eerder geweest en toen was het lekker. Het eten viel erg tegen en het duurde ook erg lang. Jammer!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Echt genoten!
Ckamphues .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een onwijs gezellige avond gehad. Een heel divers aanbod van hapjes die je niet overal tegen komt! Er is een grote parkeerplaats voor de deur en het was ook erg makkelijk te bereiken. Wij hebben een erg genoten van deze avond, bedankt daarvoor!
cjmverbeek2 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Weer het tapas-menu geprobeerd. Nu andere gerechtjes, en weer top. Vriendelijke bediening. Rustige achtergrondmuziek. Kortom...het is hier goed vertoeven.
Jan-Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Tapas genomen met het warme weer en de gerechtjes zijn erg goed en lekker. Ook voldoende keuze. Het was druk en daardoor varieerde de wachttijd tussen de gerechtjes. Voor de drank is er genoeg keuze.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heb er vaker gegeten en altijd goed geweest maar deze keer heeft zoveel invloed gehad dat het weer een tijdje gaat duren voor dat ik terug kom, bediening en gerechten duurde gewoon in het algemeen veel te lang.
cjmverbeek2 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Top! Tapaz-menu geprobeerd. Heerlijke gerechtjes, erg vriendelijke bediening en ook erg redelijke prijzen. Wij komen hier snel terug.
Rone R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk avondje met collega`s gehad. Zowel het eten als de bediening waren uitstekend. Ruime voldoende keuze op de kaart, voor ieder wat wils.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ooit hier eens heel lang geleden geweest, het restaurant zag er toen heel anders uit. Qua ambiance vind ik het er niet beter op geworden, alhoewel de tafels zo geplaatst zijn zodat je met je gezelschap voldoende privacy hebt.
Het eten kan qua niveau goed tegen t Zusje op. De gerechtjes zijn gevarieerd, er is voor elk wat wils.
Bediening is goed.
Al met al een heerlijke lange avond gezellig getafeld.
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Eten is erg lekker. Duurde helaas erg lang tussen de rondes waardoor we uiteindelijk pas om 20.00 klaar waren met eten en dus niet meer in aanmerking kwamen voor de korting.
Roebi D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima eten, maar je moet er ontzettend lang op wachten.. We hebben er iets van gezegd, kregen daarna één ronde ons eten snel, maar daarna ging het weer mis. Zelfs de kop koffie liet lang op zich wachten. Wij zouden er niet meer terug gaan
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vriendelijk personeel, redelijk snelle uitservering van de gerechtjes. Smaakte allemaal erg lekker. Wij willen hier nog wel eens terugkomen.
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Smakelijke verse gerechten geserveerd door vriendelijk personeel!
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
In het begin duurde het lang voordat de tafel werd afgehaald. We kregen ook 2 x een gerechtje wat we niet besteld hadden. Ragout van pasteitje was zurig. Bodem van marstaartje en banoffee was lekker maar erg hard, was bijna niet door te krijgen.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vanwege het mooie weer wilden we graag buiten op het terras zitten. Binnen was er een tafel voor ons gereserveerd en het was totaal geen probleem om buiten te starten en bij temperatuursdaling, regen, wind of om wat voor reden dan ook, om daarna binnen voort te zetten. We hebben heerlijk tot 23.30 uur buiten gezeten. De bediening was goed en het personeel was heel aardig! De gerechten waren super!! Zeker gelijkwaardig aan 't Zusje en aan Onsz! We hebben een heel positieve ervaring opgedaan bij The Prince en komen hier zeker terug.
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Simpel krijtbordje ipv a4 met seizoengerechten doet wonderen. Zou veel mooier staan, zeker bij de prima inrichting. Verder lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Hanno Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima porties voor een prima prijs maar niet bijzonder/ niet verrassend. Ideaal voor gezin want voor ieder wat wils. Maar verwacht geen bijzondere hapjes.
petra G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Hele vriendelijke service. We moesten op tijd weg, ze deden er alles aan zodat we op tijd op onze vervolg afspraak waren. Top!
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gisteren met een vriendin komen eten. Het restaurant is sfeerloos. Muziek keuze is meer de muziek voor in een lift, niet gezellig. De seizoenstapas staan op een uitgeprint A4tje dat aan de muur is opgehangen m.b.v. plakband, dat ziet er niet uit. Doe er een mooi lijstje om of schrijf het op een krijtbord.
De bediening kwam niet spontaan of hartelijk over. Geen uitleg vooraf. Toen we nagerechten hadden besteld en een meisje deze kwam brengen, was er een gerecht niet. Ze zei: 'de nutella is op'. Dat weet je toch al eerder? Kom dan na de bestelling meteen terug naar de tafel en zeg bijvoorbeeld: 'De nutella is helaas op, ons excuses. Kunt u misschien een andere keuze maken?'