Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

pb5658 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Het was volle bak die avond. Dat betekent: een beetje proppen en een hele boel herrie, temeer als er ook een 30-tal dames-lekker-op-stap binnen zitten. Moet kunnen. Het eten was/smaakte voortreffelijk. Veel eiwitten en weinig koolhydraten, behalve de toetjes dan. Liefhebbers van groenten moeten het hebben van de vegetarische hapjes. En onbeperkt eten is niet helemaal onbeperkt. Vanuit de keuken kan de snelheid van serveren gereguleerd worden en die kun je niet beinvloeden door het volgende briefje klaar te zetten als ze het vorige opgehaald hebben. Maar je komt er niet echt iets tekort. Heerlijk gegeten van 7 tot half 11.
zomertijdd .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Heerlijk gegeten, het zijn allemaal kleine gerechtjes maar gelukkig niet de standaard tappas die ik overal zie, hele leuke mensen en mooi interrieur
PieterJud .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
We hebben gisteravond daar gegeten. Eerst buiten gekeken op de kaart en tot onze blijde verbazing zagen we dat we konden kiezen voor een menu bestaande uit onbeperkt kleine gerechten eten voor een vaste prijs van € 24,50 per persoon. Dat hebben we gedaan. Werkelijk voortreffelijk. We zaten gezellig aan een leuke tafel met uitzicht over het pitoreske Wilhelminaplein. We werden meteen welkom geheten en naar onze tafel begeleidt. Er werd een opname van de drank gedaan en uitgelegd hoe het syteem werkte. Een leuke kaart met een invulformulier waar je per gang 2 gerechten kunt aankruisen. Ik weet niet hoeveel gerechten er wel niet waren, maar onvoorstelbaar veel. Keuze meer dan genoeg. Een heel scala van voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. We hebben daar heerlijk gegeten en onze complimenten gemaakt over het eten. Zelfs de koffie na was nog wel lekker. Dit is voor herhaling vatbaar. Super lekker onbeperkt eten voor een normale prijs. Bedeinign, eten en sefeer is zoals het moet zijn. Wij komen binnenkort terug met onze vrienden uit Bladel.
marcvoets .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
heerlijk nieuw concept, onbeperkt kleine gerechtjes voor een mooie prijs van € 24,50. Uitgebreide kaart dus volop keus, ook veel vegetarische gerechten.