Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Iris H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Hier voor de 2e keer in een half jaar gegeten. Kwamen hier op een donderdag binnen met 5 personen, niet gereserveerd. Het was druk maar toch werd er door het personeel erg hun best gedaan om een plekje voor ons te maken. Ook tijdens de rest van de avond zijn we buitengewoon vriendelijk en vrolijk behandeld. Daar word ik persoonlijk erg blij van! Eten vond ik overigens niet erg bijzonder, op het toetje na, de bastogneparfait was super!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Zaterdag 4 mei hier met 6 personen gegeten. We gingen via de achterom naar binnen, waarom weet ik niet maar dat kwam niet goed over. Via de vooringang naar buiten was een stuk beter.

Voor 25,50 eet je er heel de avond klein gerechtjes. Van voorgerechtjes als carpaccio tot nagerechtjes als creme brulee. We hebben er lekker gegeten en iedereen kan er wel iets naar smaak vinden. Het zijn geen bijzondere gerechten met bijzondere smaken maar een prima basis.

Het decor ziet er netjes uit en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat me wel opviel was dat er iedere ronde wel iets vergeten was en we soms erg lang moesten wachten tot het eten kwam.

Al met al een leuk concept, simpel maar goed eten en een gezellige avond gehad!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten met een vriend.. Aangezien we laat waren het prince light menu genomen. Wel aardig, niet bijzonder maar voorak weinig eten, zelfs voor maar 15 euro. Volgende keer zou ik toch voor het all you can eat concept gaan. Service was ok. Al met al vind ik deze tent wat overrated qua beoordeling.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Hoge verwachtingen maar helaas zijn deze niet waargemaakt. Leuk concept, kleine gerechtjes, maar dee kwaliteit van het eten is onvoldoende. Koude geitenkaas, flauwe sushi, alleen wit brood, carpaccio die smaakte alsof deze allang (te lang) buiten de koelkast gelegen had. Bediening die geen aandacht heeft voor de gasten. Op de vraag of het gesmaakt had atwoordden wij dat dat helaas niet zo was. O, jammer, was hetbantwoord en dat was het dan. Uiteindelijk stond er ook nog een fles bronwater teveel op de rekening. Kortom, dat was eens maar nooit meer. Jammer.
PieterJud .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
We hebben gisteravond daar gegeten. Eerst buiten gekeken op de kaart en tot onze blijde verbazing zagen we dat we konden kiezen voor een menu bestaande uit onbeperkt kleine gerechten eten voor een vaste prijs van € 24,50 per persoon. Dat hebben we gedaan. Werkelijk voortreffelijk. We zaten gezellig aan een leuke tafel met uitzicht over het pitoreske Wilhelminaplein. We werden meteen welkom geheten en naar onze tafel begeleidt. Er werd een opname van de drank gedaan en uitgelegd hoe het syteem werkte. Een leuke kaart met een invulformulier waar je per gang 2 gerechten kunt aankruisen. Ik weet niet hoeveel gerechten er wel niet waren, maar onvoorstelbaar veel. Keuze meer dan genoeg. Een heel scala van voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. We hebben daar heerlijk gegeten en onze complimenten gemaakt over het eten. Zelfs de koffie na was nog wel lekker. Dit is voor herhaling vatbaar. Super lekker onbeperkt eten voor een normale prijs. Bedeinign, eten en sefeer is zoals het moet zijn. Wij komen binnenkort terug met onze vrienden uit Bladel.