Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
afgelopen zaterdag hier wezen eten, heerlijk gegeten volop keus wel 65 gerechtjes, volop keuze uit vlees, vis en vegetarisch, attente bediening, echte aanrader.
ricklieke .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
vorige week wezen eten bij the prince, maar dit was maar eenmalig. het eten was niet wat we van een restaurant verwachten, het eten smaakte goedkoop. we hebben verschillende dingen geprobeerd maar ik zou hier niet meer teruggaan. het enige wat wij erg lekker vonden waren de deserts!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Zeer leuk restaurant waar alles heel gesmeerd verloopt. Leuke kaart met een zeer uitgebreide variatie aan gerechtjes. Alles is heel vers. Ze hebben vijf keer per jaar een andere kaart! Personeel is zeer netjes en vakkundig en het service niveau ligt hier hoog. Ik werd zelfs in jas geholpen door de gastheer! Wij komen zeker terug, geweldige ervaring voor een goede prijs.
Suuze .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Leuk concept met grote diversiteit aan gerechtjes.
De gerechtjes worden mooi geserveerd en zijn goed bereid.
De bediening was iets minder allert. Drank werd aan verkeerde tafel bezorgd en een beloofd nabetseld gerechtje kwam helemaal niet aan.
Ook plezierig dat je je auto gratis bij het restaurant kunt parkeren.
Het restaurant zag er ook goed uit. Tafels wel een beetje dicht op elkaar.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Afgelopen zondag zijn we hier voor de tweede keer gaan eten. De bediening was goed, veel variatie, eten werd netjes en snel gebracht. Personeel kwam nog netjes vertellen dat de keuken ging sluiten en of we nog wat wilde. Prijs/kwaliteit verhouding klopt. Zeker een aanrader!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
De laatste keer dat we hier hebben gegeten zaten we de hele avond buiten op het terras. Omdat het ons die keer ontzettend goed is bevallen zijn we daarom naar dit restaurant terug gegaan. Helaas nu te koud om buiten te zitten maar binnen is het ook prima zitten, mooi en rustig ingericht.
De nieuwe menukaart gaat vandaag in met wederom heerlijke nieuwe gerechtjes. Een paar klassiekers zijn gebleven maar dat is zeker geen straf!
Het prettige van deze formule is dat de gerechtjes klein zijn zodat je telkens weer een nieuw gerechtje kan proberen. Er is voor elke smaak wel iets, vegetarisch, koud, warm, vis, vlees, frans, amerikaans ;-), oosters, kortom een ware smaakbeleving.
De bediening is jong en nog niet iedereen even ervaren maar allemaal attent met aandacht voor de klant en dat is het belangrijkste.
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De nieuwe menukaart gaat rond de carnaval (2014) in maar wij gaan er zeker voor die tijd nog een keertje eten!
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Het concept is erg leuk , ook met kinderen. Ruime keus in hapjes vooral ook vegetarisch. De smaak en presentatie was prima. Snelle bediening en service en een ongedwongen sfeer. Helaas, maar dat is bij vele restaurants , om de 5 minuten de vraag of je nog wat wil drinken. Dat is het enige minpuntje. Erg leuke avond gehad.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Wij hebben hier met 4 vriendinnen gegeten. Ik heb tevoren gereserveerd een aangegeven gebruik te willen maken van de parkeerplaats achter het pand. Via een smal steegje konden we de auto daar prima kwijt. Vervolgens werden bij de voordeur zeer gastvrij onthaald door een keurige heer.

Bij binnenkomst viel de gezellige, wat lounge-achtige stijl op van de zaak, met dito muziek. Het concept van het bestellen van allerlei kleine gerechtjes is leuk, het begin liep niet helemaal soepel, omdat de 'prikker' ontbrak waar je je ingevulde kaart in plaatst, en er geen kaarten op tafel lagen. Dat werd snel goed gemaakt. Vervolgens duurde het wel lang voordat de eerste gerechtjes kwamen, maar daarna ging dat veel vlotter. Netjes gekregen wat we besteld hadden, op de kwaliteit van het eten niets aan te merken, die was gewoon goed.

Wel werd maar weinig gevraagd of we nog iets wilden drinken, aangezien daar de winstmarge op zit, zou daar wel iets aan gedaan kunnen worden.

Wij hebben in ieder geval een gezellige avond gehad, helaas was de bastogneparfait op (lijkt dat we daar wel iets aan gemist hebben), maar de chocktail en het appeltaartijs hebben veel goed gemaakt.

Toen we wilden vertrekken van de parkeerplaats was het hek dicht, het duurde even voordat dat geopend was, maar daar hadden wij niet zo'n moeite mee.

Ik ben enthousiast over deze zaak, en zal er zeker vaker gaan eten.
dikkedries .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Nadat ik vorige week met mijn gezin heerlijk gegeten had bij "The Prince", besloot ik mijn vrienden kennis te laten maken met dit restaurant door ze op een etentje te trakteren. Gisteravond was het dan zo ver. We zaten hebben gezellig buiten op het Wilhelminaplein, geweldige ambiance. Over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: gewoon prima, en heel veel keuze. Het all-you-can-eat-concept met veel kleine hapjes is in principe ook erg leuk. Maar helaas, om daadwerkelijk aan eten te komen was bepaald geen sinecure. Toen we twee uur gezeten hadden, hadden we slechts 1 rondje eten gehad, d.w.z. 2 heel kleine voorgerechtjes. U kunt zich voorstellen dat dat voor een volwassen man van bijna 2 meter bepaald onprettig is. We hebben de eigenaresse hierop aangesproken, en die kwam met een verhaal over een zieke kok. Blijkbaar was die kok ook degene die normaliter de biertjes serveert, want daar moesten we tot tweemaal toe bijna een uur op wachten. Uiteindelijk hebben we wel nog een paar rondjes eten kunnen doen, maar toen de warme keuken dicht ging moest ik mijn honger stillen met enkele rondjes Bastogneparfait en crème brûlée.

Al met al was de service dermate slecht, dat het simpelweg lachwekkend was. Hierdoor hebben we alsnog een heel leuke avond gehad. Hoogtepunt was dat de serveerster bij het opmaken van de rekening vroeg "was alles naar wens?". Ik vind het overigens geen enkel probleem als er een keer iets (flink) mis gaat in een restaurant. Maar een professionele eigenaar maakt dan wel een gebaar richting de klant: een rondje van de zaak, een korting, of misschien gewoon: een excuus?

Ik hoop van harte dat "The Prince" hieruit lering trekt. Het eten is prima, de formule is leuk. Nu alleen nog de uitvoering op orde krijgen.
LilianBurgmans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Gisteravond met collegae wezen eten bij The Prince in Eindhoven. Voor eenieder die dit leest en overweegt ook daar een hapje te gaan eten: ik wil je dit, serieus, ten zeerste afraden. Je moet erg lang wachten, zowel op je eerste gerechtje als op elke volgende ronde. Vervolgens ging er bij elk tapasrondje iets mis: gerechten die we niet besteld hadden, te weinig gerechten, te veel gerechten, koude gerechten die warm moesten zijn. Omdat er zoveel wachttijd was besloten we 2 kaarten tegelijk in te vullen. Ook dat ging niet goed: sommige van ons zaten met 4 gerechten (van 2 kaarten) anderen hadden niets. Degene die niets hadden kregen het veel later, toen de anderen al klaar waren. Dan weer serveerden ze nagerechten en hoofdgerechten voor dezelfde persoon tegelijkertijd. Ondanks dat we meerdere keren op een vriendelijke manier onze ongenoegens kenbaar hadden gemaakt, veranderde er niets. Dan maar de eigenaresse erbij gevraagd. Ook dat bleek geen succes, ze was ervan overtuig dat ze probeerde het goed te maken en dat wij maar niet moest zeuren! Dat zei ze niet letterlijk maar daar kwam het wel op neer. Even later stapte ze in de auto en reed weg zonder iets te zeggen! Werkelijk ongelooflijk hoe onbekwaam sommigen kunnen zijn! En wij waren niet de enige. Rondom ons zagen en hoorden we mensen klagen over de service. Absoluut géén aanrader dus! Sterker nog: ik mag hopen dat er snel een nieuwe eigenaar in komt die wel verstand heeft van en hart heeft voor zaken! Ohw en de rekening kwam geheel in stijl: ook die klopte niet, er stonden drankjes op die we niet genuttigd hadden!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Hier voor de 2e keer in een half jaar gegeten. Kwamen hier op een donderdag binnen met 5 personen, niet gereserveerd. Het was druk maar toch werd er door het personeel erg hun best gedaan om een plekje voor ons te maken. Ook tijdens de rest van de avond zijn we buitengewoon vriendelijk en vrolijk behandeld. Daar word ik persoonlijk erg blij van! Eten vond ik overigens niet erg bijzonder, op het toetje na, de bastogneparfait was super!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Zaterdag 4 mei hier met 6 personen gegeten. We gingen via de achterom naar binnen, waarom weet ik niet maar dat kwam niet goed over. Via de vooringang naar buiten was een stuk beter.

Voor 25,50 eet je er heel de avond klein gerechtjes. Van voorgerechtjes als carpaccio tot nagerechtjes als creme brulee. We hebben er lekker gegeten en iedereen kan er wel iets naar smaak vinden. Het zijn geen bijzondere gerechten met bijzondere smaken maar een prima basis.

Het decor ziet er netjes uit en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat me wel opviel was dat er iedere ronde wel iets vergeten was en we soms erg lang moesten wachten tot het eten kwam.

Al met al een leuk concept, simpel maar goed eten en een gezellige avond gehad!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten met een vriend.. Aangezien we laat waren het prince light menu genomen. Wel aardig, niet bijzonder maar voorak weinig eten, zelfs voor maar 15 euro. Volgende keer zou ik toch voor het all you can eat concept gaan. Service was ok. Al met al vind ik deze tent wat overrated qua beoordeling.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
We waren in de buurt en wilden even een hapje eten. Op het Wilhelminaplein zitten tal van restaurants. Na even rondgelopen te hebben, zagen we het tapasconcept bij The Prince wel zitten. Voor Eur 24,50 onbeperkt keuze uit diverse kleine voor-, hoofd- en nagerechtjes. We hebben er prima gegeten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Het valt het beste te omschrijven als basic eten zonder opschmuck. Eten met de primaire basissmaken die iedereen zal bekoren maar niet extreem bijzonder zijn. Wijnen waren acceptabel. Prijs-kwaliteitverhouding is prima in balans. Prima restaurant om heen te gaan om even lekker wat te eten. Voor een speciale of bijzondere gelegenheid minder geschikt. De service was perfect. Zeer klantvriendelijk en enthousiast personeel die oog hebben voor de gasten. Het eten wordt zeer snel uitgeserveerd, regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was, helemaal top.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Hoge verwachtingen maar helaas zijn deze niet waargemaakt. Leuk concept, kleine gerechtjes, maar dee kwaliteit van het eten is onvoldoende. Koude geitenkaas, flauwe sushi, alleen wit brood, carpaccio die smaakte alsof deze allang (te lang) buiten de koelkast gelegen had. Bediening die geen aandacht heeft voor de gasten. Op de vraag of het gesmaakt had atwoordden wij dat dat helaas niet zo was. O, jammer, was hetbantwoord en dat was het dan. Uiteindelijk stond er ook nog een fles bronwater teveel op de rekening. Kortom, dat was eens maar nooit meer. Jammer.
pb5658 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Het was volle bak die avond. Dat betekent: een beetje proppen en een hele boel herrie, temeer als er ook een 30-tal dames-lekker-op-stap binnen zitten. Moet kunnen. Het eten was/smaakte voortreffelijk. Veel eiwitten en weinig koolhydraten, behalve de toetjes dan. Liefhebbers van groenten moeten het hebben van de vegetarische hapjes. En onbeperkt eten is niet helemaal onbeperkt. Vanuit de keuken kan de snelheid van serveren gereguleerd worden en die kun je niet beinvloeden door het volgende briefje klaar te zetten als ze het vorige opgehaald hebben. Maar je komt er niet echt iets tekort. Heerlijk gegeten van 7 tot half 11.
zomertijdd .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Heerlijk gegeten, het zijn allemaal kleine gerechtjes maar gelukkig niet de standaard tappas die ik overal zie, hele leuke mensen en mooi interrieur
PieterJud .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
We hebben gisteravond daar gegeten. Eerst buiten gekeken op de kaart en tot onze blijde verbazing zagen we dat we konden kiezen voor een menu bestaande uit onbeperkt kleine gerechten eten voor een vaste prijs van € 24,50 per persoon. Dat hebben we gedaan. Werkelijk voortreffelijk. We zaten gezellig aan een leuke tafel met uitzicht over het pitoreske Wilhelminaplein. We werden meteen welkom geheten en naar onze tafel begeleidt. Er werd een opname van de drank gedaan en uitgelegd hoe het syteem werkte. Een leuke kaart met een invulformulier waar je per gang 2 gerechten kunt aankruisen. Ik weet niet hoeveel gerechten er wel niet waren, maar onvoorstelbaar veel. Keuze meer dan genoeg. Een heel scala van voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. We hebben daar heerlijk gegeten en onze complimenten gemaakt over het eten. Zelfs de koffie na was nog wel lekker. Dit is voor herhaling vatbaar. Super lekker onbeperkt eten voor een normale prijs. Bedeinign, eten en sefeer is zoals het moet zijn. Wij komen binnenkort terug met onze vrienden uit Bladel.
marcvoets .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
heerlijk nieuw concept, onbeperkt kleine gerechtjes voor een mooie prijs van € 24,50. Uitgebreide kaart dus volop keus, ook veel vegetarische gerechten.