Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

buslijn 14 halte willemstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Zeer leuk restaurant waar alles heel gesmeerd verloopt. Leuke kaart met een zeer uitgebreide variatie aan gerechtjes. Alles is heel vers. Ze hebben vijf keer per jaar een andere kaart! Personeel is zeer netjes en vakkundig en het service niveau ligt hier hoog. Ik werd zelfs in jas geholpen door de gastheer! Wij komen zeker terug, geweldige ervaring voor een goede prijs.
Suuze L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Leuk concept met grote diversiteit aan gerechtjes.
De gerechtjes worden mooi geserveerd en zijn goed bereid.
De bediening was iets minder allert. Drank werd aan verkeerde tafel bezorgd en een beloofd nabetseld gerechtje kwam helemaal niet aan.
Ook plezierig dat je je auto gratis bij het restaurant kunt parkeren.
Het restaurant zag er ook goed uit. Tafels wel een beetje dicht op elkaar.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Afgelopen zondag zijn we hier voor de tweede keer gaan eten. De bediening was goed, veel variatie, eten werd netjes en snel gebracht. Personeel kwam nog netjes vertellen dat de keuken ging sluiten en of we nog wat wilde. Prijs/kwaliteit verhouding klopt. Zeker een aanrader!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
De laatste keer dat we hier hebben gegeten zaten we de hele avond buiten op het terras. Omdat het ons die keer ontzettend goed is bevallen zijn we daarom naar dit restaurant terug gegaan. Helaas nu te koud om buiten te zitten maar binnen is het ook prima zitten, mooi en rustig ingericht.
De nieuwe menukaart gaat vandaag in met wederom heerlijke nieuwe gerechtjes. Een paar klassiekers zijn gebleven maar dat is zeker geen straf!
Het prettige van deze formule is dat de gerechtjes klein zijn zodat je telkens weer een nieuw gerechtje kan proberen. Er is voor elke smaak wel iets, vegetarisch, koud, warm, vis, vlees, frans, amerikaans ;-), oosters, kortom een ware smaakbeleving.
De bediening is jong en nog niet iedereen even ervaren maar allemaal attent met aandacht voor de klant en dat is het belangrijkste.
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De nieuwe menukaart gaat rond de carnaval (2014) in maar wij gaan er zeker voor die tijd nog een keertje eten!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Hier voor de 2e keer in een half jaar gegeten. Kwamen hier op een donderdag binnen met 5 personen, niet gereserveerd. Het was druk maar toch werd er door het personeel erg hun best gedaan om een plekje voor ons te maken. Ook tijdens de rest van de avond zijn we buitengewoon vriendelijk en vrolijk behandeld. Daar word ik persoonlijk erg blij van! Eten vond ik overigens niet erg bijzonder, op het toetje na, de bastogneparfait was super!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Zaterdag 4 mei hier met 6 personen gegeten. We gingen via de achterom naar binnen, waarom weet ik niet maar dat kwam niet goed over. Via de vooringang naar buiten was een stuk beter.

Voor 25,50 eet je er heel de avond klein gerechtjes. Van voorgerechtjes als carpaccio tot nagerechtjes als creme brulee. We hebben er lekker gegeten en iedereen kan er wel iets naar smaak vinden. Het zijn geen bijzondere gerechten met bijzondere smaken maar een prima basis.

Het decor ziet er netjes uit en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat me wel opviel was dat er iedere ronde wel iets vergeten was en we soms erg lang moesten wachten tot het eten kwam.

Al met al een leuk concept, simpel maar goed eten en een gezellige avond gehad!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten met een vriend.. Aangezien we laat waren het prince light menu genomen. Wel aardig, niet bijzonder maar voorak weinig eten, zelfs voor maar 15 euro. Volgende keer zou ik toch voor het all you can eat concept gaan. Service was ok. Al met al vind ik deze tent wat overrated qua beoordeling.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Hoge verwachtingen maar helaas zijn deze niet waargemaakt. Leuk concept, kleine gerechtjes, maar dee kwaliteit van het eten is onvoldoende. Koude geitenkaas, flauwe sushi, alleen wit brood, carpaccio die smaakte alsof deze allang (te lang) buiten de koelkast gelegen had. Bediening die geen aandacht heeft voor de gasten. Op de vraag of het gesmaakt had atwoordden wij dat dat helaas niet zo was. O, jammer, was hetbantwoord en dat was het dan. Uiteindelijk stond er ook nog een fles bronwater teveel op de rekening. Kortom, dat was eens maar nooit meer. Jammer.