Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten! Veel verschillende hapjes, ook voor vegetariers. Heel aardige bediening, ondanks de drukte. Kregen ook snel onze bestellingen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Er zat te veel tijd tussen de gangen. In een uur tijd hadden we pas 2 gangen gehad. En met tapas is dat erg weinig!
...
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig gegeten met Pasen. Fijne ambiance, gezellige sfeer, goede service. Aanrader!
Minpuntje: weinig parkeergelegenheid. Alle parkeerplekken voor vergunninghouders.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten voor we de eerste gerechtjes kregen. Toen we het personeel hierover benaderden, kregen we te horen dat het gewoon heel druk was en ze hun best deden. Later kwam er nog een opmerking alsof we lastig waren. Het eten was wel lekker.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke mensen, goede service, goed eten. Aangegeven dat ik een gastric bypass heb, voor de helft van het geld gegeten. Top service!!
Miranca B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij vonden dat het lang duurde voor dat de gerecht kwamen misschien lag dit aan de drukte. Ook vond ik het niet fijn dat we twee tafelnr. hadden waardoor we niet iedere keer tegelijk eten hadden. Voor de rest hebben we goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Bij the prince eten is altijd een heerlijk avondje uit. Het eten was zoals altijd heerlijk, lekker sneukelen van de vele kleine tapasjes.
saskia232 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig een avondje uit met 11 vrienden. Helaas was t eten niet altijd warm, smaak was wel Okee.. Het duurde te lang tussen de rondes, begin van de avond wel een uur.
We moesten steeds zelf vragen om een drankje, geen actieve rol van de bediening.
Bonnetje kwijt geraakt, weer wachten....
Eerst moesten we 2 bonnetjes invullen op 1 tafel. Met t gevolg dat de helft van de tafel eten heeft en de andere helft veel later.
Kortom, geen succes. Logistiek leek t gewoon niet in orde. Jammer want voorheen hadden we goede ervaring.
Volgende keer kiezen we een ander restaurant.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Onze ervaring is niet best. Ten eerste zaten we ergens in een hoek, en ten tweede duurde het erg lang tussen de gerechten in. Hierdoor hebben we maar 3 rondes eten kunnen bestellen. Alles bij elkaar een erg teleurstellende ervaring, die niet voor herhaling vatbaar is.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eerste ronde duurde wat lang omdat ons bonnetje kwijt was. Maar dit werd netjes opgelost en we hebben heerlijk en veel te veel gegeten in een zeer gezellige en ongedwongen sfeer! Top ;)
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige avond gehad, vrolijke bediening. Verder geen commentaar op deze leuke avond. Met vriendelijke groeten.. 120 tekens is wel erg veel als je verder geen commentaar hebt:)
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voorheen altijd tapa's gegeten, maar nu "gewoon" gerechten van de kaart. En dit was ook prima. Lekkere soep vooraf, hoofdgerecht vis (voor mijn partner) en vlees en 2 heerlijke desserts. En nog een roos voor Valentijnsdag
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en genoten. Super gastvrij. Een aanrader voor een ieder. Er is voor ieder wat wils. Via internet uitgezocht, wisten niet wat we moesten verwachten. Gingen zeer voldaan naar huis.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gelukkig was het niet druk, zodat we niet lang op onze gerechtjes hoefden te wachten. Als het echt druk is, kunnen ze het werk niet echt aan. Maar nu was het super! Hebben heerlijk genoten.
JC M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed eten en een vriendelijke bediening. De rondes (het is tapas) ging redelijk vlot enkel zaten we niet zo heel gezellig.
Rachelle R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten icm de film deal met de zien bios. Leuk personeel, goede service en kwaliteit eten is ook top. Wij komen zeker een keer terug!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Van ons mogen er iets meer vegetarische recepten op de kaart. 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten vonden wij niet veel. Service en kwaliteit was goed.
hallo Sandra
we zijn bezig met de nieuwe kaart en daar komen meer vegetarische gerechtjes op, we hopen je dan weer te mogen begroeten

gr. Marc Voets
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik mis de placemats met de gerechtjes erop :-(
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zijn zeer tevreden, goede verzorging. Gaan zeker nog eens terug.
ellykivits .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Meerdere keren gegeten bij The Prince maar deze keer was het merendeel van het eten koud.
Bovendien was het erg koud in het restaurant, waardoor het niet lekker zitten was.
Personeel was vriendelijk en wachttijd was kort maar door bovenstaande geen fijne avond gehad.