Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Irma V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Het eten was goed. Gewoon lekkere kleine gerechtjes voor ieders wat wils. Het personeel was heel vriendelijk met de nodig humor. Voelde een beetje als thuiskomen. Ik zou dan ook zeer zeker een keer terug komen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eerste ronde zat iets bij wat bedorven was, volgens de keuken was dit niet zo, werd helaas erg neerbuigend over gedaan.
Het eten kwam in het begin ook traag, 2e ronde pas na bijna anderhalf uur. Werd later wel beter.

Het eten is verder wel erg goed.
miekesanders .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We moesten wel wat langere tijd wachten op de gerechtjes en er was geen muziek wat wel jammer was.
Het bestek was niet schoon maar dat werd gewisseld .
we kregen een voorafje van het huis wat erg lekker was.
de toetjes waren super lekker?
Babette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gelieve te werken met een drankkaart zo weten de klanten hoeveel alles kost en voelen ze zich niet bedrogen op het einde van de avond! Zeer jammer!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer een heerlijke avond gehad! terrasverwarmers zouden geen overbodige luxe zijn en een avond op het terras nog fijner maken
BartKaanders .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras kunnen zitten. Veel te veel gegeten maar dat kwam omdat alles ook zo lekker was. Bediening was goed.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was netjes aangekleed en de menukaart was mooi gevarieerd. Daarnaast was de hoofdober zeer netjes en servicegericht! Het was daarnaast ook erg lekker!
marinavstiphout .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
wij waren heel erg te spreken over het personeel.
Heel attent en vriendelijk.
Zie je niet vaak meer kunnen nog veel restaurants iets van leren.
Ik vond de kwaliteit van het eten nu minder als andere keren.
Het was te doorgebakken of koud de friet was ook niet gaar.
Maar de andere gerechten waren goed.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij vinden dit een heel leuk restaurant omdat je heel veel keuze hebt en het een avondvullend programma is. Zelfs met kinderen (12 en 15) kunnen we lekker lang tafelen omdat ze elke keer iets kunnen uitzoeken. Soms gaat er wat mis met de bestelling of duurt het te lang tussen de gerechten. Personeel is super vriendelijk, ze vragen alleen erg vaak of je wat wilt drinken..
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In het begin verliep alles zeer snel, maar eenmaal het wat drukker werd in de zaal leek er te weinig personeel te zijn. Op onze laatste bestellingen hebben we toch een tijdje moeten wachten omdat ze gewoon ons kaartje niet meer kwamen ophalen, maar bij de tafels rondom ons wel. Ook werd onze tafel niet elke keer meteen afgeruimd.
De keuze is wel uitstekend en over kleine wijzigingen doen ze absoluut niet moeilijk, bijvoorbeeld een bepaald deel van het gerecht weglaten.
m W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hadden er zo`n zin in, moederdag uit eten met de kids. Mn dochter had voor 19.00 uur een tafeltje gereserveerd. Wij vanuit Uden naar Eindhoven. Netjes om 7 uur naar binnen en we merkte meteen dat er een probleempje was. De tafel was nog niet beschikbaar, oke dat kan gebeuren Er werd ons een hoge tafel aangeboden om te beginnen en dan zouden we tijdens het eten naar een lagere tafel verhuizen. Nou we doen wel even een drankje buiten. Ik dacht dat de tafel nog schoongemaakt moest worden of zo. Na een 20 min buiten te zitten was er nog geen zicht op een tafel dus ben ik maar naar binnen gegaan om mn beklag te doen. Daar werd gezegd, u kan toch aan de hoge tafel beginnen .... Ja sorry hoor, mijn kinderen geven me dit voor moederdag en dit vind ik echt niet kunnen. Wilt u nog bij ons eten werd er gevraagd. Nee meneer sorry maar als je om 7 uur bespreekt verwacht je ook aan tafel te kunnen. Wel netjes dat we de drankjes niet af hoefde te rekenen. Helaas is onze avond wel in het water gelopen.....
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super lekker gegeten. 100% Glutenvrij. Heel erg tevreden . Veel keuze en aoarte glutenvrije kaart. Aan te bevelen. ik ga zeker nog een keer
Sil B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De wachttijd, was soms te lang, maar de tapas gerechtjes waren heerlijk
Dat is het enige, verder een gezellige avond gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Was weer zeer goed
DelightL V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Met een groep collega's zijn we bij The Prince gaan eten. We werden goed ontvangen en het personeel was weg vriendelijk.

Het eten was ook erg lekker. Vooral over de desserts was iedereen erg te spreken.
De variatie in de gerechtjes was ook heel leuk; er was voor ieder wat wils.

Wel vond ik dat de bediening en/of de keuken voor een doordeweekse dag erg traag was. Zeker naarmate de avond vorderde. Ik kan me dit voorstellen als het druk is, maar het restaurant zat niet eens half vol. Dat was jammer.

Maar al met al een goede ervaring en een leuke avond.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goede kleine gerechtjes, veel keus! Niet alles kant en klaar zoals bij veel andere tapasrestaurants.
Personeel heel aardig en behulpzaam.
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant met vriendelijke en vlotte bediening.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening. Enigste minpuntje is het parkeren van je auto. Ze hebben een eigen parkeerplaats, maar om daar op te komen.... Na melden dat we er waren en met de auto voor het hek stonden, 20 (!) minuten moeten wachten voordat er iemand de poort open deed. Na afloop, ook weer dik 10 minuten voor een gesloten poort moeten wachten om bij de auto te komen en eruit te kunnen. Hier moeten ze echt iets anders op gaan verzinnen.
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik en mijn vriendin zijn hier een aantal keer geweest en vonden het altijd top. Gisteren dus ook weer geboekt voor 19.30. Nou bleek onze tafel 'nog niet klaar' en mochten we even aan de bar plaatsnemen. wat voor even prima is maar beide last van onze rug, en een lange werkdag dan wil je ook lekker aan een tafel kunnen zitten. we kregen een drankje en het 'voorafje' en opeens kregen we een stapel met invulkaarten voor aan de bar. Wij hadden niet gedacht zolang te blijven zitten maar bestelde voor onszelf maar een eerste ronde. Alleen niemand kwam ons blaadje ophalen, gaf ons duidelijkheid over de tafel en we werden compleet genegeerd. Toen de ober vroeg om ons tweede drankje, het briefje met bestelling lag nog steeds op de bar, hebben we maar zelf gevraagd hoe het zat met onze tafel. Uiteindelijk kwam de bazin en hebben we een tafel gekregen om 20.10 maar dit heeft ons dus 40 minuten gekost naar mijn weten is er ook niks van een drankje van het huis geweest. We werden wel bedankt voor het begrip maar vind het niet netjes.