Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We waren er op een dag midden in de week. Het was eigenlijk gewoon leeg in het restaurant. De verzorging was erg goed en het eten erg lekker.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op de site staat aangegeven dat je gratis kunt parkeren aangezien dit midden in het centrum zit. Dat kan ook maar houdt er rekening mee dat je met je auto door een zeer smal steegje moet en dan bij een gesloten hek komt. Het is de bedoeling dat je je eerst binnen meldt en dat dan iemand het hek open komt maken. Maar dit staat nergens aangegeven en als je eenmaal in dat steegje staat kun je geen kant op. Dit was erg vervelend.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lang wachten voordat je je bestelling krijgt. Gemiddeld een uur.
Ober neemt wel bestelling drinken op maar laat de bestelkaart voor het eten staan.
3 en half uur gezeten maar weinig kunnen eten erna nog naar de Mac gegaan omdat we geen uren willen wachten voor een hapje veel te lang duurde
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben genoten van de avond! De ontvangst was prettig en gastvrij. Ik had een tafel gereserveerd aan het raam. Deze was keurig voor ons vrij gehouden. Ik had voor 6 personen de all-in formule besteld, dus inclusief drank. Een verjaardag etentje met ons gezin. De bediening was vriendelijk en correct. We hoefde niet lang te wachten op de gerechtjes en de glazen werden regelmatig gevuld. Het eten was smakelijk en de sfeer was gezellig.
Het restaurant zal vol! Ben niet altijd zo tevreden geweest over the Prince maar nu was er niets op aan te merken.
Ga zo door!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ze kwamen actief aan de tafel, wel hadden we een hoge tafel, waarbij je heel smal zat. Voor de rest was het eten lekker. En goede service. Alleen we keken op de keuken en bar uit. Die mag wel meer opgeruimd zijn
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
lekker gegeten, vooral ook voor vegetariërs veel gerechtjes om te bestellen. Ook heerlijke nagerechtjes. Vriendelijk personeel. In het begin verliep het wat traag maar later was het prima. Ook fijn dat er geen tijdslimiet is. Gezellige locatie op fietsafstand.
F L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bijzonder hartelijk ontvangst. Geweldige bediening, snel accuraat en tips wat is het lekkerste.. Kortom lekker eten voor een redelijke prijs. Blijvertje dus.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten met drie vriendinnen. Super leuk en aardig ontvangst. Werden snel geholpen aan het begin, later op de avond moesten we beduidend langer wachten. Gelukkig zaten er al een aantal wijntjes in en hadden we veel te kletsen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
afgelopen zaterdag weer een keer gegeten bij ons favoriete tapas restaurant ter afsluiting van de vakantie in Spanje, het zat weer lekker vol. We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de lekkere seizoensgerechtjes, couscoussalade met gemarineerde groenten en ook de taco met kip was heerlijk. We verheugen ons weer op de nieuwe kaart welke begin oktober komt zo werd ons medegedeeld.
Marlisek17 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op zaterdagavond was het gewoon te druk in de zaak. Keuken (en bediening) konden het niet bijhouden. Maar dat krijg je ook als je binnen veel tafels opstelt en ook nog een groot terras moet bijhouden. Het eten is gewoon GOED en het Tapas concept is leuk. Het management moet nog maar eens goed nadenken hoe zij bij een piekbelasting toch kwaliteit in service en dienstverlening kunnen verlenen
Eugene .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De 4 gerechtjes die we gehad hebben waren lekker. Ja u leest het goed 4 gerechtjes dat wil zeggen 2 ronden en we zaten er van 18.45 uur tot 21.45 dat is 3 uur over 4 gerechtjes ja dat is wat je noemt onbeperkt eten.
M-m- .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Onze eerste recensie is afgekeurd. Te algemeen? Nu dan hier maar een tweede poging.
Het restaurant was overvol als ook het terras. We hebben tussen elke gang minstens drie kwartier gewacht. Van een order was men het hele briefje kwijt. Tussendoor kwam opeens een bakje friet. de gehaktballetjes waren smakeloos. De Thaise curry niet vers.
Het mars toetje was gelukkig wel lekker. Al met al: Veel te druk en lang moeten wachten op de gerechten. Op een gegeven moment zaten we al een uur te wachten. Toen we opheldering vroegen bleek men onze order kwijt te zijn....... Vele klanten klaagden maar daar werd weinig aandacht aan gegeven. Tip: leg het uit. Gewoon aan iedereen in de zaak. Geef een drankje weg of korting op de rekening! Ik neem aan dat jullie ook liever positieve feedback krijgen. Hiermee bouw je geen klantenkring op !
Marinavstiphout .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
het eten was goed en lekker.De bediening niet zo vlotjes moesten lang wachten op drinken of ze waren het vergeten.
De sfeer van het restaurant is ook gezellig en netjes.
Ik zelf vondt de maissoep en de nacho's heel lekker.
Mijn zoon vond de garnalen piripiri lekker.
Mijn man vondt de mexicaans pannetje lekker.
Dus al met al heerlijk gegeten.
Billa .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eten was te lang van te voren klaar gezet. De carpaccio was bij het serveren aan de randen uitgedroogd. Kip gerechten ??????? (kon niet plaatsen of dit wel kip was), Niet alle vlees gerechten waren gaar. Vriendelijke bediening. Bij drukte, lang moeten wachten op eten en drinken.
MoniqueBoevee .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Bediening vriendelijk en persoonlijk. Mooi oud pand, prettige moderne sfeervolle inrichting. Je kunt achter t restaurant parkeren. Verrassend 'all you can eat' concept van kleine gerechtjes van de kaart. Nederlandse en buitenlandse keuzes op menukaart, inclusief de desserts. Je vult een lijstje in, dat naar de keuken gaat. Je kunt voor- hoofd- en nagerechten, door elkaar bestellen en altijd weer een licht voorgerechtje nemen tussendoor.
Ze kunnen meer verdienen door bij t ophalen van t lijstje ook te vragen of je nog iets wilt drinken.
Een aanrader.
Sanignacio .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Lekker eten, gezellig personeel. Het duurde soms een beetje lang voordat het eten kwam. Maar het is zeker wel een aanrader.
Marrit74 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik ben al regelmatig bij de Prince gaan eten. Ik was nu wat huiverig om te gaan, aangezien ik wat slechte verhalen van anderen had gehoord over de bediening de laatste tijd.
Maar wij hebben een prima avond gehad met top bediening!
Er was 1 gerechtje wat niet zo in de smaak viel (kalfsbiefstuk - dat was echt taai!) maar ook dat is geen probleem aangezien je zoveel verschillende kleine gerechtjes eet op 1 avond dat er altijd wel iets tussen kan zitten wat je minder lekker vindt natuurlijk.
Het blijft erg fijn dat jullie ook rekening kunnen houden met dieetwensen.
Rosalba .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gisteren voor het eerst wezen eten bij The Prince. We waren de hele dag al aan het zoeken waar we gingen eten en door het interieur en de kaart hebben we voor The Prince gekozen, vol verwachtingen dus. Eenmaal binnen mochten we zelf een tafel uitkiezen. Vervolgens werden we snel geholpen alleen was de uitleg van de kaart een beetje vreemd en niet helemaal begrijpelijk, onder andere kregen we een krijtbord op tafel met de dagspecials die vervolgens weer weg werd gelegd (zoeken dus naar de specials). Bij de eerste ronde hadden we gambas van de bakplaat besteld die we zelf moesten pellen, deze waren goed gemaakt aangezien de schaal er makkelijk af ging, maar toen de rest van de gerechtjes, allemaal in het zelfde bakje totaal geen moeite gedaan voor de presentatie en alles leek uit pakkie en zakkie. Kibbeling super vet, frietjes leken wel 4 keer opnieuw gebakken, thaise kip curry leek wel uit een kant en klaar zakje te komen We hebben twee rondes besteld ongeveer 5 gerechtjes en toen wouden we gewoon niet meer omdat we het helemaal niet lekker vonden. Toen de 3e en laatste poging gedaan bij het dessert maar ook dit was niks, er was een dessert met oreo, toen we het op tafel kregen was het inderdaad de kleur van oreo (wit en zwart) maar daar bleef het ook bij, geen kruimel oreo of oreo smaak te vinden. Ook weet zelfs ik, dat je ongezoette room gebruikt bij de koffie maar wel degelijk geZOETte room gebruikt bij desserts, dit was niet het geval het toefje slagroom wat erbij zat was ongezoet en had daarom dus ook geen toegevoegde waarde. We zijn erg teleurgesteld weggegaan en ergens anders gaan eten. Jammer van zo een mooie zaak!
Lindahj .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
De bediening was erg langzaam en je moest ontzettend lang op je eten wachten. In 2,5uur hebben we daardoor maar vier rondes van ieder 2 hapjes kunnen eten... nog steeds honger en 27euro is dan flink betaald.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekkere gerechtjes en zeker de toetjes. Vriendelijk personeel , goede bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding . We komen zeker nog eens terug.