Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

DelightL V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goede kleine gerechtjes, veel keus! Niet alles kant en klaar zoals bij veel andere tapasrestaurants.
Personeel heel aardig en behulpzaam.
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant met vriendelijke en vlotte bediening.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening. Enigste minpuntje is het parkeren van je auto. Ze hebben een eigen parkeerplaats, maar om daar op te komen.... Na melden dat we er waren en met de auto voor het hek stonden, 20 (!) minuten moeten wachten voordat er iemand de poort open deed. Na afloop, ook weer dik 10 minuten voor een gesloten poort moeten wachten om bij de auto te komen en eruit te kunnen. Hier moeten ze echt iets anders op gaan verzinnen.
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik en mijn vriendin zijn hier een aantal keer geweest en vonden het altijd top. Gisteren dus ook weer geboekt voor 19.30. Nou bleek onze tafel 'nog niet klaar' en mochten we even aan de bar plaatsnemen. wat voor even prima is maar beide last van onze rug, en een lange werkdag dan wil je ook lekker aan een tafel kunnen zitten. we kregen een drankje en het 'voorafje' en opeens kregen we een stapel met invulkaarten voor aan de bar. Wij hadden niet gedacht zolang te blijven zitten maar bestelde voor onszelf maar een eerste ronde. Alleen niemand kwam ons blaadje ophalen, gaf ons duidelijkheid over de tafel en we werden compleet genegeerd. Toen de ober vroeg om ons tweede drankje, het briefje met bestelling lag nog steeds op de bar, hebben we maar zelf gevraagd hoe het zat met onze tafel. Uiteindelijk kwam de bazin en hebben we een tafel gekregen om 20.10 maar dit heeft ons dus 40 minuten gekost naar mijn weten is er ook niks van een drankje van het huis geweest. We werden wel bedankt voor het begrip maar vind het niet netjes.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, super vriendelijk personeel.
Echt een aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!
annekuiten .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een dagje uit eten met mijn zus en het was erg lekker en gezellig. De vele keuze in gerechtjes die je het maakt het leuk om nieuwe gerechtjes uit te proberen.
Janique B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Bediening was erg traag. Duurde ontzettend lang voordat we gerechtjes kregen, soms was het eten zelfs al koud voordat het aan tafel kwam. De blaadjes waarop wij onze gerechtjes moesten aankruisen werden soms gewoon niet meegenomen waardoor het wachten alleen maar langer duurde. Over het algemeen was het eten erg lekker, maar 2 van de 4 personen uit het gezelschap zijn ziek geworden. Hiervoor hebben wij gebeld, maar hier werd onduidelijk en traag op gereageerd. Erg jammer, want ben hier eerder geweest in ander gezelschap en toen heb ik geen enkel probleem ervaren.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was echt super en het was een leuk en gezellig tentje. Wij waren op het begin verkeerd neergezet en ze hadden ons tafeltje nodig om een tafel klaar te maken voor 8 personen. Ze kwamen dit van te voren heel netjes zeggen en hebben ons begeleid naar ons andere tafeltje. We mochten ons eten rustig opeten. Ze hielpen ons met drinken en jassen verhuizen naar het andere tafeltje. Dit was allemaal heel netjes en professioneel gedaan en heel vriendelijk. Mijn complimenten!!! Het personeel was ook erg vriendelijk en professioneel. Een super leuk tentje waar je heerlijk kan eten.
jackelien G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk enthousiast personeel. Gerechten werden snel geserveerd. Er was meer dan voldoende keus en alles smaakte heerlijk!!! Zeker het terugkomen waard!!! En dan ook nog de parkeerservice midden in de stad!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een super leuk restaurant; we kwamen voor het eerst maar zeer zeker niet voor het laatst ! Ontzettend lieve, vrolijke bediening en leuk dat er etui's, kleurplaten en puzzelboekjes voor handen waren voor beide dochters. Kortom een aanrader !!
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Soms was het eten dat we kregen wat koud, dat was wel een beetje jammer. Voor de rest was alles goed en het eten was heerlijk.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We zagen er een beetje tegen op, omdat de laatste keer dat we er met zoveel mensen (9) waren, het niet goed was. Maar gisteravond was het super! Het was de vorige keer een stuk drukker, misschien dat het daarom niet goed was. Maar gisteravond hebben wij genoten.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Ondanks dat het niet druk was lang moeten wachten voordat de gerechtjes kwamen.
Voor het geld kun je ergens anders beter eten.
Ober veel te amicaal met gasten.
Komen hier niet meer.
gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer veel variatie in de gerechten ook vegetarisch. Uitgebreide bierkaart met lekkere belgische bieren. Alle gerechten waar goed op temperatuur. Bediending vriendelijk en zeer snel