Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
1e Kerstdag maar eens per uur wat kunnen bestellen ivm drukte.

Vanavond worden afspraken over korting niet nagekomen!!!
Juan N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met kerst hier wezen eten, Ontvangst duurde erg lang. Vervolgens nog zoeken naar tafel.
Er wordt gevraagd of we prosecco of Kir royal wilde drinken, vervolgens lang moeten wachten, want glazen waren op.
Diverse keren verkeerde gerechten of incomplete bestelling gehad.
En dan thuiskomen en de prosecco op de rekening zien staan, erg jammer en slordig. al met al dankzij ons gezelschap toch nog leuke avond gehad.
John T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede Kerstdag met de familie daar gegeten. 42,50 compleet met drank (bier, fris, huiswijn). Niet goedkoop, maar allez, het is Kerst. Extra fles Pinot Gris bijbesteld. Alle gerechtjes in tapasvorm waren kwalitatief uitstekend en de bediening adequaat en vriendelijk. Het zat bomvol maar je hoefde nooit lang op je 'volgende ronde' te wachten. Erg gezellig, ook met (klein)kinderen. Een aanrader, we komen terug!
vera01 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met kerst hier gegeten, was gezellig, bediening en sfeer ook leuk alleen enkele keren erg lang moeten wachten op de gerechtjes, terwijl tafel naast ons dan de gerechten eerder kregen terwijl deze later besteld waren.
Verder was er een besteld gerechtje op, men vertelde dit pas toen de andere gerechten geserveerd werden dit had eerder aangegeven moeten worden!
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier wezen eten met een groep van 8 vrienden. Weer een heerlijke avond gehad bij The Prince! Meerdere malen geweest en elke keer was het eten weer heerlijk. De bediening is ook heel vriendelijk en het gaat erg snel. Heb al meerdere mensen voor de eerste keer meegenomen naar The Prince, waarbij ze allemaal heel positief verrast waren.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We waren er op een dag midden in de week. Het was eigenlijk gewoon leeg in het restaurant. De verzorging was erg goed en het eten erg lekker.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op de site staat aangegeven dat je gratis kunt parkeren aangezien dit midden in het centrum zit. Dat kan ook maar houdt er rekening mee dat je met je auto door een zeer smal steegje moet en dan bij een gesloten hek komt. Het is de bedoeling dat je je eerst binnen meldt en dat dan iemand het hek open komt maken. Maar dit staat nergens aangegeven en als je eenmaal in dat steegje staat kun je geen kant op. Dit was erg vervelend.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lang wachten voordat je je bestelling krijgt. Gemiddeld een uur.
Ober neemt wel bestelling drinken op maar laat de bestelkaart voor het eten staan.
3 en half uur gezeten maar weinig kunnen eten erna nog naar de Mac gegaan omdat we geen uren willen wachten voor een hapje veel te lang duurde
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben genoten van de avond! De ontvangst was prettig en gastvrij. Ik had een tafel gereserveerd aan het raam. Deze was keurig voor ons vrij gehouden. Ik had voor 6 personen de all-in formule besteld, dus inclusief drank. Een verjaardag etentje met ons gezin. De bediening was vriendelijk en correct. We hoefde niet lang te wachten op de gerechtjes en de glazen werden regelmatig gevuld. Het eten was smakelijk en de sfeer was gezellig.
Het restaurant zal vol! Ben niet altijd zo tevreden geweest over the Prince maar nu was er niets op aan te merken.
Ga zo door!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ze kwamen actief aan de tafel, wel hadden we een hoge tafel, waarbij je heel smal zat. Voor de rest was het eten lekker. En goede service. Alleen we keken op de keuken en bar uit. Die mag wel meer opgeruimd zijn
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
lekker gegeten, vooral ook voor vegetariërs veel gerechtjes om te bestellen. Ook heerlijke nagerechtjes. Vriendelijk personeel. In het begin verliep het wat traag maar later was het prima. Ook fijn dat er geen tijdslimiet is. Gezellige locatie op fietsafstand.
F L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bijzonder hartelijk ontvangst. Geweldige bediening, snel accuraat en tips wat is het lekkerste.. Kortom lekker eten voor een redelijke prijs. Blijvertje dus.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten met drie vriendinnen. Super leuk en aardig ontvangst. Werden snel geholpen aan het begin, later op de avond moesten we beduidend langer wachten. Gelukkig zaten er al een aantal wijntjes in en hadden we veel te kletsen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
afgelopen zaterdag weer een keer gegeten bij ons favoriete tapas restaurant ter afsluiting van de vakantie in Spanje, het zat weer lekker vol. We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de lekkere seizoensgerechtjes, couscoussalade met gemarineerde groenten en ook de taco met kip was heerlijk. We verheugen ons weer op de nieuwe kaart welke begin oktober komt zo werd ons medegedeeld.
marlisek17 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op zaterdagavond was het gewoon te druk in de zaak. Keuken (en bediening) konden het niet bijhouden. Maar dat krijg je ook als je binnen veel tafels opstelt en ook nog een groot terras moet bijhouden. Het eten is gewoon GOED en het Tapas concept is leuk. Het management moet nog maar eens goed nadenken hoe zij bij een piekbelasting toch kwaliteit in service en dienstverlening kunnen verlenen
Eugene .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De 4 gerechtjes die we gehad hebben waren lekker. Ja u leest het goed 4 gerechtjes dat wil zeggen 2 ronden en we zaten er van 18.45 uur tot 21.45 dat is 3 uur over 4 gerechtjes ja dat is wat je noemt onbeperkt eten.
M-m- .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Onze eerste recensie is afgekeurd. Te algemeen? Nu dan hier maar een tweede poging.
Het restaurant was overvol als ook het terras. We hebben tussen elke gang minstens drie kwartier gewacht. Van een order was men het hele briefje kwijt. Tussendoor kwam opeens een bakje friet. de gehaktballetjes waren smakeloos. De Thaise curry niet vers.
Het mars toetje was gelukkig wel lekker. Al met al: Veel te druk en lang moeten wachten op de gerechten. Op een gegeven moment zaten we al een uur te wachten. Toen we opheldering vroegen bleek men onze order kwijt te zijn....... Vele klanten klaagden maar daar werd weinig aandacht aan gegeven. Tip: leg het uit. Gewoon aan iedereen in de zaak. Geef een drankje weg of korting op de rekening! Ik neem aan dat jullie ook liever positieve feedback krijgen. Hiermee bouw je geen klantenkring op !
marinavstiphout .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
het eten was goed en lekker.De bediening niet zo vlotjes moesten lang wachten op drinken of ze waren het vergeten.
De sfeer van het restaurant is ook gezellig en netjes.
Ik zelf vondt de maissoep en de nacho's heel lekker.
Mijn zoon vond de garnalen piripiri lekker.
Mijn man vondt de mexicaans pannetje lekker.
Dus al met al heerlijk gegeten.
Billa .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eten was te lang van te voren klaar gezet. De carpaccio was bij het serveren aan de randen uitgedroogd. Kip gerechten ??????? (kon niet plaatsen of dit wel kip was), Niet alle vlees gerechten waren gaar. Vriendelijke bediening. Bij drukte, lang moeten wachten op eten en drinken.