Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Angela V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, super vriendelijk personeel.
Echt een aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!
annekuiten .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een dagje uit eten met mijn zus en het was erg lekker en gezellig. De vele keuze in gerechtjes die je het maakt het leuk om nieuwe gerechtjes uit te proberen.
Janique B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Bediening was erg traag. Duurde ontzettend lang voordat we gerechtjes kregen, soms was het eten zelfs al koud voordat het aan tafel kwam. De blaadjes waarop wij onze gerechtjes moesten aankruisen werden soms gewoon niet meegenomen waardoor het wachten alleen maar langer duurde. Over het algemeen was het eten erg lekker, maar 2 van de 4 personen uit het gezelschap zijn ziek geworden. Hiervoor hebben wij gebeld, maar hier werd onduidelijk en traag op gereageerd. Erg jammer, want ben hier eerder geweest in ander gezelschap en toen heb ik geen enkel probleem ervaren.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was echt super en het was een leuk en gezellig tentje. Wij waren op het begin verkeerd neergezet en ze hadden ons tafeltje nodig om een tafel klaar te maken voor 8 personen. Ze kwamen dit van te voren heel netjes zeggen en hebben ons begeleid naar ons andere tafeltje. We mochten ons eten rustig opeten. Ze hielpen ons met drinken en jassen verhuizen naar het andere tafeltje. Dit was allemaal heel netjes en professioneel gedaan en heel vriendelijk. Mijn complimenten!!! Het personeel was ook erg vriendelijk en professioneel. Een super leuk tentje waar je heerlijk kan eten.
jackelien G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk enthousiast personeel. Gerechten werden snel geserveerd. Er was meer dan voldoende keus en alles smaakte heerlijk!!! Zeker het terugkomen waard!!! En dan ook nog de parkeerservice midden in de stad!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een super leuk restaurant; we kwamen voor het eerst maar zeer zeker niet voor het laatst ! Ontzettend lieve, vrolijke bediening en leuk dat er etui's, kleurplaten en puzzelboekjes voor handen waren voor beide dochters. Kortom een aanrader !!
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Soms was het eten dat we kregen wat koud, dat was wel een beetje jammer. Voor de rest was alles goed en het eten was heerlijk.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We zagen er een beetje tegen op, omdat de laatste keer dat we er met zoveel mensen (9) waren, het niet goed was. Maar gisteravond was het super! Het was de vorige keer een stuk drukker, misschien dat het daarom niet goed was. Maar gisteravond hebben wij genoten.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Ondanks dat het niet druk was lang moeten wachten voordat de gerechtjes kwamen.
Voor het geld kun je ergens anders beter eten.
Ober veel te amicaal met gasten.
Komen hier niet meer.
gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer veel variatie in de gerechten ook vegetarisch. Uitgebreide bierkaart met lekkere belgische bieren. Alle gerechten waar goed op temperatuur. Bediending vriendelijk en zeer snel
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
1e Kerstdag maar eens per uur wat kunnen bestellen ivm drukte.

Vanavond worden afspraken over korting niet nagekomen!!!
Juan N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met kerst hier wezen eten, Ontvangst duurde erg lang. Vervolgens nog zoeken naar tafel.
Er wordt gevraagd of we prosecco of Kir royal wilde drinken, vervolgens lang moeten wachten, want glazen waren op.
Diverse keren verkeerde gerechten of incomplete bestelling gehad.
En dan thuiskomen en de prosecco op de rekening zien staan, erg jammer en slordig. al met al dankzij ons gezelschap toch nog leuke avond gehad.
John T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede Kerstdag met de familie daar gegeten. 42,50 compleet met drank (bier, fris, huiswijn). Niet goedkoop, maar allez, het is Kerst. Extra fles Pinot Gris bijbesteld. Alle gerechtjes in tapasvorm waren kwalitatief uitstekend en de bediening adequaat en vriendelijk. Het zat bomvol maar je hoefde nooit lang op je 'volgende ronde' te wachten. Erg gezellig, ook met (klein)kinderen. Een aanrader, we komen terug!
vera01 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met kerst hier gegeten, was gezellig, bediening en sfeer ook leuk alleen enkele keren erg lang moeten wachten op de gerechtjes, terwijl tafel naast ons dan de gerechten eerder kregen terwijl deze later besteld waren.
Verder was er een besteld gerechtje op, men vertelde dit pas toen de andere gerechten geserveerd werden dit had eerder aangegeven moeten worden!
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier wezen eten met een groep van 8 vrienden. Weer een heerlijke avond gehad bij The Prince! Meerdere malen geweest en elke keer was het eten weer heerlijk. De bediening is ook heel vriendelijk en het gaat erg snel. Heb al meerdere mensen voor de eerste keer meegenomen naar The Prince, waarbij ze allemaal heel positief verrast waren.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We waren er op een dag midden in de week. Het was eigenlijk gewoon leeg in het restaurant. De verzorging was erg goed en het eten erg lekker.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op de site staat aangegeven dat je gratis kunt parkeren aangezien dit midden in het centrum zit. Dat kan ook maar houdt er rekening mee dat je met je auto door een zeer smal steegje moet en dan bij een gesloten hek komt. Het is de bedoeling dat je je eerst binnen meldt en dat dan iemand het hek open komt maken. Maar dit staat nergens aangegeven en als je eenmaal in dat steegje staat kun je geen kant op. Dit was erg vervelend.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lang wachten voordat je je bestelling krijgt. Gemiddeld een uur.
Ober neemt wel bestelling drinken op maar laat de bestelkaart voor het eten staan.
3 en half uur gezeten maar weinig kunnen eten erna nog naar de Mac gegaan omdat we geen uren willen wachten voor een hapje veel te lang duurde
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben genoten van de avond! De ontvangst was prettig en gastvrij. Ik had een tafel gereserveerd aan het raam. Deze was keurig voor ons vrij gehouden. Ik had voor 6 personen de all-in formule besteld, dus inclusief drank. Een verjaardag etentje met ons gezin. De bediening was vriendelijk en correct. We hoefde niet lang te wachten op de gerechtjes en de glazen werden regelmatig gevuld. Het eten was smakelijk en de sfeer was gezellig.
Het restaurant zal vol! Ben niet altijd zo tevreden geweest over the Prince maar nu was er niets op aan te merken.
Ga zo door!