Bar & Restaurant The Prince

Wilhelminaplein 9 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Roebi D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima eten, maar je moet er ontzettend lang op wachten.. We hebben er iets van gezegd, kregen daarna één ronde ons eten snel, maar daarna ging het weer mis. Zelfs de kop koffie liet lang op zich wachten. Wij zouden er niet meer terug gaan
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vriendelijk personeel, redelijk snelle uitservering van de gerechtjes. Smaakte allemaal erg lekker. Wij willen hier nog wel eens terugkomen.
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Smakelijke verse gerechten geserveerd door vriendelijk personeel!
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
In het begin duurde het lang voordat de tafel werd afgehaald. We kregen ook 2 x een gerechtje wat we niet besteld hadden. Ragout van pasteitje was zurig. Bodem van marstaartje en banoffee was lekker maar erg hard, was bijna niet door te krijgen.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vanwege het mooie weer wilden we graag buiten op het terras zitten. Binnen was er een tafel voor ons gereserveerd en het was totaal geen probleem om buiten te starten en bij temperatuursdaling, regen, wind of om wat voor reden dan ook, om daarna binnen voort te zetten. We hebben heerlijk tot 23.30 uur buiten gezeten. De bediening was goed en het personeel was heel aardig! De gerechten waren super!! Zeker gelijkwaardig aan 't Zusje en aan Onsz! We hebben een heel positieve ervaring opgedaan bij The Prince en komen hier zeker terug.
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Simpel krijtbordje ipv a4 met seizoengerechten doet wonderen. Zou veel mooier staan, zeker bij de prima inrichting. Verder lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Hanno Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima porties voor een prima prijs maar niet bijzonder/ niet verrassend. Ideaal voor gezin want voor ieder wat wils. Maar verwacht geen bijzondere hapjes.
petra G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Hele vriendelijke service. We moesten op tijd weg, ze deden er alles aan zodat we op tijd op onze vervolg afspraak waren. Top!
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gisteren met een vriendin komen eten. Het restaurant is sfeerloos. Muziek keuze is meer de muziek voor in een lift, niet gezellig. De seizoenstapas staan op een uitgeprint A4tje dat aan de muur is opgehangen m.b.v. plakband, dat ziet er niet uit. Doe er een mooi lijstje om of schrijf het op een krijtbord.
De bediening kwam niet spontaan of hartelijk over. Geen uitleg vooraf. Toen we nagerechten hadden besteld en een meisje deze kwam brengen, was er een gerecht niet. Ze zei: 'de nutella is op'. Dat weet je toch al eerder? Kom dan na de bestelling meteen terug naar de tafel en zeg bijvoorbeeld: 'De nutella is helaas op, ons excuses. Kunt u misschien een andere keuze maken?'
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Weinig sfeer, rare muziek keuze (lijkt op muziek voor in een lift). De seizoenstapas zijn op een A4tje uitgeprint en met plakband aan de muur vastg geplakt. Ziet er niet uit.
Bediening komt niet spontaan en enthousiast over. Nagerechten besteld, krijgen we de nagerechten zonder een gerecht met als opmerking 'de nutalla is op'. Dat weet je toch al eerder? Loop dan even naar ons en zeg 'Helaas is de nutella op, ons excuses. Kunt u misschien een andere keuze maken?'.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Hier voor de tweede keer geweest. Vorige keer was de eigenaar er zelf en was de bediening en de muziekkeuze geweldig. Nu waren er andere mensen, het meisje van de bediening deed het slecht, niet spontaan, beetje laks en ze deed gewoon niet haar best. Een restaurant staat of valt bij goed eten (dit gelukkig nog wel hetzelfde!) maar ook bij goede bediening. De muziekkeuze was gewoon de radio met veel drukke muziek, past totaal niet bij het concept. Wij mochten niet aan het tafeltje zitten waar we vorige keer zaten omdat dat voor vier personen was en ze daar nog wel eens mensen voor zouden kunnen verwachten. Het halve restaurant was leeg en het tafeltje werd ook niet gevuld. Heel jammer. We gingen om 21u weg en hopen dat de volgende keer de eigenaar er weer is. We zouden dit ook graag persoonlijk zeggen. Of we er nog een keer gaan eten betwijfel ik wel, het is een beetje dubbel allemaal. Maar het eten was goed!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten! Veel verschillende hapjes, ook voor vegetariers. Heel aardige bediening, ondanks de drukte. Kregen ook snel onze bestellingen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Er zat te veel tijd tussen de gangen. In een uur tijd hadden we pas 2 gangen gehad. En met tapas is dat erg weinig!
...
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig gegeten met Pasen. Fijne ambiance, gezellige sfeer, goede service. Aanrader!
Minpuntje: weinig parkeergelegenheid. Alle parkeerplekken voor vergunninghouders.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten voor we de eerste gerechtjes kregen. Toen we het personeel hierover benaderden, kregen we te horen dat het gewoon heel druk was en ze hun best deden. Later kwam er nog een opmerking alsof we lastig waren. Het eten was wel lekker.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke mensen, goede service, goed eten. Aangegeven dat ik een gastric bypass heb, voor de helft van het geld gegeten. Top service!!
Miranca B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij vonden dat het lang duurde voor dat de gerecht kwamen misschien lag dit aan de drukte. Ook vond ik het niet fijn dat we twee tafelnr. hadden waardoor we niet iedere keer tegelijk eten hadden. Voor de rest hebben we goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Bij the prince eten is altijd een heerlijk avondje uit. Het eten was zoals altijd heerlijk, lekker sneukelen van de vele kleine tapasjes.
saskia232 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig een avondje uit met 11 vrienden. Helaas was t eten niet altijd warm, smaak was wel Okee.. Het duurde te lang tussen de rondes, begin van de avond wel een uur.
We moesten steeds zelf vragen om een drankje, geen actieve rol van de bediening.
Bonnetje kwijt geraakt, weer wachten....
Eerst moesten we 2 bonnetjes invullen op 1 tafel. Met t gevolg dat de helft van de tafel eten heeft en de andere helft veel later.
Kortom, geen succes. Logistiek leek t gewoon niet in orde. Jammer want voorheen hadden we goede ervaring.
Volgende keer kiezen we een ander restaurant.