Bar & Restaurant The Prince

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Culinair genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Bij Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein staat bekend om de verrassende en originele gerechten. Hier kun je ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes. Genieten!

Meer informatie over restaurant Bar & Restaurant The Prince

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bar & Restaurant The Prince

Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten was wederom uitstekend en de bediening was perfect. Alle tijd voor een praatje en ze had goed in de gaten of het drinken op was.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We waren met 9 personen. Het eten kwam steeds voor iedereen tegelijk. Dat was heel fijn. De obers waren vriendelijk en vrolijk. We hebben een topavond gehad. Een echte aanrader!
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Kom hier geregeld en ben zeer tevreden.
Bediening is goed en is vriendelijk.
eten smaakt goed en wat ik niet zo lekker vind bestel ik gewoon niet meer,
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Samen met een vriendin gegeten, voelden ons erg welkom, onder meer dankzij bijzonder attente gastvrouw. Genoten van keur aan kleine gerechtjes. Ik ben dol op geitenkaas, maar de mousse van geitenkaas als voorgerecht zou ik niet nog eens kiezen. Smaak en textuur waren top, maar het was voor mij te vullend. Verder echt genoten!
lizetvzon .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was heerlijk alleen door personeel te kort moesten we veel geduld hebben. Volgende keer beter plannen, want op een zondagavond met zo weinig personeel werken is niet te doen.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, alleen duurde het wel erg lang voordat je een volgende ronde gerechtjes kreeg. Tot twee keer toe hebben we er de bediening om moeten vragen omdat we al een half uur zaten te wachten, maar dan was het daarna wel snel geregeld.
Carina T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Ruime keus aan gerechten.
TimovdB .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ruime keuze in glutenvrije gerechten! Heel fijn om hier glutenvrij te eten. We hebben met het gezin gegeten, waarvan 2 glutenvrij moeten eten. Zij kregen een aparte uitgebreide kaart en kregen ook een andere kleur briefjes om de gewenste gerechten aan te kruizen. De gerechten waren bij het opdienen ook voorzien van een aanduiding dat het glutenvrij was.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was opzich wel lekker maar zeker niet bijzonder
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gewoon erg goed. Ik moet alleen leren om meer te kunnen eten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Het eten was goed. Gewoon lekkere kleine gerechtjes voor ieders wat wils. Het personeel was heel vriendelijk met de nodig humor. Voelde een beetje als thuiskomen. Ik zou dan ook zeer zeker een keer terug komen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eerste ronde zat iets bij wat bedorven was, volgens de keuken was dit niet zo, werd helaas erg neerbuigend over gedaan.
Het eten kwam in het begin ook traag, 2e ronde pas na bijna anderhalf uur. Werd later wel beter.

Het eten is verder wel erg goed.
miekesanders .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We moesten wel wat langere tijd wachten op de gerechtjes en er was geen muziek wat wel jammer was.
Het bestek was niet schoon maar dat werd gewisseld .
we kregen een voorafje van het huis wat erg lekker was.
de toetjes waren super lekker?
Babette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gelieve te werken met een drankkaart zo weten de klanten hoeveel alles kost en voelen ze zich niet bedrogen op het einde van de avond! Zeer jammer!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer een heerlijke avond gehad! terrasverwarmers zouden geen overbodige luxe zijn en een avond op het terras nog fijner maken
BartKaanders .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras kunnen zitten. Veel te veel gegeten maar dat kwam omdat alles ook zo lekker was. Bediening was goed.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was netjes aangekleed en de menukaart was mooi gevarieerd. Daarnaast was de hoofdober zeer netjes en servicegericht! Het was daarnaast ook erg lekker!
marinavstiphout .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
wij waren heel erg te spreken over het personeel.
Heel attent en vriendelijk.
Zie je niet vaak meer kunnen nog veel restaurants iets van leren.
Ik vond de kwaliteit van het eten nu minder als andere keren.
Het was te doorgebakken of koud de friet was ook niet gaar.
Maar de andere gerechten waren goed.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij vinden dit een heel leuk restaurant omdat je heel veel keuze hebt en het een avondvullend programma is. Zelfs met kinderen (12 en 15) kunnen we lekker lang tafelen omdat ze elke keer iets kunnen uitzoeken. Soms gaat er wat mis met de bestelling of duurt het te lang tussen de gerechten. Personeel is super vriendelijk, ze vragen alleen erg vaak of je wat wilt drinken..
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In het begin verliep alles zeer snel, maar eenmaal het wat drukker werd in de zaal leek er te weinig personeel te zijn. Op onze laatste bestellingen hebben we toch een tijdje moeten wachten omdat ze gewoon ons kaartje niet meer kwamen ophalen, maar bij de tafels rondom ons wel. Ook werd onze tafel niet elke keer meteen afgeruimd.
De keuze is wel uitstekend en over kleine wijzigingen doen ze absoluut niet moeilijk, bijvoorbeeld een bepaald deel van het gerecht weglaten.