Bar Restaurant The Fox

Herenstraat 10 2271 CG Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant The Fox

Dinsdag t/m Zondag 15:30 - 02:00
- Bar 15:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arkel .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Een warme zomeravond. We hadden er zin in. Ik had eerder in de Fox gegeten en dat was goed bevallen. Helaas was het deze keer minder. Ik had zelf gekozen voor 2 slip tongen. Er zat nauwelijks vlees aan. Ik had het idee dat ik niets had gegeten. De saté en kogelbiefstuk van mijn zoon en partner waren oké. De witte wijn vond ik matig en behoorlijk aan de prijs. De rekening viel mij dus ook behoorlijk tegen voor de kwaliteit van wat ik had gegeten en gedronken. Jammer. De bediening was vriendelijk.
Beste mw. van Arkel, jammer dat u niet zo tevreden was.
Indien u de bediening had verteld van de magere? sliptongen dan had de chef er graag een extra gegeven.

Directie The Fox Voorburg.

Reactie van proever:

Beste directie, ik geef jullie gelijk dat ik dat had kunnen vragen. Voor ons is uit eten gaan luxe, doen we niet heel vaak en als wij het doen dan verwachten we toch een beetje in de watten gelegd te worden en heb ik geen zin om voor zeur te worden aangezien. Als de vraag was gesteld hebben jullie lekker en voldoende gegeten had ik misschien iets gezegd. Maar helaas.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vooraf de Ceasar salad, lekker! en erna de mosselen, gekookt....Ook heel smaakvol. Lekker wijntje erbij en hele leuke bediening! Gewoon goed restaurantje voor een leuke prijs, jammer dat het te koud was voor het terras, want daar zit je nog iets leuker dan binnen ;-).
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Rustig eetcafé waar ik tweemaal heb gegeten.
Eenmaal buiten op het terras en eenmaal binnen aan een tafeltje. Bediening is vriendelijk en rustig.
Menu zoals een eetcafé betaamt, goede portie en gewoon lekker.
Na een borreltje aan de bar zó doorschuiven aan tafel is geen probleem.
Ik zal er vast nogmaals naar toe gaan.
Beste gast, bedankt voor uw recensie.
Dat stimuleert ons om nog beter ons best te doen voor onze gasten.
En natuurlijk zijn tips om het beter te doen of te maken altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
The Fox crew.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hier vlug even een biertje met de sate gegeten. Blijkbaar zijn er twee varianten van de sate. De normale en de bar sate. Deze laatste kun je bestellen als je in het bar gedeelte van de Fox zit (ipv. restaurant) en is minder uitgebreid (geen kroepoek bijvoorbeeld maar wel goedkoper). Sate was prima net als de friet. Altijd een prima adresje voor een vlugge hap. Bediening was prima en vriendelijk.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Gisteravond op het terras gegeten bij de Fox, het eten was heerlijk en boven verwachting! Je zit er rustig en de bediening was goed. Aardig meisje die heel goed haar werk deed. Het ontbrak ons aan niks. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Hier gisteravond met 4 man na 7 jaar weer is gegeten, het meubilair was nog het zelfde
dus als je van een oude bruine kroeg houdt dan zit je hier goed.
De specialiteit is de Saté 1x van het varken en 1x de kip genomen beide waren goed.
Verder 2 x de Ierse Angus Kogelbiefstuk de zacht-romige saus van verse groene pepertjes
vond ik veel te sterk maar gelukkig apart van het vlees geserveerd.
Toe Créme brulée en Dame Blanche en een French Coffee niets op aan te merken.
Nog even iets over de Sauvignon Blanc de een vindt hem wel lekker dan ander niet misschien tijd deze huiswijn is te vervangen, wij vonden hem veel te vlak in de smaak.
Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zeer teleurgesteld. We kwamen om 19.00 uur aan. Vier van de hoofdgerechten waren uitverkocht. We kregen om 20.00 uur pas ons eten. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer slecht (eten was niet bijzonder). Interieur is verouderd en ongezellig. Bediening was ook onverschillig. Enige positieve was de wijn. Sauvignon blanc was erg lekker. Echter zeker niet voor herhaling vatbaar.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gezellig klein, knus restaurant in afgescheiden gedeelte van cafe.
Tafels en interieur uitermate sfeervol.
De Kreeftensoep met hollandse garnalen is lekker. Sate was zelfs top.
De kritiek op dressing/garnituur rond de sate deel ik niet.
Was naar mijn mening zoals je dat kan verwachten bij sate schotel.
Tafelgenote had biefstuk, eveneens dik in orde.
Voor herhaling vatbaar.
Happymeal78 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Al jarenlang mijn favoriete buurtkroeg om in dit jaargetijde met het slechte weer te genieten van een mooi herfstbiertje!!
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
In deze bar/restaurant in mei gegeten. Het was rustig, dus het personeel had de volle aandacht. Desondanks was de altijd heerlijke Sateschotel nog niet compleet afgewerkt met een goede salade en knapperige frieten. Goede aankleding van een goede sate is nog wel een verbeterpunt. Verder een leuk ingericht restaurant en goede bieren.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
De fox is een bar in bruine kroeg stijl. Hier moet je van houden.
De bediening is uitermate vriendelijk. We hebben aan de bar een saté gegeten (de specialiateit). Deze was heerlijk bereid. De kip was mals, en goed gekruid. Er was voldoende pindasaus, kroepoek en frietjes. De salade was matig. De sla-saus over de sla is echt jaren tachtig garnering. Liever een schaaltje verse groenten. Maar een prima maaltjid voor 10 euro.
Beste Proever,Er zijn de laatste tijd meerdere gasten die de salade bij de saté matig vinden.
De keukenbrigade zal op korte termijn hierin een verbetering aanbrengen en bedankt voor de
recensie/tip.M.vr.gr.Directie The Fox Voorburg.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Na maanden weer eens bij de Fox neergestreken. De kreeftensoep was als vanouds. Smakelijk, met verse room en (helaas wat weinig) garnaaltjes erin. Keurig geserveerd met stokbrood en boter.
Ik ga voor de slibtongetjes en mijn vrouw voor de saté (specialiteit).
Met de kwaliteit is niets mis maar de portie is echt veel te klein. De twee weliswaar deels gefileerde tongetjes komen in de buurt van het formaat 'visstick' en de bijbehorende ' gemengde salade' blijkt een vingerkommetje fijngesneden sla met wat korreltjes mais en stukjes komkommer. Kom op jongens, dat laatste kan je de kop toch niet kosten aan inkoop? De saté is goed maar ook voorzien van vergelijkbaar trieste sla garnituur. De remoulade saus en glazen Malbec en Sauvignon huiswijn zijn prima en ook de bediening is vriendelijk. Maar door de hoeveelheid en garnituur niet een bistro waar ik snel weer voor zal kiezen.
Beste gast, de 2 ( wel of niet gefileerde ) sliptongen ( euro 15,50 ) is voor de kleine eter en 3 sliptongen ( euro 19,50 ) voor de gemiddelde gast.
M.vr.gr.Directie The Fox Voorburg.

Reactie van proever:

Beste directie, Goed dat u de recenties leest!
Voordat je het gerecht geserveerd krijgt heb je geen beeld van uw perceptie van 'kleine' of 'gemiddelde' porties. De kleine is m.i. echt te klein een mini kommetje sla met wat korrels mais en scheutje saus moet echt beter kunnen. Zelfs voor 15,- Euro
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
De bar is gemoedelijk en het afeschermde restaurant is sfeervol en zit keurig in een afgeschermde omgeving. De bediening is attent en netjes.
De kreeftensoep met garnaaltjes was 'aan de prijs' (7,50) maar heerlijk vers en met drank (Madeira?). Daarna saté the FOX genomen (want specialiteit van het huis). Was lekker maar de garnituur 'matig'. Stukje meloen en wat kleffe salade, jammer !
Als jullie daar wat aan doen is the FOX een goed adres in het gezellige oude Voorburg
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Mooie klassieke bistro menuutjes en op het schoolbord extra wat die dag te krijgen is.

Goede Carpaccio ,daarna Rib eye van de lava grill met een mooie houtskool smaak patat en sla en afgesloten met creme brule.
Als ze hier ook nog wat met verse groenten gaan doen wordt het helemaal top !
Aleksandros B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Een keer gegeten was genoeg.
Kaart is 3x niks maar de SpareRibs waren wel erg goed.
Maar geen aanrader...
Bediening was wel vriendelijk.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Wij hebben gisteren bij The Fox gegeten. Dit was eens maar nooit meer. Voor een prijs van 30 euro is het menu zeker geen aanrader. De carpacio was smakeloos en opgeleukt met een grote krop sla. De biefstuk was taai. De gebakken aardappels smaakten naar vis. Wij hebben dit gemeld en de reactie was "zeker in de verkeerde pan gebakken". De creme brullee was koud. Ondanks onze kritiek ter plekke kwam er geen reactie of excuses. Ik hoop dat dit bericht de kok bereikt, want ik had niet de indruk dat onze kritieken zijn/haar richting op
gingen.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
We hebben gisterenavond weer genoten van een 3-gangen menu, allemaal wat anders en allemaal goed.
Het weer zat ook mee, een van de laatste avonden dat we buiten konden eten.
Supergezellig was het.
Inrichting van The Fox is als een bruin cafe, daar moet je van houden, wij vinden het gezellig!
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Gelegen in de mooie Hoofdstraat, maar van alle andere restaurants de minste uitstraling. Het personeel is vriendelijk, maar afstandelijk. Met een groep kun je kiezen uit een beperkt aantal 'standaard' eetcafé gerechten. De gravlax is een zogenaamde huisspecialiteit, maar blijkt helaas niet meer dan wat plakjes zalm, blaadje sla en kant-en-klaar dressing. De biefstuk is wel smakelijk, maar bijbehorende saus minder. De bijgeleverde frites is taai. De prijs-kwaliteitverhouding is niet goed.