Bar | Restaurant Taste

Duur
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Tja,
Gezellige lokatie, snelle en vriendelijke bediening en leuk opgediende gerechtjes. Dus eiggenlijk klopt alles, behalve de kwaliteit van de geserveerde gerechtjes: alle sauzen komen uit een flesje en heel veel gerechten uit de frituur. Als dit niet als tapas werd geserveerd zou de keuken zwaar door de mand vallen. Nu komt Taste er goed mee weg want voordat het vet overheerst is je gerecht op.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een dagje op pad te zijn geweest naar Amsterdam, thuis in Wageningen neergestreken op het terras van Taste aan de Markt. Het concept is origineel. Normaliter ben ik niet zo gek op tapas, maar dit zijn kleine voorgerechten die je middels een Ipad besteld. Binnen tien minuten staat de bestelling op tafel (complimenten voor de keuken) waardoor je ook gemakkelijk meerdere keren een kleine bestelling kunt doen en de vaart er toch in blijft. Voordeel van dit systeem is dat je niet continue onnodig door de bediening wordt gestoord als je in een geanimeerd gesprek zit. De kaart is zeer uitgebreid en de kwaliteit is top! Bediening correct en vriendelijk. Eigenaren zijn enthousiast jong stel die je het succes ook nog een keer gunt. Inrichting binnen vind ik wat steriel, zou iets gezellig mogen door iets kleurrijks aan de muur te hangen. De tegelvloer helpt hier ook niet echt aan mee. Kortom, een aanrader en een aanwinst voor Wageningen
Riekie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Na alweer een poosje geleden weer bij Taste gegeten en het was weer heerlijk.
we hebben ervan genoten. We komen snel weer terug dus tot ziens
dank jullie allemaal
Groeten Theo en Riekie Pastoors
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gisteravond samen met mijn vriend voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We hadden niet gereserveerd maar er was nog wel een tafeltje beschikbaar. Je kon heel makkelijk gerechtjes bestellen en werkelijk alle gerechtjes waren van zeer hoge kwaliteit en ook nog leuk opgemaakt.

Vooral de zalm met zeewier, de garnalen en de portobello waren mijn favoriet maar eigenlijk vonden we alles lekker. Iets wat jonge bediening en beetje gehaast maar dat kwam misschien omdat er twee grote groepen waren en het ook erg rumoerig was. Verder heel vriendelijk en vooral een hele leuke prijs, veel leuker dan vele andere tapas restaurantjes.

Wij zullen zeker nog een keer terugkomen!
Boudewijn1988 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een leuke eetgelegenheid! Voegt iets hoe aan het horeca-aanbod in Wageningen, waarbij er ontzettend lekkere en leuke gerechtjes worden geserveerd. Door het gebruik van tablets en de vriendelijke bediening duurt het nooit lang voordat je wat te eten krijgt en het personeel heeft verstand van zaken en is uiterst vriendelijk. Ook voor vegetariërs een aanrader, mede door de diverse kaart. Ik hoop dat deze eetgelegenheid het redt, want het jeugdig enthousiasme van de eigenaar, de frisse formule en gevarieerde kaart verdienen een breed publiek. Aanwinst voor de stad Wageningen!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Alles klopte..de wijn was zorgvuldig geadviseerd door de eigenaresse
gerechtjes heerlijk vn smaak
eendenlever op suikerbrood was verrassend en bestelden we een paar keer.
de biefstuk was precies goed gebakken
bieten soep heerlijk van smaak
alle gerechten origineel geserveerd
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Verrassend gegeten bij Taste. Super concept. Heerlijke kleine gerechtjes bestellen via de tablet. Mooie pure smaken en een geweldige de prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijke portabella, salade met o.a. meloenbolletjes en olijven, beetgare fijne groentetjes, een met wild gevuld bitterballetje, lekker sorbetijs met munt en basilicum, enz, kortom ook nog heel veel andere proefhapjes om de volgende keer weer te proberen. Superenthousiaste bediening die past bij ons positieve gevoel in Taste. Ik kan me voorstellen dat het bij mooi weer op het terras tegenover de kerk helemaal te gek is, maar binnen vind ik niet echt veel sfeer terug.
Ditjes E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
heerlijk gegeten! Snelle, enthousiaste en vriendelijke bediening.
Gaan we nog eens naar terug. Het enige wat écht niet lekker was, was een blauw bolletje waarvan ik geen idee heb wat het is en dat lag bij de koffie. En al het andere was fantastisch ;-) !
Marjoleinsouman .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Eten bij Taste is een feestje. Nu voor de 3e keer geweest en weer gereserveerd voor volgende week. Want.......nog niet alles wat op de digitale kaart staat hebben we geproefd.
Met de kou buiten zijn de plekjes bij de open haard een aanrader want daar is het heerlijk warm. Tja.......en wat is nou het lekkerst??? Kan geen keuze maken want alle hapjes zijn bijzonder smaakvol en met de lekkere chardonnay erbij valt alles onder de categorie TOP!
Bedankt Manon en tot volgende week????????????
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vanavond voor het eerst hier geweest. Moesten even wennen aan de tablets, maar het werkte uitermate efficient en erg snel, soms zo snel dat we bewust even wachtten met bestellen totdat we de hapjes ook werkelijk wilden hebben. Wij vonden de garnalenkroketjes een absolute aanrader, mijn man de portobello met blauwschimmelkaas en ikzelf was nogal ondersteboven van de crème brulee en de bladerdeegbakjes met gele room. Alles was verder van goede kwaliteit.
Prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde.
Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier kwamen.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
3 maanden open en al 5x geweest, elke keer weer een feestje. Mijn favoriet: gebakken eendenlever op suikerbrood.
Prijs/kwaliteit is heel goed.
Medewerkers zijn zeer vriendelijk en dankzij het tablet systeem niet te aanwezig.

De koffie van columbus is erg lekker en de thee is helemaal een beleving.
Weatherbabe .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij taste. Zelf mijn zoon van 8 vond het geweldig en gaf dit restaurant 5 sterren. Makkelijk heerlijke gerechtjes bestellen via de tablet en dan smullen maar. Zelfs voor kinderen zijn de gerechtjes toegankelijk. En alles is heerlijk bereid! Echt een aanrader! Wij gaan in ieder geval nog een keer terug.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuke frisse tent. Prima concept voor de kleine en grote eter (door de combi van kleine porties, je bestelt wat je nodig hebt). Eten is prima, en je wacht ook niet te lang.
Bediening was enthousiast, waar het lange meisje een voorbeeld is voor heel Horeca Nederland. Altijd een lach, scherp, oplossingsgericht. Dat maakt ook de ervaring.
Wsvd .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Leuk concept met keuze uit gerechtjes via de tablet. Eten was lekker, maar niet elk gerechtje vonden wij even goed. Vroegen ons bijvoorbeeld af of de rooksmaak wel 'echt' was of een aroma (smaken verschillen). Kip kon ook malser. Maar de gamba's vonden we erg smakelijk. En gesmuld van de creme brulee. Service was goed en vriendelijk.
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wat een leuk, nieuw concept: tapas, maar dan met voornamelijk regionale ingrediënten. Bestellen via tablet is handig en werkt erg efficiënt: in een mum van tijd staat je eten op tafel. Gerechtjes zijn erg lekker en onze wijn was wat duurder, maar erg lekker. Ook voor vegetariërs overigens heerlijke tapas. Een enthousiast team en gezellige sfeer, wat wil je nog meer?! Wij komen zeker terug!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Fris concept, kleine hapjes (die perfect zijn uitgevoerd) die per tablet te bestellen zijn, en dat als je wilt, en wat je wilt. Het goede van de voorganger behouden: een fatsoenlijke fles wijn voor rond de 20 euro. Het enthousiasme spat van het stel af en dat merk je ook in de bediening. Aanwinst!
Nathalieg .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Mooi sfeervol restaurant op een top locatie! Mooi terras met uitzicht op de kerk! Leuk concept bestellen door middel van tablets, de bediening is super en de keuken waar mogelijk nog beter!! Een echte aanrader!
Wwmvdkamp .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Taste! Leuk concept, heerlijke gerechten, verrassend & vernieuwend. De specialiteiten van het huis; eendenlever op suikerbrood, portobello en de gamba's, zijn zeker aan te bevelen.
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijke hapjes, goede prijs kwaliteit verhouding. Sommige hapjes heel origineel, sommige wat minder maar ook heeerlijk. voor ieder wat wils dus. Suikerbrood met eendenlever een echte topper. Wij deden hier een high wine , dat beviel erg goed mbv
dit concept! Een aanrader voor lunch, borrel en diner.
Proever-j .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Leuk vernieuwend concept in Wageningen. De tablet is een uitkomst: niet meer zwaaien naar de bediening (die leuk én vlot is) voor je drankjes en hapjes maar gewoon op de tablet tikken en het biertje staat binnen een mum van tijd voor je neus.
Niet alle gerechten zijn even bijzonder, maar allemaal wel smakelijk. (Mijn tip: de chorizokroketjes en hotdog!)
Wij komen zeker nog eens terug om hier te eten!