Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben de IENS viergangendiner deal gehad. Het was prachtig weer, zodat we de hele avond op het terras gezeten hebben. Van de prachtige inrichting hebben we dus niet veel gezien. De bediening is attent, de rosé wijn was heerlijk en het brood van het huis warm en knapperig. Het voorgerecht van kalfstartaar was naar onze smaak echter veel te smeuïg, het leek meer op kalfsgehakt. De aspergesoep in een koffiekopje was echter heerlijk. Het hoofgerecht van lam op twee manieren bereid was qua lamsracks zalig, maar de lamsbout iets te droog. Het toetje was weer zalig, kersenparfait, spekkoek en chocolade brownie. Een geslaagde avond met een paar culinaire kanttekeningetjes dus. De bediening reageerde echter goed op de feedback en aangezien de lamsbout inderdaad droger was dan hoorde, kregen we als afsluiting nog een kopje koffie van het huis.
GBorst .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Goed eten, het lamsvlees was goed gedaan, heerlijk mals. menu was gecombineerd met lekkere wijnen. Hele vriendelijke bediening. Topavond gehad.
Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Prima diner: fantastische tonijn en lam gegeten
Verfijnd, niet te zout, goede balans.
Aspergesoep: mag met minder room.

Goede prijs/kwaliteit balans.
Robuust is zeer flexibel, doet niet moeilijk over water of aanpassing van het menu.
Uitstekende, vriendelijke bediening.
De houten vloer voorkomt de enorme luidruchtigheid die sommige andere restaurants kenmerkt. Aanrader!
Klijs .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben gebruik gemaakt van een speciale aanbieding: 4-gangendiner met 40%korting. Je krijgt dan een vast menu . Voorgerecht kalfstartaar zaten wat zenen in, dat was jammer en de lamsfilet was te doorbakken. Maar de rest was prima; hoofdgerecht en toetje zelfs overvloedig . Zeer vriendelijke bediening. We hebben er ook een heerlijk wijnarrangement bijgenomen. Robuust is zeker aan te bevelen .
Roelf S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima gegeten. Helaas waren de lamsbouten allemaal even lang gegrild, waardoor de dikste duidelijk nog te rauw was. Verde prima.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gister de Iens dinner deal gehad bij Robuust. t Was onze eerste keer daar en in één woord fantastisch. Echt niets op aan te merken, elk gerecht smaakte heerlijk en mooi gepresenteerd. Bediening zeer attent en vriendelijk. Als voorgerecht had ik (rauwe) tonijn in sesam en die was perfect! De zalm met asperges idem dito en ook geen zuinige porties. Het toetje was een proeverijtje van spekkoek, creme brulee en mudcake. Zeer goed op smaak. Kom er zeker terug! Aanwinst voor Groningen
Griette S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten, mooie entourage. Heel vriendelijke bediening, maar de wijnkenner in ons gezelschap beoordeelde haar expertise op dat gebied niet voldoende. Goede timing van de gerechten, meer dan voldoende. Aanrader.
remco.wit .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk eten, verrassend lekker stoofpotje van lam naast heerlijke lamsrack. Goede combinaties met wijnarrangement: echt lekkere wijnen en 17.50 voor aperitief en 4 gangen wijn is heel goede prijs. Snelle vriendelijk service. Er staat direct gratis water en brood op tafel. Alle gerechten waren lekker. Echt aanrader in Groningen
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben smakelijk gegeten in een robuuste omgeving met vriendelijk en attent personeel. Een lekkere amuse met erna een tartaar niet uitzonderlijk was maar ok met duidelijk in zijn kleuring dat het natuurlijk en robuust was. Het klassieke hoofdgerecht (asperges en zalm) was perfect dwz zowel asperges als zalm juist gegaard;heerlijk (doe het zelf niet beter). Het dessert met een heerlijk kopje koffie (ook decafé) was een soort proeverij . De slagroom mag weggelaten worden; voegt niets toe. De wijnen waren heerlijk en het water in robuuste flessen gratis. Misschien komen we terug want het eten is prima. De inrichting is voor ons misschien iets te robuust met veel chef-tafels. Maar vriendelijke bediening met een Vindicat-klank geeft een lekker geluidje aan het tafelgesprek en dat was zwaar voor dit echtpaar. TOP
Jouke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In een woord; alles was geweldig van de bediening tot aan de gerechten. Een aanrader voor alle Groningen en voor die personen die de stad een of meerdere keren aan doen. Ik, wij komen hier zeker terug! Jouke
Sigrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond bij Robuust gegeten. Goede ervaringen bij de stadstuin (zelfde eigenaar) wat maakte dat we nieuwsgierig zijn naar Robuust. Het restaurant ziet er mooi uit en de bediening is ook heel vriendelijk. Het eten viel ons wat tegen. Vooraf de bieten carpaccio, die mist de heerlijke aardse bietensmaak. De rucola die er bovenop lag was niet vers. Hoofdgerecht was prima, vegetarisch zoete aardappel, zalm was ook goed maar de entrecote was niet lekker mals. De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans.
De locatie is super maar wij gaan liever naar de stadstuin.
OgaPatta .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het weer hadden we erg mee, dus dan gaat er al veel goed! 20 graden tot een uur of tien en dan op een van de beste plekken in Groningen nog lekker buiten zitten eten. Vooraf de bouillabaise, een krachtige goed gevulde vissoep. Niet helemaal volgens de Mediterrane tradities, want deze was heel goed gevuld en ik kwam zelfs zalm tegen. Deze Groningse twist maakte hem tot een van de beste die ik ooit heb gehad.
Voor het hoofdgerecht Surf n Turf besteld. Tournedos met kreeft. Mijn buurman had het zelfde besteld. Helaas was er nog maar een halve kreeft. De bediening heeft dit opgelost door een overdaad aan black tiger garnalen op het bord en apart de halve kreeft op tafel te zetten. Deze konden we delen. Alles prima op smaak met een hele lekkere witte huiswijn om alles weg te spoelen. Plek voor een dessert was er niet meer op een kopje koffie van het huis na.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Al het eten was uitstekend en begeleid met een prima wijn- en bierkaart. Geen enkele keuze van de kaart viel tegen, maar een tip: neem als voorgerecht die tonijn is sesam. Absolute topkwaliteit!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Robuust zit op een mooi plekje in Groningen. We hadden het 4-gangen menu. Lekker voorgerecht. De kok bewees zijn kookkunst met het perfect gegrilde lamsvlees. Heerlijk nagerecht van zelfgebakken chocoladetaartje, vanille ijs, crème brûlée en slagroom. Bij de leuk geserveerde koffiekoffie een bonbon en noga. De bediening was voortreffelijk. Direkt werd bv. een fles kraan water op tafel gezet.
Mirre T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heb hier goed gegeten vond met name het voorgerecht met tonijn erg lekker voorts een mooie wijnkaart met goede wijnen.Kom zeker nog eens eten.
Daniël K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Robuust. Mooi wijnarrangement bij het 4-gangendiner en zeer prettig gastheerschap! Topavond gehad, komen zeker terug!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden een 4-gangen Iens deal. Ik kan niet anders zeggen dat het eten meer dan prima was. Wat we minder vonden was dat er maar weinig tafels bezet waren (op zaterdagavond) en de wat kale ongezellige aankleding van het restaurant. De aardige bediening en het goede eten zorgen toch voor een dikke voldoende.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zeer goed restaurant.
Lekker eten en prima bediening. Goede wijnkaart en voortreffelijke open wijnen
Aanrader
Beetje donker qua aankleding
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gisteren met zijn vijven lekker gegeten. Complimenten voor de bediening die attent was en ervoor zorgde dat ons niks te kort kwam.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Eten helaas niet wat wij ervan verwacht hadden. Erg zout allemaal ( lamsduo en zalm). Verder erg luidruchtig, eetcafe ambiance, jammer.