Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Robuust zit op een mooi plekje in Groningen. We hadden het 4-gangen menu. Lekker voorgerecht. De kok bewees zijn kookkunst met het perfect gegrilde lamsvlees. Heerlijk nagerecht van zelfgebakken chocoladetaartje, vanille ijs, crème brûlée en slagroom. Bij de leuk geserveerde koffiekoffie een bonbon en noga. De bediening was voortreffelijk. Direkt werd bv. een fles kraan water op tafel gezet.
Mirre T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heb hier goed gegeten vond met name het voorgerecht met tonijn erg lekker voorts een mooie wijnkaart met goede wijnen.Kom zeker nog eens eten.
Daniël K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Robuust. Mooi wijnarrangement bij het 4-gangendiner en zeer prettig gastheerschap! Topavond gehad, komen zeker terug!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden een 4-gangen Iens deal. Ik kan niet anders zeggen dat het eten meer dan prima was. Wat we minder vonden was dat er maar weinig tafels bezet waren (op zaterdagavond) en de wat kale ongezellige aankleding van het restaurant. De aardige bediening en het goede eten zorgen toch voor een dikke voldoende.
GJ K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zeer goed restaurant.
Lekker eten en prima bediening. Goede wijnkaart en voortreffelijke open wijnen
Aanrader
Beetje donker qua aankleding
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gisteren met zijn vijven lekker gegeten. Complimenten voor de bediening die attent was en ervoor zorgde dat ons niks te kort kwam.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Eten helaas niet wat wij ervan verwacht hadden. Erg zout allemaal ( lamsduo en zalm). Verder erg luidruchtig, eetcafe ambiance, jammer.
Rixte J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk eten (4 gangen diner via iens deals), zeer professionele en vriendelijke bediening, sfeer en aankleding is perfect. Echt een avondje uit.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag voor het eerst bezocht. Prettige ambiance, lekker eten en drinken en prettige bediening. O.a. prima surf & turf van de grill gehad. Alleen jammer dat het bananentoetje niet bij het grand dessert zat :-) Voor herhaling vatbaar!
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerst bij Robuust gegeten. Waren met groepje van 6. Verschillende gerechten genomen. Tournedos en de specials waren heerlijk. Bediening was top, veel aandacht voor alles. Kleinigheidje werd goed opgelost met een rondje koffie van de zaak.
Sfeer gezellig, klein maar fijn. Wijnkaart ook goed voor elkaar. Werd goed bijgehouden.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. We hadden er al veel over gehoord. We waren met z'n vieren en hebben aan een hoge tafel dichtbij de keuken gezeten. Superrelaxed plekje. Het was niet zo druk en dat baarde ons zorgen want we hadden ook al wat negatieve geluiden gehoord. Dat kan ik echter meteen van tafel schuiven want dat zijn duidelijk mensen die alleen naar de prijs kijken. Man wat hebben wij lekker gegeten. 1 x coquilles, 1 x 3 oesters en 2 x carpaccio. Echt heel erg lekker. Ook de wijnen die er bij geserveerd werden waren top. Niet uniek meer, maar wel heel fijn; Wine by the glas systeem. Kan ieder zijn eigen wijntje kiezen. Top! Daarna hoofdgerecht, ook perfect. 2 x tournedos van Simmentaler, 1 x surf 'n turf. (Tournedos met een halve kreeft) man wat lekker, jammer dat er niet meer restaurants zijn die dit op de kaart hebben. Verder nog 1 x seafood plate. Je moet het eten om te weten! Ook een feest. Omdat we beetje op tijd stonden geen dessert meer genomen. Echt een aanrader dit restaurant. Wij komen zeker terug!
Jairs .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten met mijn vriendin. Ik heb de chef gevraagd om ons te verassen met een 3 gangen menu. Het voorgerecht bestond uit een proeverij van verschillende voorgerechten die op de kaart staan. Twee overheerlijke coquilles met bospeen crème en zeekraal, carpaccio en dungesneden kalfsmuis met verse tonijn en paprika crème ( vitello tonato). Wij vonden dit beide fantastisch lekker! Als hoofdgerecht hadden we een (perfect gebakken) entrecote met truffel rucola en parmigiano regianno. ( de enige echte!) Super sappig vlees en mooi gebakken. De combinatie was subliem. Tevens was de opmaak van het bord een kunstwerkje om naar te kijken. Als nagerecht kregen we een stukje cheesecake met duindoornbes saus/gelei, een stukje mud pie waar de chocolade er uitliep(met caramelsaus) en een bolletje bloedsinasappelijs. Nadat we de borden nog net niet hadden afgelikt zo lekker, kunnen wij niet anders zeggen dat wij hier sowieso 1 keer per maand gaan terug komen! Ga zo door! En nogmaals bedankt voor dit fantastische eten. Groetjes Jair en Marielle
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Omdat we een aantal buitenlandse gasten op bezoek hadden gingen we uiteten. Via via gehoord dat je lekker kan eten bij Robuust!
Maandagavond, dus erg rustig in de stad. Ik koos voor 3 gangen dagmenu €32,50; ipv de soep wilde ik graag de carpaccio! Heerlijk! Flinter dun gesneden en zo zacht van smaak! Daarna heerlijk goed klaargemaakte kogelbiefstuk, met lekkere frietjes, peultjes en een koolsalade!
Als nagerecht een proeverij van heerlijk ijs, chocoladetaart. De cheesecake vond ik wat minder, maar dat komt omdat er geitenmelk in zat, en persoonlijk houd ik niet van geitenmelk!
Onze Amerikaanse gasten hebben ook heerlijk gegeten! Kortom de moeite waard om nog een keer te eten daar! Lekker en betaalbaar!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag bij Robuust wezen eten. Het was erg rustig waarschijnlijk te wijten aan Sinterklaasavond. Het voorgerecht was erg lekker! Mijn vriend had een variatie van geitenkaas en ik een voorgerecht van het drie gangen menu. Mijn gerecht een bouillon met rundvlees was erg smakelijk. We vonden de opmaak van de borden niet heel bijzonder. Ik ben van mening dat bij een restaurant met deze prijsklasse de chef wel wat meer zijn best mag doen om de borden leuk op te maken. Standaard is niks mis mee maar het doet wel iets voor de totale beleving als iemand hier creatief mee omgaat.

Het hoofdgerecht was niks op aan te merken. Bij beide erg smaakvol. De surf en turf was goed bereid. Het is prettig dat de bediening vlot is maar vanwege de rustige avond werden onze gerechten wel snel op elkaar uitgeserveerd. Het nagerecht was voor mij echt niet lekker. Ik had de carrotcake van het driegangen menu (netjes vind ik dat je uit alles van de kaart mocht kiezen) en deze was gewoon niet te eten. Het leek wel een klomp botervet met een rare smaak. Dit dan ook bij de serveerster aangegeven en dit werd netjes opgelost door hem van de rekening te halen en kregen we twee gratis kopjes koffie aangeboden. Het nagerecht van mijn vriend was de Missisipi mud pie en deze was wel lekker dus spijt dat ik dit gerecht niet had gekozen.

We komen nog een keer terug hopelijk is het dan wat drukker en staat de carrotcake niet meer op het menu.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met vrienden op een donderdagavond hier gegeten. Jammer dat niet alle tafels bezet waren, want dat verdienen ze wel. Eten goed, bediening prima en leuke sfeer in mooi restaurant! Dit zal vast niet de laatste keer zijn dat we hier komen!
hoofie .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Een nieuw restaurant in Groningen. Die wilden we proberen! Hmmm, weinig mensen voor een woensdagavond. We vonden de inrichting wat sober en door de verlichting wat kil aandoen.
Helaas ging er per ongeluk een glas wijn over tafel. De bedining was er snel bij om de tafel schoon te maken en beloofde en nieuw glas, maar die kwam helaas niet. Jammer...
Het eten was heerlijk! Zowel voor- hoofd- als nagerecht vonden we allemaal lekker. Geen wanklank.
De wijnen vonden we behoorlijk duur. Met name ook vanwege de zeer zuinig ingeschonken glazen. Raar was ook dat degene die om een volle krachtige rode wijn vroeg precies dezelfde wijn kreeg als iemand aan onze tafel die om een soepele toegankelijke rode wijn vroeg, maar oke, ze vonden hem beiden lekker, dus dat is ze vergeven. Het personeel heeft duidelijk de instructie gekregen om zoveel mogelijk drankjes te verkopen, want ze stonden echt om de haverklap aan onze tafel. Mag wel iets minder.
Nunda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij dit nieuwe restaurant in Groningen. Vooraf de bouillabaisse genomen en deze was verrassend goed. Heerlijk van smaak en goed gevuld met kokkels en mossels. Gerecht staat als tussengerecht op de kaart maar wat mij betreft een volwaardig voorgerecht, het is een flink bord. Als hoofdgerecht had ik de tournedos. Je kunt zelf kiezen hoe groot/klein je deze wilt. De tournedos was mals en rijk van smaak, ook door de truffelsausE Rr had van mij iets meer peper op gemogen maar dat is een kwestie van smaak. Mijn tafelgenoot had de seafood platter en was daar zeer gecharmeerd over, vooral de king crab. Als nagerecht de Mississippi mud pie genomen, een taartje met sticky chocola. We hebben alleen de huiswijn geproefd en deze was prima, moeten de andere dus nog een keer proberen.

De sfeer was gezellig, was redelijk vol. Het enige minpunt was de hier en daar nog aanwezige verflucht, maar dat zal wel verdwijnen!

Bediening was prettig en attend.