Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk tafeltje op het terras, vriendelijke vlotte bediening. En het was helemaal een super verrassing toen er twee ! oesters ipv het brood op tafel kwam ( ivm glutenvrij dieet), wauw wat een extraatje. Vlees was goed met krokante patat en lekkere salade. Prijs kwaliteit was prima. Voor herhaling!! Alleen al voor de oesters
Geu L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hoge verwachtingen van dit restaurant, mede naar aanleiding van de recensies op onder meer Iens. Gekozen voor het drie-gangenmenu (waarbij we zelf moesten achterhalen wat de inhoud van dit menu was). Voorgerecht (zalm) was mooi op smaak, maar sla zag er gedateerd uit (grijze randjes). Hoofdgerecht (cote de boeuf) was eigenlijk geen echte cote de boeuf. Dessert (gefrituurd ijs) klonk spannender dan dat het smaakte. Groningen heeft oprecht veel betere restaurants voor een betere prijs (bijvoorbeeld het naastgelegen eetcafe Schuitendiep).
Bleumondayfoodie .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een heerlijke relaxte plek aan de gracht om lekker te eten.
We hadden een heerlijke avondzon en konden nog plaatsnemen op het terras van Robuust.
Zowel de kok als de heer in de bediening was alleen aan het werk en ondanks de drukte hebben we geen moment het idee gehad dat hij ons vergat. Wat een topper!
We hebben lekkere biertjes gedronken en een heerlijke dry-aged entrecote. Het vlees was goed gebakken en was vol van smaak. Als dessert hadden we een hele goede kaasplank met een PX sherry.
cheflinda B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
prima sfeer en bediening
eten was ietwat tegenvallend na alle positieve recensies die we hadden gelezen
persoonlijk zou ik voor een tweede keer niet weer voor dit restaurant kiezen
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met het Iens menu hier gegeten, we werden erg vriendelijk bediend en de tijd tussen de gerechten was perfect. Toetje zelfs nog buiten kunnen eten, echt een aanrader!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zeer goed eten, met een mooi wijnarrangement. De serveerster hield goed in de gaten of we al toe waren aan ons volgend gerecht met een volgende wijn. Suggesties van de serveerster waren goed.
Voelden ons echt een avondje verwend.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Mooie zaak, vriendelijk personeel (aandacht mag hier&daar wel wat 'oprechter'), lekkere wijnen, maar eten viel tegen. En dan met name het voor- en hoofdgerecht. Te veel, te snel, weinig smaak en borden 'rommelig' opgemaakt. Het tussen-en nagerecht waren overigens goed. De mud pie heeft qua smaak gewonnen! Alleen het dessert kon mi mooier worden geserveerd, het bord was te klein waardoor ook dit rommelig oogde. Al met al kan/zal ik de zaak, helaas, niet aanraden bij vrienden.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben de IENS viergangendiner deal gehad. Het was prachtig weer, zodat we de hele avond op het terras gezeten hebben. Van de prachtige inrichting hebben we dus niet veel gezien. De bediening is attent, de rosé wijn was heerlijk en het brood van het huis warm en knapperig. Het voorgerecht van kalfstartaar was naar onze smaak echter veel te smeuïg, het leek meer op kalfsgehakt. De aspergesoep in een koffiekopje was echter heerlijk. Het hoofgerecht van lam op twee manieren bereid was qua lamsracks zalig, maar de lamsbout iets te droog. Het toetje was weer zalig, kersenparfait, spekkoek en chocolade brownie. Een geslaagde avond met een paar culinaire kanttekeningetjes dus. De bediening reageerde echter goed op de feedback en aangezien de lamsbout inderdaad droger was dan hoorde, kregen we als afsluiting nog een kopje koffie van het huis.
GBorst .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Goed eten, het lamsvlees was goed gedaan, heerlijk mals. menu was gecombineerd met lekkere wijnen. Hele vriendelijke bediening. Topavond gehad.
Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Prima diner: fantastische tonijn en lam gegeten
Verfijnd, niet te zout, goede balans.
Aspergesoep: mag met minder room.

Goede prijs/kwaliteit balans.
Robuust is zeer flexibel, doet niet moeilijk over water of aanpassing van het menu.
Uitstekende, vriendelijke bediening.
De houten vloer voorkomt de enorme luidruchtigheid die sommige andere restaurants kenmerkt. Aanrader!
Klijs .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben gebruik gemaakt van een speciale aanbieding: 4-gangendiner met 40%korting. Je krijgt dan een vast menu . Voorgerecht kalfstartaar zaten wat zenen in, dat was jammer en de lamsfilet was te doorbakken. Maar de rest was prima; hoofdgerecht en toetje zelfs overvloedig . Zeer vriendelijke bediening. We hebben er ook een heerlijk wijnarrangement bijgenomen. Robuust is zeker aan te bevelen .
Roelf S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima gegeten. Helaas waren de lamsbouten allemaal even lang gegrild, waardoor de dikste duidelijk nog te rauw was. Verde prima.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gister de Iens dinner deal gehad bij Robuust. t Was onze eerste keer daar en in één woord fantastisch. Echt niets op aan te merken, elk gerecht smaakte heerlijk en mooi gepresenteerd. Bediening zeer attent en vriendelijk. Als voorgerecht had ik (rauwe) tonijn in sesam en die was perfect! De zalm met asperges idem dito en ook geen zuinige porties. Het toetje was een proeverijtje van spekkoek, creme brulee en mudcake. Zeer goed op smaak. Kom er zeker terug! Aanwinst voor Groningen
Griette S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten, mooie entourage. Heel vriendelijke bediening, maar de wijnkenner in ons gezelschap beoordeelde haar expertise op dat gebied niet voldoende. Goede timing van de gerechten, meer dan voldoende. Aanrader.
remco.wit .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk eten, verrassend lekker stoofpotje van lam naast heerlijke lamsrack. Goede combinaties met wijnarrangement: echt lekkere wijnen en 17.50 voor aperitief en 4 gangen wijn is heel goede prijs. Snelle vriendelijk service. Er staat direct gratis water en brood op tafel. Alle gerechten waren lekker. Echt aanrader in Groningen
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben smakelijk gegeten in een robuuste omgeving met vriendelijk en attent personeel. Een lekkere amuse met erna een tartaar niet uitzonderlijk was maar ok met duidelijk in zijn kleuring dat het natuurlijk en robuust was. Het klassieke hoofdgerecht (asperges en zalm) was perfect dwz zowel asperges als zalm juist gegaard;heerlijk (doe het zelf niet beter). Het dessert met een heerlijk kopje koffie (ook decafé) was een soort proeverij . De slagroom mag weggelaten worden; voegt niets toe. De wijnen waren heerlijk en het water in robuuste flessen gratis. Misschien komen we terug want het eten is prima. De inrichting is voor ons misschien iets te robuust met veel chef-tafels. Maar vriendelijke bediening met een Vindicat-klank geeft een lekker geluidje aan het tafelgesprek en dat was zwaar voor dit echtpaar. TOP
Jouke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In een woord; alles was geweldig van de bediening tot aan de gerechten. Een aanrader voor alle Groningen en voor die personen die de stad een of meerdere keren aan doen. Ik, wij komen hier zeker terug! Jouke
Sigrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond bij Robuust gegeten. Goede ervaringen bij de stadstuin (zelfde eigenaar) wat maakte dat we nieuwsgierig zijn naar Robuust. Het restaurant ziet er mooi uit en de bediening is ook heel vriendelijk. Het eten viel ons wat tegen. Vooraf de bieten carpaccio, die mist de heerlijke aardse bietensmaak. De rucola die er bovenop lag was niet vers. Hoofdgerecht was prima, vegetarisch zoete aardappel, zalm was ook goed maar de entrecote was niet lekker mals. De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans.
De locatie is super maar wij gaan liever naar de stadstuin.
OgaPatta .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het weer hadden we erg mee, dus dan gaat er al veel goed! 20 graden tot een uur of tien en dan op een van de beste plekken in Groningen nog lekker buiten zitten eten. Vooraf de bouillabaise, een krachtige goed gevulde vissoep. Niet helemaal volgens de Mediterrane tradities, want deze was heel goed gevuld en ik kwam zelfs zalm tegen. Deze Groningse twist maakte hem tot een van de beste die ik ooit heb gehad.
Voor het hoofdgerecht Surf n Turf besteld. Tournedos met kreeft. Mijn buurman had het zelfde besteld. Helaas was er nog maar een halve kreeft. De bediening heeft dit opgelost door een overdaad aan black tiger garnalen op het bord en apart de halve kreeft op tafel te zetten. Deze konden we delen. Alles prima op smaak met een hele lekkere witte huiswijn om alles weg te spoelen. Plek voor een dessert was er niet meer op een kopje koffie van het huis na.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Al het eten was uitstekend en begeleid met een prima wijn- en bierkaart. Geen enkele keuze van de kaart viel tegen, maar een tip: neem als voorgerecht die tonijn is sesam. Absolute topkwaliteit!