Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Cobi B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Goede service, prettig ontvangen. Eten en prijs, vind ik wel uit elkaar liggen. Weinig eten voor veel geld. Het vlees was erg lekker, de groenten (1x halve doorgesneden wortel en 1 halve doorgesneden asperge) waren niet gaar.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Verrast door hoge niveau van smaak bij alle gerechten. Zeer indrukwekkend.
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker eten, goede en vriendelijke bediening
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Bij Robuust maken ze van uit eten gaan echt een feestje. Personeel is enorm gastvrij, vriendelijk en alles is mogelijk. Van de nieuwe kaart (en nieuwe chef-kok) de Tomahawk gegeten. Perfect op smaak. Wederom een heerlijke avond met zalige gerechten. Net even dat beetje extra!
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening in een redelijk gezellige sfeer. Seafood Plate for 2 is echt geweldig lekker.
Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij hadden een warm welkom waar ook onze jassen werden aangenomen. Er kwam direct water op tafel wat uitnodigend is. Menukaart is prima met wijn- en biertips bij elk gerecht. De gerechten geven wij een voldoende. Mijn garing van het vlees was precies zoals ik wilde, de anderen waren niet lovend. De bijgerechten waren in zeer kleine porties en we hebben direct extra besteld. Het nagerecht erg lekker. Kaasplank was opgebouwd in smaak, hoewel de kazen van mij nog wel iets meer uitgesproken mochten zijn. Zoete nagerechten waren erg lekker.

Al met al zijn ze erg klantvriendelijk en heerste er een fijne sfeer. Het pand is zonder poespas ingericht. Het eten geven we een ruime voldoende.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Alles even lekker. Fijne leuke bediening. Absolute aanrader!
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijke visplank met kreeft, king crab, langoustines, gamba’s, scheermessen, mosselen, venusschelpen, inktvis!..jummie!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke en professionele ontvangst, leuke menukaart en prima kwaliteit.
Tip voor mening ander restaurant: zet direct karaffen gratis water op tafel zoals in Robuust. Het lijkt een kleinigheid maar het beïnvloedt de sfeer positief.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wederom geweldig gegeten!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zoals altijd fantastische bediening en heerlijke vleesplank! Geweldig ook dat de vleesplank anders was van samenstelling dan vorige week. Wat een geweldig restaurant!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Net als anders een fantastische vleesplank gehad. Ook zo leuk dat de vleessoorten blijven wisselen. Gouden concept en geweldige bediening!
Diane T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten ... beste fruit de mer ..
Jornt D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben genoten van een fantastische vleesplank voor 4 personen. De bediening is professioneel en erg gezellig.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wederom geweldige vleesplank!!!
Femmeke W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Amuse van oester? met kruidenboter gegratineerd met kaas was sterk overheersend. Jammer. Hoofdgerecht biefstuk van de grill had geen grillsmaak. Hoofdgerecht schweinenhakse was erg droog. Schaarse bijgerechten, sla en frites. Gezien de prijs erg karig.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg lekker gegeten!
Vurghel E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Top restaurant ????????
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
zeer prima restaurant waar je voor een niet al te hoog bedrag een prima maaltijd kan eten. De inrichting doet soms wat zeer haute culture aan, maar gellukig zie je dit niet terug in de prijs.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met zes personen hier gegeten.De ontvangst was hartelijk. Op de voorgerechten is niks aan te merken.De catch of the day waar ik voor koos was een grote schol. Deze schol zat vol met kuit en was waterig. Dus van slechte kwaliteit. Ook hoor je naar mijn mening een schol niet in de stoomoven te bereiden maar moet deze in de pan in roomboter worden gebakken. Ter compensatie kregen we een drankje aangeboden. Wat van goed gastheerschap getuigt.