Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Jornt D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben genoten van een fantastische vleesplank voor 4 personen. De bediening is professioneel en erg gezellig.
alya S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wederom geweldige vleesplank!!!
Femmeke W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Amuse van oester? met kruidenboter gegratineerd met kaas was sterk overheersend. Jammer. Hoofdgerecht biefstuk van de grill had geen grillsmaak. Hoofdgerecht schweinenhakse was erg droog. Schaarse bijgerechten, sla en frites. Gezien de prijs erg karig.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg lekker gegeten!
Vurghel E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Top restaurant ????????
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
zeer prima restaurant waar je voor een niet al te hoog bedrag een prima maaltijd kan eten. De inrichting doet soms wat zeer haute culture aan, maar gellukig zie je dit niet terug in de prijs.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met zes personen hier gegeten.De ontvangst was hartelijk. Op de voorgerechten is niks aan te merken.De catch of the day waar ik voor koos was een grote schol. Deze schol zat vol met kuit en was waterig. Dus van slechte kwaliteit. Ook hoor je naar mijn mening een schol niet in de stoomoven te bereiden maar moet deze in de pan in roomboter worden gebakken. Ter compensatie kregen we een drankje aangeboden. Wat van goed gastheerschap getuigt.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, coquilles precies goed gegaard, vis geweldig goed, heerlijke soepen, sla lekker vers, prachtig opgemaakt, een lust voor het oog. Wat we ook heerlijk vonden dat we telkens gratis tafelwater kregen. Een heel enthousiaste ontvangst en bediening, kortom een geslaagde avond, een dikke aanrader!
Misschien een kleine aantekening voor de toekomst misschien nog een mogelijkheid van biologisch vlees?
Ric N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
hartelijke en enthousiaste bediening!
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg vriendelijk en attent personeel. Hebben lekker gegeten. Leuk,dat ze bij elk gerecht ook een passend biertje hebben.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gereserveerd via TripAdvisor, helaas waren ze niet op de hoogte van de reservering. Toch een tafeltje vo62 gekregen. Bedien was vriendelijk en het eten was lekker maar niet bijzonder
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel echter naarmate de maaltijd vorderde kwam er niemand meer informeren hoe het was en of er voldoende eten c.q. te drinken was. We moesten daar zelf om gaan vragen. Iemand wilde een 2e kopje koffie na afloop maar dat is niet gelukt omdat er niemand meer kwam. Toen maar afgerekend en weggegaan.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een feest! Oesters vooraf, daarna seafoodplate, en tournedos Simmenthaler. Heerlijke gastvrijheid, ndanks de grote drukte. De tournedos gegrild zoals ik graag wilde. Fantastisch wijnadvies. Seafood, inderdaad "fingerfood" maar wat lekker, klein kritiekpuntje, jammer van de gefrituurde calamaresringen.
Om met Schwarzenegger te spreken: I'll be back.
Harma M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, aanrader om met je vrienden/familie etc. te gaan eten.
Elisa M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede service en sfeer!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na wat wisselende recensies toch maar eens proberen met mijn vriendin. Vooraf de Bisque en de coquilles genomen. Heerlijke Bisque en grappig met een hele langoustine! De coquilles waren super met de crème van bospeen. Hoofdgerecht hebben we ons laten verassen door een seafood plate voor twee met een halve kreeft. Het geld helemaal waard wauw wat een gerecht op een mooie houten plank, je moet er wel van houden om met je handen te eten want met mes en vork is niet te doen. We zaten helemaal vol. geen ruimte voor een dessert wel een cappuccino en we kregen een proef glaasje van huisgemaakte limoncello! We hebben een top avond gehad. Vriendelijke bediening en goed eten. bedankt en we komen zeker snel terug!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De bediening was heel plezierig maar de kok had helaas zijn dag niet: bij de tonijn in sesamzaad ontbrak de dressing, waardoor het gerecht nogal smakeloos was. Bij het hoofdgerecht zouden gewelde pruimen zijn maar het waren gewoon ongewelde gedroogde pruimen, erg jammer! Prijs/kwaliteitverhouding vond ik niet goed: te duur voor te weinig kwaliteit.
koopmansjelte .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij wilden onze Bourgondische eetlust deze avond bij Robuust genieten. Bij het voorgerecht (Zalmbonbon) werden we niet blij. De randen van de zalmplak, had veel grijze plekken. Het hoofdgerecht (Eendenbout) had weinig smaak en de bijgeserveerde frieten waren matig. Het nagerecht was vrolijk en smaakvol waardoor we onze Bourgondische avond positief konden afsluiten. De prijs-kwaliteit verhouding was bij deze driegangenmenu ons inziens niet in evenwicht. Jammer van ons bezoek aan Robuust of, hadden we te hoge verwachtingen!!!!!!
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk tafeltje op het terras, vriendelijke vlotte bediening. En het was helemaal een super verrassing toen er twee ! oesters ipv het brood op tafel kwam ( ivm glutenvrij dieet), wauw wat een extraatje. Vlees was goed met krokante patat en lekkere salade. Prijs kwaliteit was prima. Voor herhaling!! Alleen al voor de oesters
Geu L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hoge verwachtingen van dit restaurant, mede naar aanleiding van de recensies op onder meer Iens. Gekozen voor het drie-gangenmenu (waarbij we zelf moesten achterhalen wat de inhoud van dit menu was). Voorgerecht (zalm) was mooi op smaak, maar sla zag er gedateerd uit (grijze randjes). Hoofdgerecht (cote de boeuf) was eigenlijk geen echte cote de boeuf. Dessert (gefrituurd ijs) klonk spannender dan dat het smaakte. Groningen heeft oprecht veel betere restaurants voor een betere prijs (bijvoorbeeld het naastgelegen eetcafe Schuitendiep).