Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Ric N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
hartelijke en enthousiaste bediening!
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg vriendelijk en attent personeel. Hebben lekker gegeten. Leuk,dat ze bij elk gerecht ook een passend biertje hebben.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gereserveerd via TripAdvisor, helaas waren ze niet op de hoogte van de reservering. Toch een tafeltje vo62 gekregen. Bedien was vriendelijk en het eten was lekker maar niet bijzonder
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel echter naarmate de maaltijd vorderde kwam er niemand meer informeren hoe het was en of er voldoende eten c.q. te drinken was. We moesten daar zelf om gaan vragen. Iemand wilde een 2e kopje koffie na afloop maar dat is niet gelukt omdat er niemand meer kwam. Toen maar afgerekend en weggegaan.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een feest! Oesters vooraf, daarna seafoodplate, en tournedos Simmenthaler. Heerlijke gastvrijheid, ndanks de grote drukte. De tournedos gegrild zoals ik graag wilde. Fantastisch wijnadvies. Seafood, inderdaad "fingerfood" maar wat lekker, klein kritiekpuntje, jammer van de gefrituurde calamaresringen.
Om met Schwarzenegger te spreken: I'll be back.
Harma M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, aanrader om met je vrienden/familie etc. te gaan eten.
Elisa M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede service en sfeer!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na wat wisselende recensies toch maar eens proberen met mijn vriendin. Vooraf de Bisque en de coquilles genomen. Heerlijke Bisque en grappig met een hele langoustine! De coquilles waren super met de crème van bospeen. Hoofdgerecht hebben we ons laten verassen door een seafood plate voor twee met een halve kreeft. Het geld helemaal waard wauw wat een gerecht op een mooie houten plank, je moet er wel van houden om met je handen te eten want met mes en vork is niet te doen. We zaten helemaal vol. geen ruimte voor een dessert wel een cappuccino en we kregen een proef glaasje van huisgemaakte limoncello! We hebben een top avond gehad. Vriendelijke bediening en goed eten. bedankt en we komen zeker snel terug!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De bediening was heel plezierig maar de kok had helaas zijn dag niet: bij de tonijn in sesamzaad ontbrak de dressing, waardoor het gerecht nogal smakeloos was. Bij het hoofdgerecht zouden gewelde pruimen zijn maar het waren gewoon ongewelde gedroogde pruimen, erg jammer! Prijs/kwaliteitverhouding vond ik niet goed: te duur voor te weinig kwaliteit.
koopmansjelte .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij wilden onze Bourgondische eetlust deze avond bij Robuust genieten. Bij het voorgerecht (Zalmbonbon) werden we niet blij. De randen van de zalmplak, had veel grijze plekken. Het hoofdgerecht (Eendenbout) had weinig smaak en de bijgeserveerde frieten waren matig. Het nagerecht was vrolijk en smaakvol waardoor we onze Bourgondische avond positief konden afsluiten. De prijs-kwaliteit verhouding was bij deze driegangenmenu ons inziens niet in evenwicht. Jammer van ons bezoek aan Robuust of, hadden we te hoge verwachtingen!!!!!!
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk tafeltje op het terras, vriendelijke vlotte bediening. En het was helemaal een super verrassing toen er twee ! oesters ipv het brood op tafel kwam ( ivm glutenvrij dieet), wauw wat een extraatje. Vlees was goed met krokante patat en lekkere salade. Prijs kwaliteit was prima. Voor herhaling!! Alleen al voor de oesters
Geu L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hoge verwachtingen van dit restaurant, mede naar aanleiding van de recensies op onder meer Iens. Gekozen voor het drie-gangenmenu (waarbij we zelf moesten achterhalen wat de inhoud van dit menu was). Voorgerecht (zalm) was mooi op smaak, maar sla zag er gedateerd uit (grijze randjes). Hoofdgerecht (cote de boeuf) was eigenlijk geen echte cote de boeuf. Dessert (gefrituurd ijs) klonk spannender dan dat het smaakte. Groningen heeft oprecht veel betere restaurants voor een betere prijs (bijvoorbeeld het naastgelegen eetcafe Schuitendiep).
Bleumondayfoodie .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een heerlijke relaxte plek aan de gracht om lekker te eten.
We hadden een heerlijke avondzon en konden nog plaatsnemen op het terras van Robuust.
Zowel de kok als de heer in de bediening was alleen aan het werk en ondanks de drukte hebben we geen moment het idee gehad dat hij ons vergat. Wat een topper!
We hebben lekkere biertjes gedronken en een heerlijke dry-aged entrecote. Het vlees was goed gebakken en was vol van smaak. Als dessert hadden we een hele goede kaasplank met een PX sherry.
cheflinda .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
prima sfeer en bediening
eten was ietwat tegenvallend na alle positieve recensies die we hadden gelezen
persoonlijk zou ik voor een tweede keer niet weer voor dit restaurant kiezen
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met het Iens menu hier gegeten, we werden erg vriendelijk bediend en de tijd tussen de gerechten was perfect. Toetje zelfs nog buiten kunnen eten, echt een aanrader!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zeer goed eten, met een mooi wijnarrangement. De serveerster hield goed in de gaten of we al toe waren aan ons volgend gerecht met een volgende wijn. Suggesties van de serveerster waren goed.
Voelden ons echt een avondje verwend.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Mooie zaak, vriendelijk personeel (aandacht mag hier&daar wel wat 'oprechter'), lekkere wijnen, maar eten viel tegen. En dan met name het voor- en hoofdgerecht. Te veel, te snel, weinig smaak en borden 'rommelig' opgemaakt. Het tussen-en nagerecht waren overigens goed. De mud pie heeft qua smaak gewonnen! Alleen het dessert kon mi mooier worden geserveerd, het bord was te klein waardoor ook dit rommelig oogde. Al met al kan/zal ik de zaak, helaas, niet aanraden bij vrienden.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben de IENS viergangendiner deal gehad. Het was prachtig weer, zodat we de hele avond op het terras gezeten hebben. Van de prachtige inrichting hebben we dus niet veel gezien. De bediening is attent, de rosé wijn was heerlijk en het brood van het huis warm en knapperig. Het voorgerecht van kalfstartaar was naar onze smaak echter veel te smeuïg, het leek meer op kalfsgehakt. De aspergesoep in een koffiekopje was echter heerlijk. Het hoofgerecht van lam op twee manieren bereid was qua lamsracks zalig, maar de lamsbout iets te droog. Het toetje was weer zalig, kersenparfait, spekkoek en chocolade brownie. Een geslaagde avond met een paar culinaire kanttekeningetjes dus. De bediening reageerde echter goed op de feedback en aangezien de lamsbout inderdaad droger was dan hoorde, kregen we als afsluiting nog een kopje koffie van het huis.
GBorst .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Goed eten, het lamsvlees was goed gedaan, heerlijk mals. menu was gecombineerd met lekkere wijnen. Hele vriendelijke bediening. Topavond gehad.
Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Prima diner: fantastische tonijn en lam gegeten
Verfijnd, niet te zout, goede balans.
Aspergesoep: mag met minder room.

Goede prijs/kwaliteit balans.
Robuust is zeer flexibel, doet niet moeilijk over water of aanpassing van het menu.
Uitstekende, vriendelijke bediening.
De houten vloer voorkomt de enorme luidruchtigheid die sommige andere restaurants kenmerkt. Aanrader!