Bar-Restaurant Robuust

Schuitendiep 48 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

Van de lavagrill

In Bar-Restaurant Robuust kun je 7 dagen per week terecht in een robuuste ambiance, genieten van mooie gerechten van o.a. de robuuste lavagrill, robuuste wijnen en een team waarbij gastvrijheid door de aderen stroomt. De fijne sfeer wordt gezet door de koperen lampen boven de bar, elke wijn is te bestellen per glas en een oestermeisje. Leuk zijn ook de bier en wijn tips bij elk gerecht.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Robuust

Jouw recensie over het restaurant Bar-Restaurant Robuust

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wederom geweldig gegeten!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zoals altijd fantastische bediening en heerlijke vleesplank! Geweldig ook dat de vleesplank anders was van samenstelling dan vorige week. Wat een geweldig restaurant!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Net als anders een fantastische vleesplank gehad. Ook zo leuk dat de vleessoorten blijven wisselen. Gouden concept en geweldige bediening!
Diane T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten ... beste fruit de mer ..
Jornt D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben genoten van een fantastische vleesplank voor 4 personen. De bediening is professioneel en erg gezellig.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wederom geweldige vleesplank!!!
Femmeke W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Amuse van oester? met kruidenboter gegratineerd met kaas was sterk overheersend. Jammer. Hoofdgerecht biefstuk van de grill had geen grillsmaak. Hoofdgerecht schweinenhakse was erg droog. Schaarse bijgerechten, sla en frites. Gezien de prijs erg karig.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg lekker gegeten!
Vurghel E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Top restaurant ????????
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
zeer prima restaurant waar je voor een niet al te hoog bedrag een prima maaltijd kan eten. De inrichting doet soms wat zeer haute culture aan, maar gellukig zie je dit niet terug in de prijs.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met zes personen hier gegeten.De ontvangst was hartelijk. Op de voorgerechten is niks aan te merken.De catch of the day waar ik voor koos was een grote schol. Deze schol zat vol met kuit en was waterig. Dus van slechte kwaliteit. Ook hoor je naar mijn mening een schol niet in de stoomoven te bereiden maar moet deze in de pan in roomboter worden gebakken. Ter compensatie kregen we een drankje aangeboden. Wat van goed gastheerschap getuigt.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, coquilles precies goed gegaard, vis geweldig goed, heerlijke soepen, sla lekker vers, prachtig opgemaakt, een lust voor het oog. Wat we ook heerlijk vonden dat we telkens gratis tafelwater kregen. Een heel enthousiaste ontvangst en bediening, kortom een geslaagde avond, een dikke aanrader!
Misschien een kleine aantekening voor de toekomst misschien nog een mogelijkheid van biologisch vlees?
Ric N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
hartelijke en enthousiaste bediening!
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg vriendelijk en attent personeel. Hebben lekker gegeten. Leuk,dat ze bij elk gerecht ook een passend biertje hebben.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gereserveerd via TripAdvisor, helaas waren ze niet op de hoogte van de reservering. Toch een tafeltje vo62 gekregen. Bedien was vriendelijk en het eten was lekker maar niet bijzonder
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel echter naarmate de maaltijd vorderde kwam er niemand meer informeren hoe het was en of er voldoende eten c.q. te drinken was. We moesten daar zelf om gaan vragen. Iemand wilde een 2e kopje koffie na afloop maar dat is niet gelukt omdat er niemand meer kwam. Toen maar afgerekend en weggegaan.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een feest! Oesters vooraf, daarna seafoodplate, en tournedos Simmenthaler. Heerlijke gastvrijheid, ndanks de grote drukte. De tournedos gegrild zoals ik graag wilde. Fantastisch wijnadvies. Seafood, inderdaad "fingerfood" maar wat lekker, klein kritiekpuntje, jammer van de gefrituurde calamaresringen.
Om met Schwarzenegger te spreken: I'll be back.
Harma M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, aanrader om met je vrienden/familie etc. te gaan eten.
Elisa M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede service en sfeer!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na wat wisselende recensies toch maar eens proberen met mijn vriendin. Vooraf de Bisque en de coquilles genomen. Heerlijke Bisque en grappig met een hele langoustine! De coquilles waren super met de crème van bospeen. Hoofdgerecht hebben we ons laten verassen door een seafood plate voor twee met een halve kreeft. Het geld helemaal waard wauw wat een gerecht op een mooie houten plank, je moet er wel van houden om met je handen te eten want met mes en vork is niet te doen. We zaten helemaal vol. geen ruimte voor een dessert wel een cappuccino en we kregen een proef glaasje van huisgemaakte limoncello! We hebben een top avond gehad. Vriendelijke bediening en goed eten. bedankt en we komen zeker snel terug!