Bar Restaurant Graaf Otto

Jacob Cremerstraat 103 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Aan het Graaf Ottoplein in Arnhem houdt Graaf Otto zelf de wacht. Vanaf de eerste verdieping van zijn eigen restaurant heeft hij het perfecte uitzicht over het hele plein. Wie komen vandaag eten bij Restaurant Graaf Otto? Wie kiest voor het levendige terras, de gezellige bar op de begane grond of het informele restaurant? De kwaliteit van het eten en de bediening is gelukkig op iedere plek even goed.

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Maandag gesloten
Dinsdag vanaf 11.30 uur
Woensdag vanaf 11.30 uur
Donderdag vanaf 11.30 uur
Vrijdag vanaf 11.30 uur
Zaterdag vanaf 11.30 uur
Zondag vanaf 11.30 uur

*onze keuken is geopend tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Smaakvol, echt uit eten, prettige atmosfeer
Rudolf B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sympathieke bediening
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Serveerster slechte timing in storen v gesprek. Benaderde v achteren en begon plots te praten. Verder wel aardig en kundig.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De tafels staan te dicht op elkaar. We waren er op zaterdagavond vanaf 18:30 uur en het was heel erg druk, veel geschreeuw en veel kinderen. Heel erg onrustig. Het is echt het type restaurant waar je heen gaat om even met de kinderen of met je buren snel iets te gaan eten voordat je naar film of theater oid gaat. Geen restaurant om lekker lang en relaxed te tafelen met vrienden of partner!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en top service van de bediening. Hij was super vriendelijk en had goede kennis over het eten en de wijn.
erikvanschaik026 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Afhankelijk van je keuze, erg kleine porties en weinig groente of salade.

Wel fijne sfeer en wijn! En prima bediening...
Onno E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede ambiance, goede service, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was lekker, met zorg gemaakt en goed. Maar al met al wel wat te prijzig.
Ik vond het er niet zo gezellig.
Bavo K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige locatie, aardige en vlotte bediening en heerlijke lunch. Aanrader is de carpaccio.
Ed103 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijn restaurant, keuken is fris en uitnodigend, puur en eerlijk is de basis van de chef hier dat zie en proef je.

Voorgerecht was een tartaar van rauwe makreel met ponzu, rettich, radijs en misomayinaise... werkelijk subliem in smaak.
Als hoofdgerecht eens vegetarisch gekozen want dat sprak me aan in smaken, cake van groene kool met pastinaak een gepocheerd en gefrituurd ei, parmezaanse kaas en truffel. Mooi opgemaakt ook en werkelijk heerlijk in smaak en structuur.
Niet onbelangrijk is dat de bediening jong en kundig is en er fijne wijnen bij schenkt.
Een topper in Arnhem net buiten het centrum meer dan de moeite waard.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
erg mooi eten, hele leuke en kundige service, heel fijn!
gerechten, klein en groot mogelijk en goed geprijsd
ambiance goed, gezellige sfeer
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne plek met sfeer, een aanrader! Bediening mag sneller, en beter op de hoogte van wat de gerechten inhouden.
RoseMary W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zondag 20 aug. 2017 met 10 personen heerlijk gegeten bij Graaf Otto. Complimenten voor de kok die voor alle tien tegelijk het eten kon laten opdienen. Het was zeer goed verzorgd, we hebben genoten.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede prijs/kwaliteitverhouding en gezellig!
O V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer leuk tentje. Lekker drinken op je gemak of heerlijk eten!!!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi gelegen en sfeervol restaurant. Kundige bediening en we hadden allemaal het verrassingsmenu en dat was zeer boven verwachting!
Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker eten voor een goede prijs, mooie styling en gezellig terras. De locatie is ook verassend niet in de drukte van de binnenstad, maar wel in een wat rustiger gedeelte van Arnhem aan een pleintje.
Een minpuntje was de muziek, de heel avond was er Cubaans achtige muziek, best leuk 2 nummers maar dan mag er wel weer wat anders komen wat mij betreft. Verder goede wijn en ook goede koffie.
Astrid254 V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Viergangen-verrassingsmenu genomen: erg lekker en verfijnd; de eerste twee porties beetje aan de kleine kant, maar wellicht was dat ook goed; er volgde nog het een en ander. Heel goede wijnsuggesties. Bediening erg aardig, maar ook een beetje mechanisch (ik hoorde precies dezelfde woorden en zinsopbouw bij het navragen bij de gasten of alles in orde was; een beetje persoonlijker zou niet verkeerd zijn).
We zaten op het terras; erg prettig. Toen het ging miezeren naar binnen verkast; dat was geen probleem. Mooie inrichting.
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten buiten op het terras. Wat zijn de desserts heerlijk, je zou ze allemaal willen proeven. Voor herhaling vatbaar!
Ed103 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hiet snappen ze wat koken is !
In een ongedwongen setting buiten op het retro terras eerst een fijne cocktail gedronken en vervolgens boven in de huiskamer van graaf Otto een heerlijk diner gehad.
Voor de prijzen hoef je het niet te laten ze maken er met ze allen een feestje van !
Wij komen weer terug