Bar Restaurant Graaf Otto

Jacob Cremerstraat 103 6821 DC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Aan het Graaf Ottoplein in Arnhem houdt Graaf Otto zelf de wacht. Vanaf de eerste verdieping van zijn eigen restaurant heeft hij het perfecte uitzicht over het hele plein. Wie komen vandaag eten bij Restaurant Graaf Otto? Wie kiest voor het levendige terras, de gezellige bar op de begane grond of het informele restaurant? De kwaliteit van het eten en de bediening is gelukkig op iedere plek even goed.

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Maandag gesloten
Dinsdag vanaf 11.30 uur
Woensdag vanaf 11.30 uur
Donderdag vanaf 11.30 uur
Vrijdag vanaf 11.30 uur
Zaterdag vanaf 11.30 uur
Zondag vanaf 11.30 uur

*onze keuken is geopend tot 21.30 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

JHG L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
ik dacht te kunnen lunchen, maar kon kiezen tussen een tosti en een sandwich. ik noem dat geen lunch, Graaf tOto wel.
Sebasisstoer .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Beperkt menu, maar lekkere gerechten. Bediening is attent en vlot. Je zit er fijn (meeste plekken aan het raam, fijne stoelen) en de sfeer is prettig informeel. De prijzen zijn goed gezien de geleverde kwaliteit. Aanrader.
Als tip voor Graaf Otto: biedt naast het viergangen verrassingsmenu ook een driegangen verrassingsmenu aan. Mijn tafelgenoten gingen voor drie gangen, waardoor ik het verrassingsmenu aan me voorbij heb laten gaan.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima restaurant! Lekkere en mooi klaargemaakte gerechten! Voor herhaling vatbaar!
Renske J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
ligt in leuke wijk, gezellig, terras leuk, bediening vlot en kundig en geduldig,
patat niet lekker (papperig), mayo niet lekker (te romig en zuur)
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker puur eten in ongedwongen sfeer. Goede producten en uitstekende wijnen! Veelbelovende kok.
...........................
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor moederdag, zeer verrassend en heerlijk drie-gangenmenu met heerlijke wijnen, superfijne service, relaxte sfeer
albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Verassingsmenu was een echte verassing! Heerlijk ook. Aardige bediening, prettige plek. Aanrader. echt geen minpunt te verzinnen!
Follus .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Leuke bediening , prima kaart met lekkere gerechten. Komen terug ! Mooi in gericht , lekkere wijn,mochten van te voren proeven....
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Iets meer uitleg bij het eten en de wijn was leuk geweest!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben genoten van het verrassingsmenu.
Alleen de menukaart en drankenkaart zag er zeer amateuristisch uit (ook op de website).
We komen zeker een keer terug en het is aanbevelingswaardig.
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Top!!!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker eten. Alles gaat lekker relax. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar. Nog leuker als je straks lekker buiten kan zitten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hello,
Een gezellige avond, de reden dat we Graaf Otto uitons systeem halen is dat we het laatste drankje niet meer konden bestellen waardoor de gezellige avond abrupt tot een einde kwam. het grappige hieraan is dat de dame haar collega’s daarna voreg of ze wat wilde drinken.

De liefde is over, jammer

Succes en doe er wat mee,

Hans
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke wijn gedronken en heerlijk eten. Ook is de sfeer heel gezellig en de bediening is leuk. Het was een geslaagde avond.
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima avond gehad, alleen jammer dat we het volledige verrassingsmenu niet gehad hebbe. In plaats van drie gerechten met een dessert, hebben we er maar twee met dessert gekregen. Ik was enigszins verrast dat het dessert al kwam en dacht dat ik het dan verkeerd had gelezen op de kaart, maar later bleek dat we een gerecht gemist hebben. Erg jammer. De twee andere gerechten waren goed, maar misten
Jos U.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Hele lekkere smaakjes! Zeer vriendelijke bediening. Niet opdringerig met telkens drinken willen aanbieden. Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding!
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg lekker gegeten en gezellig gezeten. 'Verrassingsmenu' is zeer aan te raden.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een prachtig plekje met vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs- kwaliteitsverhouding. (In de zomer is het terras een aanrader!)
Maud J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bediening zeer hartelijk en gepast informeel, eten van het verrassingsmenu heerlijk! Dessert iets te machtig naar onze smaak, en de bierkaart mag nog veel diverser en avontuurlijker.
Geeb .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Niet heel veel keuze aan gerechten (4 voor- en 4 hoofdgerechten). Maar mijn gekozen vegetarische voorgerecht en vleesgerecht smaakten goed. Vlees goed bereid, groente wat eenzijdig. Lekkere frietjes. Dessert van chocolade en kokos was erg lekker, maar een beetje zwaar op de maag. Fles rode wijn was redelijk in smaak en in prijs.
Zeer vriendelijk geholpen en snel naar onze tafel gebracht. Bediening was ook goed.
De inrichting vind ik zelf wat kaal, en de verlichting zou dat een stuk gezelliger kunnen maken, naar mijn idee.
In de zomer is het interieur boven wel veel lichter, vriendelijker en gezelliger. Al met al een van de beste restaurants in onze wijk.
Beste Geeb,

Dank voor je recensie!
We hebben ons jouw opmerking over de aankleding van het restaurant boven aangetrokken en hebben de styling boven aangepast (iets wat al langer in de planning stond). We zijn benieuwd wat je ervan vind. ;-)