Bar Restaurant Graaf Otto

Jacob Cremerstraat 103 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Aan het Graaf Ottoplein in Arnhem houdt Graaf Otto zelf de wacht. Vanaf de eerste verdieping van zijn eigen restaurant heeft hij het perfecte uitzicht over het hele plein. Wie komen vandaag eten bij Restaurant Graaf Otto? Wie kiest voor het levendige terras, de gezellige bar op de begane grond of het informele restaurant? De kwaliteit van het eten en de bediening is gelukkig op iedere plek even goed.

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Maandag gesloten
Dinsdag vanaf 11.30 uur
Woensdag vanaf 11.30 uur
Donderdag vanaf 11.30 uur
Vrijdag vanaf 11.30 uur
Zaterdag vanaf 11.30 uur
Zondag vanaf 11.30 uur

*onze keuken is geopend tot 21.30 uur.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Petra H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker eten. Alles gaat lekker relax. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar. Nog leuker als je straks lekker buiten kan zitten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hello,
Een gezellige avond, de reden dat we Graaf Otto uitons systeem halen is dat we het laatste drankje niet meer konden bestellen waardoor de gezellige avond abrupt tot een einde kwam. het grappige hieraan is dat de dame haar collega’s daarna voreg of ze wat wilde drinken.

De liefde is over, jammer

Succes en doe er wat mee,

Hans
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke wijn gedronken en heerlijk eten. Ook is de sfeer heel gezellig en de bediening is leuk. Het was een geslaagde avond.
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima avond gehad, alleen jammer dat we het volledige verrassingsmenu niet gehad hebbe. In plaats van drie gerechten met een dessert, hebben we er maar twee met dessert gekregen. Ik was enigszins verrast dat het dessert al kwam en dacht dat ik het dan verkeerd had gelezen op de kaart, maar later bleek dat we een gerecht gemist hebben. Erg jammer. De twee andere gerechten waren goed, maar misten
Jos U.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Hele lekkere smaakjes! Zeer vriendelijke bediening. Niet opdringerig met telkens drinken willen aanbieden. Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding!
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg lekker gegeten en gezellig gezeten. 'Verrassingsmenu' is zeer aan te raden.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een prachtig plekje met vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs- kwaliteitsverhouding. (In de zomer is het terras een aanrader!)
Maud J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bediening zeer hartelijk en gepast informeel, eten van het verrassingsmenu heerlijk! Dessert iets te machtig naar onze smaak, en de bierkaart mag nog veel diverser en avontuurlijker.
Geeb .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Niet heel veel keuze aan gerechten (4 voor- en 4 hoofdgerechten). Maar mijn gekozen vegetarische voorgerecht en vleesgerecht smaakten goed. Vlees goed bereid, groente wat eenzijdig. Lekkere frietjes. Dessert van chocolade en kokos was erg lekker, maar een beetje zwaar op de maag. Fles rode wijn was redelijk in smaak en in prijs.
Zeer vriendelijk geholpen en snel naar onze tafel gebracht. Bediening was ook goed.
De inrichting vind ik zelf wat kaal, en de verlichting zou dat een stuk gezelliger kunnen maken, naar mijn idee.
In de zomer is het interieur boven wel veel lichter, vriendelijker en gezelliger. Al met al een van de beste restaurants in onze wijk.
Kija G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige locatie, heerlijk eten. Verrassingsmenu is ook verrassend.
Wachttijd tussen de gerechten is precies goed. Een aanrader!
Kija G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Leuke locatie, fijne sfeer met rustige muziek. We hadden het verrassingsmenu en dit was verrassend lekker!
elskrijn .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening. Lange wachttijd tussen de gerechten.
Prima wijnen.
Wat een onzin om een langere recensie te verwachten als u een korte en bondige feedback vraagt?
G- .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg lekker gegeten, originele en kwalitatief goede gerechten. Mooie en gezellige ambiance, komen zeker nog een keer terug!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heerlijke lunch gehad en prettige bediening
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Smaakvol, echt uit eten, prettige atmosfeer
Rudolf B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sympathieke bediening
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Serveerster slechte timing in storen v gesprek. Benaderde v achteren en begon plots te praten. Verder wel aardig en kundig.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De tafels staan te dicht op elkaar. We waren er op zaterdagavond vanaf 18:30 uur en het was heel erg druk, veel geschreeuw en veel kinderen. Heel erg onrustig. Het is echt het type restaurant waar je heen gaat om even met de kinderen of met je buren snel iets te gaan eten voordat je naar film of theater oid gaat. Geen restaurant om lekker lang en relaxed te tafelen met vrienden of partner!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en top service van de bediening. Hij was super vriendelijk en had goede kennis over het eten en de wijn.
erikvanschaik026 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Afhankelijk van je keuze, erg kleine porties en weinig groente of salade.

Wel fijne sfeer en wijn! En prima bediening...