Bar Restaurant Graaf Otto

Jacob Cremerstraat 103 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Aan het Graaf Ottoplein in Arnhem houdt Graaf Otto zelf de wacht. Vanaf de eerste verdieping van zijn eigen restaurant heeft hij het perfecte uitzicht over het hele plein. Wie komen vandaag eten bij Restaurant Graaf Otto? Wie kiest voor het levendige terras, de gezellige bar op de begane grond of het informele restaurant? De kwaliteit van het eten en de bediening is gelukkig op iedere plek even goed.

Meer informatie over restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Maandag gesloten
Dinsdag vanaf 11.30 uur
Woensdag vanaf 11.30 uur
Donderdag vanaf 11.30 uur
Vrijdag vanaf 11.30 uur
Zaterdag vanaf 11.30 uur
Zondag vanaf 11.30 uur

*onze keuken is geopend tot 21.30 uur.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Restaurant Graaf Otto

Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was lekker, met zorg gemaakt en goed. Maar al met al wel wat te prijzig.
Ik vond het er niet zo gezellig.
Bavo K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige locatie, aardige en vlotte bediening en heerlijke lunch. Aanrader is de carpaccio.
Ed103 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijn restaurant, keuken is fris en uitnodigend, puur en eerlijk is de basis van de chef hier dat zie en proef je.

Voorgerecht was een tartaar van rauwe makreel met ponzu, rettich, radijs en misomayinaise... werkelijk subliem in smaak.
Als hoofdgerecht eens vegetarisch gekozen want dat sprak me aan in smaken, cake van groene kool met pastinaak een gepocheerd en gefrituurd ei, parmezaanse kaas en truffel. Mooi opgemaakt ook en werkelijk heerlijk in smaak en structuur.
Niet onbelangrijk is dat de bediening jong en kundig is en er fijne wijnen bij schenkt.
Een topper in Arnhem net buiten het centrum meer dan de moeite waard.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
erg mooi eten, hele leuke en kundige service, heel fijn!
gerechten, klein en groot mogelijk en goed geprijsd
ambiance goed, gezellige sfeer
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne plek met sfeer, een aanrader! Bediening mag sneller, en beter op de hoogte van wat de gerechten inhouden.
RoseMary W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zondag 20 aug. 2017 met 10 personen heerlijk gegeten bij Graaf Otto. Complimenten voor de kok die voor alle tien tegelijk het eten kon laten opdienen. Het was zeer goed verzorgd, we hebben genoten.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede prijs/kwaliteitverhouding en gezellig!
O V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer leuk tentje. Lekker drinken op je gemak of heerlijk eten!!!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi gelegen en sfeervol restaurant. Kundige bediening en we hadden allemaal het verrassingsmenu en dat was zeer boven verwachting!
Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker eten voor een goede prijs, mooie styling en gezellig terras. De locatie is ook verassend niet in de drukte van de binnenstad, maar wel in een wat rustiger gedeelte van Arnhem aan een pleintje.
Een minpuntje was de muziek, de heel avond was er Cubaans achtige muziek, best leuk 2 nummers maar dan mag er wel weer wat anders komen wat mij betreft. Verder goede wijn en ook goede koffie.
Astrid254 V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Viergangen-verrassingsmenu genomen: erg lekker en verfijnd; de eerste twee porties beetje aan de kleine kant, maar wellicht was dat ook goed; er volgde nog het een en ander. Heel goede wijnsuggesties. Bediening erg aardig, maar ook een beetje mechanisch (ik hoorde precies dezelfde woorden en zinsopbouw bij het navragen bij de gasten of alles in orde was; een beetje persoonlijker zou niet verkeerd zijn).
We zaten op het terras; erg prettig. Toen het ging miezeren naar binnen verkast; dat was geen probleem. Mooie inrichting.
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten buiten op het terras. Wat zijn de desserts heerlijk, je zou ze allemaal willen proeven. Voor herhaling vatbaar!
Ed103 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hiet snappen ze wat koken is !
In een ongedwongen setting buiten op het retro terras eerst een fijne cocktail gedronken en vervolgens boven in de huiskamer van graaf Otto een heerlijk diner gehad.
Voor de prijzen hoef je het niet te laten ze maken er met ze allen een feestje van !
Wij komen weer terug
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Verrassend restaurant: ongedwongen sfeer, eigentijdse uitstraling, vriendelijke bediening en mooi gepresenteerde en verfijnde gerechten (3-gangen menu was TOP)
m S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Fijn adres, heerlijk gegeten, en het Vitesse dessert is een leuke en lekkere vondst. We komen graag nog een keer. Bediening prettig en attent.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het leuke aan Graaf Otto is dat hoe je er ook wilt eten, het altijd kan. Je kunt het zo chique maken als je zelf wilt, maar ook aan de bar een snelle maaltijd eten of buiten op het terras uren borrelen.

Beneden en buiten is de sfeer los, modern en erg hip. Boven is het meer restaurant zoals je het kent. De combinatie werkt erg goed en is voor iedereen in zijn/haar straatje. Het personeel is vrolijk, open en vlot van service en het eten (en de kok verantwoordelijk) van top kwaliteit.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben woensdag avond heerlijk genoten van het 3 gangen keuzemenu, de zeer vriendelijke bediening en de fijne ambiance bij Graaf Otto. Zeker een aanrader!
marije E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik ben hier al meerdere malen geweest en vindt dit restaurant ver uit het beste restaurant van Arnhem. Het is een klein restaurantje met een gezellige sfeer, in de zomer kan je er heerlijk buiten op terras zitten. Het personeel is er attent en vriendelijk. De menukaart is niet enorm uitgebreid maar wisselt ongeveer om de 6 weken. De ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Een aanrader is om een gerecht te bestellen met vlees, de kok kan namelijk vlees bakken als de beste. Ik heb er een keer heerlijke wilde eend gegeten en ook de lamskoteletten zal ik nooit vergeten, zo lekker. Ook de wijnen zijn er erg lekker.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het was super! Leuk gezellig ingericht, less is more. Open keuken waar er 2 koks aan het werk waren met erg veel rust. Eten erg lekker van smaak en prachtig opgemaakt, zo ook de desserts, kunstwerkjes! Bediening hield alles goed in de gaten, lege glazen kwamen niet voor. Vriendelijk, ongedwongen. Je voelt je daar welkom. Echt een aanrader!!
Yra Z.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
We werden erg enthousiast ontvangen. Bediening aan tafel was goed.
Eten en wijn lekker, maar in verhouding erg duur. Het is in mijn ogen een eetcafe en geen sjiek restaurant, maar zo zijn de prijzen wel!