Bar-Restaurant Dendy

Hooistraat 1 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Bar-Restaurant Dendy

Bar restaurant Dendy is gelegen aan de Hooistraat 1 Den Haag, op de hoek van de chique winkelstraat de Denneweg.
Dendy heeft een warme, trendy inrichting met een strakke notenhouten bar. Aan de bar kunt u, behalve een drankje nuttigen, ook dineren in een informele setting.

Iets langer tafelen?
Neem dan plaats op een van de comfortabele banken in het restaurant gedeelte en geniet van al het lekkers wat Bar Restaurant Dendy te bieden heeft.

Toe aan lekkere koffie?
Bij Bar Restaurant Dendy serveert de barista u de mooiste en lekkerste koffie van Den Haag.

Feestje bij Restaurant Dendy!

U kunt ook bij ons terecht voor een gezellige borrel, business meeting, verjaardagen of een diner met een grote groep. Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Kortom, zoekt u een gezellig restaurant in Den Haag, waar u kunt genieten van heerlijke wijnen, fine dining, gastvrijheid en gezelligheid? Dan zit u bij Bar Restaurant Dendy in Den Haag helemaal goed.

Meer informatie over restaurant Bar-Restaurant Dendy

Maandag t/m Zondag

Erg kort
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zaterdagavond al om 18:00 gereserveerd omdat we om 20:15 een voorstelling in de Schouwburg hadden. De ontvangst was zeer hartelijk, zoals de bediening de hele avond was. Vlotte, vrolijke en attente crew. De "feel & look" is ook erg prettig door een goede combinatie van (noten)hout en leer in een mix van banken en stoelen (die overigens goed zitten) en subtiele verlichting.

Na een smaakvolle amuse van tonijn kozen we voor een viertal kleinere gerechten om te delen, zowel vis als vlees, die stuk voor stuk "on the spot" waren. Goed bereid, smaken goed in balans en leuk opgemaakt. Vervolgens de cheese cake als dessert, met ijs en vers fruit. Heerlijk. En op tijd klaar voor onze voorstelling. Kortom, een absolute aanrader!

Ik kan nog toevoegen dat ik zelf bij een dergelijke recensie meestal denk: weer zo'n nep-recensie van vrienden van de eigenaar of zelfs de eigenaar zelf. Ik kan verzekeren dat dit niet het geval is; ik ken de beste mensen niet en kom niet eens uit Den Haag. Het was gewoon (erg) goed.
Vannieuwburg .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima service, heerlijk gegeten. Een gerechtje van de kaart en een gerechtje dat buiten de kaart werd geserveerd. Niets mis mee. Zeker aan te raden.
Wimpie64 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hebber daar al vaker gegeten en ook nu was het eten weer erg lekker. Bediening was super aardig. Helaas was het niet mogelijk om cocktailsaus bij de mosseltjes te krijgen (die overigens lekker waren). Dat was erg jammer, zeker omdat zo'n sausje makkelijk door de keuken te maken zou zijn. Wellicht toch iets meer flexibiliteit (vandaar de 8jes). Weerhoud ons overigens niet om bij een volgend bezoek aan Den Haag hier weer te eten.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vanavond lekker buiten kunnen zitten en eten. Het restaurant ligt op een mooi punt, op een hoek, zodat er veel te kijken is als je buiten zit. We hadden gekozen voor alleen een hoofdgerecht. De Dendy burger. Helemaal prima en alsnog krijg je een amuse en wat brood vooraf aangeboden. Goede service. Bediening is inderdaad uiterst vriendelijk en snel.
Liesbeth10 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gisteravond heerlijke avond gehad in Dendy's! Wat een fijn restaurant, zeer fijne ambiance met gezellige knusse hoekjes, veel kaarsjes, heerlijk ontspannen sfeer.
Veel keuzes op de menukaart, zoveel lekkers, uiteindelijk samen meerdere gerechten uitgezocht en lekker zitten genieten!
Gamba's, avocado-'frietjes', tournedos, risotto, een hele gegrilde zeebaars, hangop-trifle met passievrucht, alles was even zalig!
De zeer lieve vriendelijke bediening maakte het tot een onvergetelijke heerlijke avond!
Dendy's blijkt al 8 jaar te bestaan, en we hebben het nu pas ontdekt...
Hier gaan we zeker vaker komen!!!
Indemans I.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het menu was heerlijk: aspergessoep, lamsfilet met asperges was bijzonder lekker. Het toetje chocolademousse met frambozenijs was erg lekker. Kortom we komen hier nog eens terug.
Movablefeast V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Servies altijd vriendelijke en redelijk snel en efficiënt. In mei hebben we de lekkerste asperges gehad. De enige nadeel is het lawaai van de andere klanten. Dendy trekt kennelijk een jongere publiek die gewend zijn aan heel hard praten en lachen.
Loenaa .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik heb hier een heerlijke Caesarsalade gegeten met verse ingedrienten. De bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gezellige ambiance, leuke zitjes. Huiskamersfeer. Vriendelijke bediening. De lunch was prima. We vonden alleen de prijzen aan de hoge kant.
Ashtaste .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Top avond gehad bij Dendy!
Top:
- Service van personeel met passie
- Sfeer ambiance
- Heerlijke wijntjes

Het eten is (oke)lekker, de prijzen zijn pittig!
Gabriella.mulder .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Service met een smile; nette attente bediening, bestelling werd snel opgenomen en gebracht. De geitenkaas- en ossenhaaspuntjessalades waren lekker en vers. Voor een smakelijke lunch in een gezellige omgeving een aanrader. We komen zeker terug.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Aardig restaurant voor de lunch in een leuke Haagsche buurt! Geitenkaassalade top! Hamburger ok! Een goede Italiaanse Chardonnay van Terre del Noce! Bediening voorkomend en oplettend!
J.c.p.simons .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vriendelijke en persoonlijke ontvangst; meteen jassen aangenomen en tafeltje toegewezen. Snel aperitiefje, precies zoals ik gevraagd had (campari zonder citroen, met 1 klontje ijs). Mooie menukaart met prachtige gerechten. Prima zalm als voorgerecht en tonijn als hoofdgerecht, zij het dat de tonijn behoorlijk rauw was. In plaats van nagerecht een tawny port genomen.
Velle_dck .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Reservering gemaakt voor 2 personen met de iens dinnerdeal.. Super prijs, lekker eten en vooral heel aardige bediening! We komen zeker terug!
S.c.copier C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een gezellig restaurant, goed eten en een goede bediening. Ik kom zeker weer terug. Ook een aanrader voor bedrijven om hier te eten.
Beer S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor de derde keer hier met vrienden gegeten. En het was weer een prima avond. Het speciale IENS menu was goed en het wijnarrangement idem geserveerd door een Vriendelijke bediening. Blijft een aanrader.
Michelepeter .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten met oesters en griet met een pepertje. Mijn mededisgenoot had tonijn met sesam en roodbaars, ook met geweldige smaakcombinaties
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het eten bij Dendys was echt verukkelijk. Van amuse tot dessert van iedere hak genoten en iedere keer mijn bord schoon gegeten. De bediening was heel aardig, deed zijn werk goed en vol passie.
Het decor was mooi. Tafeltjes stonden wel dicht naast elkaar. Gelukkig was het nu niet zo druk, dus hadden we alle ruimte, maar als dit wel zo is, dan zit je wel dicht op elkaar.
Heel fijne, smaakvolle avond gehad. Ik kom zeker terug!
Robertjan M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Geweldig gegeten. Zeer goede persoonlijke bediening. Mooie wijnen. 5 kleine gangen. Meer dan voldoende gegeten.
Ging deze mensen hun verdiensten. Vergeet de deals.
LL T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen zomer een heerlijke kreeft gegeten bij Dendy, dus we gingen met goede verwachtingen daarheen. Eerst een amuse: een komkommer sushi (maki) zonder sojasaus of wasabi. Beetje smakeloos dus.
Het voorgerecht bestond uit 3 gamba`s met versiering, die goed smaakten.
Het hoofdgerecht was runderstaartstuk. Dat heb ik na 3 happen laten staan, het was erg taai. Mijn tafelgenoot gaf het halverwege op. Bij het afruimen van de borden werd gevraagd of het gesmaakt had. Ik gaf aan dat ik het niet lekker vond. "Dat had u eerder moeten aangeven" was het commentaar. (Hoezo? Ik liet alles staan na 3 hapjes)
Gelukkig kwam men tot inkeer en mochten we een ander hoofdgerecht kiezen. We hebben een entrecote gedeeld, die was lekker.
Op het vervolg (carrotcake met ijs, koffie/thee met friandises) was helemaal niets aan te merken. Eind zoet, al goed!
Laatste tip: kies het wijnarrangement niet.