Bar Mowgli

Beukenplein 50 1091 ML Amsterdam Nederland Kaart
31-31202239234

Over het restaurant Bar Mowgli

Wie kent hem niet: Mowgli, uit The Jungle Book. In de jungle beland je hier niet, maar bij Bar Mowgli komt wel het beste van twee werelden samen. Kom ’s morgens voor een typisch Amsterdams ontbijt of voor diverse streetfoodfavorieten uit Aziatische wereldsteden. Maar ook in de avonduurtjes ben je hier welkom voor een werelds diner. Laat je als een ontdekkingsreiziger verrassen bij Mowgli.

Meer informatie over restaurant Bar Mowgli

Maandag tot en met zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Mowgli

Adrian A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Sfeer is echt mooi bij Bar Mowgli en personeel is heel vriendlijk. Genoeg aanbod aan happjes en IPA's. Op een vrijdag avond geweest, was niet druk en ze draaien altijd mooie muziek daar.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een absolute aanrader. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een goede sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug bij Bar Mowgli, zeer tevreden. Ook een leuke locatie op nog geen minuut van het Oosterpark.
Femke F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017

Dorothy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Smakelijke gerechten uit de Aziatische keuken. Vlotte bediening in een sfeervolle en prettige ambiance met veel groen. Dj werkte extra sfeerverhogend.
Tiny N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben de helft laten staan en tegen 2 verschillende bediening gezegd dat het rijst een vieze nasmaak heeft. We kregen alleen te horen dat ze aan de keuken gaan melden, verder niks. Bij het betalen vroeg de jongen of hij het bedrag naar boven mocht afronden. Ik vroeg waarom? De bediening en het eten was alles behalve goed, dus waarom zou ik fooi moeten geven? Maar na het betalen zagen we dat hij alsnog het bedrag naar boven heeft afgerond. Vreselijke tent, ranzig eten en lakse en brutale bediening. Eens maar nooit weer.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer goed gegeten en leuke, vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit was wat mij betreft wat minder omdat de porties aan de kleine kant waren. Verder zeker een aanrader!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zondag lunchen in Amsterdam kan nog wel eens een uitdaging krijgen, maar bij Mowgli blij verrast door rustige klimaat, leuke bediening, hele leuke kaart met allerlei opties, en de inrichting is prachtig. We hebben er echt van genoten.
Josianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuke locatie en leuk ingericht. Het was er alleen koud. Daarnaast vond ik de service matig. Moesten lang wachten en lege borden bleven lang staan. Ze kwamen weinig vragen of we nog wat wilden drinken en we moesten vaak zoeken naar iemand om te bestellen of om hulp te vragen.
Michiel_81 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met hoge verwachtingen gaan lunchen bij Bar Mowgli en helaas is dit uitgelopen op een teleurstelling. Als deze zaak mee wilt in al het overige restaurant geweld op het Beukenplein moet er nog behoorlijk aan de lunch gesleuteld worden. Wij hadden de Beef salade en de aziatische club sandwich met varkensvlees. Voor de 9,50 die deze sandwich kost krijg je een vrij simpele bedoeling met regulier maisbrood van de AH (denk ik).. Het varkensvlees was droog en verder zat er ook helemaal niets van friet of chips bij. De gewone club sandwich wordt overigens wel met friet geleverd. Het was dus een beetje karig en zeker niet bijzonder genoeg voor dit geld. De salade was erg lekker maar de portie was zelfs voor mijn vrouwelijke gezelschap veel te klein. Ook de verse jus d'orange van bijna 5 euro viel een beetje uit de toon. Al met al dus best veel aandachtspunten voor een eerste bezoek. Overige zaken in Oost die dezelfde prijzen hanteren zijn in mijn optiek vele malen verder dan Bar Mowgli.
Artemis2gezin .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hadden een bon van Groupon en van te voren allergieën doorgegeven en dat het om een verjaardag ging. Geen ontvangst met felicitaties en langer dan 45min. wachttijd tussen de gangen door, wat wij als erg storend ervaarden. Wel werd er goed rekening gehouden met de allergieën maar wij moesten de ober erop wijzen dat met een pinda allergie, geen saté-saus mogelijk is. De arme man was heel behulpzaam en vriendelijk maar kon de drukte niet aan. Dat telde ook voor de keuken die met twee man en één afwasser onder tijdsdruk stonden en eten vergaten uit te serveren. Zo druk was het nu ook niet. Mijn man is zelf chefkok en als je met één kok boven de 100 man binnen 15-20u minuten eten kan geven, komt Mowgli hier niet gunstig uit. Het is jammer dat de ober niet aangaf dat de keuken met een personeelstekort zat, zodat je wat begrip kunt hebben. Eten was goed maar ook niet geweldig. Geen verse sausen. De afsluiting van deze dag/ verjaardag had fijner kunnen verlopen. Totaal geen aandacht voor.
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanavond héérlijk gegeten bij Bar Mowgli. De gerechten zagen er heel smaakvol uit en waren erg lekker. Met z'n drietjes 8 tapas gegeten. Was ruim voldoende. Zaak is smaakvol ingericht en buiten is een flink terras. Personeel was erg vriendelijk. Prijs / kwaliteit prima!!

Een aanrader!

Mattijs J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een heerlijke zomeravond gehad. Eerst enkele Aziatische tapa's waaronder het viskoekje en de ribs: kortom verrukkelijk! Vervolgens de Indiase curry (special) en Japanse noodles. Werkelijk uitmuntend en je proeft de versheid van alle ingrediënten. Weer eens wat anders dan de 'vettere' zaken in de buurt.
Asian .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op het terras buiten, top gerechten en top bediening! Gerechtjes om te delen: Thai salade, viskoekjes, dim Sum en als absolute aanraden de Mowgli special: een blad met diverse groenten en curry's. In veel Thaise restaurants gegeten maar deze komt in de top 3! Verrassende smaken en hoog Nivo kookkunst!! We komen terug.
maarten H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gister bij bar Mowgli gegeten met vrienden. Prachtige zaak, echt een aanwinst voor het plein. De Asian tapas waren erg smakelijk. Wij zijn nog lekker blijven plakken voor wat gin-tonics. Ik kom hier zeker terug, een aanrader
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Een nieuwe zaak op het Beukenplein, tussen alle uitgekauwde concepten is hier Mowgli, fusion Aziatisch in een geheel eigen sfeer. De ambitieuze kaart wekt verwachtingen, en deze worden waargemaakt door de smaken die op tafel worden geserveerd! De kok verstaat zijn vak, verteld met passie wat je nét hebt gegeten. Kortom een aanwinst. Wij komen terug!!