Over het restaurant Bar Moustache

Een gezellige bar waar je ook nog eens heerlijk kunt eten, op elk moment van de dag! Kom genieten van de eenvoudige, maar smaakvolle gerechten. Je mag een vlotte service verwachten en vriendelijke gezichten. De gerechten zijn geïnspireerd door de Italiaanse keuken maar hebben zondermeer een eigentijds en originele twist! Lekker anders maar super smaakvol! En niet onbelangrijk: een heerlijk, bruin cafégevoel waar iedereen zich welkom voelt.

Meer informatie over restaurant Bar Moustache

Tram 4 of 10

Maandag t/m donderdag: 08.00 - 01.00
Vrijdag: 08.00 - 03.00
Zaterdag: 09.00 - 03.00
Zondag: 09.00 - 01.00

Ontbijt: 08.00 / 09.00 (weekend) tot 16.00.
Lunch: 10.00 tot 16.00.
Diner: 18.00 tot 22.00.
Borrel: 15:00 tot 22.30 / 23.00 (weekend)

Jouw recensie over het restaurant Bar Moustache

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima restaurant. Kom er graag af en toe eten. Normale prijzen. En als je wat anders wilt eten...een lekkere pizza hebben ze ook.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant in de Utrechtsestraat.
Erg blij dat de Melanzane weer op het menu staat!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mooi en gezellig restaurant met een relaxte vibe. Goed eten: wit Verdicchio wijntje, lekkere risotto en semifreddo als toetje, aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening. Ik vroeg om iets simpels te maken wat niet op de kaart stond (penne al Arabiata), maar dat wilden ze niet doen. Jammer, ben ik niet gewend. Voor een italiaans restaurant is dat normaal nooit een probleem. Verder leuke plek en prima kwaliteit eenvoudig maar lekker.
AmstelRonald D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Eten is ok, de bediening is vriendelijk maar komt om de 5 minuten vragen of we al klaar zijn met ons gerecht.
Ambiance is gezellig.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Smaakvol zowel het eten als de bediening en de inrichting
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne ambiance
AnneF18 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dit is de derde keer dat ik bij het reataurant heb gegeten. Deze keer via het online systeem gereserveerd voor een ronde tafel. De reservering was niet goed doorgekomen, maar we konden toch op gevraagde plek zitten! Het duurde lang voordat we het voorgerecht kregen, (we hadden het gezellig dus het was niet erg), maar voordat we hier naar vroegen bood het personeel ons een glas wijn aan voor de vertraging. De service was helemaal top en we hebben in lange tijd niet zo'n lekkere pizza gegeten!! Ik kom hier absoluut weer terug
Almira S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel gezellig , super leuke sfeertje, heerlijke pizza ( het mag iets rijkelijker belegd worden), lekkere wijn, super vriendelijke personeel . Een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik ben altijd op zoek naar een zaak waar ik op zaterdag voor 12 uur kan lunchen en dit keer werd het Bar Moustache, een kleine, prettige zaak met een entresol. Het was behoorlijk druk en de jongen in de bediening stond er alleen voor maar desondanks verliep alles vlekkeloos. Chapeau! De lunch was ook uitstekend. Zowel de pomodorisoep met balsamico, basilicum en crostini als de sandwich vitello tonnato met tonijnmayonaise, kappertjes en rucola was lekker.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede sfeer, gezellige inrichting met goede keuken. Bediening is oké
Annerieke R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Fijne plek, goed eten en prettige bediening. De porties zijn niet te groot, bord leeg = genoeg gegeten. Ook goede wijn trouwens!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De sfeer in Bar Moustache is echt wel ok, al was het niet druk op een dinsdag. Het eten viel ronduit tegen. We aten de antipasti, een paar verschillende pizza's en de ribeye. Eigenlijk was alleen de antipasti net voldoende; er laten lekkere maar ook minder lekkere hapjes op. De pizza's dropen van een overmatige hoeveelheid saus die overheerste en de ribeye was niet meer dan matig te noemen.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Meerdere malen hier wezen eten. Heerlijke witlofsalade en ravioli met hazelnoten. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De aardige, kleine ober met donker haar liet ons alle wijnen proeven. Top service!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Net thuis na eten bij dit restaurant bekijk ik de recensies en verbaas me! Ik kan me totaal niet vinden in de negatieve verhalen. Wij vonden de bediening echt heel aardig en voorkomend. Oké we kwamen om 6 uur in een vrijwel leeg restaurant en hadden niet gereserveerd. We zeiden dat we snel weg zouden zijn omdat we naar een voorstelling moesten en alleen een hoofdgerecht wilden. Na veel geaarzel werden we op de beroerdste plek van het restaurant geplaatst: pal voor de deur die de hele tijd openging. Maar toen we vroegen of we ergens anders konden zitten, was dat geen probleem. Zonder problemen kregen we een fles kraanwater: het zou normaal moeten zijn maar dat is het helaas nog lang niet overal. We aten een pasta vongole en een parelhoenpootje met zoeteaardappelpuree. Daarbij namen we nog een portie gegrilde groente ( jammer van de boter: olijfolie is veel lekkerder op de groente en past ook beter bij het Italiaanse concept) we dronken een heerlijke Verdejo (te duur) . De prijzen kunnen echt wat lager maar we hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met aardige meiden.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, aardige bediening. We moesten een paar uur wachten voordat de voorstelling in carre begon maar we hebben ons hier prima vermaakt. Soep van aardpeer en kastanje was heel erg lekker. Pizza's lekker van smaak en groot.
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk in de watten gelegd vanavond! De bediening was erg attent en alert, ook de keuken heeft er voor gezorgd dat de avond naar wens was. Kortom, hier gaan we vaker heen!
Felicity2304 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vreselijk gegeten. Vorige eigenaar was 10x beter, eten was ronduit slecht. Vlees zat veel vet aan en smaakte naar rubber.

Wij komen hier nooit meer
Marista G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuk interieur, wel erg klein en je zit heel dicht op elkaar. Op alle pizza's zit rauwmelkse mozzarella, dus als zwangere kon ik die niet eten. Ook veel andere gerechten zijn not done als je zwanger bent. De serveerster toonde geen enkel begrip. Wel een prima kaart overigens, Amsterdamse prijzen uiteraard. We namen alleen nog een voorafje en een drankje. De zogenaamde focaccia bleek gewoon een flinterdun broodje met lucht. Waarom het dan een focaccia heet en er € 4,- voor wordt gerekend is me een raadsel. De olijven waren ook niet om over naar huis te schrijven. Toen we hadden afgerekend en naar de voordeur liepen, zag 'onze' serveerster het maar negeerde ons compleet en liep straal langs ons heen. Heel jammer allemaal, niet voor herhaling vatbaar.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
De zondag brunch is qua sfeer uitermate geschikt in bar Moustache. Het eten is ok. Zorg er echter wel voor dat je zelf wakker bent, want de bediening is dat niet. De reden die het meisje na vier vergissingen letterlijk mompelde was: "Ik werk al vanaf acht uur 's ochtends hoor". Sorry dat we je stoorden in je slaperigheid