Bar Moustache

31-204281074

Meer informatie over restaurant Bar Moustache

Tram 4 of 10

Maandag t/m vrijdag zijn we geopend vanaf 8:00 uur voor een heerlijk ontbijt,
en op zaterdag en zondag vanaf 9:00 uur.
Zondag t/m donderdag is de keuken open tot 22:30 uur en zijn wij geopend tot 01:00 uur
Vrijdag en zaterdag is de keuken open tot 23:

• Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,9
6,5
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Net thuis na eten bij dit restaurant bekijk ik de recensies en verbaas me! Ik kan me totaal niet vinden in de negatieve verhalen. Wij vonden de bediening echt heel aardig en voorkomend. Oké we kwamen om 6 uur in een vrijwel leeg restaurant en hadden niet gereserveerd. We zeiden dat we snel weg zouden zijn omdat we naar een voorstelling moesten en alleen een hoofdgerecht wilden. Na veel geaarzel werden we op de beroerdste plek van het restaurant geplaatst: pal voor de deur die de hele tijd openging. Maar toen we vroegen of we ergens anders konden zitten, was dat geen probleem. Zonder problemen kregen we een fles kraanwater: het zou normaal moeten zijn maar dat is het helaas nog lang niet overal. We aten een pasta vongole en een parelhoenpootje met zoeteaardappelpuree. Daarbij namen we nog een portie gegrilde groente ( jammer van de boter: olijfolie is veel lekkerder op de groente en past ook beter bij het Italiaanse concept) we dronken een heerlijke Verdejo (te duur) . De prijzen kunnen echt wat lager maar we hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met aardige meiden.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, aardige bediening. We moesten een paar uur wachten voordat de voorstelling in carre begon maar we hebben ons hier prima vermaakt. Soep van aardpeer en kastanje was heel erg lekker. Pizza's lekker van smaak en groot.
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk in de watten gelegd vanavond! De bediening was erg attent en alert, ook de keuken heeft er voor gezorgd dat de avond naar wens was. Kortom, hier gaan we vaker heen!
Prinsen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuke ambiance, want wij aten boven. Lamsbout en zwaardvis waren uitstekend en de pastagerechten goed met een ravioli en pizza tartufo. Alleen dan wel voor de bijgerechten apart betalen en deze zijn wel aan de prijzige kant met 4,50 voor spinazie en frites.
Felicity2304 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vreselijk gegeten. Vorige eigenaar was 10x beter, eten was ronduit slecht. Vlees zat veel vet aan en smaakte naar rubber.

Wij komen hier nooit meer
Maris -.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuk interieur, wel erg klein en je zit heel dicht op elkaar. Op alle pizza's zit rauwmelkse mozzarella, dus als zwangere kon ik die niet eten. Ook veel andere gerechten zijn not done als je zwanger bent. De serveerster toonde geen enkel begrip. Wel een prima kaart overigens, Amsterdamse prijzen uiteraard. We namen alleen nog een voorafje en een drankje. De zogenaamde focaccia bleek gewoon een flinterdun broodje met lucht. Waarom het dan een focaccia heet en er € 4,- voor wordt gerekend is me een raadsel. De olijven waren ook niet om over naar huis te schrijven. Toen we hadden afgerekend en naar de voordeur liepen, zag 'onze' serveerster het maar negeerde ons compleet en liep straal langs ons heen. Heel jammer allemaal, niet voor herhaling vatbaar.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
De zondag brunch is qua sfeer uitermate geschikt in bar Moustache. Het eten is ok. Zorg er echter wel voor dat je zelf wakker bent, want de bediening is dat niet. De reden die het meisje na vier vergissingen letterlijk mompelde was: "Ik werk al vanaf acht uur 's ochtends hoor". Sorry dat we je stoorden in je slaperigheid
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Een heerlijk 'makkelijk' restaurant. Laagdrempelig en toegankelijk. Heerlijke eendenborst gegeten met als bijgerecht groenten. Daarnaast een fijne fles wijn, prima wijnkaart overigens. Kortom, een bezoek waard.
Katja H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vanmiddag geluncht bij Bar Moustache. De bediening was zeer ongeïnteresseerd. Dit was ook te merken aan de koffie. Die was ronduit vies. Fata Morgana cappuccino, het leek in eerste instantie op cappuccino, maar het was koffie met slappe melk. Werd neer gekwakt en het kopje was vies.

Kortom Bar Moustache leuke tent voor een glas wijn, maar ‘s ochtends is de bediening nog brak en chagrijnig.
Carollll .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben op een zaterdagavond een hapje gegeten, het hele restaurant zat vol. Boven stond er één medewerkster die het allemaal net niet aankon qua drukte. Op alles drankjes of gerechten moesten we te lang wachten. De pizza's waren lekker, maar de door de medewerkster aangerade rucola salade (a 4,50) kon écht niet!! Een zakje rucola op een bord met parmezaanse kaas eroverheen! Gelukkig werd-ie na ons geklaag van de rekening af gehaald. We hebben écht heel erg ons best moeten doen om de rekening te krijgen. Elke keer werden we genegeerd door het personeel. Al met al geen goede ervaring!
Lisalore .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuk tentje,zier er mooi uit en het eten was lekker (wel vrij kleine porties voor de prijzen) maar de bediening was ronduit slecht. We zaten met 2 personen aan een tafeltje voor de bar, ,maar kregen weinig aandacht en moesten lang wachten. Tot 2 keer toe werden de door ons bestelde drankjes niet gebracht (' oeps vergeten!'). en onze bijgerechten werden pas opgediend toen we de hoofdgerechten al op hadden. Kan gebeuren, maar vervolgens werd er op vragen of opmerkingen over deze dingen iedere keer heel nonchalant gereageerd of een grapje over gemaakt ('ach ja zie het maar als een 2e gang haha!'). Heel erg zonde om zo met gasten om te gaan. Geen aanrader!
Smaakisalles .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Na een dipje weer wat verbetering, lunch prima, de Madam is altijd lekker! Hoewel één keer een compleet zwart verbrande versie op mijn tafel gezet, zit iedereen dan te slapen?? Voor diner laatst een pizza gegeten, best goed! Wijnen zo zo, een glas wijn van zeer matige kwaliteit voor 5 euro en dan ook nog eens een veel te warme rode wijn (zeker 23 graden), de volgende keer stuur ik hem terug. Kortom nog werk aan de winkel.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Prijs kwaliteit is niet in verhouding. 30 euro voor een Antipasti misto (voor 3 p) is niet wat je ervan verwacht: wat vis, half rauwe groente, niet smaakvol en veel te weinig. Ons commentaar werd niet ontvangen zoals het zou moeten, we moesten 3 x. Uitleggen waarom we het niet goed vonden. De truffelpizza was droog en gewoon niet zo goed. De Truffelravioli was zoals eerder daar gegeten gewoon goed! Ze hadden het wel druk maar we hadden het idee dat we gewoon genegeerd werden. Locatie ziet er leuk uit, maar ht was vrij koud bij de deur. Niet de fijne avond uit die je mag en zou verwachten!
A.grosveld .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het was dat de bediening een stel leuke meiden waren en we in goed gezelschap waren, maar hier terugkeren, ik weet het niet.
Leuke tent, maar echt te warm en naast een open raam eten in november is wel wat vreemd.

Maar dan het eten:
het langverwachte voorrecht in de vorm van vitello tonato was echt niet smaakvol (stukjes gesudderd kalfsvlees?) en heb ik laten staan en dat doe ik niet snel. De burrata was niet zacht en romig maar een droge en harde mozzarella (buffel?) en de pasta luigini met vongole behoorlijk doorgegaard.
Mijn tafelgenoten waren echter te spreken over de antipasti miste en ravioli.
Misschien had ik pech?
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Bij de borrel bij Oosterling in de Urechtsestraat tipte iemand ons over Moustache aan de overkant. Het is een bar, dus de muziek staat hard aan, dat is wat later op de avond niet erg, maar als iedereen zit te eten, gaat dat niet. De bediening is enthousiast, en als je vraagt het geluid wat te temperen, doen ze dat ook, maar een ander zet het dan even enthousiast weer harder. De antipasto als voorgerecht, net als de vissoep was top. De zwaardvis was lekker. De lamsrack was veel te rood, jammer. De hele zeebaars was lekker, maar had nog 1 minuuut langer op het fornuis gemogen voor perfectie. Achteraf best een goede tip dus.