Over het restaurant Bar Moustache

Een gezellige bar waar je ook nog eens heerlijk kunt eten, op elk moment van de dag! Kom genieten van de eenvoudige, maar smaakvolle gerechten. Je mag een vlotte service verwachten en vriendelijke gezichten. De gerechten zijn geïnspireerd door de Italiaanse keuken maar hebben zondermeer een eigentijds en originele twist! Lekker anders maar super smaakvol! En niet onbelangrijk: een heerlijk, bruin cafégevoel waar iedereen zich welkom voelt.

Meer informatie over restaurant Bar Moustache

Tram 4 of 10

Maandag t/m donderdag: 08.00 - 01.00
Vrijdag: 08.00 - 03.00
Zaterdag: 09.00 - 03.00
Zondag: 09.00 - 01.00

Ontbijt: 08.00 / 09.00 (weekend) tot 16.00.
Lunch: 10.00 tot 16.00.
Diner: 18.00 tot 22.00.
Borrel: 15:00 tot 22.30 / 23.00 (weekend)

Jouw recensie over het restaurant Bar Moustache

Amelieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Leuke ambiance, vriendelijke bediening. De pizza met tonijn was overheerlijk, echt een aanrader! De tortellini met pompoen waren daarentegen een beetje flauw en bij de gegrilde groenten (die overigens ook heerlijk waren) was de venkel in wel erg grote stukken, wat lastig te snijden was voor ons. Maar over het geheel raad ik Moustache absoluut aan!
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellig restaurant, heerlijke pizza's. Gezellige sfeer
Kinga S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De ravioli werd geserveerd in best veel olie/saus. Hoewel dit misschien volgens het (betreffende) recept is, kreeg ik hierdoor wel het idee dat het gerecht vettig was. Gelukkig was het wel heel lekker en we hebben voor de rest van alles genoten!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Leuk restaurant, leuk ingericht. Tussengerechten zijn wat prijzig, de prijzen van Pizza en Pasta dan weer heel erg in lijn met de rest van Amsterdam.
Wel allemaal erg mooi opgemaakt. Service was goed alleen wat langer wachten op de rekening.
Je kan er fijn zitten, kortom prima restaurant.
Lynn F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima bediening, eten was redelijk.
De tafel was erg krakkemikkig en dat was best irritant.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hi team Moustache,
Dank jullie wel voor een leuke avond. Verrassende kaart, lekker gegeten en vooral de bediening is erg goed, attent en spontaan. Op jullie initiatief pas dessert brengen als de wijn op is. Ook goed advies over de gerechten. Helemaal top. Tot snel!
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ondanks aangegeven theaterbezoek moesten we toch redelijk lang wachten en tenslotte wat gehaast eten. Enerzijds begrijpelijk qua drukte, anderzijds zo gereserveerd en nogmaals gevraagd. Beetje jammer.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Supe lekker gegeten voor een leuk prijsje. Er hangt een prettige sfeer in het restaurant en goede bediening die je gewoon de aandacht geven waar nodig, maar je niet continu lastig vallen. Zeker iets wat ik ga aanraden aan vrienden!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heel erg lang gewacht op ons hoofdgerecht. Bediening was niet vaak aan tafel, Hebben daardoor 3 rondes drank gemist.
Wij hadden echter een heel gezellige avond, sfeer was top en het eten heerlijk.
Leuke plek, kom er zeker terug.
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vaak bij Moustache geweest, maar ditmaal was het redelijk ipv goed. Moesten lang wachten op de kaart en tot we mochten bestellen. Rib-eye was goed, de Melanzane koud. Graag volgende keer iets scherper lieve mensen van Moustache.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima restaurant. Kom er graag af en toe eten. Normale prijzen. En als je wat anders wilt eten...een lekkere pizza hebben ze ook.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant in de Utrechtsestraat.
Erg blij dat de Melanzane weer op het menu staat!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mooi en gezellig restaurant met een relaxte vibe. Goed eten: wit Verdicchio wijntje, lekkere risotto en semifreddo als toetje, aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening. Ik vroeg om iets simpels te maken wat niet op de kaart stond (penne al Arabiata), maar dat wilden ze niet doen. Jammer, ben ik niet gewend. Voor een italiaans restaurant is dat normaal nooit een probleem. Verder leuke plek en prima kwaliteit eenvoudig maar lekker.
AmstelRonald D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Eten is ok, de bediening is vriendelijk maar komt om de 5 minuten vragen of we al klaar zijn met ons gerecht.
Ambiance is gezellig.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Smaakvol zowel het eten als de bediening en de inrichting
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne ambiance
AnneF18 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dit is de derde keer dat ik bij het reataurant heb gegeten. Deze keer via het online systeem gereserveerd voor een ronde tafel. De reservering was niet goed doorgekomen, maar we konden toch op gevraagde plek zitten! Het duurde lang voordat we het voorgerecht kregen, (we hadden het gezellig dus het was niet erg), maar voordat we hier naar vroegen bood het personeel ons een glas wijn aan voor de vertraging. De service was helemaal top en we hebben in lange tijd niet zo'n lekkere pizza gegeten!! Ik kom hier absoluut weer terug
Almira S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel gezellig , super leuke sfeertje, heerlijke pizza ( het mag iets rijkelijker belegd worden), lekkere wijn, super vriendelijke personeel . Een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik ben altijd op zoek naar een zaak waar ik op zaterdag voor 12 uur kan lunchen en dit keer werd het Bar Moustache, een kleine, prettige zaak met een entresol. Het was behoorlijk druk en de jongen in de bediening stond er alleen voor maar desondanks verliep alles vlekkeloos. Chapeau! De lunch was ook uitstekend. Zowel de pomodorisoep met balsamico, basilicum en crostini als de sandwich vitello tonnato met tonijnmayonaise, kappertjes en rucola was lekker.