Bar Mick

Spaarndammerstraat 53 1013 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702273

Over restaurant Bar Mick

Voel je thuis

Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat kan je hier naar binnen lopen. Een heerlijke oplek voor een goede kop koffie met een krantje, een stuk huisgemaakte taart, een ontbijtje of lekkere lunch. Zin in een borrel? Ook dan zit je hier aan het goede adres. Als je geen zin hebt om te koken kies je een gerecht van de dagelijks wisselende kaart.

Meer informatie over restaurant Bar Mick

Bus 22, tram 10

Maandag t/m donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag 09:00 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

Voordelig
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bar Mick is een gezellig eetcafé waar je even rustig wat kunt drinken, lunchen of de krant lezen. Zowel de service als de lunch was uitstekend. Ik had de linzensoep met verse munt en crème fraîche. De soep was heerlijk en dat gold zeker ook voor het erbij geserveerde brood dat bereid was met komijn. Verder had ik de boerenboterham met makreel, rode biet en een yoghurt van rode biet en mierikswortel: ruim belegd en erg lekker. Als ik al een minpuntje mag noemen dan was dat de niet aflatende jazzmuziek waar ik een beetje kittelorig van werd.
Rinniekrol .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij zijn met 25 personen vanuit Leeuwarden op excursie naar de Spaarndammertunnel te Amsterdam geweest. Uiteraard aansluitend een hapje eten. We hebben zo maar een locatie in de buurt gekozen. Maar dit was een schot in de roos. Marijke en Dick hebben hun uiterste beste gedaan om in een kort tijdsbestek een ieder van een hapje en een drankje te voorzien. Zij denken erg mee, prijstechnisch prima en houden zich aan de afspraak. We hebben het mede dankzij hun een prima naar de zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Mocht je met een grote groep een hapje willen eten dan is Bar Mick een aanrader.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gezellig eetcafé in de Spaarndammerbuurt met lekkere speciaalbiertjes. Mick heeft wat mij betreft de lekkerste burger uit de buurt! Daar kom ik zeker nog een keer voor terug.
J-ital .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
De salade van kip met ansjovissaus viel een beetje tegen, met flinke stukken boterham als croutons. De vegetarische burger was lekker maar niet bijzonder en met 14,50 aan de prijzige kant voor wat je krijgt. Sympathiek eetcafe en zeer vriendelijke bediening, maar het eten was niet overweldigend.
Restaurantbezoeker10 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gezellig eetcafe, geen spectaculair eten maar gewoon een lekkere burger van de week en heerlijke krokante frietjes! Vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug als ik in de buurt ben.
Xmissie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijke lunch gehad, maar serieus te kleine porties en daar worden echt te hoge prijzen voor gevraagd. Of grotere porties voor deze prijzen of stukken lager gaan zitten met de prijs!!! Verder goede service en leuke plek!
Moll M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Vandaag voor het eerst in Bar Mick geweest voor lunch. Heerlijk broodje makreel gegeten! Leuke aankleding! Kom hier zeker nog eens terug!
Chelle A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Het lijkt op de site en leuke tent als je binnen komt is op zich wel gezellig. Tot dat je aan tafel gaat zitten die vies is en waar alle kopjes nog opstaan en dat de bediening je komt vertellen wat zijn rooster is Vandaag. Na dit binnenkomen is de service niet beter geworden qua serveren. Nadat we drie kwartier hebben gewacht op een nieuw drankje en uit eindelijk konden bestellen kregen we vervolgens allemaal een gerecht wat niet klopte van wat er op de kaart stond. Na aan te geven dit zo was werd er absoluut niks aan gedaan. Na het hoofdgerecht te hebben opgegeten voor de helft en we klaar ermee waren en wilde betalen moesten we van de drie voorgerechten drie hoofdgerechten betalen. Na hier wat over gezegd te hebben werd de eigenaar erbij gehaald en die vroeg aan ons wat wij eraan wilden doen. Kort om wie zijn. Zaak is dit.jou fout jou oplossing !!!
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Aanrader!Voor iedereen die van een ongedwongen, gezellige sfeer houdt, simpel maar waanzinnig lekker wilt eten en een goede prijs-kwaliteit vereist. Ik ga zeker nog een keer terug voor de Big Mick!
JappieM .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een aantal keer geweest en alle keren me erg welkom gevoeld. De sfeer is er een van een warme huiskamer waar je voor je het weet veel te lang blijft hangen om er ook maar even een hapje te eten. Eten was zonder poespas en heerlijk. Bediening duidelijk en zeer vriendelijk. Wat mij betreft echt een aanrader! (goede pilsjes ook)
EmmaHarmsen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Bar Mick is sinds de opening al 1 van mijn favorieten, met name omdat het personeel je extreem welkom doet voelen, alsof je thuis bent! Ze zijn van alle markten thuis: koffie, lunch, diner en niet te vergeten de borrel. Je hoeft er eigenlijk niet meer weg.. Wat je misschien niet zou verwachten is dat er naast de verschillende soorten bier ook echt hele lekkere wijn wordt geschonken. Ik ben fan!
Hannekevw .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heb hier laatst voor mijn verjaardag met een groep gegeten aan de stamtafel. Had er al vaker gegeten en het bevalt me iedere keer dat ik er ben. Het eten is super lekker en voor die prijs krijg je echt nergens zo lekker eten. Volgens mij hebben ze ook een nieuwe kok, want voor mijn gevoel is de kwaliteit nog meer omhoog gegaan de laatste tijd. De sfeer, het personeel, met name door de gastvrouw die je zo welkom doet voelen, en het lekkere eten zullen er zeker voor zorgen dat ik terug ga komen.
Ina F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Met een groep van 8 mensen hier gegeten. Eenvoudig maar heerlijk eten tegen een goede prijs. Lekkere wijn en gezellige bediening. Vooral jong publiek; we vielen wel op met acht 60-plussers :-)
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Bar Mick is echt een gezellig buurt-eetcafé! Het personeel is erg vriendelijk. Dit maakt dat ik hier regelmatig een hapje kom eten. De prijzen zijn heel schappelijk, rond de 12 euro voor een hoofdgerecht. De big mick, maar zeker ook de vegan variant (gemaakt door de buren van DopHert) zijn echt aanraders. Verder vind ik de flammkuchen een topper! Zelfs in Duitsland waar ik deze zomer was heb ik niet zulke lekkere flammkuchen gegeten. Ook de wijnen zijn erg goed en niet duur (andere eetcafés in Amsterdam kunnen hier nog een hoop van leren).
Ik kom snel weer terug!
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Ik heb hier nu twee keer geluncht. Helaas weet ik niet of dit nog vaker voor zal komen. Het aanbod is heel erg beperkt. Ik en mijn vriend besloten voor een broodje worst te gaan. Het was lekker, maar voor een simpele witte bol met wel geteld één(!!) worstje en een dikke kwak saus, vind ik 8,50 vragen echt een beetje te gek. Beide keren ook soep gegeten die lekker was, maar ook een erg kleine bordje. De verhoudingen liggen mijn inziens een beetje scheef. Er zijn veel andere tentjes waar je heerlijk kunt lunchen voor schappelijkere prijzen en riantere porties.
Shizor .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Al meerdere keren heel fijn gegeten bij Bar Mick. hele lekkere linzensoep, goed geprijsde daghap, goede burger. Vind het een hele fijne uitstralingen hebben. Goede speciaalbieren.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Ik was in de buurt en had al wat positiefs gehoord over Bar Mick. Het duurde even voordat ik gezien was maar kreeg vlot een heerlijke espresso. Toen een bier en hamburger besteld omdat ik niet elke dag gezond kan doen! Wauw, wat lekker en goed uitgevoerde burger. Smeuïg, stevig, sappig, knapperig, warm, het klopte helemaal!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Ik hoor en lees goede berichten over het eten bij Bar Mick, dus ik ga zeker een keer 's avonds een hapje eten. Maar...Bar Mick is ook open voor ontbijt en daar kwamen wij voor. En dat viel tegen, het aanbod is wel erg beperkt. Croissantje, sneetje bruin brood (niet echt lekker brood) met een gekookt eitje (en een ranzig botertje) of yoghurt met muesli. Als je ontbijt doet, doe het dan goed!
Verder: aardige jongens, best lekkere koffie (tikje te rins, maar dat is mijn persoonlijke smaak)
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Wat een fijn tentje. Low-key, Attente bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. We begonnen met een borrelplank waarna we een salade en linzensoep hebben gegeten. Allemaal goed op smaak en goede hoeveelheden. De wijn was eveneens helemaal goed. Ik kom hier zeker terug!
NoraAly .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Aan de andere kant van het Westerpark (gezien vanuit kantoor) is nu Bar Mick geopend. Vandaag met de lunch heerlijk op het terras gezeten. Perfecte hamburger (Big Mick) en heerlijke salade van gegrilde groeten, voor een leuke prijs. Vrolijke bediening. Aanwinst voor de buurt, we komen graag terug!