Bar Mick

Spaarndammerstraat 53 1013 TD Amsterdam Nederland Kaart
31-203702273

Over het restaurant Bar Mick

Voel je thuis

Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat kan je hier naar binnen lopen. Een heerlijke oplek voor een goede kop koffie met een krantje, een stuk huisgemaakte taart, een ontbijtje of lekkere lunch. Zin in een borrel? Ook dan zit je hier aan het goede adres. Als je geen zin hebt om te koken kies je een gerecht van de dagelijks wisselende kaart.

Meer informatie over restaurant Bar Mick

Bus 22, tram 10

Maandag t/m donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag 09:00 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke dag in de spaarndammer! Geweldig geluncht met vrolijke en goede bediening. Broodje avocado is hemels en de Flamkuchen een aanrader!
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig eetcafé met vriendelijke bediening en goed eten!
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De sfeer was goed, de bediening ook. Het voorgerecht was lekker: paddestoelensoep. De kaasfondue was echter niet goed. Deze was niet goed gebonden en het was zo weinig, nauwelijks genoeg voor 1 persoon. De bijgevoegde groente, vooral de sellerie, was slap en leek niet vers. Jammer, laatst ook hoer geluncht en dat was prima!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezellig restaurant met goede service en bediening. Goede paddenstoelensoep als voorgerecht. Kaasfondue matig en een keer opnieuw klaargemaakt omdat deze niet goed gebonden was. De portie kaasfondue was nog niet voor een halve persoon dus dat viel erg tegen. De groenten erbij waren niet vers en lagen waarschijnlijk al een paar dagen in de ijskast. Wel kregen we er voor een persoon een portie bij. Kortom leuk restaurant maar matig eten. Overigens hebben we hier ook eens geluncht en dit was van goede kwaliteit.
anneliesvollmann .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De reservering, die ik later nog heb aangepast omdat er 1 persoon meer meekwam, was niet doorgekomen! Maar dat was geen probleem, gelukkig. We waren er op zondagmiddag om 13.30, met 7 dames, even later zat het vol. Er was een scherm voor de voetbalwedstrijd, maar we hebben er geen last van gehad. Het eten was vers, lekker en qua prijs prima. Lekkere muntthee, cappuccino en wijn.
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vanmiddag met mijn dochter geluncht bij Bar Mick. Leuke tent. Zeer vreindelijke bediening. We hadden beide de salade met Geroosterde seizoensgroenten, mierikswortelyoghurt, pecannoten & curry pesto. Prima salade. Eerlijkheidshalve was de hoeveelheid seizoensgroeten tov de hoeveelheid sla beperkt en heb ik de pecannoten gemist. Dressing was prima. De leuke ambiance en vooral de spontane bediening maken alles goed.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Fijn buurtcafé. Attente service en geschikt voor de hele dag. Lunch, diner of 's avonds even bijkletsen. Erg lekkere wijnen en op temperatuur. Aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de dame achter de bar en snel geholpen aan tafel. De kaasfondue was precies zoals die moet zijn! Het was gezellig druk, dus soms moesten we wat harder praten o elkaar te verstaan.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten bij Bar Mick is altijd gezellig, leuke bediening en het eten (de kaasfondue) was heerlijk. Relaxte, ongedwongen sfeer, zoals een (buurt) stamkroeg hoort te zijn.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bar Mick is een gezellig eetcafé waar je even rustig wat kunt drinken, lunchen of de krant lezen. Zowel de service als de lunch was uitstekend. Ik had de linzensoep met verse munt en crème fraîche. De soep was heerlijk en dat gold zeker ook voor het erbij geserveerde brood dat bereid was met komijn. Verder had ik de boerenboterham met makreel, rode biet en een yoghurt van rode biet en mierikswortel: ruim belegd en erg lekker. Als ik al een minpuntje mag noemen dan was dat de niet aflatende jazzmuziek waar ik een beetje kittelorig van werd.
rinniekrol .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij zijn met 25 personen vanuit Leeuwarden op excursie naar de Spaarndammertunnel te Amsterdam geweest. Uiteraard aansluitend een hapje eten. We hebben zo maar een locatie in de buurt gekozen. Maar dit was een schot in de roos. Marijke en Dick hebben hun uiterste beste gedaan om in een kort tijdsbestek een ieder van een hapje en een drankje te voorzien. Zij denken erg mee, prijstechnisch prima en houden zich aan de afspraak. We hebben het mede dankzij hun een prima naar de zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Mocht je met een grote groep een hapje willen eten dan is Bar Mick een aanrader.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gezellig eetcafé in de Spaarndammerbuurt met lekkere speciaalbiertjes. Mick heeft wat mij betreft de lekkerste burger uit de buurt! Daar kom ik zeker nog een keer voor terug.
j-ital .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
De salade van kip met ansjovissaus viel een beetje tegen, met flinke stukken boterham als croutons. De vegetarische burger was lekker maar niet bijzonder en met 14,50 aan de prijzige kant voor wat je krijgt. Sympathiek eetcafe en zeer vriendelijke bediening, maar het eten was niet overweldigend.
Restaurantbezoeker10 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gezellig eetcafe, geen spectaculair eten maar gewoon een lekkere burger van de week en heerlijke krokante frietjes! Vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug als ik in de buurt ben.
Xmissie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijke lunch gehad, maar serieus te kleine porties en daar worden echt te hoge prijzen voor gevraagd. Of grotere porties voor deze prijzen of stukken lager gaan zitten met de prijs!!! Verder goede service en leuke plek!
Marilou M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Vandaag voor het eerst in Bar Mick geweest voor lunch. Heerlijk broodje makreel gegeten! Leuke aankleding! Kom hier zeker nog eens terug!
Chelle A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Het lijkt op de site en leuke tent als je binnen komt is op zich wel gezellig. Tot dat je aan tafel gaat zitten die vies is en waar alle kopjes nog opstaan en dat de bediening je komt vertellen wat zijn rooster is Vandaag. Na dit binnenkomen is de service niet beter geworden qua serveren. Nadat we drie kwartier hebben gewacht op een nieuw drankje en uit eindelijk konden bestellen kregen we vervolgens allemaal een gerecht wat niet klopte van wat er op de kaart stond. Na aan te geven dit zo was werd er absoluut niks aan gedaan. Na het hoofdgerecht te hebben opgegeten voor de helft en we klaar ermee waren en wilde betalen moesten we van de drie voorgerechten drie hoofdgerechten betalen. Na hier wat over gezegd te hebben werd de eigenaar erbij gehaald en die vroeg aan ons wat wij eraan wilden doen. Kort om wie zijn. Zaak is dit.jou fout jou oplossing !!!
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Aanrader!Voor iedereen die van een ongedwongen, gezellige sfeer houdt, simpel maar waanzinnig lekker wilt eten en een goede prijs-kwaliteit vereist. Ik ga zeker nog een keer terug voor de Big Mick!
Jasper M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een aantal keer geweest en alle keren me erg welkom gevoeld. De sfeer is er een van een warme huiskamer waar je voor je het weet veel te lang blijft hangen om er ook maar even een hapje te eten. Eten was zonder poespas en heerlijk. Bediening duidelijk en zeer vriendelijk. Wat mij betreft echt een aanrader! (goede pilsjes ook)
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Bar Mick is sinds de opening al 1 van mijn favorieten, met name omdat het personeel je extreem welkom doet voelen, alsof je thuis bent! Ze zijn van alle markten thuis: koffie, lunch, diner en niet te vergeten de borrel. Je hoeft er eigenlijk niet meer weg.. Wat je misschien niet zou verwachten is dat er naast de verschillende soorten bier ook echt hele lekkere wijn wordt geschonken. Ik ben fan!