Bar Mash

31-206644428

Meer informatie over restaurant Bar Mash

Suzan G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geweldig Thais eten. Een smaaksensatie van grote klasse. Zeer vers bereid. Goede locatie bijna direct aan de markt. Een echte aanrader!
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig tentje met beter eten dan je verwacht aan de buitenkant. Leuke locatie, goeie GT's, maar ook fijne speciaal biertjes. Daarnaast zijn de happen dus echt goed.
Jankaas .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heerlijk tentje in de pijp. Met de kok van Bird hebben ze lekkere Aziatische hapjes op het menu staan en tevens veel goede cocktails. Het personeel is uiterst vriendelijk.
Jelle F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Super slim dat Bar Mash zijn super kleine keukentje uitbesteed aan de koks van Bird (thai).
Het eten is super lekker en vers.
Helaas alleen in zomer te verkrijgen (op het terras) lijkt me, aangezien er binnen praktisch geen ruimte is voor tafels.

Eindelijk een eetcafe zonder saté en een hamburger.