Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

Cathelijne H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima plek om te lunchen, op weg van Weesperplein naar Rijksmuseum. Aanrader om te reserveren, want het loopt snel vol. De drie gerechten die we hadden (uitsmijter, tuna melt en club sandwich) waren lekker, goede porties, prijs en kwaliteit zeker in verhouding.
Simoons S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Handig bij Carre voor voorstelling. Typisch cafe maaltijd. .........."...........................,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,...............
Taco Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
jammer dat de gerechten op het kerst menu al gedeeltelijk niet meer beschikbaar waren.
Bediening was snel afgeleid en moeilijk aandacht van de krijgen. Jammer dat je dan met een bord eten moet wachten op bestek.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik zou vragen of het gesmaakt heeft als je af gaat ruimen, het was allemaal niet onvriendelijk maar best onattent. En ik zou de koffie graag warm willen.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Moesten erg lang wachten op opnamen en op de gerechten. Ook werden de lege borden niet opgeruimd.
Het kan aan de drukte hebben gelegen.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gelunched. Gebruik gemaakt van de gift for you card. Heerlijke soep. Zalm en garnalen kroketjes. Vlotte en aardige bediening. Komen zeker een keer terug. In het begin wel frisjes maar na de warme soep is het goed te doen.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Er ging erg veel mis, het was druk maar daar had men van tevoren rekening mee kunnen houden, wij hadden weken eerder gereserveerd. Eten was matig, 4 steaks gingen terug naar de keuken en vervangende hamburger was veel te sterk gekruid met witte peper
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bediening was erg rommelig en traag, niet geinteresseerd. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had.
De pasta met zeevruchten had weinig smaak, droog, vis was niet gaar.
Prijs-kwaliteitsverhouding niet in orde
Narda B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk eten en super vriendelijke gezellige bediening. Perfecte combinatie met de voorstelling in Carré daarna, vanwege snelle bediening.
Geffenaar V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We wilde een restaurant nabij het Carré en hebben ons online georiënteerd en de menukaart gekeken die er goed uit ziet alleen krijg je niet wat op de kaart staat het aanbod is beduidend minder.
We hadden als voorgerecht coquilles st. Jacques dat waren 3 coquilles op een schelp in een bak sla zonder dressing en verder klopte er niks van de omschrijving op de kaart ( geen Texelse aardappel geen schuim geen spek geen jus geen bosuitjes )maar heel veel erwten).
Hoofsgerecht hebben we een hamburger gegeten die was goed.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen aandacht voor de klant,bediening niet alert.Rommelig.Gerechten waren redelijk maar simpel opgemaakt.
wij zullen hier niet meer naar toegaan.
Geertje W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De salade was matig, veel grote stukken van dezelfde sla, weinig toevoeging van komkommer, tomaat, etc. De kip was vergeten. Wel gelijk gebracht! Bediening werkt hard.
De keuken kan echt beter qua salades.
Met deze salades zou ik dit restaurant afraden. Het pand en interieur is prachtig.
Lou E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Slecht ontvangst, bediening niet vriendelijk, plekje naast de keuken waardoor de luidruchtige communicatie tussen keuken en bediening vervelend was. Eten was prima, bediening liet te wensen over, alsof ze er geen zin in hadden. Jammer.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig levendig midden in de drukte van de stad.
Sietze J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was behoorlijk vet. Bediening wilde de bestelling wel opnemen, maar 't was eigenlijk niet zijn afdeling. Er was enige tijdsdruk en daar werd goed rekening mee gehouden.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten en drank waren van prima kwaliteit, bediening was vriendelijke en goed. We moeten hierna naar Carre, en de bediening zorgde dat we dit op tijd konden halen.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Fijn te merken dat de deur van de dameswc inmiddels gemaakt was zodat die goed gesloten kon worden.
Prima tent!
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed eten, gezellige zaak en prima service.
Glas wijn smaakte niet en er werd aangeboden het glas wijn, waar al uit gedronken was, te ruilen voor een andere soort wijn. Zonder extra kosten.
SHBD .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden de pasta met scampi's, schelpjes, etc en een New Yorker hamburger. Sfeer was gezellig en we werden keurig en snel geholpen. Aanrader!
Teunis1957 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten met mijn dochter. We waren door file verlaat (35 min) maar onze gereserveerde tafel stond klaar. Leuke vlotte bediening en leuke plek om een te eten voor de voorstelling in Carré. Bij volgend bezoek hier zeker weer naar terug.