Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
loes W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten, super vriendelijke bediening. Fijn terras, aanrader!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima om te lunchen, lekkere gerechten en genoeg op een bord. Enige wat ik jammer vond is dat ik bijna 6 euro betaalde voor een sapje wat een flesje van ongeveer 200 ml bleek te zijn in plaats van vers gemaakt sap.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
slechte service, gerechten koud gekregen en drankjes wacht ik nu nog op.
vervelend commentaar gekregen.
na twee uur en 1 drankje verder en drie maal aandacht roepen naar personeel, hebben wij het voor gezien gehouden
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellige plek om voorafgaand aan Carré te eten. Altijd keus: avondzon op het terras aan de Amstelkant en schaduw aan de Sarphatistraatkant. Attente bediening die vaak komt checken of alles ok is en je nog wat wilt drinken. Aanrader!
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijke burger voor een mooie prijs, erg fijn dat je voor een theaterbezoek hier prima terecht kan. Alleen jammer dat er niet op het terras gegeten kan worden in zo'n geval.
B V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik was 1x eerder geweest en had toen op het terras gezeten. Het bleek dat eten van de kaart op het terras niet mogelijk was (hoewel ik wel bij de reservering had gevraagd of we bij mooi weer buiten konden zitten, en daar was niet op gereageerd om dit te vertellen). Het is een mooie ambiance, maar door het gebruik van harde materialen erg lawaaiig, waardoor we ook niet langer binnen wilden blijven dan noodzakelijk.
Het eten was prima, maar voor mijn gevoel iets aan de dure kant. € 2 eraf en het was goed geweest. Bediening was erg vriendelijk, maar omdat het zo druk was niet altijd even makkelijk de aandacht van te krijgen. Mocht ik weer naar Carre gaan, dan ga ik toch wellicht wel weer hier eten.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hadden hoge verwachtingen want we hadden eerder heerlijk gegeten bij Lempicka. Maar nu was de bediening ongeïnteresseerd en hebben we een uur (één uur) zitten wachten op ons hoofdgerecht, dat uiteindelijk gewoon niet kwam, ook niet na vier keer vragen en de verzekering dat het onderweg was. Schandalig. Niet gaan eten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De banken in de hoek zaten heel gezellig. En comfortabel! Heel aardige bediening en heerlijk gegeten. Alleen al voor de luiewijvenfriet wil ik een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Na een drankje op het gezellige terras gegeten binnen. Het eten was lekker, maar wel een beetje zout.
De inrichting is gezellig, de akoestiek kan beter. Nogal luidruchtig.
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ondanks dat het op een vrijdagavond erg druk kan zijn, blijft het er gezellig druk en blijft de leuke sfeer met kwalitatief goede gerechten en wijnen.
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier ontbeten, erg overpriced.
De koffie is slap. We bestelden granola met yoghurt. Moesten 3,50 bijbetalen voor vers fruit, dat bleken 3 frambozen en twee partjes sinaasappel te zijn. Ook de hoeveelheid granola en yoghurt viel erg tegen. Bediening was onaardig en ongeïnteresseerd.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Helaas liet ober schaaltje met mayonaise vallen op de grond, waardoor er klodders mayonaise op mijn jasje kwamen.
De reactie van de ober was perfect om dit netjes af te handelen, dus geen probleem
Rianne G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We waren met z'n drieën, en aten een pasta met zeevruchten, hamburger en vega hamburger. De zeevruchten hadden wat te lang opgestaan, de hamburger was prima, de vega hamburger was redelijk. De friet is lekker! Na het hoofdgerecht moesten we zelf vragen om een dessertkaart, en ook daarna een serveerster aanschieten om te bestellen. Dus dat had wel wat beter gekund. Maar al met al goed gegeten, mooi restaurant op een mooie plek.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Bij binnenkomst was er erg veel herrie, veel geroezemoes in het bargedeelte. Wij hebben gevraagd of de muziek wat zachter kon en dat werd inderdaad geregeld, naar een niveau dat acceptabel was. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen en dat werd redelijk snel gebracht, maar de entrecote was net een beetje te gaar. De bediening was prima en vriendelijk. Leuke plek, maar als je rustig wilt kletsen is er wat mij betreft net teveel herrie. Dat zou ook gekomen kunnen zijn omdat wij er op vrijdagavond waren.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mooie plek in de stad. Het was er erg druk met veel lawaai. Niet prettig als je wat met elkaar wil praten tijdens het eten. De veggie burger vond ik tegenvallen. De frietjes waren heerlijk. En een holtkamptaartje als toetje kan niet misgaan.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het eten was ronduit slecht en dat voor een redelijk hoge prijs.
Een prima bar om een biertje te drinken, maar als restaurant een absolute afrader
waikiki406 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel goed eten dat mooi wordt opgediend, fijne vlotte en attente bediening en normale prijs. Ondanks de drukte in en om het restaurant merk je daar weinig van. Heel gezellig!!!
Brothers2 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima locatie om een hapje te eten vooraf een voorstelling in Carré en/of na afloop een drankje. Een aantal twee-persoons tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
dewittepoort .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Die avond volle bak want Youp trad op in Carre; dus veel "lotgenoten"om ons heen die allemaal snel hun eten wilde bestellen.
De bediening bleef vriendelijk ondanks de hoge tijdsdruk waaronder ze moesten werken, waardoor een kleinigheidje anders was dan besteld: een Cabernet Sauvignon ipv een Merlot, maar de wijn was heerlijk, goed op temperatuur; mijn man besteld een Salade met makreel maar kreeg de (ook heerlijk) salade Nicoise. Heerlijk dessert Chocolade en koffie. Gelukkig waren we ruim om tijd gekomen, anders was het krapaan gegaan. Reken voor voorafje/hoofdgerecht en toe echt wel 2 uur.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zoals gezegd was het erg rumoerig. Zo zelfs dat we de bediening nauwelijks konden verstaan. We vinden de tafeltjes voor 2 veel te dicht op elkaar staan. Een tafeltje naast de uitgifte keuken is zeer onrustig. Voor een snelle maaltijd voor aanvang theatervoorstelling Carré was het te doen maar voor een gezellig etentje samen zeggen we: nee!