Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

Tram 7 en 10. Metro station Weesperplein

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

Piet S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuk eetcafé met een niet zo uitgebreide maar wel gevarieerde kaart. Gerechten waren lekker en zagen en ook goed uit. Personeel is erg gastvrij en vriendelijk
Prima gelegenheid om voorafgaand aan een bezoek aan Carré te eten.
Ruurd E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prima hamburger, gezellige sfeer, bediening niets op aan te merken, handige locatie dichtbij metrostation, centrale plek..
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super slechte service. Twee onbekwame, ongeïnteresseerde jongens die op het terras bedienden. Toen we drankjes wilde bestellen “Ja, euhm dat kan wel echt even gaan duren hoor”...
Bas Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Aardig meisje die ons bediende en die rekening hield met ons bezoek aan Carré
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Dynamische ambiance. Vriendelijke bediening, hoewel lang wachten en....daar gaan we weer: een serveerster aan je tafeltje met 'English please'. We startten met afbakbroodjes met 2 dips in kartonnen minischaaltjes. Daarna een hamburger met middelmatige friet die de 17, 75 eu echt niet waard was. Ook een Bouillabaise als hoofdgerecht die als 'bouillabase' (zo klunzig) op de kaart staat. Aardig gevuld, maar komt lauw op tafel. Kortom, 20 eu down the drain. Mijn advies: erg leuk om te borrelen, eten ergens anders.
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het was druk in Lempicka, waarschijnlijk omdat veel mensen net als wij naar een voorstelling in Carré gingen. De service was goed, het tempo van gerechten en drankjes eveneens. Het voorgerecht, tonijncarpaccio, was redelijk, hoofdmenu's ( kip en ravioli met truffelvulling) waren zeer smakelijk. Het was een beetje jammer dat we geen brood kregen, voor of tijdens het eten, maar we vroegen er ook niet om. We wilden een glas champagne vooraf, maar champagne kwam alleen per fles, ook een beetje jammer. De prosecco en rode wijn waren goed.
Alexander C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Erg lekker en verzorgd eten met vriendelijke en behulpzame werknemers. Dit gepaard met een sweervolle inrichting en uitgebreide bierkaart zorgde voor een mooi diner.
Sueblue81 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het was erg rustig, toch moesten we bij zowel bestellen als afrekenen lang wachten. Menu was niet echt bijzonder en vrij duur voor bijv een simpel broodje tonijnsalade.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vaak op het drukke terras gezeten, nu voor het eerst binnen; ook leuk. Heerlijke ribs, prettige sfeer, kortom, fijne tent!
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Dichtbij theater Carre gelegen, sfeervolle bar/ restaurant. Lekker geluncht. Vriendelijke bediening. Gereserveerd en dat was goed, want op sommige momenten erg druk. Goed terras.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vleesgerechten waren heel goed, maar de burratasalade viel helaas tegen qua smaak: alleen sla, radijs, twee asperges en burrata met een weinig smaakvolle dressing. Er zaten geen echte 'smaakmakers' bij, geen ingrediënten die de salade een kick geven.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hadden om 16:45 gereserveerd om voor de wedstrijd Ajax-AEK even wat te eten. Ik had in de opmerking ook gezegd dat we wat wilde eten. Nou is precies om die tijd de keuken dicht. Vanaf 16:00 tot 17:30! Was wel handig geweest als ze dat even hadden gemeld!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
gezellig. wij wilden een snelle hap voor een voorstelling: eten was op tijd, en heerlijk
bediening vriendelijk en goedlachs.
we komen zeker terug
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gerechten scheelden qua kwaliteit best wat van elkaar. De burger was niet geweldig, maar de ravioli was daarentegen erg goed!
Rowdy T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Uitermate goed gelegen voor een avondje Carre . Ik las wat negatieve reacties. Hadden wij iig geen last van. Ik zeg, tot ziens.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Prima restaurantje met gezellige sfeer en eenvoudige, lekkere kaart; brood met bitterballen, uitsmijters, sandwiches, steak - frites etc. Ideaal voor of na een bezoek aan Carré.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Druk, vol en chaotisch. Dat is Bar Lempicka op een zonnige vrijdag.
Gezellig zou je het ook kunnen noemen, maar je zit wel bij de buren op schoot, en alles duurt lang.

De tweede (en derde) tegenvaller, is dat er tot twee maal (!) toe een haar in mijn Caesar salad zit!? Het is duidelijk een andere nieuwe salade en een andere haar, dus er gaat hier iets echt niet goed.
De salade is overigens wel zeer gevuld en erg lekker. Een enorme hoeveelheid ook.
De steak tartare vooraf ziet er wat garnering etc mooi uit, maar het vlees is helaas wel erg fijngesneden en nog net niet over datum (erg bruin). Niet best.
De wijn is ook al niet bijzonder.
Helaas wordt voor al deze spijzen en dranken van de weinig originele kroegkaart wel de hoofdprijs gevraagd.

Kortom, een mooie locatie, midden in de zon aan de Amstel, maar soms te druk, te duur, en het eten is van sterk wisselende kwaliteit en hygiene.
Geen aanrader om te eten, wel om gezellig te borrelen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Leuke, spontane bediening, lekker op het terras in de schaduw kunnen eten. Zeker een aanrader en weer een volgend bezoek waard!
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijke plek om voor een avond naar Carre te kunnen eten. De chef special (tonijn) was bijzonder lekker.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Bloedheet in Amsterdam tijdens ons bezoek, maar gereserveerd. Uitstekend dat er dan gewoon op het terras een tafeltje voor je bezet gehouden wordt. Nagedacht dus... Uitstekende obers, we hoefden nooit lang op ons bier te wachten, dat is ook lekker in de hitte. New York Angus burger was prima, heerlijke patat erbij. Op loopafstand van Carre, waarna we dus na de voorstelling maar weer terug gingen naar Lempicka. Mooi afgesloten op een iets rustiger terras. Complimenten nogmaals voor de bediening. Aanrader...