Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

Eric R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig levendig midden in de drukte van de stad.
Sietze J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was behoorlijk vet. Bediening wilde de bestelling wel opnemen, maar 't was eigenlijk niet zijn afdeling. Er was enige tijdsdruk en daar werd goed rekening mee gehouden.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten en drank waren van prima kwaliteit, bediening was vriendelijke en goed. We moeten hierna naar Carre, en de bediening zorgde dat we dit op tijd konden halen.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Fijn te merken dat de deur van de dameswc inmiddels gemaakt was zodat die goed gesloten kon worden.
Prima tent!
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed eten, gezellige zaak en prima service.
Glas wijn smaakte niet en er werd aangeboden het glas wijn, waar al uit gedronken was, te ruilen voor een andere soort wijn. Zonder extra kosten.
SHBD .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden de pasta met scampi's, schelpjes, etc en een New Yorker hamburger. Sfeer was gezellig en we werden keurig en snel geholpen. Aanrader!
Teunis1957 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten met mijn dochter. We waren door file verlaat (35 min) maar onze gereserveerde tafel stond klaar. Leuke vlotte bediening en leuke plek om een te eten voor de voorstelling in Carré. Bij volgend bezoek hier zeker weer naar terug.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het eten is heerlijk. Bediening vriendelijk. Wachttijd te lang. Damestoilet deur sluit niet, maar ach...als een bekende artieste je vraagt om voor haar deur op wacht te gaan staan en zij dat vervolgens voor jou doet, heb je toch weer iets leuks meegemaakt...
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Te kleine kaart. Vriendelijke bediening. slechte stoeltjes. eten redelijk............................................................................................................
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen maandag hier afgesproken. Aan de bar werd meteen gezegd dat er geen tafel vrij was als we wilden eten. Na een drankje aan de bar was de tent alweer half leeg, dus eten was toch geen probleem. Had de Louisiana Fried Chicken. Ik verwachtte iets pittigs, maar de smaken waren vooral zoet. Kip in een soort neutraal smakend korstdeeg, met zoete saus erbij; de zoete aardappelfrites leek overdadig extra gezoet, de koolsla had teveel en te zoete dressing; idem met de mais. De combinatie van al dat zoet was licht misselijkmakend. De bediening was verder vriendelijk. De wijn prima. Prima café voor een drankje, maar voor het eten hoef je hier niet te komen.
kajehaka H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten in dit geval de pasta met sea food niet lekker, leek wel opgewarmd , garnalen doorgekookt !
Wijn wel goed, bediening heel goed. Pils heerlijk!
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het is meer bar dan restaurant. De akoestiek is slecht, het personeel is aardig, maar wel luidruchtig, ook met elkaar. De geserveerde steak was zwart verbrand, na reclameren werd er geen nieuwe aangeboden, wel een gratis kopje koffie. Geen restaurant om nog eens te gaan eten, wel een bar om een drankje te drinken.
loes W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten, super vriendelijke bediening. Fijn terras, aanrader!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima om te lunchen, lekkere gerechten en genoeg op een bord. Enige wat ik jammer vond is dat ik bijna 6 euro betaalde voor een sapje wat een flesje van ongeveer 200 ml bleek te zijn in plaats van vers gemaakt sap.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellige plek om voorafgaand aan Carré te eten. Altijd keus: avondzon op het terras aan de Amstelkant en schaduw aan de Sarphatistraatkant. Attente bediening die vaak komt checken of alles ok is en je nog wat wilt drinken. Aanrader!
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijke burger voor een mooie prijs, erg fijn dat je voor een theaterbezoek hier prima terecht kan. Alleen jammer dat er niet op het terras gegeten kan worden in zo'n geval.
B V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik was 1x eerder geweest en had toen op het terras gezeten. Het bleek dat eten van de kaart op het terras niet mogelijk was (hoewel ik wel bij de reservering had gevraagd of we bij mooi weer buiten konden zitten, en daar was niet op gereageerd om dit te vertellen). Het is een mooie ambiance, maar door het gebruik van harde materialen erg lawaaiig, waardoor we ook niet langer binnen wilden blijven dan noodzakelijk.
Het eten was prima, maar voor mijn gevoel iets aan de dure kant. € 2 eraf en het was goed geweest. Bediening was erg vriendelijk, maar omdat het zo druk was niet altijd even makkelijk de aandacht van te krijgen. Mocht ik weer naar Carre gaan, dan ga ik toch wellicht wel weer hier eten.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hadden hoge verwachtingen want we hadden eerder heerlijk gegeten bij Lempicka. Maar nu was de bediening ongeïnteresseerd en hebben we een uur (één uur) zitten wachten op ons hoofdgerecht, dat uiteindelijk gewoon niet kwam, ook niet na vier keer vragen en de verzekering dat het onderweg was. Schandalig. Niet gaan eten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De banken in de hoek zaten heel gezellig. En comfortabel! Heel aardige bediening en heerlijk gegeten. Alleen al voor de luiewijvenfriet wil ik een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Na een drankje op het gezellige terras gegeten binnen. Het eten was lekker, maar wel een beetje zout.
De inrichting is gezellig, de akoestiek kan beter. Nogal luidruchtig.