Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

Gerdien G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We komen met enige regelmaat, echter ik denk dat de kok er onverwachts niet was en vervangen is of iets dergelijks. het eten was echt niet goed.
Michel En Monique E.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De bediening was snel met het opnemen van de drankjes en het eten. Na het voorgerecht werd netjes gevraagd of we gelijk door wilden naar het hoofdgerecht of dat we nog even wilde wachten. Het hoofdgerecht was ook prima, de steak echter had op 1 stukje iets te lang op het vuur gelegen waardoor een stukje echt verbrand was net zoals 1 groene asperge. Verder niets op aan te merken.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Leuke en levendig restaurant/bar. Wij hebben alleen hoofdgerecht gegeten vooraf aan theaterbezoek. Service was goed en vriendelijk en eten kwam op tijd en was erg lekker.
Nora J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
De bediening is vriendelijk maar heeft niet echt overzicht. Onze broodjes met smeersel kwamen pas na nog een keer vragen op tafel, vrijwel direct gevolgd door het hoofdgerecht.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Drankjes werden niet tegelijk gebracht, het drankje voor mijn eetgenoot duurde ongeveer 20 minuten, nadat mijn consumptie kwam. Personeel heeft tussendoor tweemaal gevraagd of we niets wilde drinken.
Maaltijd (zelfde besteld) was prima (het vlees was uitstekend bereid), alleen kwam een bord zonder groenten/aardappelen, de ander niet. Dat moet je toch zien, als je beide borden tegelijk brengt. Personeel zou gaan kijken, maar staat waarschijnlijk nu nog in de keuken. Bij bestelling werd gevraagd of we friet ipv aardappelen wilden (ja graag, maar zie ook opmerking hierboven), en daar werd dan nog eens 4 euro per half portie voor gerekend. Overigens werd dit ook pas na 5 minuten gebracht.

Kortom: eens maar nooit meer.
JosienD D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Erg lekker eten. Kleine kaart maar precies goed voor een bezoek aan Carré. Erg druk dus reserveren is aan te raden.
Loes Bierenbroodspot L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
goede prijs / kwaliteit verhouding , plezierig personeel, je voelt je echt gast, zeer gunstig gelegen t.o.v. metro/parkeergelegenheid en carré.
korte kaart met eenvoudige gerechten maar uitstekend van kwaliteit en plezierige ambiance. wij komen zeker terug.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gerecht kwam maar niet. De buren bestelden later en kregen hun gerecht vrij snel. Na 1/2 uur gereclameerd en toen bleek dat iets op was en eerst weer gemaakt moest worden uiteindelijk kregen we het gerecht na 1 uur en een kwartier wachten met de belofte dat we hiervoor een kopje koffie gratis kregen. Jammer dat het personeel tussentijds niet even kwam zeggen dat het langer zou duren.
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Fantastische plek aan de Amstel met fijne bediening en een prima sfeer. Ideaal voor met z;n twee of vrienden om te borrelen.
Doedo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Te lang wachten, terwijl bekend was dat we op tijd naar Carre moesten. Kwaliteit maaltijd onvoldoende in verhouding van de prijs.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Ideaal om te eten voordat je naar een voorstelling in Carré gaat, dus een ideaal vertrekpunt
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige sfeer, levendig, mooie sfeervolle inrichting. Eén klein minpuntje: vragen om menukaat, vragen of we kunnen bestellen, vragen om drank. Bediening mag wel iets meer initiatief nemen daar in.
Cathelijne H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima plek om te lunchen, op weg van Weesperplein naar Rijksmuseum. Aanrader om te reserveren, want het loopt snel vol. De drie gerechten die we hadden (uitsmijter, tuna melt en club sandwich) waren lekker, goede porties, prijs en kwaliteit zeker in verhouding.
Simoons S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Handig bij Carre voor voorstelling. Typisch cafe maaltijd. .........."...........................,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,...............
Taco Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
jammer dat de gerechten op het kerst menu al gedeeltelijk niet meer beschikbaar waren.
Bediening was snel afgeleid en moeilijk aandacht van de krijgen. Jammer dat je dan met een bord eten moet wachten op bestek.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik zou vragen of het gesmaakt heeft als je af gaat ruimen, het was allemaal niet onvriendelijk maar best onattent. En ik zou de koffie graag warm willen.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Moesten erg lang wachten op opnamen en op de gerechten. Ook werden de lege borden niet opgeruimd.
Het kan aan de drukte hebben gelegen.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gelunched. Gebruik gemaakt van de gift for you card. Heerlijke soep. Zalm en garnalen kroketjes. Vlotte en aardige bediening. Komen zeker een keer terug. In het begin wel frisjes maar na de warme soep is het goed te doen.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Er ging erg veel mis, het was druk maar daar had men van tevoren rekening mee kunnen houden, wij hadden weken eerder gereserveerd. Eten was matig, 4 steaks gingen terug naar de keuken en vervangende hamburger was veel te sterk gekruid met witte peper
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bediening was erg rommelig en traag, niet geinteresseerd. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had.
De pasta met zeevruchten had weinig smaak, droog, vis was niet gaar.
Prijs-kwaliteitsverhouding niet in orde