Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

Tram 7 en 10. Metro station Weesperplein

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

Anne-marie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten was zeer goed.

Enige minpuntje vond ik dat de alioli nauwelijks naar knoflook smaakte.

Prima plek om lekker de tijd te nemen voor t eten.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke terras, erg goed service, onze serveerster was altijd snel erbij ook al was het ontzettend druk. Handig plek voor een hapje eten vooraf een voorstelling in Carré. Vegetarische burger was bijzonder en erg lekker. Verder gewoon goed eten op een mooie locatie voor een redelijke prijs.
Floortje H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was ok. Alhoewel de club sandwich zonder kaas ivm lactose allergie mét kaas kwam.
Qua bediening is zo’n beetje alles misgegaan. Van lange wachttijd tot verkeerde bon.
josma51 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
gerechten werden te koud geserveerd; niet alleen bij ons, maar ook bij tafel naast ons; de kwaliteit van het eten was verder oké, maar naar verhouding best duur
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellige sfeer, vlotte en aardige bediening. Eten prima. Reservering echt noodzakelijk. Ga zeker nog eens terug als ik weer in Amsterdam ben.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was niet van zo’n goede kwaliteit. Burger was niet warm En doordat je ziet hoe ze het eten klaarmaken , is dat ook niet zo prettig Kok niest en veeg zijn neus af met zijn handen. Niet zo hygiënisch!
JosienD D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima eten. Kleine kaart maar erg smaakvol allemaal. Vlotte bediening. Lekker buiten op terras gegeten. Aanrader voor bijvoorbeeld theater bezoek Carré.
Ligia C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb enkele jaren geleden hier gedineerd en toen heerlijk gegeten. Vandaar opnieuw mijn keus voor dit restaurant inclusief de locatie. Ontvangst om 18 uur was prima. Maar het eten was jammer genoeg erg teleurstellend. Er was geen enkele vis meer beschikbaar op dit tijdstip. Gekozen voor kip maar deze was taai en droog en helemaal zwart geblakerd; maagpijn aan overgehouden. Mijn tafelgenoten waren wel tevreden over hun angus beef. Van tevoren was ik gewaarschuwd dat het tegenviel maar dacht van over smaak valt niet te twisten, dus doe ik het toch maar. Helaas!
Gerdien G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We komen met enige regelmaat, echter ik denk dat de kok er onverwachts niet was en vervangen is of iets dergelijks. het eten was echt niet goed.
Michel En Monique E.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De bediening was snel met het opnemen van de drankjes en het eten. Na het voorgerecht werd netjes gevraagd of we gelijk door wilden naar het hoofdgerecht of dat we nog even wilde wachten. Het hoofdgerecht was ook prima, de steak echter had op 1 stukje iets te lang op het vuur gelegen waardoor een stukje echt verbrand was net zoals 1 groene asperge. Verder niets op aan te merken.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Leuke en levendig restaurant/bar. Wij hebben alleen hoofdgerecht gegeten vooraf aan theaterbezoek. Service was goed en vriendelijk en eten kwam op tijd en was erg lekker.
Nora J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
De bediening is vriendelijk maar heeft niet echt overzicht. Onze broodjes met smeersel kwamen pas na nog een keer vragen op tafel, vrijwel direct gevolgd door het hoofdgerecht.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Drankjes werden niet tegelijk gebracht, het drankje voor mijn eetgenoot duurde ongeveer 20 minuten, nadat mijn consumptie kwam. Personeel heeft tussendoor tweemaal gevraagd of we niets wilde drinken.
Maaltijd (zelfde besteld) was prima (het vlees was uitstekend bereid), alleen kwam een bord zonder groenten/aardappelen, de ander niet. Dat moet je toch zien, als je beide borden tegelijk brengt. Personeel zou gaan kijken, maar staat waarschijnlijk nu nog in de keuken. Bij bestelling werd gevraagd of we friet ipv aardappelen wilden (ja graag, maar zie ook opmerking hierboven), en daar werd dan nog eens 4 euro per half portie voor gerekend. Overigens werd dit ook pas na 5 minuten gebracht.

Kortom: eens maar nooit meer.
JosienD D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Erg lekker eten. Kleine kaart maar precies goed voor een bezoek aan Carré. Erg druk dus reserveren is aan te raden.
Loes Bierenbroodspot L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
goede prijs / kwaliteit verhouding , plezierig personeel, je voelt je echt gast, zeer gunstig gelegen t.o.v. metro/parkeergelegenheid en carré.
korte kaart met eenvoudige gerechten maar uitstekend van kwaliteit en plezierige ambiance. wij komen zeker terug.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gerecht kwam maar niet. De buren bestelden later en kregen hun gerecht vrij snel. Na 1/2 uur gereclameerd en toen bleek dat iets op was en eerst weer gemaakt moest worden uiteindelijk kregen we het gerecht na 1 uur en een kwartier wachten met de belofte dat we hiervoor een kopje koffie gratis kregen. Jammer dat het personeel tussentijds niet even kwam zeggen dat het langer zou duren.
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Fantastische plek aan de Amstel met fijne bediening en een prima sfeer. Ideaal voor met z;n twee of vrienden om te borrelen.
Doedo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Te lang wachten, terwijl bekend was dat we op tijd naar Carre moesten. Kwaliteit maaltijd onvoldoende in verhouding van de prijs.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Ideaal om te eten voordat je naar een voorstelling in Carré gaat, dus een ideaal vertrekpunt
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige sfeer, levendig, mooie sfeervolle inrichting. Eén klein minpuntje: vragen om menukaat, vragen of we kunnen bestellen, vragen om drank. Bediening mag wel iets meer initiatief nemen daar in.