Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

Tram 7 en 10. Metro station Weesperplein

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Bar Lempicka

lisette D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
De herrie was niet te doen; na 1,5 uur keelpijn van het mezelf verstaanbaar maken ook al zaten we 50 cm uit elkaar. Voor mij reden om hier niet meer te gaan eten.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was helemaal naar verwachting. Het eten was mooi opgediend en de kwaliteit en smaak super. Wij waren allen dik tevreden.
Floor K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Lekker gegeten! We hadden allebei de viscoctail en de newyorker burger. Service was prima! Gingen naar Carre en moesten dus op tijd weg. Is zonder problemen of haasten gelukt.
John P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wij moesten naar een voorstelling in Carre. Dit werd prima begrepen door de bediening. Vriendelijk en alert. Heerlijk gerecht gegeten. Mooie lokatie en zeer aan te bevelen om voorafgaand aan een theaterbezoek een hapje te eten.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Afgelopen zaterdag bij Lempicka gegeten voor de voorstelling in Carre. Onze gereserveerde tafel was op een leuke plek voor de keuken.
Lekkere voorgerechten, heerlijke verse tonijn ( perfect gegrild) en zachte shortrib. De hoofdgerechten gingen vergezeld van veel verschillende groenten. Lekker hoor!
De bediening was vriendelijk en attent en hield er rekening mee dat we op tijd voor onze voorstelling moesten zijn.
Het is een mooie zaak, wel een beetje rumoerig als het vol is.
N. Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Kijk, een ravioli is niet moeilijk te maken en kan zelfs goedkoper worden aangeboden. De ravioli die wij gisteravond voorgeschoteld kregen, was erbarmelijk. Veel teveel room en te weinig inhoud met smaak. Ik bedoel dat je de ingrediënten nog kunt detecteren. Jammer, maar verder goede service.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben hier afgelopen zaterdag voor een familie etentje gegeten. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren heerlijk, en de bediening vriendelijk. Ook onze vegetarier was erg tevreden, er was sowieso goed aandacht besteed aan de groenten. Als je iemand die niet goed hoort meeneemt is dit misschien geen aanrader (het is vrij rumoerig), maar ik vind dat juist gezellig.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Ik had vooraf gereserveerd, maar krijg een tafeltje bij de deur, waar een permanente rookgedrag van de buitenrokers naar binnenkomt. Een ander tafeltje kon men mij niet bieden omdat alles gereserveerd was voor meer dan 2 personen. Nadat we een wijntje en de gerechten hadden besteld en we zagen dat er nog steeds veel stoelen leeg waren, heb ik wederom gevraagd om een andere tafel. Toen zwichtte men eindelijk.
De kabeljauw was goed en de hamburger, niet vooraf gevraagd hoe ik hem wilde, was erg doorbakken. De extra bestelde cheddar, ontbrak, alleen niet opmieter rekening. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Er is genoeg alternatief.
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Nou we zijn weg gegaan zonder eten .. we zijn om 17:30 gekomen en redelijk al wat besteld en om 18:45 zijn we weg gegaan omdat we kreeg nog geen eten. Heel slecht services ... we komen zeker nooit terug !!!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten was zeer teleurstellend, bediening en service op zich goed maar slechte kwaliteit. Wij komen niet meer terug voor eten.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed en lekker gegeten. Bediening was goed. Ik had een steak en die wou ik medium/well-done maar eenmaal aan tafel was hij medium/rare. Aangezien ik beide bereidingen wel lust heb ik hier niets van gezegd, ook omdat de steak gewoon erg goed was. Laatste puntje; als de keuken half open is en alles klopt dan snap ik niet dat er een kok in de keuken staat met lange haren zonder muts of bescherming. Wel heel lekker gegeten en zou zeker nog eens terug komen.
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De bediening, mag wel even opkijken naar de andere tafels als ze ergens iets afleveren, want op de grond is niets te zien.
Kleine workshop voor bediening "Hoe presenteer/ schenk ik de wijn in".

Verder wel iedereen super vriendelijk.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuk eetcafé met een niet zo uitgebreide maar wel gevarieerde kaart. Gerechten waren lekker en zagen en ook goed uit. Personeel is erg gastvrij en vriendelijk
Prima gelegenheid om voorafgaand aan een bezoek aan Carré te eten.
Ruurd E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prima hamburger, gezellige sfeer, bediening niets op aan te merken, handige locatie dichtbij metrostation, centrale plek..
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super slechte service. Twee onbekwame, ongeïnteresseerde jongens die op het terras bedienden. Toen we drankjes wilde bestellen “Ja, euhm dat kan wel echt even gaan duren hoor”...
Bas Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Aardig meisje die ons bediende en die rekening hield met ons bezoek aan Carré
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Dynamische ambiance. Vriendelijke bediening, hoewel lang wachten en....daar gaan we weer: een serveerster aan je tafeltje met 'English please'. We startten met afbakbroodjes met 2 dips in kartonnen minischaaltjes. Daarna een hamburger met middelmatige friet die de 17, 75 eu echt niet waard was. Ook een Bouillabaise als hoofdgerecht die als 'bouillabase' (zo klunzig) op de kaart staat. Aardig gevuld, maar komt lauw op tafel. Kortom, 20 eu down the drain. Mijn advies: erg leuk om te borrelen, eten ergens anders.
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het was druk in Lempicka, waarschijnlijk omdat veel mensen net als wij naar een voorstelling in Carré gingen. De service was goed, het tempo van gerechten en drankjes eveneens. Het voorgerecht, tonijncarpaccio, was redelijk, hoofdmenu's ( kip en ravioli met truffelvulling) waren zeer smakelijk. Het was een beetje jammer dat we geen brood kregen, voor of tijdens het eten, maar we vroegen er ook niet om. We wilden een glas champagne vooraf, maar champagne kwam alleen per fles, ook een beetje jammer. De prosecco en rode wijn waren goed.
Alexander C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Erg lekker en verzorgd eten met vriendelijke en behulpzame werknemers. Dit gepaard met een sweervolle inrichting en uitgebreide bierkaart zorgde voor een mooi diner.
Sueblue81 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het was erg rustig, toch moesten we bij zowel bestellen als afrekenen lang wachten. Menu was niet echt bijzonder en vrij duur voor bijv een simpel broodje tonijnsalade.