Bar Lempicka

Sarphatistraat 23 1018 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206220209

Over het restaurant Bar Lempicka

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Bar Lempicka

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Rianne G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
rachel_aimee .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Bij binnenkomst was er erg veel herrie, veel geroezemoes in het bargedeelte. Wij hebben gevraagd of de muziek wat zachter kon en dat werd inderdaad geregeld, naar een niveau dat acceptabel was. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen en dat werd redelijk snel gebracht, maar de entrecote was net een beetje te gaar. De bediening was prima en vriendelijk. Leuke plek, maar als je rustig wilt kletsen is er wat mij betreft net teveel herrie. Dat zou ook gekomen kunnen zijn omdat wij er op vrijdagavond waren.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mooie plek in de stad. Het was er erg druk met veel lawaai. Niet prettig als je wat met elkaar wil praten tijdens het eten. De veggie burger vond ik tegenvallen. De frietjes waren heerlijk. En een holtkamptaartje als toetje kan niet misgaan.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het eten was ronduit slecht en dat voor een redelijk hoge prijs.
Een prima bar om een biertje te drinken, maar als restaurant een absolute afrader
waikiki406 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel goed eten dat mooi wordt opgediend, fijne vlotte en attente bediening en normale prijs. Ondanks de drukte in en om het restaurant merk je daar weinig van. Heel gezellig!!!
Brothers2 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima locatie om een hapje te eten vooraf een voorstelling in Carré en/of na afloop een drankje. Een aantal twee-persoons tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
dewittepoort .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Die avond volle bak want Youp trad op in Carre; dus veel "lotgenoten"om ons heen die allemaal snel hun eten wilde bestellen.
De bediening bleef vriendelijk ondanks de hoge tijdsdruk waaronder ze moesten werken, waardoor een kleinigheidje anders was dan besteld: een Cabernet Sauvignon ipv een Merlot, maar de wijn was heerlijk, goed op temperatuur; mijn man besteld een Salade met makreel maar kreeg de (ook heerlijk) salade Nicoise. Heerlijk dessert Chocolade en koffie. Gelukkig waren we ruim om tijd gekomen, anders was het krapaan gegaan. Reken voor voorafje/hoofdgerecht en toe echt wel 2 uur.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zoals gezegd was het erg rumoerig. Zo zelfs dat we de bediening nauwelijks konden verstaan. We vinden de tafeltjes voor 2 veel te dicht op elkaar staan. Een tafeltje naast de uitgifte keuken is zeer onrustig. Voor een snelle maaltijd voor aanvang theatervoorstelling Carré was het te doen maar voor een gezellig etentje samen zeggen we: nee!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zaterdag j.l. 18 februari hier gegeten voordat we naar Theater Carré gingen.
We hadden maandag al geboekt en hebben toen gevraagd of het mogelijk was in de hoek met de lederen bankstellen plaats te kunnen nemen. Men heeft onze wens toen genoteerd en we hebben deze plaatsen ook werkelijk gekregen. Klasse.
Het diner wat we hebben uitgekozen was het dagmenu van de chef. Werkelijk een heerlijke kabeljauw opgemaakt met rode bietensaus heerlijk gebakken aardappeltjes en een paar spruitjes en wat andere garnering. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Een aanrader.
O.g. S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima gelegenheid om te eten voorafgaande aan bexoek Carre
swh .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen week hier gegeten voorafgaand aan een avondje Carré. De sfeer was prima. Heerlijk avondzonnetje. Helaas was onze bestelling van twee Newyorkers niet doorgekomen (ondanks dat de bediening dit ingevoerd had op de handcomputers). Nadat we dit hadden aangegeven moesten we desondanks nog 40 minuten wachten. In totaal 1,5 uur gewacht op twee redelijke hamburgers, niks speciaals. Ondanks excuses werd er niet eens een drankje van de rekening gehaald als compensatie. Een gemiste kans. We waren net op tijd voor de voorstelling (gezien eerdere recensies komt dit vaker voor). We zullen hier niet gauw weer komen.
Loekk .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Bar Lempicka is veruit een van de mooiste zaken in Amsterdam, echt een mooie zaak. Vandaag dan ook weer wezen lunchen. De bediening stond met te weinig waardoor bestellen amper lukte. Hier konden zij zelf niks aan doen en ze bleven beleefd maar er had echt meer personeel moeten staan..

De sandwich garnalenkroket was top! De caesar salade was lekker alleen skip ik de volgende keer de kip erbij, deze was te vettig.

Kortom, eten is lekker, zaak is prachtig en als het rustig is (of druk met genoeg personeel) prima vertoeven hier!
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Niets spannends aan de keuken van Lempicka. Maar net genoeg oog voor detail om het toch interessant te maken. Zoals het lekkere maïsbrood bij de uitsmijter (apart om vragen!). De bediening is adequaat, het decor behoorlijk sjofel. Wel leuke kosmopolitische sfeer.
Ams1059 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met Hema High Tea bon vandaag super leuk ge-high-tea-d bij Lempicka, decor is sfeervol en gezellig. High Tea was ontzettend veel en veelzijdig, van een eerste gang met diverse smaakvolle broodjes en daarna nog een tweede gang met zoet. Alles tot in de puntjes aangekleed en met lekkere munt thee erbij. Bediening was uiterst vriendelijk en met humor. Ontzettend leuk gehad, dikke aanrader!
Isam .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Lekkere plek voor de lunch. Mooi aan het water en je kijkt tegen het prachtige Amstel hotel aan. Broodjes zijn er gewoon goed. De bedoening was prima. Ik kom zeker terug!!
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Voor de lunch kozen we voor Bar Lempicka, goed gegeten onder het genot van een heerlijke cocktail. Fraai uitzicht zo aan het water en heel vrolijk en vriendelijk personeel. De entourage met het uitzicht over de Amstel is bijzonder mooi. Een perfecte plek om op een (zonnige) zaterdagmiddag te zijn.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdagmiddag, volle zaak, plekje aan de grote (lees-) tafel gevonden. Als lunch het speltbrood met makreel, goed van smaak. De stukken brood erg dik en slecht te snijden. Verder een tosti met buikspek en cheddar en friet. Ook goed van smaak, alleen te lang gewacht met uitserveren waardoor flink afgekoeld. Misschien door de drukte, maar ik kreeg de indruk dat de bediening meer aandacht voor elkaar had.
marbb .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het eten bij Lempicka is goed, de entourage idem dito, maar de service is bar slecht.
Contact met het bedienend personeel is erg moeizaam te krijgen.
Ze stonden vooral met hun rug naar de klanten toe, en kijken niet rond, zoals goed bedienend personeel zou moeten doen.
Het duurt dan ook veel te lang voor je iets kunt bestellen, zodat er bijvoorbeeld geen tijd is voor een toetje omdat we naar Carré gaan. Dit terwijl we voor het eten 1,5 uur de tijd uit getrokken hadden.
Wij zoeken voortaan iets anders op.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een namaak jugendstil decor maar niet onaangenaam.een professionele bediening en een normale kaart.salade lempicka gekozen omwille van enkele minder gangbare ingredienten zoals gepofte kastanjes en gepofte druiven.best lekker en origineel alleen was de hoofdzaak van de salade....sla.goede poging maar toch beter wat meer smaakelementen
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Aardige zaak: gegeten en gedronken met wat bekenden op vrijdagavond. Eerst aan de bar wat biertjes gedronken en daarna aan tafel. Bediening was okay: vlot en vriendelijk. Menu van de dag werd voorgelezen van een papiertje en ook de wijnkennis was niet optimaal. Eten was eveneens okay, maar naar mijn smaak net aan de (te) dure kant. De hamburger van ruim 15 euro had weinig pit en ik ben het met een andere recensent eens dat hij vrij rauw geserveerd werd. Frietjes waren in orde. De zaak is leuk ingericht, maar zeer gehorig. Zeker toen de muziek harder ging zat een normaal gesprek voeren er niet meer in. De volgende keer laat ik het bij een borreltje: daar is deze zaak zeer geschikt voor.