Bar lekker

Vierakkerstraat 30 6851 Huissen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar lekker

Maandag vanaf 11:30
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 12:00
A B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was een top avond
Kom zeker gauw weer terug
Eten erg lekker en bijzonder
Bediening goed vriendelijk en fijne uitleg
Dus alleen maar lof
B J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Hoge verwachting daar we hier eerder uitstekend hebben gegeten. Helaas nu zeer onverwacht zeer matig tot slecht gegeten. Voorgerecht makreel op ciabatta bleek makreel op een vettig krokantje . Dit vette krokantje overheerste dusdanig dat de makreel een rare niet definieerbare smaak kreeg. Hoofdgerecht iberco rib fingers. Ook hierbij weer diezelfde vet smaak die zelfs in het garnituur terug kwam. Waarschijnlijk is dit gerecht van nature vet echter leek het of men gekruid vet zat te eten. (Verder blijf het vreemd om bij elk gerecht appart te moeten bij betalen voor de frietjes maar dit terzijde. Daar een van de personen in de groep last kreeg van het vette eten zijn we helaas zonder nagerecht teleurgesteld vertrokken. Iemand van het personeel gaf wel netjes aan het jammer te vinden.
Faasse .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Erg goed en gezellig gegeten. Lekker koud soepje als amuse vooraf en prima witte en rode wijn.
Eerste klas ingrediënten en mooie smaakjes in de gerechten: een zeer royale ribeye en heerlijk klaargemaakte pittige gamba's. Super frietjes. Gratis karaf water. Heerlijke koffie. De sfeer is ongedwongen en de bediening is vlot en vriendelijk. Goede stoelen. We komen regelmatig bij Bar Lekker en het is altijd weer prima. De lunch gerechten zijn ook erg lekker.
De akoestiek is sterk verbeterd vinden wij, maar als er luidruchtige gasten zijn blijft het onvermijdelijk dat er wat meer lawaai is. We voelen ons altijd echt welkom bij Bar Lekker, dus komen we gauw weer terug.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mee uit eten genomen naar een restaurant wat in een oud woonhuis is gevestigd. Dat riep herinneringen op.
Locatie is mooi, oud pand, midden in het centrum van Huissen en we zaten in de tuin. Klinkt erg idyllisch maar het was er zo ongelooflijk warm en benauwd en in de binnentuin nagenoeg geen briesje dus je ging er kapot.
Omdat we met een grote groep waren, 8 personen, kregen we niet de reguliere kaart maar een kleinere met minder keuze, eigenlijk maar keuze uit 2 wat betreft hoofdgerecht. Daar werd nog 1 gerecht aan toegevoegd buiten de kaart om.
Afijn, iedereen kan zijn keuze maken voor een voor- en hoofdgerecht.
Het eten is prima, gewoon, niks aparts, gewoontjes. De Carpaccio XXL werd inderdaad als XXL ervaren, zelfs door de mannen.
Ik had zelf als voorgerecht zalm met aardbeitjes wat zeer smakelijk was. Als hoofdgerecht had ik zeebaars en tja............. ik had zeebaars. Lekker maar erg gewoontjes. Was niks speciaals mee gedaan of aan toegevoegd.
Als dessert nam ik een kaasplankje en er lagen 4 gewone stukjes kaas op die ik ook zo kan kopen en dat is jammer, maak daar iets moois van, plank misgeslagen. De keuze van de blauwaderkaas vond ik te scherp, maar dat is smaakverschil.
Al met al lekker gegeten maar niet bijzonder.
Tuin leuk, maar het was warm en zat mega vol dus bloedheet.
Kaart beperkt door het feit dat we klaarblijkelijk een grote groep waren. Jammer.
Service was prima, ze konden niet overal bij dus regelmatig moesten we borden en glazen doorgeven.
Was het er Bar Lekker? Nee, het was er gewoon lekker.

Tonies .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Topkwaliteit. Alles klopte! Bediening, wijnen en gerechten. In de binnentuin zitten voelt als vakantie! De kaart is niet al te lang, maar daarom alles wel vers.
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik had al veel goeds gehoord over Bar Lekker, maar was er nog nooit geweest. Ontvangst was vriendelijk en het restaurant heeft een eigentijdse en warme inrichting.
Ik hou zelf niet zo van standaard gerechten, maar mijn partner wel. Voor beide was er keuze genoeg. Voor de gerechten kregen we amuse, dit is altijd leuk om te krijgen. Mijn partner mag graag een carpaccio eten en deze was leuk anders met een toefjes gezouten slagroom, erg smaakvol. Mijn hoofdgerecht was vegetarisch met mooie smaak combinaties en een plaatje om naar te kijken! Het was zonde om op te eten eigenlijk ;)
Ondertussen kwam er regelmatig iemand langs om te vragen of ze nog iets voor ons konden betekenen. Oh ja, de binnen tuin is ook een aanrader om gezellig te zitten. Wij waren dus zeer tevreden en gaan zeker nog een keer terug.
Sylvie K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Bar lekker werd ons aangeraden maar dat zou ik niet doen. We waren met een groep van 9 personen en kregen de kaart voor groepen. Het begon goed met lekkere wijn en borrelhapjes. De carpaccio als voorgerecht was ook smaakvol maar toen begin het wachten. We hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. We kregen on 20.45 uur ons hoofdgerecht. Alle mensen die ook buiten zaten te eten waren al weg, klaar en vooral voor degenen die geen voorgerechthaddrn besteld was het een lange zit. Toen we daar een opmerking over maakten, schoot de serveerster in de verdediging. Vervolgens haalde ze gepikeerd de glazen op en liet zich niet meer zien. Ik had de zeebaars en die was prima maar het vegetarische hoofdgerecht was smakeloos(cannelloni). Bij het afrekenen nogmaals gezegd dat we te lang op ons eten moesten wachten en dat ze slordig de bestelling op namen, vergaten wat we hadden besteld enz. Op zich geen overkomelijke dingen als ze met ons hadden gecommuniceerd. Ook bij het afrekenen voelde de manager zich aangevallen en dit kwam verre van professioneel over. Bar slecht.
Myrthe87 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij hebben bij Bar Lekker met een groep van 10 mensen gegeten. Daardoor moesten wij van het speciale menu kiezen, want dit kan de keuken sneller verwerken. Onze verbazing was dan ook groot, toen wij erg lang moesten wachten op het voorgerecht, maar gelukkig waren de gerechten wel smaakvol. Daarna anderhalf uur wachten tot het hoofdgerecht. Deze gerechten waren zwaar overprized (20 euro voor het goedkoopste hoofdgerecht) en matig qua smaak. Het vegetarische gerecht werd door 2 mensen besteld (canneloni met ricotta en spinazie), en dit gerecht viel helaas tegen, qua smaak en structuur, niet verder opgegeten. Maar goed, pasta moet je ook bij een echte Italiaan bestellen ;) Over het algemeen was het niet slecht, maar toen wij aangaven dat we de wachttijd wel wat lang vonden, de glazen niet waren opgehaald, en een bestelling vergeten, werden wij afgesnauwd door het personeel. Er werd vervolgens niet meer gevraagd hoe het had gesmaakt, en de glazen werden nu ineens overdreven snel weggehaald. Er kwam geen boe of bah uit. Bij het afrekenen had ik toch een lichte korting verwacht, koffie van het huis o.i.d, maar toen wij dit aangaven ging de manager zelfs met ons in discussie! Dat het eten middelmatig is, vind ik niet zo erg, wél dat we worden behandeld als uitschot omdat we wat kritische noten hadden. Zeer onprofessioneel! En jammer van zo'n leuke zaak....
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Fantastisch gegeten. We hadden wel een aangepast menu omdat we met 8 personen waren. Maar de gerechten die er op stonden smaakte stuk voor stuk goed. Voor de carpaccio was erg lekker. Ook de huiswijn smaakte erg goed.
Het enige nadeel is dat het er wat luidruchtig is.
Frans247 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk was het weer! Nu voor de 3e keer geweest en nog steeds favoriet restaurant voor ons! Verrassingsmenu echt heerlijk met frisse gerechten en bijpassende wijnen. Aanrader Bar Lekker is echt lekker! Groet Frans Kruitwagen uit Elst
Pieterhank .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Op advies van vrienden hier wezen eten! Erg gezellig ingericht, mooi restaurant een prettige sfeer! Het was nadat het voller werd alleen wel een klein beetje luidruchtig. De bediening was goed en zeer vriendelijk en het geserveerde eten was erg mooi opgemaakt en zeer smaakvol! Van het hapje vooraf tot de koffie hebben we prima genoten! Een goede aanrader dus. Groetjes Pieter Hankema
Alenna .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Inrichting is gezellig en informeel. Voorin lage tafels en achterin hoekbankjes en hoge tafels. Zelf zit ik altijd graag achterin. Bij mooi weer zit je ook heerlijk in de binnentuin.
Het eten is altijd goed en ziet er verzorgd uit. De carpaccio XXL is echt top, net even anders dan anders. Daarna de zeewolf met parelgort en krokante Pata Negra , heerlijk!!
De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Kom hier zeker vaker!

Kloothommel17 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Het eten is van hoogstaande kwaliteit. Geen uitgebreide kaart echter die word elk jaar aangepast en zowel vlees als visliefhebbers hebben hier voldoende keuze. Klein restaurant echter tafels zijn ruim opgezet en de opmaak van gerechten is super. De smaak van het eten is prima. Bediening is goed en persoonlijk. Een aanrader in een ietwat duurder segment.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
De chefkok hier kookt op hoog niveau. Eigenlijk een te kleine zaak voor hem. Maar zolang als hij er werkt, komen we hier graag. We zijn er nu 4x geweest. De service is goed maar verbleekt bij de kwaliteit van het eten (10+). Decor is strak, modern maar mist een beetje gezelligheid. De binnentuin is in de zomer heerlijk.