Bar Leijten

Sluisstraat 66 1075 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Leijten

Een bar-café waar je ongedwongen met vrienden of collega’s een borrel kunt drinken met uitgebreide borrelkaart. Een uniek plekje in Amsterdam, met zonnig terras en mét uitzicht op het water van de Schinkel. Het is een plek waar gewoon heel prima is maar kan worden ‘opgewaardeerd’ met een bijzondere wijn of een verrassend Frans gerecht. Even buiten het gewone, even iets subtieler naast die ook heel lekkere bitterbal en glas bier.

Meer informatie over restaurant Bar Leijten

Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Op dinsdag 8 augustus hebben wij hier met vrienden gegeten. Het was voor ons wel de eerste maar zeker niet de laatste keer. Het voorgerecht was erg lekker - warme broodjes en de charcuterie. Het hoofdgerecht was al even lekker. De zeebaars was erg lekker en ook de tournedos was precies goed gebakken. Het toetje is een aanrader voor chocoladeliefhebbers. Wij komen hier zeker terug.
elvira V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke bediening, gezellige inrichting
CarolineCobi H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Leuk, ongedwongen sfeer. Leuke plek aan het water. Prima!
Nettie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ik kan niet anders als HEERLIJK -temperatuur goed -servies -bediening goed en het eten was af . Wij komen zeker terug . Zeker op het terras is het ook goed toeven , zonnetje er bij , mooi uitzicht . Fijne eigenaren
Kris A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De eigenaren, twee broers, doen er alles aan om er een geslaagde avond van te maken! De wijn en hapjes zijn van goede kwaliteit!
JKR .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Woensdagavond hier heel lekker gegeten. Ze hebben een leuke bistro kaart met goede kwaliteit producten. Eerst wat breekbrood en dat was al heel lekker! Daarna de Bavette en de mosselen. Erg lekker en goede porties. De bediening is vlot en attent. Goede prijs-kwaliteit. Ik kom hier vaker eten!