Bar Leijten

Sluisstraat 66 1075 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Bar Leijten

Een bar-café waar je ongedwongen met vrienden of collega’s een borrel kunt drinken met uitgebreide borrelkaart. Een uniek plekje in Amsterdam, met zonnig terras en mét uitzicht op het water van de Schinkel. Het is een plek waar gewoon heel prima is maar kan worden ‘opgewaardeerd’ met een bijzondere wijn of een verrassend Frans gerecht. Even buiten het gewone, even iets subtieler naast die ook heel lekkere bitterbal en glas bier.

Meer informatie over restaurant Bar Leijten

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Verwarmd terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Leijten

Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooie plek qua terras. Eten is oké, niveau goed eetcafé. Geluid muziek komt vanuit 1 plek en klinkt niet mooi, de akoestiek bij het raam is indringend ( mocht je daar gevoelig voor zijn). Vriendelijke gastheren.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met vriendinnetjes hier gegeten. Erg prettige sfeer. Bij de bar is een soort borrelhoek gecreëerd door de hoge tafels in de buurt van de bar. Wij begonnen met een aperitief aan de hoge tafels en zijn later aan een lage tafel gaan eten.
Zeer attente bediening met verstand van zaken! Eindelijk weer eens gastheren die de tijd voor je nemen en het echt gezellig vinden als je binnen stapt. Dan is het wel eens anders.

Het eten was top. Porties zijn goed en het eten erg goed. Ik ben voor de zeebaars gegaan met groene asperges, dit is een aanrader. Al met al leuke tent, lekker eten in een leuke buurt! Ik kom hier zeker terug! Dank Bar Leijten.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Service was goed, heel relaxte sfeer, lekkere carpaccio, friet was top. Heel lekker gegeten.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten bij bar Leijten! Zalig in het zonnetje gezeten op het terras en vervolgens sfeervol binnen gegeten.
Voortreffelijke zeebaars en malse saté gegeten. Bovendien was de bediening supervriendelijk en ongedwongen.
De eigenaar is ons nog 0,5 km achterna gekomen om de vergeten IPad na te brengen. ????
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Op dinsdag 8 augustus hebben wij hier met vrienden gegeten. Het was voor ons wel de eerste maar zeker niet de laatste keer. Het voorgerecht was erg lekker - warme broodjes en de charcuterie. Het hoofdgerecht was al even lekker. De zeebaars was erg lekker en ook de tournedos was precies goed gebakken. Het toetje is een aanrader voor chocoladeliefhebbers. Wij komen hier zeker terug.
elvira V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke bediening, gezellige inrichting
CarolineCobi H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Leuk, ongedwongen sfeer. Leuke plek aan het water. Prima!
Nettie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ik kan niet anders als HEERLIJK -temperatuur goed -servies -bediening goed en het eten was af . Wij komen zeker terug . Zeker op het terras is het ook goed toeven , zonnetje er bij , mooi uitzicht . Fijne eigenaren
Kris A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De eigenaren, twee broers, doen er alles aan om er een geslaagde avond van te maken! De wijn en hapjes zijn van goede kwaliteit!
JKR .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Woensdagavond hier heel lekker gegeten. Ze hebben een leuke bistro kaart met goede kwaliteit producten. Eerst wat breekbrood en dat was al heel lekker! Daarna de Bavette en de mosselen. Erg lekker en goede porties. De bediening is vlot en attent. Goede prijs-kwaliteit. Ik kom hier vaker eten!