Bar Leijten

Sluisstraat 66 1075 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bar Leijten

Een bar-café waar je ongedwongen met vrienden of collega’s een borrel kunt drinken met uitgebreide borrelkaart. Een uniek plekje in Amsterdam, met zonnig terras en mét uitzicht op het water van de Schinkel. Het is een plek waar gewoon heel prima is maar kan worden ‘opgewaardeerd’ met een bijzondere wijn of een verrassend Frans gerecht. Even buiten het gewone, even iets subtieler naast die ook heel lekkere bitterbal en glas bier.

Meer informatie over restaurant Bar Leijten

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Verwarmd terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Leijten

Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten voor een heel goede prijs. Lekkere wijn ook en fijne, vriendelijke service! Aanrader!
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijke gerechten en attente bediening, Gerechten zagen er mooi uit en brood was heerlijk, Attent dat we steeds zonder er om te vragen onze waterglazen gevuld werden.
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed restaurant. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Kerem A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten en goede service. Weinig tot geen op of aanmerkingen.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
we hebben hier de verjaardag met mijn man gevierd met het de kinderen en vrienden. het was heel gezellig en het eten heerlijk. de voorgerechten waren super lekker en het toetje was zo lekker dat we daarvoor zeker nog een keer terug willen komen. ik had vis als hoofdgerecht en dat was heerlijk en verfijnd. mijn man en kinderen hadden saté en spareribs met friet. dat was wat je daarvan mag verwachten maar ik was bij dat ik vis had genomen omdat dat wat verfijnder was. een vriendin had het vegetarische gerecht en dat smaakte heerlijk. al met al een aanrader en komen we hier zeker terug ook omdat we in de buurt wonen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wat een fijn restaurant! De service en gastvrijheid is echt opvallend, en dat maakt dat je je echt verwend voelt. Bijvoorbeeld, bij twijfel over welke wijn mocht ik even proeven, kraanwater werd op tafel gezet, en er was ruimte voor een praatje. Het eten was lekker, en verdient wat meer detailvermeldingen (de groene salade bevatte ook kaas en tomaat bijvoorbeeld, en de vis ook wat mosseltjes).
sherlock H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Onverwachts hier terecht gekomen en er totaal geen spijt van! Klein minpuntje is de TV die aanwezig is! Het eten is van topniveau! Je proeft gelijk dat er veel aandacht aan besteed wordt. De bediening is vlot en zonder poespas! Gewoon zoals het hoort!
Wieke- D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten en erg goed geholpen door de vader van de eigenaren!
sebas S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een erg fijn restaurant met heerlijke eten, lekkere gerechten met een eigen smaak. Zeer goed geholpen door de gebroeders Leijten. Een echte aanrader voor iedere Amsterdammer die voor een goede prijs lekker wil eten.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We werden verwelkomd met gratis water en cassavechips. Op het moment van bezoek waren we een van de enigen, maar dat kon niet liggen aan de service en het eten. Kortom, erg lekker eten voor een leuke prijs in een gezellig restaurant.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten met de familie bij Bar Leijten ter viering van een verjaardag en een behaalde propedeuse. Kaart is divers en de gerechten worden leuk gepresenteerd. En bovenal, alles was erg lekker. We hebben alle desserts geproefd en ze waren allemaal verrukkelijk. Een aanrader dus!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten met veel leuke, persoonlijke aandacht.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Warm welkom met lekkere chipjes en meteen ook gratis water aangeboden! Fijne kaart met voldoende suggesties. De mosselen waren heerlijk met daarbij een wat magere salade (weinig) maar zeer smaakvolle frietjes.
De kikkerbilletjes en ceasarsalade van mijn tafelgenoot waren ook lekker. Goede wijnen, waarin voldoende keuze. De gebroeders zijn vriendelijk en gastvrij, absoluut gezellig cafe/restaurant ook voor de wintermaanden!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wat een aanwinst voor de buurt! Bij Bar Leijten voel ik me altijd welkom, en serveren ze lekkere gerechten en fijne wijnen. Ook gisteravond was het weer heel gezellig. Ook de bijgerechten waren erg goed!
Het terras is in de zomer zeker een aanrader.
June V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Relaxte sfeer, leuke bediening en goed eten voor de prijs!
Lucienne L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke ambiance en eerlijke, lekkere gerechten.
Service prima.
Walder M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige inrichting, geluid en licht aangenaam. Mooi opgemaakte borden, goede kwaliteit (Bavette met bearnaise-saus), vriendelijke bediening. Aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten daar zijn de meningen over verdeeld. De aubergine (bega hoofdmenu) en de desserts vielen erg in de smaak. De bavette was ook prima, maar door het lauwe serveren, binnenklimaat en koude borden was het jammer om de laatste hapjes koud te moeten eten. De garnering = bak friet zou kunnen worden uitgebreid met wat rauwkost of andere groente.
De inrichting was prima en de bediening was ook snel en professioneel. Misschien aan de joviale kant. Met de iens weken een korting van 50% een zeer voordelige manier van uit eten gaan (3pers 60 euro) en dus met normaal 40 euro pp niet slecht.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooie plek qua terras. Eten is oké, niveau goed eetcafé. Geluid muziek komt vanuit 1 plek en klinkt niet mooi, de akoestiek bij het raam is indringend ( mocht je daar gevoelig voor zijn). Vriendelijke gastheren.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met vriendinnetjes hier gegeten. Erg prettige sfeer. Bij de bar is een soort borrelhoek gecreëerd door de hoge tafels in de buurt van de bar. Wij begonnen met een aperitief aan de hoge tafels en zijn later aan een lage tafel gaan eten.
Zeer attente bediening met verstand van zaken! Eindelijk weer eens gastheren die de tijd voor je nemen en het echt gezellig vinden als je binnen stapt. Dan is het wel eens anders.

Het eten was top. Porties zijn goed en het eten erg goed. Ik ben voor de zeebaars gegaan met groene asperges, dit is een aanrader. Al met al leuke tent, lekker eten in een leuke buurt! Ik kom hier zeker terug! Dank Bar Leijten.