Bar Leijten

Sluisstraat 66 1075 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Leijten

Een bar-café waar je ongedwongen met vrienden of collega’s een borrel kunt drinken met uitgebreide borrelkaart. Een uniek plekje in Amsterdam, met zonnig terras en mét uitzicht op het water van de Schinkel. Het is een plek waar gewoon heel prima is maar kan worden ‘opgewaardeerd’ met een bijzondere wijn of een verrassend Frans gerecht. Even buiten het gewone, even iets subtieler naast die ook heel lekkere bitterbal en glas bier.

Meer informatie over restaurant Bar Leijten

• Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fijne avond gehad
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een prima plek met heel lekker eten
Niki C.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Gezellig zitten en lekker eten!
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke avond gehad!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben hier lekker gegeten. Als hoofdgerecht had ik de vegetarische schotel met kikkererwten, avocado en ei. Origineel en lekker! Mijn vriend had de spareribs en die waren ook prima, net als de friet. Ook de appeltaart en de worteltaart waren goed. Zeer vrolijke en aardige bediening, niet opdringerig, wel oplettend. De sfeer was goed, mooi cafe met een paar mooie plekjes aan het raam. Leuke plek om iets te eten of te drinken.
Friso D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zeer goed menu voor een bar! Goede service
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk 3-gangenmenu op. Super vriendelijk personeel en persoonlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Harald T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leijten heeft voor de zomer een geweldig terras met tot laat zon. Totdat het zover is, is het binnen ook een leuke tent. Heerlijk gegeten en attente vriendelijke bediening.
Janien S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant, waar we met z'n vieren hebben gegeten. We hoefden niet lang te wachten op ons eten en het eten zelf was heel lekker.
Gigi G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heel leuk restaurant, eten was heerlijk. Niet veel gerechten op het menu maar gevarieerd en iets voor iedereen, goede keus voor vegetariers. lekkere wijn. Toen wij er waren , was er een grote groep feestvierders dus door de acoustiek, behoorlijk lawaaierig. Gezellige Andre Hazes muziek, leuk uitzicht op de gracht, absoluut een aanrader!!
Tessa C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijke bavette met sauvignon blanc. Partner had de spareribs en worteltaart toe. Leuk, knus restaurant met kwalitatief goed eten!
Loes Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, de vis was mals en de eigengemaakte carrotcake zeer goed. Vriendelijke bediening ook. Meteen ruim kraanwater om de dorst te lessen.
Enige minpuntje was dat er veel tijd zat tussen het binnnkomen en het opdienen van het voorgerecht.
Maar al met al zeker een aanrader.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig, lekker gegeten en van de zomer vast heerlijk buiten zitten. Simpele gerechten maar toch net even iets anders.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten afgelopen donderdag bij Bar Leijten! Zeker een aanrader.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en niet duur!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Leuk klein restaurant met een kleine simpele kaart. Voor iedereen is wel iets te vinden op deze kaart. Wij kozen o.a voor de bavette en de spareribs. Heerlijk, zeker in combinatie een fles smakelijke rioja. De bediening is lekker informeel en de sfeer is gezellig. Gewoon een keer hier naar toe gaan.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Super leuke bediening, die hebbben t echt naar hun zin. Mijn vis was fantastisch, echt goede vis. Ik doe het nooit maar nu 2 x hetzelfde hoofdgerecht besteld
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede ligging aan het water, leuke spontane eigenaren die ons qua eten en drinken in de watten leggen. De kok is bereidt om liefde te leggen in zijn vak. Kortom een plek waar je vaker naartoe wilt gaan als je er eenmaal bent geweest...! Klasse met een 10
Leanne L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Toen we aankwamen bleek er geen VERWARMING te zijn. Met buiten -8! Belachelijk. Dit had eerder vermeld mogen worden, dan hadden we hier zeker niet gereserveerd.
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten vanavond. Super vriendelijke bediening! Zeker een aanrader. Ik kom absoluut terug.