Over het restaurant Bar & Kitchen Zocher

“Stoere gerechten en herkenbare klassiekers”

Heerlijke barista koffie met huisgemaakte taartjes, uitgebreid lunchen op het terras, een cocktail aan de bar of een Chefs menu direct aan de open keuken!
Als beroemde Haarlemse tuinarchitecten van weleer, en zeker ook als echte Bourgondiërs, is de familie Zocher de inspirator voor onze levendige ontmoetingsplek. Bij Bar & Kitchen Zocher serveren we vanuit onze open keuken internationale klassiekers met dagverse ingrediënten uit Haarlem en omgeving.

Meer informatie over restaurant Bar & Kitchen Zocher

• : Op steenworp afstand van de Grote Houtstraat aan het Hout Park. Kom je met de auto? Naast Bar & Kitchen Zocher bevindt zich de gemeentelijke parkeergarage Houtplein. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 12:00
Zocher’s High Tea is iedere dag mogelijk tussen 12 en 4 (minimaal een dag van tevoren reserveren)

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Bar & Kitchen Zocher

Peter En Inge D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk buiten op het terras gestart met een wijntje en een broodje. Er is zelfs glutenvrij brood! De service van de bediening is erg goed, vriendelijk en weten de gerechten goed uit te leggen en anders werd het gevraagd. Ook verkrijgbaar is glutenvrije pasta! Het ziet er allemaal netjes en schoon uit. Ontvangst was ook erg leuk. Betaalbare gerechten, heerlijke zelfgemaakte bearnaisesaus. Ik zou zeker eens langs gaan, het is echt de moeite waard.
Michaela S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Enorm druk, maar prima aandacht voor de gast. Glaasje paprikasoep van de kok, omdat de keuken het iets te druk had. Goed opgelost! Attente bediening incl de nieuwkomer!
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het was heerlijk culinair bij kok bastiaan bekend van golfbaan Sluispolder en verrassend nieuw ingericht !
lisa B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Bar & Kitchen Zocher.
Wij begonnen met een Zocher Plateau en dit is zeker een aanrader! Allemaal lekkere lokale hapjes.
Super leuk ook dat je door de open keuken direct contact hebt met de chef en ziet hoe alles wordt klaargemaakt.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ons gezelschap namen een 'Lezersmenu' 23 euro. We konden kiezen, ik heb nam een zalmtartaartje vooraf, dat was erg lekker. Als hoofdgerecht rood vlees. Dat was ook prima, het nagerecht was uitstekend. Prijs-kwaliteit van het menu was dus goed.
Er werd extra wat patat besteld, dat waren dunnen frietjes, die waren niet krokant, dat was jammer.
De wijn die ik dronk bij het voorgerecht was per fles besteld, traminer, 25 euro per fles, die vond ik niet zo lekker.
Bij het hoofdgerecht nam ik een merlot, 5 euro per glas, de wijn was erg goed, maar ik vind 5 euro wel aan de prijs.
Al met al vind ik het wel goed, maar er kunnen een paar puntjes op de i worden gezet.