Over het restaurant Bar & Kitchen Zocher

“Stoere gerechten en herkenbare klassiekers”

Heerlijke barista koffie met huisgemaakte taartjes, uitgebreid lunchen op het terras, een cocktail aan de bar of een Chefs menu direct aan de open keuken!
Als beroemde Haarlemse tuinarchitecten van weleer, en zeker ook als echte Bourgondiërs, is de familie Zocher de inspirator voor onze levendige ontmoetingsplek. Bij Bar & Kitchen Zocher serveren we vanuit onze open keuken internationale klassiekers met dagverse ingrediënten uit Haarlem en omgeving.

Meer informatie over restaurant Bar & Kitchen Zocher

• : Op steenworp afstand van de Grote Houtstraat aan het Hout Park. Kom je met de auto? Naast Bar & Kitchen Zocher bevindt zich de gemeentelijke parkeergarage Houtplein. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 12:00
Zocher’s High Tea is iedere dag mogelijk tussen 12 en 4 (minimaal een dag van tevoren reserveren)

Jouw recensie over het restaurant Bar & Kitchen Zocher

Chris L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk gegeten voor onze huwelijksnacht en bediening was erg leuk! Zelfs wat extra gekregen omdat we niet getrouwd waren. perfect!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Mooie menukaart. Lekker gegeten!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De ambiance is een kwestie van smaak. De sfeer was goed. De wijnkaart is beperkt, geen Franse wijnen per glas.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Zaterdagavond voor het eerst in dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd en kregen een mooi tafeltje met uitzicht op de open keuken. Als voorgerecht hadden we een heerlijke huisgemaakte paté met gerookte amandel en cranberry compote. Als hoofdgerecht twee bereidingen van maiskip met een lekkere doperwtencréme.

Ook het nagerecht van witte chocolade truffeltaart was heerlijk en heel mooi opgemaakt. We werden gedurende de avond heel vriendelijk geholpen door Coen, echt een top gastheer. Ook onze complimenten voor Pank en alle andere van het team, je ziet echt dat ze er als een team staan.

Ik zou dit restaurant zeker aan iedereen aanbevelen!
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ruim restaurant, maar wel echt gevoel dat je met je tafelgenoten een eigen plek hebt. Het menu was erg lekker, maar de hamburger en ravioli vielen tegen. Te veel saus op de burger, die zelfs na het eraf halen bleef overheersen. Ravioli was helaas vet. Jammer, want verder was het lekker. Gelukkig eenvoudig op te lossen. De bediening was heel vriendelijk en attent. Er werd goed gelet op eten voor de zwangere in het gezelschap.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Driegangenmenu was redelijk tot goed. Bij twee van de vier personen was het hertenvlees taai. Voorgerecht en nagerecht waren wel lekker maar niet buitengewoon goed.
Bediening en ambiance prima.
George W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Op uitnodiging van onze schoonzuster heerlijk gegeten bij Zocher. Restaurant Zocher is gevestigd in het Carlton hotel. De parkeergarage Houtplein bevindt zich in hetzelfde gebouw, wat bereikbaarheid met de auto wel makkelijker maakt. We kozen voor het 3 gangen lezersmenu. Daarmee heb je beperkte keuze uit de gerechten maar betaal je ook een scherpe prijs. We kozen voor de gegrilde zeebaars en die was zeer geslaagd. Ook fijn is dat je gewoon een fles kraanwater kunt krijgen die zo nodig wordt bijgevuld. De bediening was top. We hebben een ontzettend leuke avond gehad.
Fijn restaurant. Hier komen we zeker nog eens terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Kamer prima. Jammer dat je de (vloer) verwarming niet uit kunt zetten en geen raampje op een kierstand. Was erg warm. Eten en vooral ontbijt uitstekend.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten was redelijk, had vis besteld, vis was goed maar alles wat er onder lag was veel te vet. Mijn partner had spagetti met gambas besteld, de spagetti plakte aan elkaar en op de rekening stonden de gambas extra vermeld (€ 5,00). Al met al niet erg tevreden over de kwaliteit van het voedsel. Verder een ober die wilde gaan vertellen wat het dagmenu was en binnen de kortste keren niet meer wist wat het dagmenu inhield.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening!
Peter En Inge D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk buiten op het terras gestart met een wijntje en een broodje. Er is zelfs glutenvrij brood! De service van de bediening is erg goed, vriendelijk en weten de gerechten goed uit te leggen en anders werd het gevraagd. Ook verkrijgbaar is glutenvrije pasta! Het ziet er allemaal netjes en schoon uit. Ontvangst was ook erg leuk. Betaalbare gerechten, heerlijke zelfgemaakte bearnaisesaus. Ik zou zeker eens langs gaan, het is echt de moeite waard.
Michaela S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Enorm druk, maar prima aandacht voor de gast. Glaasje paprikasoep van de kok, omdat de keuken het iets te druk had. Goed opgelost! Attente bediening incl de nieuwkomer!
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het was heerlijk culinair bij kok bastiaan bekend van golfbaan Sluispolder en verrassend nieuw ingericht !
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Bar & Kitchen Zocher.
Wij begonnen met een Zocher Plateau en dit is zeker een aanrader! Allemaal lekkere lokale hapjes.
Super leuk ook dat je door de open keuken direct contact hebt met de chef en ziet hoe alles wordt klaargemaakt.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ons gezelschap namen een 'Lezersmenu' 23 euro. We konden kiezen, ik heb nam een zalmtartaartje vooraf, dat was erg lekker. Als hoofdgerecht rood vlees. Dat was ook prima, het nagerecht was uitstekend. Prijs-kwaliteit van het menu was dus goed.
Er werd extra wat patat besteld, dat waren dunnen frietjes, die waren niet krokant, dat was jammer.
De wijn die ik dronk bij het voorgerecht was per fles besteld, traminer, 25 euro per fles, die vond ik niet zo lekker.
Bij het hoofdgerecht nam ik een merlot, 5 euro per glas, de wijn was erg goed, maar ik vind 5 euro wel aan de prijs.
Al met al vind ik het wel goed, maar er kunnen een paar puntjes op de i worden gezet.