Over het restaurant Bar & Kitchen Zocher

Wat de natuur biedt

Zocher is misschien een beroemde Haarlemse tuinarchitect, zijn Bourgondische inborst is de inspiratie geweest voor het Carlton Hotel om dit restaurant zo te noemen. In deze roerige plek komen dagjesmensen en internationale gasten samen, maar in de keuken zoeken ze het dichterbij huis. Er wordt gewerkt met wat de natuur biedt, want goede producten behoeven geen poespas.

Meer informatie over restaurant Bar & Kitchen Zocher

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 17:00

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo
Michaela S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Enorm druk, maar prima aandacht voor de gast. Glaasje paprikasoep van de kok, omdat de keuken het iets te druk had. Goed opgelost! Attente bediening incl de nieuwkomer!
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het was heerlijk culinair bij kok bastiaan bekend van golfbaan Sluispolder en verrassend nieuw ingericht !
lisa B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Bar & Kitchen Zocher.
Wij begonnen met een Zocher Plateau en dit is zeker een aanrader! Allemaal lekkere lokale hapjes.
Super leuk ook dat je door de open keuken direct contact hebt met de chef en ziet hoe alles wordt klaargemaakt.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ons gezelschap namen een 'Lezersmenu' 23 euro. We konden kiezen, ik heb nam een zalmtartaartje vooraf, dat was erg lekker. Als hoofdgerecht rood vlees. Dat was ook prima, het nagerecht was uitstekend. Prijs-kwaliteit van het menu was dus goed.
Er werd extra wat patat besteld, dat waren dunnen frietjes, die waren niet krokant, dat was jammer.
De wijn die ik dronk bij het voorgerecht was per fles besteld, traminer, 25 euro per fles, die vond ik niet zo lekker.
Bij het hoofdgerecht nam ik een merlot, 5 euro per glas, de wijn was erg goed, maar ik vind 5 euro wel aan de prijs.
Al met al vind ik het wel goed, maar er kunnen een paar puntjes op de i worden gezet.