Bar & Kitchen The House

Cornelis Krusemanstraat 15 Amsterdam Nederland Kaart
31-651941037

Over het restaurant Bar & Kitchen The House

Gastvrijheid & kwaliteit

The House is gevestigd in een uitnodigend hoekpand vlabij het Amsterdamse Vondelpark. Gastvrijheid en kwaliteit vormen het hart van alles wat ze doen. Start met een Frans ontbijtje met crepes, een uitsmijter of gezond sapje. En voor 's avonds onder andere Turkse en Italiaanse specialiteiten zoals pizza en börek. Fijne sfeer door marmer, leer en grote bossen kleurrijke bloemen.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Wi-Fi
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lunch op stille zaterdag. 4 tafels bezet. 3 koks in de open keuken. Drankjes werden vergeten, moesten we na 10 min. om vragen. gele gemalen 'minestronesoep' (??) en flauwe witte kippensoep die door moest voor de pittige thaise Tom ka kai. deze smaakte nergens naar.Het leek wel een klucht. Kippensoep terug, dan maar ook de andere gele soep. Natuurlijk geen minestrone maar nog redelijk van smaak. Deze was nu opeens dikker en voorzien van geraspte kaas. Bediening moest steeds gezocht worden. Echt erg dus. Nooit meer.
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede prijskwaliteit verhouding
Lekkere kaart met klassiekers en voor elk wat wils. Kortom, echter aanrader! En n fijne playlist.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren hier gegeten. Leuk, rustig restaurant in de buurt van het Haarlemmermeerstation. Goed bereikbaar met OV. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Af en toe kwam de serveerster iets te vaak vragen of we al een keuze hebben gemaakt, maar vergat wel te vertellen wat de pasta van de dag was. Voor de rest erg vriendelijk. We hebben gekozen vooraf voor brood met aioli en tapenade, zeker een aanrader. Daarna een keuze gemaakt voor de pizza. Perfect van smaak, goede krokante bodem en verse ingrediënten op top. Als dessert de limoen-merengue taart gekozen, heerlijk bij de koffie. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Afgelopen week voor het eerst bij The House gegeten (net open). Kaart niet uitgebreid bestudeerd, maar gekozen voor pizza's (lange lijst met verschillende pizza's). Prima, rijkelijk belegd voor een redelijke prijs. Bediening vriendelijk. Puntjes van kritiek: scherpere messen nodig om de pizza's te kunnen snijden en de akoestiek laat wat te wensen over - niet heel druk, maar toch al soms lastig om elkaar te verstaan.
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Aanrader!

Hier op Koningsdag op weg naar huis langs gelopen en besloten te gaan eten. Vriendelijke bediening en mooi interieur kwamen ons tegemoet en we kregen gelijk een positieve indruk.

Vanwege Koningsdag was er een speciaal menu samengesteld. We ging voor een pizza met salami en Borek (3 filodeegrollen gevuld met Feta en ernaast tomaat/komkommer salsa en yoghurtsaus). Beide ontzettend lekker en de borden zijn vrijwel schoon terug gegaan.
De prijzen van de gerechten waren overigens helemaal prima.

Mede door t lekkere eten maar ook de opgewekte bediening en het mooie interieur ging wij blij verrast de deur uit. Hier kom ik maar al te graag terug!