Bar & Kitchen DE ZUID Amsterdam

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Bar & Kitchen DE ZUID Amsterdam

Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuk restaurant! Al vaker geweest, voor lunch of diner en mij nog nooit tegengevallen. Altijd goed eten, vrolijk en vriendelijk personeel. En net weer gestart met een nieuwe kaart, dus gaan!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Verschillende keren geweest . Deze keer echt niet oké . Waar we gingen zitten rotzooi op de bank . Zilvervliesje op de bank en door openstaande deur vliegen . Het was stil ( voetbalavond) . Normaal is de saté spies lekker goed doorgeroosterd . Nu net aan . Kortom .. voorlopig niet meer . Zonde want de vorige keren was prima
Noortje K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk relaxed eetcafé op mooie plek. Al jarenlang prima eten voor prima prijs.. Goede wijnen.
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Jammer! We komen uit de buurt en aten hier tot voor kort heel erg regelmatig. Vanavond was het niet om naar huis te schrijven. Hoewel het niet erg druk was, duurde het eerste drankje van mijn partner bijna 15 minuten. Toen we de dames na 10 minuten herinnerden, duurde het nog 5 minuten voordat de wijn was geserveerd (stond op de balie te wachten). Het eten kwam wel tijdig door, maar de pasta - met overigens goede lamsragu - was lauw en de beloofde parmazan was zeer karig. De schol was niet heet genoeg gebakken, de friet ook niet, die was redelijk slap. Bovendien bestond de groente bij de schol uit een homp van de stronk gesneden sla zonder enige vorm van dressing. Al met al geen overweldigende ervaring, terwijl de prijzen best pittig waren. Wij zijn beter gewend (vooral ook toen er nog een wok van de week was (top maaltijd) voor weinig geld. De bediening was aardig, maar niet alert vanavond.
Beste Willow2010
Wat spijtig te horen dat uw avond zo slecht is verlopen, zeker gezien het feit dat u anders van ons gewend bent, ik wil daarom graag van deze gelegenheid gebruik maken om uw vertrouwen wellicht terug te winnen.
Wij zijn al jaren bezig om de zaak perfect nar wens van de gast te maken, niks wonderlijks denk ik, zij het niet dat we op dit moment met een volledig nieuwe crew aan de slag zijn om de komende 10 jaar ook tot een succes te maken. ook is het concept menu aangepast, alsmede de prijsstelling(zie Wok vd Week).
Dit alles om een gezond bedrijf te blijven en onze waste te minimaliseren, dit laatste was noodzaak gezien de hoeveelheid dagspecials van ons vorige menu. Verandering en vernieuwing gaat helaas gepaard met fouten, en zo'n moment heeft u helaas meegemaakt, dat neemt niet weg dat ik uw recentie serieus neem en in het bedrijf op neem als belangrijk leermoment. ik hoop daarmee uw beeldvorming van de Zuid te verbeteren. Dank en wellicht tot snel. Groet Felix Petit
Netty S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima tent met niet al te ingewikkelde kaart, keuze uit vlees, vis en vegetarisch, De witte wijn was ook goed. Heerlijk op het terras kunnen eten. Vriendelijke bediening
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Weer lekker gegeten bij De Zuid. We kregen twee tafels op het heerlijke terras want we waren dit keer met z’n vijven. De rendang was heerlijk en goed pittig en ook de asperges Flamande vielen goed in de smaak. De bediening door Robin en Zoe was prima. Een grapje tussendoor maakt het altijd extra gezellig.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Ik kom hier al jaren. Altijd goede sfeer. Nieuwe menu vond ik niet zo bijzonder. Weinig keuze en de leuke gerechten staan er niet meer op. Nu is het meer van hetzelfde. Kipsate enzovoort. Tja... dat kun je overal wel eten...
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ga regelmatig bij de Zuid eten. Onder meer gisterenavond heerlijke kabeljouw. Alleen deze keer kreeg ik maar de helft van normale portie. Ik had zelfde menu naar genoegen al drie keer eerder gehad. Enige reactie van serveerster was, de visboer heeft minder geleverd daar kunnen we ook niks aan doen. Wonderlijk en voelt zeer onterecht om zo met vaste gasten om te gaan. Biedt iets extra's aan maar geef niet anderen de schuld.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Als voorgerecht de carpaccio en de dagsoep. Allebei erg lekker. Als hoofdgerecht de dag coq au vin en de dag pastaschotel. Erg lekker. Kortom heerlijk gegeten. Beiden 2 glazen wijn gedronken en bij de afrekening zag ik dat de Merlot 6,50 per glas was. Dat is veel. Kortom lekker en gezellig, maar de wijn maakte de rekening toch weer een beetje duur.
Denise N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Altijd geweldig. Lokaal, fijne sfeer en het eten voorspelbaar heerlijk. Zeer nette prijzen.
Niet te grote kaart maar wisselend. Kwaliteit boven kwantiteit. Goed concept
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding is een reden om niet meer te gaan eten bij Cafe De Zuid. Verder een gezellig plek voor een drankje.
Jan-Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eenvoudige maar wel lekkere gerechten. De inrichting is sfeervol en het personeel is vriendelijk. We keren hier steeds terug.
henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg keuk eetcafé
Kekker gegeten
Ginger V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Altijd gezellig, aardige bediening en lekker eten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker informeel . De kipsate was top
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig buurtcafé waar ik regelmatig kom. Het eten is altijd goed. Er heeft een prettige, informele sfeer, aardige mensen in de bediening.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke low-profile eet-cafe met heerlijke gerechten op de kaart. Zeker aan te bevelen de gerechten van de dag. Vriendelijke bediening, heerlijke koffie. Ben hier vaker geweest en zeker aan te bevelen.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant en top deal met 50% korting. Voorgerecht top - anti pasta della casa - ook het hoofdgerecht vol smaak, wijn ook lekker. vriendelijke bediening. Kortom nogmaals gereserveerd.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten ( kaasfondue, in mijn geval) was lekker, wel wat zout. Sfeer was goed, alleen is de akoestiek behoorlijk belabberd. Ik vermoed dat er wat betreft personeel onderbezetting was want we moesten lang wachten: op de kaart, het eerste glas, het tweede glas en het eten.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig eetcafe-eten. Lekkere sate en heerlijke entrecote.