Bar James

31-202238694

Meer informatie over restaurant Bar James

Janneke G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bar James geeft het gevoel van een cocktailbar in Parijs! Een leuke, moderne, ontspannen sfeer. Heerlijke drankjes, leuk publiek en hartelijk personeel. Echt een aanrader op die sowieso geweldige Javastraat!
Siham M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Weer eerlijk gegeten bij Bar James, de vega burger is mijn favoriet! Leuke bediening en super lekker coctails. Was in het begin een beetje aan het twijfelen of ik daar wel echt wilde eten als vleesliefhebber maar....Bar James heeft mij vlees bij de eerste hap doen vergeten. Echt een aanrader!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vega maar dan lekker en luxe; niet omdat het moet maar omdat het ook kan! Cocktails, whisky, lekker bier borrelhapjes, vette burgers, het lijkt gewoon een moderne toffe tent, maar dan zonder vlees of vis. We gaan minder vlees en vis eten, maar op deze manier is dat prima,. Occasionally Vega!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ben in bar James geweest met familie en was zeer te spreken over het eten, de heerlijke cocktails vooraf en de vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug !
Cheryn B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Bar James, een leuke bar met goede wiskeys, cocktails en serveert vega en vegan gerechten. Ontbijten met heerlijke vegan pancakes of marokkaanse eitjes, havermout of granola. Ze hebben het allemaal. En dan de avondkaart, burgers, sate, tajine zo lekker dat je als carnivoor helemaal vergeet dat er geen vlees bij zit.
Na het eten gezellig blijven hangen, lekkere muziek en goede sfeer. Drankje erbij en dan toch nog maar wat van de snackkaart proberen, vegan bitterballen, zoete aardappel of pastinaak frietjes? Borrelplank zeker een aanrader.

P.s ik kom zeker een keer terug want ze hebben tegenwoordig ook kaasfondue hmm lekker met deze beginnende koude dagen.
Isis V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bar James heeft super lekker vegatarisch en vaganistisch eten, een leuke inrichting, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer!
FijnproeverLeupen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Aangenaam verrast bij bar James. De inrichting was erg smaakvol en er heerste een goede sfeer. Wat ik vooral leuk vond was de variatie aan zitplekken. Dit in combinatie met de creatieve aankleding maakte het op een bepaalde manier erg knus. De bediening was professioneel, vriendelijk en gaf een uitgebreide uitleg bij de verschillende gerechten. Het eten smaakte boven verwachting goed. Het voorgerecht voor 2 was uitmuntend. Zowel in smaak als in orginaliteit. Ten eerste was het namelijk zeer kleurrijk en waren het royale porties. Over de vegan burgers waren we ook erg te spreken. Wij ervoeren het als echt vlees omdat het sappig, sterk van smaak was en een prettige textuur had. Tevens waren ze ook nog eens enorm voedzaam. Ik zou hier zonder twijfel nog een keer terugkomen. Al is het alleen maar voor een drankje.
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al meerdere keren geweest voo lunch, diner en gewoon een borrel met (vegan) bitterballen. Club sandwich, summer rolls en sateh zijn mijn favoriet. Uitgebreide cocktailbar en supervriendelijke staff. Heerlijk plekje aan de javastraat!
RosaliaCath .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Bij Bar James hebben we heerlijk op het terras gezeten, erg gezellige sfeer de Javastraat! We werden goed geholpen door gezellige spontane bediening die de tijd voor je neemt. De menukaart is compact maar erg gevarieerd waardoor ik lastig kon kiezen. De 'shared starter' -met een kleine portie van alle voorgerechten- bood uitkomst; heerlijk!! Als hoofdgerecht had ik de vega burger; ontzettend lekker, big, fat en juicy :-) Vegetarisch eten met een goeie bite en verassende smaken. Ik ben echt heel enthousiast dus ik kom terug!