Bar Hutspot

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Af te huren , Wi-Fi
Nout85 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Gister hier gezellig gegeten met groepje vrienden, hoewel mooie vegetarische gerechten is iedereen voor het vlees gegaan. Eten is beetje zoals je het bij Hutspot verwacht, een originele en smakelijke hutspot, maar vooral de burger is een blijvertje. Tevens live muziek op deze woensdag wat een leuke toevoeging was die je te weinig hebt in Amsterdam!!
Vdpoel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Gisteren gezellig gegeten bij bar Hutspot. Vriendelijke good looking jongemannen achter de bar. Het eten: prima quinoa salade, knapperige frietjes, heerlijke burger. Lekkere huiswijn erbij. Het interieur is iets kaler dan de winkel hutspot maar op zich klopt alles wel. Leuke tent!
Pjeeter .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij Bar Hutspot, wat een aanwinst! Eerst een ceasar salad en daarna een burger, wat mij betreft de beste in Amsterdam. Ik kom hier terug en snel ook!