Bar Hotel Not Hotel

Zondag
- Ontbijt 08:00 - 1

Evelineag .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Ik heb een heerlijke middag en avond op het terras van Hotel Not Hotel gehad. Dit is zeker een positieve toevoeging aan de buurt. De nieuwe broodjeskaart die ze serveren zijn top, evenals de kaas- en vleesplankjes die op het menu staan. Ook de gin-tonic liefhebber is hier aan het goede adres! Ze hebben geloof ik wel 10 verschillende soorten gin! Heerlijk! :-)
Denisevanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Paar dagen geleden bij Hotel Not Hotel gezeten. Super leuke nieuwe aanwinst voor de buurt. Ze hebben een lunchkaart met heerlijke (royaal belegde!) broodjes en voor de borrel planken met verschillende kaasjes en vleeswaren. Ik heb er een paar uur gezeten om te werken achter mijn laptop en vond het een hele relaxte sfeer met heerlijke koffie en bovenal prettige bediening die je echt in de watten probeert te leggen. Ik kom hier zeker een keer terug in de avond om een van hun vele Gin&Tonic combinaties te drinken op aanraden van de barvrouw. Erg leuk!
Dewi K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Als buurtbewoners van de Baarsjes zijn wij zeer blij met de komst van deze bar/ dit hotel. De bouwstijl van het hotel is amsterdamse school met een modern interieur met geheime en unieke kamers. Hoewel het gebouw geheel nieuw is gaat het perfect op in de omligende amsterdamse school architectuur van 1930. Het terras heeft tot 7 uur geweldige zon en er is altijd wel wat te zien. WIj zijn er sind de opening al 5 keer geweest en elke keer een lekker plankje borrelhapjes parmaham en mozzerella in ons geval met een lekkkere cocktail c.q lekker wijntje. Wij zijn al vaste klanten en zeer trotse buurtbewoners, de eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk en vol passie om dit succes voort te zetten.
LysanneY .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Ik heb weer heerlijk gegeten bij de bar van Hotel Not Hotel. De bar is perfect voor als je geen zware maaltijd wilt, maar gewoon lekker wilt borrelen met een hapje. Ze hebben heerlijk kaas- en vleesplanken en goede wijn. De sfeer is ontzettend relaxed en het personeel is heel aardig. Ze zijn oprecht en geven veel persoonlijke aandacht. Echt een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Vrijdag 9 mei. Het zat echt bomvol. Ondanks dat kregen we veel aandacht van het personeel en je hoefde je hand maar op te steken en ze stonden bij je. Ontzettende lekkere kaasplank en later nog een plankje met de lekkerste vleeswaren. Een leuk prijsje en een heerlijk ontspannen sfeer. Jammer dat ik niet dichter bij woon, want het is een aanrader om even lekker te gaan zitten. Hele leuke grappige kamers, waaruit je kunt kiezen met of zonder badkamer. Klein, maar gezellig. Een beetje overdekte camping idee. In een woord te omschrijven als GEWELDIG.
Jarine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Een bijzondere plek met allerlei lekkernijen!
Ik heb gister (in de zon) een grote plank besteld en die was heerlijk en is goed geprijsd.

Een aanrader!
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Lekkere biertjes, lekkere wijn. Heerlijk sfeertje. Superlekkere kazen, beetje magere porties. Iets meer brood erbij mag ook wel. Klein minpuntje: de bediening. Er zaten max 10 klanten maar doordat de barjongen met van alles bezig was behalve kijken naar zijn klanten, begon het te irriteren. Vergat zelfs bestelde drankjes te brengen.
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Gister deze nieuwe zaak ontdekt en wat een goede ontdekking.

Mooie kazen en prima drankje voor een erg scherpe prijs.
Er word met passie voor het product gewerkt en dat merk je!

Ze serveren er ook lunch dus dat ik zeker ook proberen!

Top aanwinst voor de buurt!