Bar Florian

Jansplein 59 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar Florian

GuusD .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heel fijn en klein zaakje aan het Jansplein in Arnhem-Centrum, altijd een leuke wisselende kaart met verrassende gerechtjes. Goede panini's en salades met doorgaans verse en gezonde ingrediënten. Ook de koffie is top en hier krijg je een verse Tai chea latte welke je kan aanvullen met de lekkerste taartjes van de beste bakker van Arnhem die hier in de vitrine staan. Super! De bediening is heel attent en (gay)vriendelijk en ze draaien hier hele fijne muziek. Bij mooi weer een leuk terras voor de deur. Buitenstoelen zouden wat meer comfort mogen bieden als je wat langer wilt blijven zitten. Al met al een gezellige topzaak!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Altijd lekkere gerechtjes uit de keuken van Florian en een superleuke en gezellige plek aan het Jansplein. De service is vriendelijk en gastvrij, er mag wat ons betreft af en toe wel iets meer stil gestaan mag worden bij persoonlijke verzorging en een rokende kelner op het terras die daarna weer verder gaat met werken zonder de handen te wassen.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Op een mooie zomerdag hier gegeten met collega's. Het was nog rustig dus konden heerlijk zitten op het gezellige terras. We hadden niet veel tijd dus bestelden alleen een hoofdgerecht. Ik en mijn collega gingen voor de spaghetti aglio olio met garnalen en extra friet ernaast. De anderen kozen voor de burger. Eten kwam snel op tafel. Spaghetti was simpel en smaakvol bereid. Gewoon een goed pastagerecht. Mijn tafelgenoten vonden hun gerechten ook prima smaken. Service kwam haastig over. We wilden paar keer wat vragen maar de bediening ( was het de eigenaar?) liep elke keer heel snel weg van onze tafel. Wel grappig maar iets meer aandacht en tijd voor de klant kan geen kwaad. Vooral omdat het niet druk was.
Ellie61 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Kom hier met mijn altijd voor een broodje oosterse kip, erg lekker. Met een zonnetje op het terras zou het nog lekkerder zijn, helaas nog even wachten...
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Prachtig zaakje op een van de leukste plekjes in hartje Arnhem. Erg mooi interieur en de man die ons bediende zag ik aan elke tafel de sfeer omhoog halen, ook bij ons: ik was moe van een dag hard werken maar deze man wist precies bij elk gezelschap hoe hij er mee om moest gaan. Eten was niet bijzonder maar zeker lekker.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Heerlijke sfeer. Ontspannen met super vriendelijke bediening en leuk publiek! Relaxte jazz muziek en trendy warm interieur! Lekkere wijn en de kip burger met friet en sla fijn van smaak! Pasta van tafelgenoot ook heerlijk! Nagerecht chocoladetaart. Alles super en gaan volgende keer als wij in Arnhem zijn er zeker weer naar toe!
Kraaki .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Als opwarmertje naar JT gezeten en gegeten... We hadden het lekkerste plekje in het hoekje bij het raam met het zonnetje in de rug.
Wat opviel was de super gastvrije bediening met uitgesproken oog en oor voor de klant en een glimlach op het gezicht.
De kaart is niet heel uitgebreid, maar alles wat wij voorbij zagen komen zag er smakelijk uit en rook lekker dat de keuze ondanks de kleine kaart nog moeilijk was. Wat er heerlijk uitzag bij de buren was het oosters plateau: rijk en gevarieerd gevuld. Uiteindelijk gekozen voor de entrecote met patatjes en sla en de biefstuk met champignons en brood. Dat was precies dat en niet meer. Geen poespas of onnodige opsmuk en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Op de achtergrond muziek uit de late 70's en vroege 80's en tussendoor een cd'tje met the best of JT voor de bezoekers die later naar het concert gingen.
Als onderdeel van de totale beleving neemt eten natuurlijk een belangrijke plaats in bij de recensie over een restaurant, maar in dit geval wint gastvrijheid en ambiance het zonder meer! Dank voor de gezelligheid en graag tot een volgende keer...
Mikel31 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Nadat mijn moeder en ik een hele dag in de stad hadden gelopen waren wij opzoek naar een leuk restaurantje om even snel een hapje te eten.
Wij liepen langs Bar Florian, en vonden dat er wel uitnodigend uitzien. De kaart is niet erg uitgebreid, maar wel gevarieerd. Wij hebben allebei de entrecote genomen. Deze was heerlijk mals, en er kwam genoeg garnituur bij. De bediening was attent, maar omdat het beneden vol zat hadden wij een tafeltje boven waardoor we het idee hadden soms langer te moeten wachten dan nodig was. Wel gaan we hier nog een keer terugkomen.