BAR FISK

9,1

Jouw recensie over het restaurant BAR FISK

Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Uitstekend diner, vlotte en vriendelijke service, zéér attent en een erg goed wijnadvies. Op maandag serveert men een uitstekend 'set-menu'. 7 afwisselende gerechtjes, alles even lekker op smaak en erg goed bereidt.
Aviva H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk tentje met geweldige cocktails en mooie gerechtjes. Een aanrader voor ongecompliceerd lekker eten Tel Aviv - style!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Had me verheugd op eten want ben dol op vis en leuk tentje. Bediening was echter niet attent - we bestelden 2 wijn, kregen er 1 en moesten 2 keer vragen waar het bleef, werden ook genegeerd na toetje en bij het afrekenen. Belangrijker nog, het eten was niet goed genoeg; te veel tahin, te weinig smaak bij sommige gerechten, zonde want bij vis heb je niet veel nodig. De kalfswang, die lekker gegaard was, was veeeel te zout. Toen we er wat van zeiden reageerde de bediening met “smaken verschillen”. Onze feedback was echt niet naar bedoeld, maar als tip voor de keuken. Bizar en jammer...
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker geluncht, maar niet uitmuntend. Anders gezegd: zou terugkeren als ik in de buurt was, maar er niet voor omrijden. Goede service en ambiance.
Corine Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Leuke cocktailkaart! Erg vriendelijke en servicegerichte bediening. Een juweeltje in de pijp.
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ongelofelijk van onze sokken geblazen door dit restaurant. Niets veranderen: alles was heerlijk en het personeel deed hun job duidelijk met plezier.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
6 gangen tasty monday menu gehad. Was al eerder geweest en toen ook heerlijk gegeten. Maar deze 6 gangen voor €35 euro op maandag is toch wel echt een aanrader. Lekkere gerechten en mooi gepresenteerd. Lekkere wijn erbij en je avond is compleet!
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk eten en cocktails!! Probeer de fisk margarita. Zowel binnen als buiten fijn zitten.
De dark chocolate bar was geniaal.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Eten was heerlijk, bieding vriendelijk . Acoustiek daarom is het heel lawaaierig plek. "..................................
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super! Heerlijk eten, bijzondere kaart, leuke sfeer met leuke bediening!
Ook de huiswijn erg lekker voor de prijs.
Aanrader!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heel erg genoten van het Tasty Monday menu. Elk gerecht was even heerlijk, de service was top en de wijnkaart is geweldig. Kom zeker snel terug!
jurriaan T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Let op, als je een reservering maakt, is dat voor binnen. Voor de tafels buiten geldt: first come, first served. (Dat staat niet vermeld bij het reserveringssysteem op de site) Wij zaten met z'n drieën aan een heel klein tafeltje waar ik niet met mijn benen onder kon. Maar het eten was goed, werd erg mooi gepresenteerd, en de bediening was vriendelijk. Bediening en menu in het Engels, en als je een speciaal verzoek hebt, wordt dat niet gelezen in het online reserveringssysteem, dus kun je beter even bellen vooraf.
Serafine J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ik heb met een vriendin fantastisch gegeten bij Bar Fisk. De gerechtjes zijn heel bijzonder en smaakvol, de bediening is enthousiast, efficiënt en supervriendelijk en ik kom zeker terug.
Melanie A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heel leuke tent, lekker eten en aardige bediening. het is kleine hapjes delen en vooral visgerechten. shrimp falafel was heel lekker.
Wendele M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hele aardige bediening! Engels sprekend meisje met zwarte krullen was erg enthousiast! Eten was ook super! Alleen hadden wij bij het brood met dipje graag iets zonder coriander gewild. Maar dat was het dan ook echt. Lekker buiten gezeten op het knusse terras! Binnen ziet het er ook heel verzorgd uit, leuke hoge tafels en zwart wc papier, funnyyyy!
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten en goede sfeer! Enige minpuntje is dat door de open keuken je kleren gaan ruiken naar frituur als je binnen zit.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We moesten 15 minuten wachten op de kaart. Dat was teleurstellend want we hadden zin in een lekker drankje....
Eten en de wijnen daarna waren van een topkwaliteit. De service is met de beste bedoelingen niet echt allert of attent.
E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
goed en smakelijk eten maar de porties waren en beetje klein. ik kom zeker terug. op het teras heerlijek tijd met de vrienden gehad.
Jonathan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker gegeten, 6 gangen menu op de maandag.
porties zijn wat aan de kleine kant.
Verder prima restaurantje..............
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Fantastisch eten.Verfijnde mezedes. Heerlijke smaakbeleving. We waanden ons weer even terug in Tel Aviv.
De wijn erg goed. Heerlijke grappa en wat een verrukkelijke deserts. We zijn van plan vaker te komen.