BAR FISK

9,2

Jouw recensie over het restaurant BAR FISK

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voortreffelijk! En waar vind je nog kippenlevertjes op de kaart!
t D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
met zijn drieen op maandag het 6-gangen menu genomen. Heerlijke gerechten, mooi in balans met een zuurtje, klein bittertje. Amuse was een smaakexplosie van oester in tempura met een klein zuurtje. De octopus was heel licht krokant en heerlijk mals. In de bouillon drijven stukjes huisgerookte makreel. De bediening is vlot en attent. Bij vraag naar de wijn wordt gewezen naar een fijne, fris droge witte wijn die als 1 van de goedkoopste op de kaart staat.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk geheten in een prettige, ongedwongen sfeer. Goede prijzen. Je kunt het werk van de 3 koks goed volgen. Relaxte, vriendelijke en adequate bediening. Verrassende smaken.
Robin J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij bar Fisk. Ik was erg tevreden over de service, vlotte en snelle bediening! Je kunt veel verschillende hapjes bestellen en dat is leuk met een groepje vrienden. De oesters vond ik vertruffelijk, sla deze dus zeker niet over. Ik kom zeker snel weer terug.
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
super leuk en gezellig, eten mag ook wat minder tajine etc bevatten...gegrilde zeebaars echt geweldig.
atmosfeer top en bediening supergoed!
saskia B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijke avond gehad bij Bar Fisk.
De bediening is zeer vriendelijke en de gerechten hebben een originele twist.
Zeker een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke verse visgerechten met als hoogtepunt de gegrilde zeebaars uit de Greenegg. Attente bediening.
Tafeltje was iets te krap en het is redelijk druk en rumoerig, maar het is dan ook een Bar.
hotelv .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
waanzinnig goed en verrassend eten. kleine gerechtjes maar allemaal van zeer hoge kwaliteit. veel visgerechten maar ook een aantal vleesgerechten. alle drie de desserts geprobeerd allemaal zeer goed ( chocotaartje, lemon panacotta en Israelisch dessert met o.a.rozenwater) leuke gezellige ongedwongen sfeer, leuk ingericht. Bediening informeel maar volledig op de hoogte. kortom wij zijn fan en komen zeker terug.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Donderdagavond voor mijn verjaardag bij dit restaurant gegeten. We kregen eerst een tafel achterin het restaurant maar omdat we daar helemaal afgesloten waren van de andere vroegen we of we een andere tafel konden krijgen, de dames van de bediening deden een beetje geïrriteerd dus zeker geen leuk welkom.

We hadden allemaal gerechtjes gekozen om te delen, vooral de tartaar van corvina en de garnalen waren heerlijk maar eigenlijk waren alle gerechten lekker. De gerechten werden snel geserveerd alleen de bediening vond ik toch niet zo vriendelijk, daarom zou ik het restaurant niet zo heel snel aanraden en daarnaast is het toch best prijzig aangezien de gerechten niet heel groot zijn.