Bar Evert-Jan

Jan Evertsenstraat 3 1057 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Evert-Jan

In Bar Evert Jan is de sfeer altijd levendig. Avonden vol live muziek en cocktails, je waant je in New York! Een ongedwongen sfeer en een geweldig menu. Wat dacht je van een angus beef burger, steak of entrecote? Dat is nog maar het begin. Want hier drink je ook vertrouwde of verrassende gin & tonics en perfect serves als Dark ’n Stormy en Vermouth Rose. De pianist voelt hier zich helemaal thuis achter de vleugel. En als je wilt, zing jij de sterren van de hemel.

Meer informatie over restaurant Bar Evert-Jan

Karin K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten (goede porties), zijn goed ontvangen en we vonden het zéér betaalbaar. Mooi geworden na de verbouwing. Wij raden het aan, zeker ook gezien de prijs.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren hier gegeten met een AH bon. Werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. We moeten wel eerlijk zeggen dat toen we binnen kwamen het niet erg sfeervol aanvoelde aangezien de inrichting niet gezellig gedaan is. Het eten was lekker, simpel maar lekker. De cheesecake was goddelijk! Wat we wel merkte was dat de helft van de kaart die op internet aangegeven staat (zowel als bij de AH actie en online op de eigen website) er niet meer opstond. Heel erg jammer want een van ons heeft een allergie voor ei dus haar toetje viel al af. Was helaas niet anders. En de 2 voorgerechten alleen met vis wat we erg jammer vonden want andere keuzes verwacht. Netjes een broodplankje aangeboden gekregen. Dat was prima. Kortom; zeker niet de plek om sfeervol te gaan eten maar voor een snelle bite is het prima. De eigenaar zou eigenlijk iemand even de inrichting anders neer moeten laten zetten, dan zou het perfect zijn. Want de ligging is gezellig.
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gisteren na uitgebreide borrel bij Evert-Jan ook aan tafel gegaan voor het diner. Vooraf verrukkelijke coquilles. Het hoofdgerecht van kabeljauw met een krokante korst van kruiderij was zeer verfijnd. Daarna de koffie en cognac en nog even blijven hangen, want de sfeer is buitengewoon prettig in deze locatie in het hart van Amsterdam Oud-West. Kom er zeker weer terug.
Jaron R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wat een heerlijke tent! Ik was met een paar vrienden opzoek naar een plekje om gezellig te eten. Evert Jan voldeed ver boven verwachting!
Het is een erg knusse, gezellige tent, op een top locatie in oud west!
het eten is heerlijk en de bediening is echt geweldig. Ik kom zeker nog eens terug
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie.
Menu was wel verschillend dan op de website.
Porties waren niet groot, maar perfect voor ons. Bediening was netjes. Hier komen we zeker terug.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Troffen de service op een ongunstig tijdstip, de hoofdkok was er niet en het was druk. Helaas was het ook een beetje aan mijn eten te merken. Ondanks dit toch een voldoende halen is een hele prestatie. We hebben een reductie op de rekening gekregen, zeer redelijk.
We weten dat het beter kan en komen zeker nogeens , als het rustiger is en de keuken op volle sterkte is.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Samen met een vriendin super lekker gegeten en goede service! Leuk ingericht We waren hier met de AH actie. Vooraf carpaccio en bruschetta, als hoofdgerecht een burger! Het toetje hebben we niet genomen doordat we te vol zaten. In ruil daarvoor hebben we een cocktail besteld!
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Evert-Jan is een prima plek om te zijn. Aan wat kleine dingtejes kan je zien dat de verbouwing nog niet helemaal achter de rug is maar dat komt ongetwijfeld goed. Het eten is meer dan goed en de bedienig kan haast niet persoonlijker. We kwamen er voor de AH-actie maar de zegeltjes konden weer mee naar huis. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Tweede keer dat we hier aten en het was weer super. Gewoon alles was lekker. Dit keer met de AH acrie drie gangen diner genoten en echt genoten. Vooraf carpaccio en broodplankje samen gedeeld. We namen allebei de hamburger. Een speciale en ik gewoon. De hamburgers zijn hier ronduit goed. Erg lekker van smaak. Patatjes en sla erbij genomen samen gedeeld omdat er ook nog dessert was. Meestal hou ik het bij twee gangen en geniet van mijn frietjes met mayo. Maar nu plek gelaten voor de cheesecake. En die was ook lekker. Daarbij prima bediening; wij komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten voor weinig met de AH restaurantzegels die we weer mee mochten nemen. Maar ook zonder zegels heel betaalbaar. Tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar, maar is absoluut niet storend. Beetje studentikoze sfeer. Goede muziek. Bediening was erg goed en servicegericht. Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan.
marlise.88 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten, goede prijzen, geen grote kaart maar prima gerechten erop. Relaxte sfeer en fijne muziek aan. Met de AH actie geweest, duidelijke communicatie vooraf wat dan de voorwaarden zijn, prettig.
karin J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Echt een aanrader om even gezellig te eten. Niet te ruime kaart met prima prijs / kwaliteit. Gewoon goed en lekker. De wijn was ook prima en bediening top; vlot en zeer attent maar niet te aanwezig. Wanneer de kids kunnen kletsen en houden van eighties muziek is deze eigentijdse bar/restaurant zeker de moeite waard zo na een dagje centrum. Locatie perfect om zo de stad uit te rijden maar als je in de buurt woont zeker eens gaan eten.
Rijkje V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige ambiance op een druk kruispunt. Vriendelijk personeel en lekker gegeten. De kaart geeft weinig keuze en het eten is gewoontjes.
Charissa A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Duurde erg lang voordat het eten kwam maar deze werd goedgemaakt doordat we een rondje van het huis kregen. Verder zag het restaurant er prima uit maar niet bijzonder.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met AH actie hier gegeten. We mochten 3 gangen vrij van de (kleine) kaart kiezen, als voorgerecht gingen we voor de carpaccio en bruschetta, de laatste had iets te veel knoflook voor mij. Als hoofdgerecht een prima smaakvolle burger gegeten. Toetje hebben we beiden aan ons voorbij laten gaan, de cheesecake met een paar losse druifjes en een toef slagroom zag er iets te eenvoudig uit. Bediening was zeer gastvrij en we komen zeker terug voor de burger.
Anokanok .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hoge verwachtingen bij een hoog cijfer. Helaas was het eten matig en te ' simpel'. Aardige bediening. Leuke inrichting. Alleen viel het eten tegen.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk puur eten voor een prima prijs. Relaxte sfeer, vriendelijke bediening. Ook gezellig voor een borreltje aan de bar.
Hidde R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super bediening! Prima sfeer en een echte "hippe" GT/burgerbar. Ik vond alleen de burger zelf een beetje doorbakken, van mijn partner was prima, dus kan ook net zijn dat deze verkeerd is gegaan. Al met al prima etentje /avondje gehad voor de donderdagavond en zeker niet duur.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het is een hele gezellige restaurant. We hadden een goedebinn binnenkomst; we werden er hartelijk ontvangen. Bij de meeste restaurants word elke gang tamelijk snel achter elkaar geserveerd. Dat was hier niet aan de orde. Er werd vriendelijk gevraagd wanneer we de volgende gang wenste. Hele goede service en absoluut een aanrader om naar toe te gaan voor een avond uit eten