Bar Evert-Jan

Jan Evertsenstraat 3 1057 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bar Evert-Jan

In Bar Evert Jan is de sfeer altijd levendig. Avonden vol live muziek en cocktails, je waant je in New York! Een ongedwongen sfeer en een geweldig menu. Wat dacht je van een angus beef burger, steak of entrecote? Dat is nog maar het begin. Want hier drink je ook vertrouwde of verrassende gin & tonics en perfect serves als Dark ’n Stormy en Vermouth Rose. De pianist voelt hier zich helemaal thuis achter de vleugel. En als je wilt, zing jij de sterren van de hemel.

Meer informatie over restaurant Bar Evert-Jan

Maandag t/m donderdag 17.00 - 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 17.00 - 03.00 uur
Zondag 17.00 - 01.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bar Evert-Jan

Angela B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was erg rustig, maar het eten en de service was heel goed
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mijn vriendin en ik zaten hier met de 50% actie van iens en dat maakt dat je bij voorbaat al niet te kritisch bent, want je zit er toch bijna gratis, niet waar? En dat is een heerlijk ontspannen manier van tafelen, deze actie hoeft wat mij betreft nooit te stoppen :-)
We waren op donderdagavond om 20.30 uur de enigen in het restaurant, dus we werden de hele avond op onze wenken bediend. De muziek was een soort van top 2000, maar dan vaak lichte remixes, dus niet te moeilijk en goed mee te neuriën.
Coquilles waren lekker, broodplankje niets speciaals, gebakken bakkeljauw is een aanrader en ik behoor tot het kamp van de haters van deze cheesecake. De begeleidende wijnen waren prima en de gin-tonic vooraf was ook niet misselijk.
Was al met al een prima keuze om naar deze tent te gaan.
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was prima, niet bijzonder. Service Was ok. Wijn erg goed. Negatieve punten: Onafgemaakte inrichting , geen sfeer. Er is nog wat werk aan de winkel...
Jacobien G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Top
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het cijfer op iens is naar mijn idee te hoog. Het is een prima restaurant, maar er hangt weinig sfeer. De burger was lekker maar niks speciaals en de cheesecake was veel te vet, leek wel een punt roomboter. Al met al vooral wat verbeterpunten op ambiance, want het zou een leuk buurt cafe kunnen zijn!
M O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker en vooral goed eten, mooie prijs.
Mooie luxe uitstraling, heerlijke coctails.
Perfecte plek om je eerste date hiernaar toe te brengen.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goed ontvangen door gastheer. Voorgerechten okay niet heel speciaal, Tonijn salade uit met in een stukje sla en Coquilles 2 stuks. Naar mijn mening is de prijs een beetje te hoog voor dit simpele voorgerecht. Hoofgerecht potje stoofvlees en wat aardappel puree en vis op de huid gebakken met iets te droge risotto. De meeste mensen komen daar om een burger te eten en dat zag er goed uit en werd ook veel besteld wat ik om mij heen zag. Prijs voor de burgers okay maar voor overig iets te hoog. Dessert cheescake een stukje voor 6 EUR. Dat was wel erg geprijsd. Bij Holtkamp haal je voor minder een veel lekkere gebakje. Ik zou zeggen maak het goedkoper 3 EUR of haal gebak bij een goede bakker en verkoop deze voor 4 EUR. Een dessert aanbieden hoeft niet duur te zijn als het maar lekker is (Desnoods wat chocola, lekkere koekjes, etc.). Verder goede bediening behalve als het druk wordt moet je iets langer wachten op je drankje maar, dat is logisch hij deed het in zijn eentje. Leuk voor een keer maar, niet speciaal genoeg om 3 drie keer in het jaar daar te eten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben hier met collega's met de AH actie gegeten. We konden kiezen uit een kleine kaart met heerlijke gerechten en er was een dagspecial. Vooral de cheesecake viel erg in de smaak.
Tipje voor de bediening: als er maar 1 tafel is met 4 gasten, lijkt het mij goed te doen om te onthouden wie wat heeft besteld. Dan hoef je niet bij elk glas of bord te vragen voor wie het is en voelt de gast zich echt de koning te rijk.
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten (goede porties), zijn goed ontvangen en we vonden het zéér betaalbaar. Mooi geworden na de verbouwing. Wij raden het aan, zeker ook gezien de prijs.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren hier gegeten met een AH bon. Werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. We moeten wel eerlijk zeggen dat toen we binnen kwamen het niet erg sfeervol aanvoelde aangezien de inrichting niet gezellig gedaan is. Het eten was lekker, simpel maar lekker. De cheesecake was goddelijk! Wat we wel merkte was dat de helft van de kaart die op internet aangegeven staat (zowel als bij de AH actie en online op de eigen website) er niet meer opstond. Heel erg jammer want een van ons heeft een allergie voor ei dus haar toetje viel al af. Was helaas niet anders. En de 2 voorgerechten alleen met vis wat we erg jammer vonden want andere keuzes verwacht. Netjes een broodplankje aangeboden gekregen. Dat was prima. Kortom; zeker niet de plek om sfeervol te gaan eten maar voor een snelle bite is het prima. De eigenaar zou eigenlijk iemand even de inrichting anders neer moeten laten zetten, dan zou het perfect zijn. Want de ligging is gezellig.
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gisteren na uitgebreide borrel bij Evert-Jan ook aan tafel gegaan voor het diner. Vooraf verrukkelijke coquilles. Het hoofdgerecht van kabeljauw met een krokante korst van kruiderij was zeer verfijnd. Daarna de koffie en cognac en nog even blijven hangen, want de sfeer is buitengewoon prettig in deze locatie in het hart van Amsterdam Oud-West. Kom er zeker weer terug.
Jaron R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wat een heerlijke tent! Ik was met een paar vrienden opzoek naar een plekje om gezellig te eten. Evert Jan voldeed ver boven verwachting!
Het is een erg knusse, gezellige tent, op een top locatie in oud west!
het eten is heerlijk en de bediening is echt geweldig. Ik kom zeker nog eens terug
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie.
Menu was wel verschillend dan op de website.
Porties waren niet groot, maar perfect voor ons. Bediening was netjes. Hier komen we zeker terug.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Troffen de service op een ongunstig tijdstip, de hoofdkok was er niet en het was druk. Helaas was het ook een beetje aan mijn eten te merken. Ondanks dit toch een voldoende halen is een hele prestatie. We hebben een reductie op de rekening gekregen, zeer redelijk.
We weten dat het beter kan en komen zeker nogeens , als het rustiger is en de keuken op volle sterkte is.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Samen met een vriendin super lekker gegeten en goede service! Leuk ingericht We waren hier met de AH actie. Vooraf carpaccio en bruschetta, als hoofdgerecht een burger! Het toetje hebben we niet genomen doordat we te vol zaten. In ruil daarvoor hebben we een cocktail besteld!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Evert-Jan is een prima plek om te zijn. Aan wat kleine dingtejes kan je zien dat de verbouwing nog niet helemaal achter de rug is maar dat komt ongetwijfeld goed. Het eten is meer dan goed en de bedienig kan haast niet persoonlijker. We kwamen er voor de AH-actie maar de zegeltjes konden weer mee naar huis. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Tweede keer dat we hier aten en het was weer super. Gewoon alles was lekker. Dit keer met de AH acrie drie gangen diner genoten en echt genoten. Vooraf carpaccio en broodplankje samen gedeeld. We namen allebei de hamburger. Een speciale en ik gewoon. De hamburgers zijn hier ronduit goed. Erg lekker van smaak. Patatjes en sla erbij genomen samen gedeeld omdat er ook nog dessert was. Meestal hou ik het bij twee gangen en geniet van mijn frietjes met mayo. Maar nu plek gelaten voor de cheesecake. En die was ook lekker. Daarbij prima bediening; wij komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten voor weinig met de AH restaurantzegels die we weer mee mochten nemen. Maar ook zonder zegels heel betaalbaar. Tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar, maar is absoluut niet storend. Beetje studentikoze sfeer. Goede muziek. Bediening was erg goed en servicegericht. Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan.
marlise.88 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten, goede prijzen, geen grote kaart maar prima gerechten erop. Relaxte sfeer en fijne muziek aan. Met de AH actie geweest, duidelijke communicatie vooraf wat dan de voorwaarden zijn, prettig.
karin J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Echt een aanrader om even gezellig te eten. Niet te ruime kaart met prima prijs / kwaliteit. Gewoon goed en lekker. De wijn was ook prima en bediening top; vlot en zeer attent maar niet te aanwezig. Wanneer de kids kunnen kletsen en houden van eighties muziek is deze eigentijdse bar/restaurant zeker de moeite waard zo na een dagje centrum. Locatie perfect om zo de stad uit te rijden maar als je in de buurt woont zeker eens gaan eten.