Bar en brood

Nieuwe Markt 23 8011 PG Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar en brood

Inge B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met zijn vieren geluncht op een zonnig terras in Zwolle.
We hadden verschillende broodjes, maar iedereen was erg tevreden. Ook de bediening was uitstekend, en ondanks dat het heel druk was werden we snel geholpen en heel vriendelijk geholpen.Jammer dat de soep op was, maar dat zal wel aan de drukte gelegen hebben. De wijn was prima en ook de prijzen zijn redelijk.
Hier komen we zeker nog eens terug
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Gisteren tijdens straatfestival bij Bar en Brood geluncht. Mijn man had een broodje BLT en ik een broodje met humus. We vonden ze heel erg lekker en origineel belegd. De bediening aan tafel duurde een beetje lang maar de jongen deed zijn best. Wat leuk was dat ze de broodjes in het mini gratis uitdeelden als proeverij, die hebben we ook nog genomen :-) Deze zaak is een aanwinst, ook door de trendy inrichting, net een sport café met TV's aan, leuk!
Geert-Ina .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Wat een geweldige zaak! Broodje Martijn gegeten. Deze was super lekker. Een zaak die je niet snel zou verwachten in Zwolle. Geweldig.
MaSiJo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Tussen de middag lekker in het zonnetje gezeten bij Bar en Brood. Wat een mooie zaak! En de broodjes waren heerlijk, we hadden het broodje prins, echt smullen! Lekkere verse jus erbij. En omdat het zo'n mooi plein is en de zon zo lekker scheen, daarna ook nog een lekkere cappuccino gehad! Hier gaan we vaker naartoe!
MisteryFiend .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Ik weet niet meer precies welke datum wij hier hebben gegeten, maar was ongeveer een maand terug. Twee broodjes besteld, kregen verkeerde bestelling in plaats van excuses werden we erop aangesproken dat we niet het niet meteen doorhadden. Bespraken openlijk dat degene buiten een broodje had gevraagd zonder mayonaise en dit toch had gekregen:"We zien het wel wat er gebeurd."
Daarnaast ziet de ruimte er wel picobello uit, schone tafels en leuke vormgeving. Goede locatie.
Koffie en broodjes waren erg duur, klein en niet erg speciaal, wel erg lekker.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Als echte Hollander ben je natuurlijk ook gek van brood. Mijn verwachtingen waren dan ook hoog. Mijn broodje met kip een deluxe variant was heerlijk vers en goed belegd, gelukkig geen overdaad aan dressing. Het deluxe broodje met zalm was een ware verrassing, geen gerookte gefileerde zalm maar gegaarde sappige zalm stukjes. Mij zie je zeker terug bij Bar en Brood. Een mindere ervaring waren de dames en heer van de bediening die missen een leider, en hadden een dagtaak aan hun sociale contacten. Half hangend hun tijd uitzitten kan tgenwoordig echt niet voor de schermen. Gelukkig zijn de broodjes heerlijk anders kom ik echt niet meer terug met zo'n instelling.
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Als broodliefhebber dacht ik hier een lekker broodje te gaan eten. Als je 'brood' in je naam hebt, is dit wel je specialiteit (dacht ik). Echter leek mijn broodje filet italianico meer op een kleffe kadet (die je in de supermarkt voor 79 ct koopt en dan per 6!) met een klein laagje filet american met wat italiaanse kruiden eroverheen gestrooid. Dat was het. Geen salade, niks. Gewoon een wit kadetje in een zakje gestopt. Ik heb aangegeven dat ik dit ?cht niet vond kunnen in een broodjeszaak (eigenlijk tegen mijn principes in, maar dit vond ik wel heel erg) en toen heb ik een ander broodje mogen kiezen. Deze service was wel ok. Maar ik heb niet het idee dat er iets met mijn 'verbazing' gedaan werd, dit was nou eenmaal het concept. Snelle broodjes. Ok, dat kan. En ik hoop voor hen dat het gaat werken, het past jammer genoeg niet bij mijn idee van een lekker broodje eten.