Bar Eetcafé Einstein

Nieuwe Rijn 19 2312 JC Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar Eetcafé Einstein

Helaas kan er geen reservering worden gemaakt voor op het terras.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Eetcafé Einstein

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Gewoon prima eten voor in een kroeg. Snelle, behulpzame en sympathieke bediening.
Tessa A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke service, goede sfeer
mariekedewit .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was gewoon niet lekker en daardoor te duur. Was koud bovendien dit werd wel opgewarmd maar bord kwam half leeg terug vreemd dus. Bediening rommelig daardoor meerdere keren dezelfde vragen.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker gegeten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De bediening waren vriendelijk en gezellig.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De biefstuk was heerlijk mals. Er had wél meer groente bij gemogen. Vriendelijke bediening. Kortom een ruime voldoende
René V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch gegeten. Vitello tonato iets te droog. Spareribs fantastisch op smaak. Biertjes prima. Lokatie geweldig. Tot de volgende keer.
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Op een maandagavond een daghap genomen, in dit geval de sate en die was prima. Geen poespas, ook niet nodig. Prijs kwaliteit verhouding goed. Bediening was oke en hield het goed in de gaten
JOHAN H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
sorry,ik heb daar zaterdag gegeten,,, en ik vind wat je krijgt voor je geld erg weinig op je bord,,, ik heb maar daarna bij de wooper king gezeten, , ik had met een iemand Ierse biefstuk en die ander had een burgertje

bij die Ierse biefstuk,, 8 wortjesjes en een walnoot en dan moet je 16 50 gaan betalen,,,,, ik ga hier nooit meer eten
ongeloofelijk wat een kaarige maaltijd gr johan
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Okay maar niet meer dan dat ... kwaliteit van het eten ten opzichte van de prijs toch wel wat scheef. Zijn er betere eettentjes in Leiden.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Je word snel geholpen en de gerechten zijn uitstekend.
Geen klachten.
info419 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker gegeten. Bij het februari-menu mag je 3 gangen kiezen uit de kaart voor maar € 20,-. De hertenpastei was erg lekker. De eendenborst en carpaccio ook. De Ierse biefstuk een beetje droog, maar wel goed van smaak. Het proeverijtje als dessert was ook een succes.
Voor dit geld echt heel goed.

Vooral de bediening door Martijn was heel goed. Leuk om iemand te zien, die begrijpt dat serveren een vak is en dat serieus neemt. Ondanks de drukte, was hij zeer snel, oplettend en vriendelijk. Martijn bedankt!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geen
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meer een café dan een restaurant, eten is aardig maar niet superlekker.
Heel jammer. Je zit wel gezellig en de locatie is top.
De tafel van Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
gemoedelijke sfeer,leuke bediening, en eten is heerlijk....zeker voor herhaling vatbaar.
Mieke V.
Gezellig eetcafe.Eten voldoende.Kom zeker terug.
Hendrik1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Genoten van de zondag dagspecial: spareribs. Flinke portie, lekker gemarineerd. Patat erbij en een klein beetje sla. Dat laatste was meer decoratie, geen dressing erdoor. Vlotte bediening. Op de terrasboot gegeten. Op zich een leuke plek om te eten met mooi weer. Alleen de meeuwen zijn een plaag. Ze vliegen constant laag over om te zien of er wat te snaaien valt, waarbij de kans op vogelpoep op je bord niet denkbeeldig is, en als ze hun kans schoon zien... Eentje landde er dus echt op mijn tafeltje, maar kreeg van mij geen kans om wat van m'n bord te jatten. Op een klein rond terrastafeltje, zo'n 30 cm van je verwijderd, is zo'n meeuw wel ineens heel groot! Helaas een plaag waar Einstein niets tegen kan doen. Wil je er rustig eten, dan is een tafeltje binnen toch beter. Alleen vanwege dit laatste bij 'Decor' dus een zesje geplaatst. Verder een prima ervaring.
eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Tijdens de lakenfeesten even hier naar binnengegaan voor een hapje eten. We besloten om de spareribs te bestellen. Ondanks de drukte werden we prima geholpen en waren de portie's erg groot. Ook de smaak van de spareribs zij geweldig, echt een aanrader. Prijs kwaliteit dik in orde!
CKluft .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Het eten is echt van hoge kwaliteit, met als hoogtepunten de lamskoteletjes (heerlijk smokey) en de duo van chocolade. De service was netjes, ondanks dat het druk was. Af en toe wat langer wachten op een gerecht, maar dat was te verwachten met de drukte. Verder beleefd en goed. De locatie is prachtig, aan de gracht en goed te doen met het openbaar vervoer. Wij zaten heerlijk buiten, en op een wiebelende tafel beviel ons dat perfect!
hhafkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
op de website leek het net of je ook goed glutenvrij hier kunt eten. Daarom hadden we ook hier gereserveerd. Bij aankomst bleek dat onze kinderen alleen salade konden eten zonder dressing. Voor onze kinderen met coeliakie echt geen feest.
Beter om op de website niet de illusie te wekken dat je hier wel glutenvrij kunt eten.
lmolema_1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prima eten, prettige bediening. Gezellig voor lunch maar ook voor borrel. Heerlijk terras aan het water! Onze vaste stek.