Bar Eetcafé Einstein

Erg rumoerig
Erg lang
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
gemoedelijke sfeer,leuke bediening, en eten is heerlijk....zeker voor herhaling vatbaar.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Hendrik1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Genoten van de zondag dagspecial: spareribs. Flinke portie, lekker gemarineerd. Patat erbij en een klein beetje sla. Dat laatste was meer decoratie, geen dressing erdoor. Vlotte bediening. Op de terrasboot gegeten. Op zich een leuke plek om te eten met mooi weer. Alleen de meeuwen zijn een plaag. Ze vliegen constant laag over om te zien of er wat te snaaien valt, waarbij de kans op vogelpoep op je bord niet denkbeeldig is, en als ze hun kans schoon zien... Eentje landde er dus echt op mijn tafeltje, maar kreeg van mij geen kans om wat van m'n bord te jatten. Op een klein rond terrastafeltje, zo'n 30 cm van je verwijderd, is zo'n meeuw wel ineens heel groot! Helaas een plaag waar Einstein niets tegen kan doen. Wil je er rustig eten, dan is een tafeltje binnen toch beter. Alleen vanwege dit laatste bij 'Decor' dus een zesje geplaatst. Verder een prima ervaring.
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Tijdens de lakenfeesten even hier naar binnengegaan voor een hapje eten. We besloten om de spareribs te bestellen. Ondanks de drukte werden we prima geholpen en waren de portie's erg groot. Ook de smaak van de spareribs zij geweldig, echt een aanrader. Prijs kwaliteit dik in orde!
CKluft .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Het eten is echt van hoge kwaliteit, met als hoogtepunten de lamskoteletjes (heerlijk smokey) en de duo van chocolade. De service was netjes, ondanks dat het druk was. Af en toe wat langer wachten op een gerecht, maar dat was te verwachten met de drukte. Verder beleefd en goed. De locatie is prachtig, aan de gracht en goed te doen met het openbaar vervoer. Wij zaten heerlijk buiten, en op een wiebelende tafel beviel ons dat perfect!
Hhafkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
op de website leek het net of je ook goed glutenvrij hier kunt eten. Daarom hadden we ook hier gereserveerd. Bij aankomst bleek dat onze kinderen alleen salade konden eten zonder dressing. Voor onze kinderen met coeliakie echt geen feest.
Beter om op de website niet de illusie te wekken dat je hier wel glutenvrij kunt eten.
Lmolema_1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prima eten, prettige bediening. Gezellig voor lunch maar ook voor borrel. Heerlijk terras aan het water! Onze vaste stek.
Wierden .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker aan het eind van de middag begonnen met een paar drankjes.
Allemaal prima lekker en goede bediening. Toch besloten om snel iets gegaan eten alvorens naar het theather te gaan. We hadden niet veel tijd meer, dus iets kleins gekozen. Ik heb gekozen voor de varkenshaas puntjes. In 1 woord bar en bar slecht. Droog stuk vlees, sloffe patat en saus welke helemaal niet op smaak was. Echt waardeloos. Gekozen vanwege de tijd om het op te eten. Gezegd tegen de bediening dat het slecht was zonder enige bijbedoeling, maar kregen als antwoord dat ze hier niets mee kon doen. Geen excuus geen verklaring helemaal niets.
Nu hoefden we niets, maar het aanbieden had zeker niet mistaan.

Ik had het misschien gelijk aan moeten geven, maar vanwege de tijd dit niet gedaan. Misschien dom, maar soms gaat het zo.
Voor biertjes komen we nog een keer terug, maar voor het eten nooit meer.
Liesbeth-leiden .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Dessert viel heel erg tegen. Proeverijtje met echt hele kleine hapjes. Brownie was zwart en brokkelde helemaal uit elkaar. Toen ik dit aangaf bij de bediening zei hij dat hij het zou doorgeven. Een half uur later vroeg ik wat de kok erover zei, toen gaf hij aan dat hij hem nog niet gesproken had. Opnieuw naar gevraagd en toen gaf hij aan dat een leerling kok het waarschijnlijk twee dagen geleden had gemaakt en dat hij niet precies wist wie het was. Ik vroeg wat de bedoeling nu was en ik had gewoon pech. Excuses maar dat was het.
Patrick.poelman .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Uitstekende, vlotte bediening. Simpele gerechten, leuke ambiance. Aanrader als je niet te duur en ingewikkeld wilt doen!
Samoswa .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gezellig eetcafe. Heerlijk om eerst op het terras in de namiddagzon een drankje te drinken en de drukte op de Stille Rijn te bekijken. Vervolgens als het zonnetje weg is naar binnen en genieten van een zeer vriendelijk geprijsde dag-special. De spareribs waren erg smakelijk en de porties waren erg groot.
We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en prima service.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellige locatie en uitstekend gegeten. De porties van het driegangenmenu zijn ruim voldoende en over een karafje kraanwater wordt niet moeilijk gedaan. De bediening is attent en uitermate vriendelijk.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Op donderdagavond gegeten bij Einstein. Het wordt pas later op de avond druk en dan wordt het ook moeilijker elkaar te verstaan. Tafeltje op het podium was leuk, zo heb je tijdens het diner een beetje overzicht/uitzicht over de zaak en zijn clientèle. De pomodorisoep vooraf is een aanrader, vooral de pesto is een lekkere touch. De biefstuk als hoofdgerecht was goed en mijn tafelgenoot was ook tevreden over zijn carpaccio en steakburger. Als nagerecht was het proeverijtje lekker, maar misschien achteraf bezien toch iets te veel voor mij. Alleen de frambozenmousse (als dat het was) vond ik minder en de brownie had iets zachter/natter gemogen. Bediening is prettig, maar naar mate de avond vordert en de tent voller wordt, wordt het echt moeilijk om de aandacht te trekken. Fijne, ongedwongen sfeer en betaalbare prijzen. Leuke, studentikoze tent.
Thomassss .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Eetcafe gerechten opgetild naar restaurant niveau. Super bediening. En geen kleinere porties of beperkte keus met de Iens dinnerdeal. Top!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
gezellig eetcafe, drukke vrijdagavond enigszins rumoerig, mooie locatie aan de nieuwe rijn, vriendelijk personeel. Eten was goed, alleen biefstuk had iets malser gekund.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Voor een eetcafé, is het eten echt bovenverwachting. Uitgebreide kaart, goed klaargemaakt en voldoende groenten erbij die goed op smaak waren. De bediening was opvallend goed. Sympathiek personeel en snel. Echt een aanrader voor een lekker hapje eten is een gezellige eetcafé!
Yvonne.hofmeester .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Lekker gegeten en rustig en goed verstaanbaar kunnen bijpraten met mijn tafelgenoten. Prijs-kwalteitverhouding van de dagspecial is prima. De salade bij het hoofdgerecht had wel iets beter verzorgd gekund.
Over de bediening alleen maar lof.
AlexdeWit .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding eten (zeker met de iens deal). Vooraf taartje van makreel, eenvoudig gerecht maar de smaak was goed Als hoofdgerecht het vis trio dat had qua hoeveelheid wel wat meer mogen zijn maar was goed klaargemaakt. het toetje de creme brulee was heerlijk! Bediening was uitstekend.
Nena17 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik kom uit Leiden, en dit eetcafe is een van de bekendste hier.
Was al lang niet geweest, maar het was erg gezellig en het eten was heerlijk.
De Service is erg goed vriendelijk, attent, er was een klein probleempje maar werdt gelijk netjes opgelost.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gebruikt gemaakt van Iens-deal, je mocht zelf à la carte kiezen, voor-hoofd-na. Vooraf hadden wij: carpaccio, die veels te koud werd opgediend, geen smaak aan. Hoofd: spareribs op aanraden, zou mals zijn, maar was gewoon taai, saai vlees. Dessert: proeverij; was allemaal voorverpakte rommel, smaakte chemisch. Viel heel erg tegen en gaan daar echt niet meer eten. Een biertje drinken wel, daar leent dit cafe zich veel beter voor. Eten totaal smaakloos en niet aan te raden, helaas.