Bar Eetcafé Einstein

Meer informatie over restaurant Bar Eetcafé Einstein

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
JOHAN H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
sorry,ik heb daar zaterdag gegeten,,, en ik vind wat je krijgt voor je geld erg weinig op je bord,,, ik heb maar daarna bij de wooper king gezeten, , ik had met een iemand Ierse biefstuk en die ander had een burgertje

bij die Ierse biefstuk,, 8 wortjesjes en een walnoot en dan moet je 16 50 gaan betalen,,,,, ik ga hier nooit meer eten
ongeloofelijk wat een kaarige maaltijd gr johan
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Okay maar niet meer dan dat ... kwaliteit van het eten ten opzichte van de prijs toch wel wat scheef. Zijn er betere eettentjes in Leiden.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Je word snel geholpen en de gerechten zijn uitstekend.
Geen klachten.
info419 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker gegeten. Bij het februari-menu mag je 3 gangen kiezen uit de kaart voor maar € 20,-. De hertenpastei was erg lekker. De eendenborst en carpaccio ook. De Ierse biefstuk een beetje droog, maar wel goed van smaak. Het proeverijtje als dessert was ook een succes.
Voor dit geld echt heel goed.

Vooral de bediening door Martijn was heel goed. Leuk om iemand te zien, die begrijpt dat serveren een vak is en dat serieus neemt. Ondanks de drukte, was hij zeer snel, oplettend en vriendelijk. Martijn bedankt!
rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geen
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meer een café dan een restaurant, eten is aardig maar niet superlekker.
Heel jammer. Je zit wel gezellig en de locatie is top.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
gemoedelijke sfeer,leuke bediening, en eten is heerlijk....zeker voor herhaling vatbaar.
Hendrik1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Genoten van de zondag dagspecial: spareribs. Flinke portie, lekker gemarineerd. Patat erbij en een klein beetje sla. Dat laatste was meer decoratie, geen dressing erdoor. Vlotte bediening. Op de terrasboot gegeten. Op zich een leuke plek om te eten met mooi weer. Alleen de meeuwen zijn een plaag. Ze vliegen constant laag over om te zien of er wat te snaaien valt, waarbij de kans op vogelpoep op je bord niet denkbeeldig is, en als ze hun kans schoon zien... Eentje landde er dus echt op mijn tafeltje, maar kreeg van mij geen kans om wat van m'n bord te jatten. Op een klein rond terrastafeltje, zo'n 30 cm van je verwijderd, is zo'n meeuw wel ineens heel groot! Helaas een plaag waar Einstein niets tegen kan doen. Wil je er rustig eten, dan is een tafeltje binnen toch beter. Alleen vanwege dit laatste bij 'Decor' dus een zesje geplaatst. Verder een prima ervaring.
eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Tijdens de lakenfeesten even hier naar binnengegaan voor een hapje eten. We besloten om de spareribs te bestellen. Ondanks de drukte werden we prima geholpen en waren de portie's erg groot. Ook de smaak van de spareribs zij geweldig, echt een aanrader. Prijs kwaliteit dik in orde!
CKluft .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Het eten is echt van hoge kwaliteit, met als hoogtepunten de lamskoteletjes (heerlijk smokey) en de duo van chocolade. De service was netjes, ondanks dat het druk was. Af en toe wat langer wachten op een gerecht, maar dat was te verwachten met de drukte. Verder beleefd en goed. De locatie is prachtig, aan de gracht en goed te doen met het openbaar vervoer. Wij zaten heerlijk buiten, en op een wiebelende tafel beviel ons dat perfect!
hhafkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
op de website leek het net of je ook goed glutenvrij hier kunt eten. Daarom hadden we ook hier gereserveerd. Bij aankomst bleek dat onze kinderen alleen salade konden eten zonder dressing. Voor onze kinderen met coeliakie echt geen feest.
Beter om op de website niet de illusie te wekken dat je hier wel glutenvrij kunt eten.
lmolema_1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prima eten, prettige bediening. Gezellig voor lunch maar ook voor borrel. Heerlijk terras aan het water! Onze vaste stek.
Wierden .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker aan het eind van de middag begonnen met een paar drankjes.
Allemaal prima lekker en goede bediening. Toch besloten om snel iets gegaan eten alvorens naar het theather te gaan. We hadden niet veel tijd meer, dus iets kleins gekozen. Ik heb gekozen voor de varkenshaas puntjes. In 1 woord bar en bar slecht. Droog stuk vlees, sloffe patat en saus welke helemaal niet op smaak was. Echt waardeloos. Gekozen vanwege de tijd om het op te eten. Gezegd tegen de bediening dat het slecht was zonder enige bijbedoeling, maar kregen als antwoord dat ze hier niets mee kon doen. Geen excuus geen verklaring helemaal niets.
Nu hoefden we niets, maar het aanbieden had zeker niet mistaan.

Ik had het misschien gelijk aan moeten geven, maar vanwege de tijd dit niet gedaan. Misschien dom, maar soms gaat het zo.
Voor biertjes komen we nog een keer terug, maar voor het eten nooit meer.
liesbeth-leiden .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Dessert viel heel erg tegen. Proeverijtje met echt hele kleine hapjes. Brownie was zwart en brokkelde helemaal uit elkaar. Toen ik dit aangaf bij de bediening zei hij dat hij het zou doorgeven. Een half uur later vroeg ik wat de kok erover zei, toen gaf hij aan dat hij hem nog niet gesproken had. Opnieuw naar gevraagd en toen gaf hij aan dat een leerling kok het waarschijnlijk twee dagen geleden had gemaakt en dat hij niet precies wist wie het was. Ik vroeg wat de bedoeling nu was en ik had gewoon pech. Excuses maar dat was het.
patrick.poelman .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Uitstekende, vlotte bediening. Simpele gerechten, leuke ambiance. Aanrader als je niet te duur en ingewikkeld wilt doen!
samoswa .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gezellig eetcafe. Heerlijk om eerst op het terras in de namiddagzon een drankje te drinken en de drukte op de Stille Rijn te bekijken. Vervolgens als het zonnetje weg is naar binnen en genieten van een zeer vriendelijk geprijsde dag-special. De spareribs waren erg smakelijk en de porties waren erg groot.
We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en prima service.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellige locatie en uitstekend gegeten. De porties van het driegangenmenu zijn ruim voldoende en over een karafje kraanwater wordt niet moeilijk gedaan. De bediening is attent en uitermate vriendelijk.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Op donderdagavond gegeten bij Einstein. Het wordt pas later op de avond druk en dan wordt het ook moeilijker elkaar te verstaan. Tafeltje op het podium was leuk, zo heb je tijdens het diner een beetje overzicht/uitzicht over de zaak en zijn clientèle. De pomodorisoep vooraf is een aanrader, vooral de pesto is een lekkere touch. De biefstuk als hoofdgerecht was goed en mijn tafelgenoot was ook tevreden over zijn carpaccio en steakburger. Als nagerecht was het proeverijtje lekker, maar misschien achteraf bezien toch iets te veel voor mij. Alleen de frambozenmousse (als dat het was) vond ik minder en de brownie had iets zachter/natter gemogen. Bediening is prettig, maar naar mate de avond vordert en de tent voller wordt, wordt het echt moeilijk om de aandacht te trekken. Fijne, ongedwongen sfeer en betaalbare prijzen. Leuke, studentikoze tent.
Thomassss .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Eetcafe gerechten opgetild naar restaurant niveau. Super bediening. En geen kleinere porties of beperkte keus met de Iens dinnerdeal. Top!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
gezellig eetcafe, drukke vrijdagavond enigszins rumoerig, mooie locatie aan de nieuwe rijn, vriendelijk personeel. Eten was goed, alleen biefstuk had iets malser gekund.