Bar Café Mankind

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
cafe mankind is de laatste 5 jaar mijn favoriete kroeg.
de bediening is niet perfect maar heel erg goed.ook de meeste gasten zijn heel aardige mensen maar dat komt vast door frank en staf allemaal zeer aardige mensen niet een uitgezonderd. een ieder ik dank jullie an harte hans van beusekom
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik kom er wel vaker. Soms voor alleen een biertje en soms voor lunch of diner. Met mooi weer lekker buiten aan het water van de Lijnbaansgracht, bij minder weer binnen. Altijd gezellige bediening, vriendelijk maar niet te joviaal. Precies goed eigenlijk. En je voelt je altijd erg welkom. De daghap is eenvoudig en prima van kwaliteit. Prijs/prestatie die je in Amsterdam niet veel tegenkomt. En voor de lunch heerlijke broodjes en niet te vergeten: Uitstekende koffie.
Een aanrader!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Meer een cafe, maar de pretentie van een restaurant hebben ze daar ook niet. Wat een gastvrije begroeting.

Wil je er een hapje eten dan is de keuze beperkt. Biefstuk of de daghap. De laatste was een erwtenstamppot met worstjes. He, herken ik in dat laatste gerecht mijn moeders kookkunst?

Ja! Bij 'Mankind' heeft het personeel er plezier in om te serveren en te koken. Wat een verandeming. Complimenten aan dat leuke eetcafe waar je het gevoel hebt dat je er welkom bent.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Wel eens eerder bij Mankind op het terras gezeten maar het was er nog nooit van gekomen om er eens te eten. Mankind is meer een cafe dan een restaurant waar voor het avondeten een eenvoudige kaart gehanteerd wordt. Bij toeval kwam het er nu eens van om er te eten. De erwtensoep was goed. Als hoofdgerecht de dagschotel (10.50 euro) met hutspot genomen. Echt een prima hutspot. Natuurlijk geen haute cuisine maar dat is ook niet de bedoeling hier. Al met al goed gegeten met een heerlijke Weisse Stephaner erbij. Het was een dikke zeven. De bediening was uitstekend en zeer attent. Ik zeg het wel eens meer het is jammer dat er geen cijfer voor prijs-kwaliteitsverhouding bestaat bij Iens want die komt hier echt uit op een ruime 8. Mankind is zeker de moeite waard om eens binnen te lopen en een goede daghap te scoren!