Bar Bukowski

7,2
Lang
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor een ontbijtje en lunch is het allemaal prima qua kwaliteit al moet je soms lang wachten. Goede koffie en thee. Uiteindelijk is het in mijn optiek meer een bar. Vrijdag en zaterdag avond na negenen niet normaal zo druk overdag en op de vroege avonden is het goed te doen.
A B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mijn zoontje wilde weleens American pancakes proberen en we hadden genoeg tijd om uit lunchen te gaan, dachten we. Na een half uur wachten kregen we drie pannenkoekjes geserveerd die er al dubieus uitzagen maar aan de onderkant helemaal zwartgeblakerd bleken. We hoefden onze drankjes niet af te rekenen en kregen een nieuw portie pancakes, die we to-go meekregen want inmiddels was onze tijd op. Helaas was dit tweede portie niet veel smakelijker. Weliswaar (net) niet aangebrand maar niet vers, opgewarmd, dun, taai en verzopen in de stroop. Jammer, ook omdat de kaart veelbelovend leest en de sfeer fijn is.
Faab_Coco .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We gingen vandaag naar Bar Bukowski speciaal voor de American pancakes, die helaas erg tegenvielen. Ze leken eerder opgewarmd dan vers gebakken, waren aan de droge kant en hadden een soort compacte sponsachtige structuur die je normaal met een verse pannenkoek gewoon niet hebt. Het verse fruit dat erbij zit is wél lekker en hadden we ook echt nodig om de pannenkoeken weg te krijgen voordat ze gingen tegenstaan. De koffie die we bestelden was juist bovengemiddeld lekker, vandaar dat ik voor het gemiddelde cijfer op een 6 uit kom. De inrichting vonden we oké, de wc's zien eruit alsof ze bij een sleazy kroeg horen en de Amerikaanse popmuziek stond naar onze mening veel te hard (het was nog middag, geen uitgaanstijd). Het personeel was prima, niets bijzonders. Voor de pancakes zou ik hier niet meer terugkomen, voor de koffie alleen op het terras (of to go, geen idee of dat kan)!
BAlieve .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bij Bukowski kan je terecht voor ontbijt, lunch èn drank. Het is dan ook een bar vernoemd naar een Amerikaans schrijver die naast alcohol veel van vrouwen en literatuur hield. Laten we hopen dat zijn voorliefde voor genoemde een andere volgorde had. Open vanaf 8 of 9 uur ’s-morgens wat verwarrend, vorige keer voor gesloten deur. Maar nu kon het niet missen, na negenen, ontbijten op Amerikaanse wijze: Benedict en Pancakes (9.25 + 6.75). Aller hartelijkste ontvangst, heel gastvrij. Koffie heerlijk met prachtige versiering bovenop en flink glas gekoeld water met limoensmaak. Eggs Benedict: gepocheerde eitjes met ham, hier niet met de muffin en niet bedekt met de Hollandaise saus. Toch heel smakelijk en niet te machtig, net als de kleine pannenkoekjes met voldoende rood fruit en ahorn siroop. Als echte bar is er ook een avondmenu en take-a-way? Goed om te weten, vlakbij zo’n bekwaam ziekenhuis. We gaan zeker terug, om de Flammkuchen en het blonde tapbiertje Bukowski te proberen, eitje van een interessante samenwerking met brouwerij ’t IJ.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik kom hier vaal omdat de service is hier fantastisch is! De lunch is naar Amsterdamse maatstaven prijs kwaliteit gewoon goed. In de avond is het hier altijd gezellig dankzij het personeel. Ze hebben voor de avond kleine leuke snacks zoals mini burgers. Heel erg lekker! Als je inde buurt bent zeker een aanrader om te borrelen of snacken of lunchen. Vooral Wendy Maartje en Niels zijn echt goede service verleners.
Leon82 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zowel middags als avonds een prima plek voor een hapje en een drankje. De Flammkuchen zijn top, burgers ook prima. cocktails zijn goed, en er hangt een lekkere ongedwongen sfeer.Komt ook door het enthousiaste personeel. Kom er graag.
Etensgenieter1 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Fijne lunchplek in Amsterdam Oost! Heerlijke broodjes, flammkuchen, koffie en vooral de chai latte hier is mijn favoriet. Al een aantal keer geweest en ik kom zeker terug.
Brian M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Op sommige avonden heb je even niets anders nodig dan nachos en burgers en dat kan goed bij Bar Bukowski. De zon scheen lekker en we konden hierdoor dus chill buiten zitten. De mini-burgers waren goed. Portie nachos was qua hoeveelheid echt goed in orde en in combinatie met wat ijbiertjes was de avond compleet.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Savonds de Flammkuchen gegeten. Deze waren lekker en een goede aanvulling op de kaastengels en bitterballen. Vervolgens voor de sliders gegaan, erg lekker allemaal. Niet het typische 'restaurant' maar wel erg lekker om savonds te borrelen en nog iets fatsoenlijks te eten. De service was top, personeel voelt goed aan wanneer ze weer langs moeten komen.
Thaïs J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We hebben hier op een zaterdag een goed ontbijt genomen. We hebben het complete ontbijt met croissant, jam, brood en kaas / ham / ei genomen + jus d'orange. Het croissantje was warm en de Jam vers gemaakt. De bediening was erg vriendelijk en de setting was fijn, rustig en relaxed, ondanks gezinnen met kinderen. Ik kom hier dus zeker weer terug.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Op zondagmiddag lekker kunnen ontbijten! Er was genoeg keuze... en je kan hier zelfs tot 17:00 ontbijten als je zou willen. Leuk ingericht en goeie sfeer binnen. Valt wel op dat er veel jonge mensen komen. Koffie was ook lekker, wel erg sterk. Voor de rest was de service goed.
Verder niet veel op aan te merken.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Leuke tent, lekker geluncht, veel keuze ( de bltca was top), maar bediening is wat traag en onverschillig. Geen bedankt en tot ziens na de pinbetaling, ze waren alweer met andere dingen bezig.
RoelGo .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Leuk tentje waar ik regelmatig kom. Ook voor lunches met gezin. Goede koffie en thee en de cake is ook prima. Ruimte naast bar is lekker rustig. Ook om te werken. Maar daar lijkt bar bukowski toch niet erg van gecharmeerd te zijn nu ik dat voor de eerste keer gedaan heb. Dame die bediende -en ik niet kende-maakte op geen enkel moment een gastvrije indruk. Uurtje gezeten met kofgie thee en cake en had nog het idee dat ik niet echt gewenst was. Jammer want het was echt niet druk. Rest personeel is wel ok hoor. Jammer, toch ander tentje gaan zoeken maar.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Langs lopen , lopen en uiteindelijk met mijn dochter naar binnen. Bij binnenkomst een mooie bar en een leuke ruimte om te zitten. Wij gingen echter aan de andere zijde ( ruimte ernaast) zitten waar het rustiger was. Minpunt was dat je het gevoel had dat dit gedeelte niet bij de zaak hoorde. Heerlijke thee en een omelet en een bltc broodje. Leuke zaak voor een snelle lunch , kom hier zeker nog een keer s'avonds voorbij om de sfeer dan te proeven.
Nikki P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Vriendelijk personeel in een lekker druk maar niet TE chaotische omgeving en goed eten maakt voor een heerlijke locatie om te lunchen of brunchen
Solvee .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Heerlijke koffie, ruime fijne kaart voor ontbijt en lunch. Hele lieve mensen in de bediening. Aanrader de croque madamme.
Hele fijne plek voor alle momenten van de dag.
AmsterdamIJburg .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
leuk tentje dat ook maandag vroeg al open is. De salade was prima, niets bijzonders. Bediening vlot en correct. Leuk om te weten dat het hier zit.
Keke B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Bij Bar Bukowski kun je niet alleen fijn geserveerde snacks krijgen, ook is het een van de weinige tenten in Amsterdam waar ze veel programmeren in het tweede gedeelte, Henry's Bar. Notes Of A Dirty Old Man is de leukste literaire avond van heel Amsterdam en wanneer er muziek is, is dit ook gelijk heel goed. Ik kom vanuit West dolgraag naar Oost voor Bar Bukowski!
GBatenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Leuke kroeg, beetje hipster/retro look zonder het er te dik bovenop te leggen. Je kunt er lekker ontbijten (tot 17.00 dus ook voor de brakke medemens) met eieren, pancakes, toast of een tarwegrasshot. Ik ben zelf voor de baguette Philly Cheesesteak gegaan - echt een aanrader! Aanwinst voor Oost.
E D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
eggs benedict voldeden niet aan de verwachting... eieren leken niet gepocheerd maar eerder gekookt of zo. de saus was precies voldoende voor de 2 eieren... de spinazie werd onbewerkt onder de eieren geserveerd! al met al prima te eten maar cker niet voor herhaling vatbaar... gemiste kans