Bar Bruut

Steenstraat 22 2312 CC Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Bar Bruut

Ongecompliceerd, maar niet simpel. Dat is het motto van de retro gestylde Bar Bruut in Leiden. Hier eet je frisse salades, een goed stuk vlees, plateau’s charcuterie en taart van chocolade of rabarber om met je vrienden te delen, met daarbij een speciaal biertje of gin en tonic. Een vaste prijs voor driegangen, dus je komt nooit voor onplezierige verrassingen te staan!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Agaath B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Onduidelijk menu met kleine porties voor relatief veel geld.. Ik had curry met garnalen maar dat was meer waterige saus met currysmaak en ik kreeg er een klein stukje Turks brood bij ipv rijst?? In totaal 1 uur en 15 minuten op het gerecht gewacht. De gerechten worden ook niet tegelijk geserveerd met als gevolg dat iedereen in onze groep (10personen) het eten op had en ik nog aan het wachten was. Ook mijn bijgerecht werd vergeten; voor €5,50 kreeg ik een klein bakje met sla, paar reepjes ui en wat kiemgroente gedrenkt in een dikke laag olie en azijn.. viel al met al dus erg tegen. De rode wijn was gelukkig lekker, maar dat mag ook wel voor €4,40 per glas.
Enes D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het personeel hier is erg vrolijk en attent. De inrichting is modern en speels en verandert al naar gelang er evenementen inde stad zijn. En niet te vergeten: het beste aanbid van Gin & Tonics van Leiden (en een aantal mooie bieren). Ik moet vaak in Leiden zijn en stop altijd wel even bij Bruut voor een drankje of iets te eten. De kaart is eenvoudig en goed. Zeker een aanrader!
LiesbethA .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
de salade met geitenkaas vond ik
niet lekker, omdat de kaas droog was. mijn tafelgenoot had de spareribs deze waren eveneens tikje aan de droge kant. voor een drankje is deze locatie heel goed te doen, service vriendelijk doch onervaren.
Meatlover764 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Kom hier graag op een mooie dag na het werk nog even wat zon, lekker biertje en te eten pakken. Vandaag viel jammer genoeg een beetje tegen, dus even een klagen om ze scherp te houden.
Er kon geen lachje vanaf, de lamskoteletjes smaakten niet al te best, waren te gaar, was weinig vlees en de vruchtensaus was een klomp waarvoor ik moeite moest doen om wat bij m'n hapje vlees te krijgen. De patat was ook niet al teveel en leek voor de 3e keer opgebakken.
Floor L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteren voor het eerst gaan eten bij Bar Bruut, wat een leuke zaak! Erg hip ingericht, een groot terras, een originele kaart en hele vriendelijke bediening. We kozen 3 gangen en sloten af met een goed kopje koffie. We hebben gesmuld. Ook de rekening viel mee. Tot snel weer Bar Bruut!
MrsQ .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor het eerst bij bar Bruut gegeten. Het ziet er leuk uit van binnen met hoge en lage tafels en veel ramen (en daarmee licht). De muziek stond een klein tikje te hard, maar het in dan ook een bar. Het was in ieder geval wel heel leuke muziek.
Het eten was er prima; niet heel ingewikkeld, maar je kan voor 24.50 een driegangen menu krijgen. Een hele goede prijs-kwaliteit verhouding, daarom ook een 8.
Zelf hebben we alleen voor een hoofd- en nagerecht gekozen. De Irish koffie werd geserveerd met ongezoete room (en niet met gezoete slagroom) zoals dat eigenlijk hoort. Leuk!
De bediening was heel vriendelijk maar (deels) onervaren.
Bastiaan_S .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Meerdere keren fantastisch gegeten zowel voor lunch als diner. Prijs kwaliteit is heel erg goed! Het eten is iedere keer weer verassend en klassiekers worden op een leuke manier gepresenteerd. Porties zijn ook ruim, wat ook wel eens anders is. Met een zonnetje is het ook heerlijk om op het grote terras te zitten. In de avond drink je een heerljike proeverij van 3 verschillende gin-tonics.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Mijn vriendin Dit restaurant via via en had me hier naartoe genomen en het was echt super! Eten is heel lekker en wordt mooi gepresenteerd en ook vond ik het personeel heel vriendelijk! En de biertjes smaken er ook goed! Komen zeker nog een keer terug
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Vandaag lekker geluncht bij bar bruut.
We hadden besloten om allebei een broodje gezond te nemen.
Toen het broodje op tafel kwam,schrokken we ons een hoedje!wauw wat een mooi broodje!!
En het broodje was ook nog eens super lekker met heerlijke verse ingrediënten.
De bediening is vriendelijk.
Prijs kwaliteit is een dikke 10
Tot snel!
Bar bruut
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Heerlijk gegeten, verrassende kaart. Niet veel keuze maar super leuke en verrassende gerechten en combinaties. 3 gangen menu voor €23.50 is een goede prijs voor het eten. Het was redelijk druk voor op een woensdagavond.
Eeels .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Op aanraden van een vriendin gegeten bij Bar Bruut. We kozen voor het 3 gangen menu, normaal zou ik het voorgerecht overslaan maar de prijs was zo vriendelijk dat ik toch maar de heerlijke pompoensoep heb genomen, het eten was heerlijk. Wat ik vooral erg leuk vond dat de koekjes bij de koffie zelf gebakken waren. Een goede ervaring, kom zeker nog een keertje terug.
Nikysabe .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We wilden graag een snel hapje eten voordat we naar een feest moesten en besloten bij Bar Bruut te eten. Toen er om witte wijn gevraagd werd, verstonden wij het antwoord niet en de vraag "sorry, chardonnay of sauvignon?" werd beantwoord met "dat zei ik toch?"

Na afloop bleek dat de rekening niet gedeeld kon worden doordat de bediening zei "dat gaat dus mooi niet gebeuren". Dat een rekening niet per persoon gedeeld kan worden snappen we, maar dat alle andere opties werden neergesabeld was te gek voor woorden. De ambiance is voor een restaurant te slecht (denk aan een snackbar), de bediening was naast amateuristisch ook nog eens onvriendelijk en het eten was onder de maat.
Beste Nikysabe,

Vervelend om te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad bij ons. Wij staan er voor dat we al onze gasten een goede ervaring proberen te geven. Lekker eten en een goede service zijn daar een essentieel onderdeel van.

Wij willen u graag uitnodigen voor een diner voor twee personen op onze kosten. We kunnen op dag moment ook bespreken waar het de vorige keer mis is gegaan. Mocht u daar voor open staan dan horen we het graag, u kunt dan een mail sturen naar info@barbruut.nl

Groet,

Bar Bruut