Bar Brouw

Ten Katestraat 16 1053 CE Amsterdam Nederland Kaart
31-202238569

Meer informatie over restaurant Bar Brouw

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00
- Lunch 12

Henrixco .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Eetcafe was knus, vooral die lampen met koperen buizen zijn de eye catchers. Het eten was heerlijk! Ik koos voor special burger met baked beans en coleslaw. De bereiding was goed. Het vlees was niet vettig! Salade en bonen waren in papieren schaaltjes opgediend, weer wat anders! Verschillende biersoorten in de aanbieding. Lekker divers!
Joeymeijne .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Leuke tent om lekker te Eten en te borrelen. Klein menu en wat er op staat is heerlijk en goed bereid! Wij waren met 4personen Aanrader....
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Was haast onmogelijk om aandacht te krijgen van de bediening, ondanks dat het restaurant niet bijzonder groot is. Eten smaakte prima, degelijke prijs/kwaliteit verhouding. Leuke ruimte met veel interessante bieren op de kaart. Al met al een leuke plek om wat te gaan eten, maar de bediening moet wel echt een stapje beter.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Altijd aardige bediening en een keuze uit tientallen bieren maken Bar Brouw een favoriet om even wat te eten voor je naar de film gaat in de Filmhallen. De Buffalo Wings zijn goed gekruid. De pulled pork is sappig en mals en de 3 verschillende huisgemaakte sauzen zijn allemaal even heerlijk! De porties zijn heel genereus dus je krijgt echt waar voor je geld, ook niet onbelangrijk.
Charley M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Goed eten voor een goede prijs in een vriendelijke, knusse entourage. Niet voor mensen die veel ruimte wensen. Bierdrinkers komen goed aan hun trekken dankzij een fraaie sortering bieren.
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Lekkere wijn, goeie hamburgers, gezellige tafelkleedjes en superaardige bediening! Mijn favoriete plek om iets te eten voor of na een film in de Hallen.
Alwaysanappetite .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Bisket was super lekker.
Bediening mag iets attenter. Duurt ff voordat ze je opmerken en 2 espresso's zijn wel erg lang onderweg.
Maar over all: geweldige tent
Renee O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
De Brisket en de Special Burger genomen. Was erg lekker! Ook de speciaal biertjes vielen in de smaak, maar dan is het jammer dat ze er niet een écht fruitig biertje tussen hebben zitten. Voor de rest prima tent, vooral voor mannen met veel vlees.
Massimo D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hier gegeten met een vriendien, het was super druk maar gelukkig we waren aleen 2 , en we konden meteen daar zitten. Lekker gegeten en ook veel lekker bieren
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Leuk hip restaurant voor liefhebbers van bier en vlees; eten is simpel maar wel erg lekker van smaak; wij hadden speciale woensdagavond hamburger en ribs: prima. bediening is zowel hip als dromerig en niet echt horeca minded. duurt langer, zien je niet kijken etc. sfeer is informeel, huiskamerachtig, gezellig, eigentijds.
Gingergangster .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wauwie! Lekker eten, lekker bier, en mooi ingericht.

Ik had een tijdje terug de wekelijkse burger genomen. Ik wist niet wat me overkwam, was zo niet normaal lekker! Ook goed om naartoe te gaan voor speciale biertjes. Ik kom zeker weten terug!
Ard W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Lekker gegeten, de Meat Plate. Leuke en lekkere variatie, en veel! Was eigenlijk ook voor drie, en dat is het ook.
Leuke, aardige kerels in de bediening. Gemoedelijke, gezellige sfeer. Beetje buurtkroegrestaurant idee
Thesis13 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij zijn hier op een zaterdag wezen lunchen op het mometn dat het redelijk rustig was, toch duurde het lang voordat wij uiteindelijk onze bestelling kregen; Sandwich pulled pork en een salade. De salade was prima en weinig op aan te merken, de sandwich pulled pork viel tegen en was weinig smaakvol. Er zat al erg veel saus op het broodje toen ik het kreeg, waarschijnlijk om te maskeren dat het vlees niet veel smaak had. De tent zelf was leuk ingericht en de bierkaart zag er erg veelbelovend uit. Mijn advies ga hier heen voor een biertje, maar sla het eten over.
Linda_Jones .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gezelig wijk restaurant sfeer. Breed assortiment bieren. De eten is ook erg lekker. We hebben de ribs gehad. Zeker niet je alledags NL ribs. Deze hadden een rub met o.a. kaneel. De baked beans side is aanbevolen. De bediening is erg vriendelijk.
Lau-Juul .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
We zijn bij Bar Brouw heel vriendelijk ontvangen. Onze vragen over de bierkaart werden uitgebreid beantwoord. Helaas was de aandacht van de bediening minder goed toen het restaurant voller gelopen was.
Wij hebben de meat lover gegeten. Personeel gaf aan dat dit voor ongeveer drie personen was, maar dat het geen probleem was als we nog wat mee naar huis wilde nemen. Het vlees was echt heel erg lekker, vooral de pulled pork en brisket. Daar naast waren de salades en sidedishes heel erg lekker, allemaal met een hele eigen smaak en goed uitgevoerd.
Het decor in de kleine zaak is gezellig en nodigt uit om lekker te eten en te genieten van een van de vele biertjes.
Katja G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We zijn er al enkele keren geweest en waren altijd tevreden! Deze keer aangenaam verrast door de iets grotere porties en mooiere presentatie. Van ons krijgen jullie een dikke duim, blijven zeker terugkomen.
An M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Smakelijke burgers met lekkere bijgerechten en originele sauzen. De tent en bediening zijn echter wel dusdanig hipster dat je er bijna jeuk van krijgt. Je moet er van houden. Op de vraag of hij een triple kon krijgen kreeg mijn tafelgenoot te horen dat "wij ab-so-luut geen Belgische bieren verkopen". Huh?! Alternatief tapbiertje was overigens lekker. Krukjes i.p.v. stoelen altijd minpunten, verder ziet het decor er leuk (industrieel, weer hipster) uit!
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Genoten op het terras van een heerlijke burger. Vriendelijke en spontane bediening die netjes alles heeft uitgelegd! Kom hier zeker terug.
GJJ .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Goed ontvangen door de gastvrouw en vriendelijk bediend. Echter ruim 45 minuten gewacht op 2 hamburgers in een bijna lege bar zonder uitleg of update vanuit de keuken of van de gastvrouw. Een snel 'excuses, ze komen eraan' tijdens het gehaast passeren van onze tafel, 2 minuten voordat de hamburgers eraan kwamen, maakte dat niet beter.

Het eten zelf was do-able. Hamburgers waren vrij klein en niet in verhouding met het broodje. Ook waren ze volledig door gebakken, waardoor de rijke smaak van het vlees totaal niet tot z'n recht kwam. Als geheel (broodje, vlees, saus) smaakte het desondanks prima.

De handgesneden frieten verdienen een 9, die waren fantastisch. De geserveerde sauzen voor bij de friet pasten echter niet bij het geheel en de smaken waren niet goed afgestemd op de taste & feel van de burger.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het valt me op dat de bediening in klein tot middelgrote zaken vaak onderbezet is. Bij deze een algemeen chapeau voor degenen die zich werkelijk uit de naad lopen en de klantvriendelijkheid hoog weten te houden.
Een gezellig binnenkomen, wel weer dicht opeen gepakt, het is dan ook een kleine ruimte. Een voormalig koffiehuis/café. De sfeer is oudbruin, de verlichting gemaakt van koperenleiding past hier uitstekend ! Een Amerikaanse kaart en een lekker biertje. Ondanks de drukte hebben we binnen een uur gegeten en gedronken. Vlak om de hoek bij de hallen, waar we de filmvoorstelling wilden halen. Mijn dochter had een heerlijke agnus hamburger en ik een burrito met rundvlees en een zalige zelf te kiezen saus van gele pepers, lekker pikant zoals het hoort. Als bijgerecht sla, gebakken farmerfrites met schil. en gebakken bonen.
Alleen de sladressing vond ik echt te zoet. Heel lekker gegeten we komen zeker terug.