Bar&Brasserie Water

Schiedamsedijk 140 3011 EN Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Bar&Brasserie Water

Proef het echte Rotterdam

In deze bruisende, moderne brasserie heb je een prachtig uitzicht op de schitterende Erasmusbrug. Het menu staat voor 'puur Rotterdam', echte no-nonsense gerechten dus. Terwijl je geniet van al dat lekkers, schenkt het vriendelijke en attente personeel graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Bar&Brasserie Water

- Ontbijt 06:30 - 10:00
- High Tea 10:00 - 16:00

J G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
wij hadden ook de high tea van gift for you. echt heel slecht, weinig en niet lekker. je kreeg bijvoorbeeld een chocoladelolly waar je normaal chocomel mee maakt om op te eten. een vies theepotje, wat er niet uit zag. de scones waren niet lekker er zat slagroom bij ipv clotted cream en gewoon aardbeienjam, mini cake was hard, kortom geen aanrader echt een hele erge tegenvaller!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met partner voor de eerste keer gegeten bij Bar&Brasserie Water van Inntel Hotel Rotterdam.
Mijn vrouw bestelde een Panini Tuna Melt en voor mijzelf heb ik voor de XXL Burger gekozen.
Beide gerechten waren super lekker en ruim voldoende. Het uitzicht vanuit het restaurant over de Leuvehaven, Nieuwe Maas en Erasmusbrug is zowel overdag als in de avond heel leuk.
Het decor in het restaurant vinden wijzelf beetje kil aandoen. De bediening is ronduit super vriendelijk, gelukkig niet overdreven en ook niet "gemaakt".
Een nadeel is de prijs van een biertje, die vinden we toch wel een beetje over de top.
Bar&Brasserie Water is naar onze mening zeker een aanrader, wij komen er zeker terug.
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Deze brasserie hoort bij het Intell hotel en ondanks het prachtige uitzicht is het er toch niet zo gezellig binnen. De kaart is eenvoudig maar wat erop staat wel heel lekker! Als ik trek heb in een sateetje of hamburger met patatjes ga ik hier toch graag heen. En de hond mag mee, wel zo fijn. Ben er inmiddels al 3x geweest.
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanmiddag met 12 personen geluncht bij Water. Gelegen in een hotel aan de voet van de Erasmusbrug, mooie locatie. Dit was de eerste keer dat ik hier ben geweest en het personeel was erg vriendelijk, eten lekker, wat kleine dingetjes ontbraken; bij de één wel stokbrood met boter bij de soep en de ander alleen boter en soep? Ook een beetje jammer dat er geen pepermuntje af kan als je voor €200 luncht.... Verder prima maar zelf hou ik van een wat meer huiselijke stijl, dit voelde wat formeel/afstandelijk. Ik zou hier niet snel nog eens heen gaan, genoeg keuze in de havenstad!
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Dinsdag 05-04 gegeten met z'N vieren. Glas wijn werd ingeschonken alleen was er niet genoeg voor een glas, serveerster zei dat ze terug kwam om het bij te vullen, wel netjes maar niet echt professioneel.... We zaten aan de kant van het "brasserie" gedeelte, het "echte" restaurant gedeelte was vanavond geen eens open? Erg jammer want dat zit natuurlijk veel lekkerder en geeft een warmer gevoel. Verder is de kaart tijdens lunch hetzelfde als voor in de avond, jammer voorheen was dit namelijk anders. We hadden twee x de Fish and chips (lekker en niet vettig) en twee x de rib eye (deze waren qua portie goed, alleen als er medium besteld wordt dan verwachten we natuurlijk niet medium/ Well done. Verder vonden wij het heel vreemd dat bij het afrekenen, er maar twee pepermuntjes bij zaten?! We hoeven niet een hele handvol, maar ieder een pepermuntje is niet veel gevraagd neem ik aan?
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ben net terug van een High Tea deluxe in Water ik had een Gift for 2 kaart gekregen van de kinderen .We kwamen om 14.00 uur binnen en we waren om 14.25 weer buiten Het welkomstdrankje was meer ijs dan drank tot de nok gevuld door al het ijs wat erin zat en dat werd zo op tafel geplant geen onderzetter dus als je glas optilt is gelijk je kleding nat , dit tot daar aan toe, Vervolgens kwam er een theepot, klein voor 2 personen en theeglazen waar het hele potje in paste zo groot ook niet veel keuze in thee en dat voor een High Tea de luxe,Vervolgens een sandwich met een gebakken eitje met slap gebakken spek , klodder mayonaise erop en rucola sla die ook niet fris was .Dan een wrap met sla en weer rucola met een smal plakje zalm de zalm was verkleurd niet te eten hebben we niet opgegeten dan al het zoete veel chocolade wat lag te smelten door de warmte een zoet broodje waarvan het deeg niet gaar was een toef slagroom op een schoteltje 2 macrons niets was er lekker of smaakte vers is me zo tegengevallen en daar verheug je je dan op .Ik vraag me af als je geen High Tea de luxe neemt maar gewoon een High Tea hoe slecht kan het dan zijn .Nee ik heb het gehad in Water raadt een iedereen af om daar een High Tea te nemen
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We hadden een bon voor een high tea die bijna verliep en aangezien we nog nooit bij Water binnen waren geweest hebben we voor Water gekozen. Water is een echt hotel-restaurant, ziet er prima modern uit en heeft een mooi uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk en doet erg haar best. Hoewel de broodjes om ons heen er goed uit zagen kunnen we dat helaas niet van de high tea zeggen. Het was niet bijster veel (weinig zelfs), smaakte niet vers en qua hartigheid was het al helemaal niet echt iets.

Desondanks.. het personeel vriendelijk,tentje zag er goed uit. Ik zou wellicht nog eens een broodje proberen...
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Gegeten met familie uit Nieuw Zeeland. Ze konden het uitzicht erg op prijs stellen, evenals de huisvesting (containers). De bediening raadde een prima witte wijn aan (drie euro duurder dan de huiswijn, werd er bij verteld). Een paar opmerkelijke gerechten: bijzondere tomatensoep, een even bijzonder gerecht met groene asperges en heerlijke roergebakken mosselen. Tenslotte werd voorgesteld dat als we de fles niet leegdronken de wijn in glazen kon worden afgerekend! Tot slot een zeer acceptabele rekening. Uitstekend.
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ze hebben hier een kleine lunch kaart, waarop veel lekkere dingen staan. Wij hebben 2 verschillende sandwhiches genomen en deze waren erg goed en ZEER groot. Beiden hebben we het niet opgekregen. De view is erg mooi met uitzicht op op de erasmusbrug. Service was iets minder met een minder aardige, ietswat oudere man in de bediening.
Magdalena1981 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Vanmiddag na incheck een lekkere lunch genoten in het restaurant van het Inntel hotel. Ik had een Thaise salade, erg lekker en vult goed! Mijn man had een XXL burger. Is meer iets voor een hoofdgerecht, maar ook voor lunch heerlijk. Bediening was prima en gerechten zagen er leuk uit! Zeker een aanrader! Morgen met oudjaar eten bij het buurhotel, hopen dat dat net zo lekker is!
Gwendolijn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Genoten van een heerlijke panini met tonijn en gesmolten kaas! Wat ontzettend lekker!!! Hele leuke gezellige sfeer met vlotte bediening! Erg lekker en geslaagd!
Joshua0703 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, leuke ambiance.

Eten is eenvoudig maar goed ! Vooraf hadden we de zalmcarpaccio en de wintersalade, allebei heerlijk, en verse producten worden er gebruikt. als hoofdgerecht de varkenshaas spies met een champignonsaus en mijn vrouw de chefs special, een mooi stukje snoekbaars.

Dame van de bediening zeer attent en vriendelijk.

Daarna nog even wat cocktails aan de bar gedronken, met een barman die ons een aantal leuke suggesties kon maken.

Al met al een zeer geslaagde avond met een prachtig uitzicht op de Erasmusbrug.
Zeer aan te bevelen !!!
Antifoon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Gezelschap. 3-gangenkeuzemenuutje 35 euro . Prima voedsel. Heel goede runderhaas en gegrilde zalm. Ook het vegetarische gericht viel in de smaak. Aardige, gastvrije en vlotte bediening. Mooie ligging aanj kruispunt Boompjes-Schiedamsedijk, met ook zicht op de Leuvehaven. Rustig.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
we hebben een AH menu gehad. we hadden keus uit 2. we bestelden en kregen alle 4 het verkeerde hoofdmenu. 2 vonden het niet erg en hebben het opgegeten. de andere 2 kregen alsnog het juiste menu. als excuus kregen we een rondje van het huis . ik heb het idee dat het restaurant niet blij was met AH. je kon maar kiezen uit 2 menu's. Ik vond de prijs vrij hoog voor 1 menu 29,50 . voor een voor hoofd en nagerecht. Als deze actie een promotie moet zijn voor de hele kaart dan is het slecht geregeld. je hebt geen idee wat de verdere kaart is. Als we uit alle gerechten hadden kunnen kiezen dan hadden we een betere indruk kunnen krijgen van dit restaurant. nu hebben wij een niet zo goede indruk en komen wij niet terug. Bovendien is het vreemd dat de kaart die we kregen niet voorzien was van een prijs. Het is dat we zogenaamd het tweede diner gratis hadden maar als wij het volle pond hadden moeten betalen dan was de kwaliteit/prijs verhouding het beslist niet waard geweest.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
In het kort: beetje rommelig verlopen avond, maar we hebben er ook wel om kunnen lachen. Personeel heeft het netjes opgelost. Eten was goed en de locatie is leuk!

Afgelopen weekend hier gaan dineren met de actiestickers van de AH. Ze hadden een speciaal samengesteld 'AH' menu. Restaurant is modern ingericht, met grappige elementen die te maken hebben met water (waterkraantjes boven de bar, lampenkappen met Rotterdamse foto's, pallets etc). Uitzicht is ook leuk; je kijkt op de Erasmusbrug en het plein ervoor.

Als voorgerecht hadden we de carpaccio, een extra broodje met smeersels en een cocktail besteld. Voorgerecht was goed; werd alleen bijna weggehaald terwijl ik nog aan het eten was... (ik nam letterlijk nog een hap). Gelukkig zag de andere bediende dit en kwam direct excuses aanbieden.

Bij het weghalen van de borden, kregen we direct al de hoofdgerechten geserveerd. Wat ons betreft een beetje te snel...

Als hoofdgerecht had mijn vriend de kabeljauw, en ik de ravioli truffel. De keuken had een foutje gemaakt, en - i.p.v. kabeljauw - zalm uitgeserveerd. Beetje vreemd, maar op zich geen probleem. Eten was goed.

Dessert hadden we gevraagd even te wachten, aangezien we voor- en hoofdgerecht al zo snel hadden gekregen achter elkaar. En we nog vol zaten. Echter werd deze toch al na 10 minuten uitgeserveerd. Dus zelf maar even laten staan. Was een chocolademouse met sinaasappelpartjes en witte chocola. Aparte combinatie, maar de chocolademouse was perfect!

Aan het eind kwamen de andere bediende en de manager zelf nog naar ons toe, om te verontschuldigen voor de fouten. Vonden wij heel netjes, en ze waren heel vriendelijk. We kregen nog een drankje van het huis aangeboden.
Mmmarco .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Ondanks de overwegend negatieve recencies op iens toch besloten om onze Bongo bon in te wisselen bij Water, bij gebrek aan beter. Het is me echter volledig meegevallen.

Eten was goed. Voorgerecht was fors en het hoofdgerecht (schnitzel) was ook prima. De vis van de fish en chips van m'n vriendin was wel wat droog. Bediening was goed en vriendelijk, niets op aan te merken.

Alleen de drankjes zijn wat aan de prijzige kant, € 2,95 voor een bier (normaal formaat) maar ook € 2,95 voor een cola. Desondanks prima gegeten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Knudde, wat jammer, de special genomen, 4 gamba's, we hebben er met zijn drieën van geproefd van drie gamba's alle drie ranzig, bord werd weg gehaald en ik hoefde niks nieuws, ik heb geen zin om in mijn eentje te eten als de rest al klaar is, jammer maar dat is mijn keus.
Er zijn in het totaal drie mensen aan mijn tafel geweest om te vragen over de gamba's
Ze bleven aandringen of ik niet iets vlotst wou, nou patatjes met mayonaise, die waren er snel en lekker.
De rekening, werd neer gelegd even teken en dan zetten we het op uw kamer, laten we hem even controleren, dat was niet voor niks, de Patat stond er op en de mayonaise ook, oké niemand had gezegd dat het gratis was. Maar de "overheerlijke" gamba's stonden er ook nog op.
Dan de tijd, we waren er om 19.15 hebben brood vooraf gehad en daarna twee gangen en geen koffie, we waren om 11.00 uur klaar, voor TWEE gangen! het was het snelst om iedere keer maar zelf de kaart te halen i.p.v. van te vragen en niet te krijgen.

Jammer, ik zou zeggen doorlopen.

Groet Mark
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gisteren met een groep van 17 hier de high-tea genoten. Uitstekend verzorgd kan ik zeggen, zowel door de keuken als door de vriendelijke, attente bediening. Wrapje met zalm, heerlijke sandwiches met kip, scones en diverse zoetigheden. Misschien had er iets meer hartig t.o.v. zoet geserveerd mogen worden en wat mij betreft had ook de keuze aan soorten thee wat uitgebreider gemogen. De wat strakke, zakelijke inrichting wordt ruimschoots gecompenseerd door het prachtige uitzicht op de Leuvehaven.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
De lunch hier was qua kwaliteit erg verschillend. De club sandwiches waren goed. De pastinaak soep smaakte voornamelijk naar aardappel. De kapsalon was een erg kleine portie. De kroketten op brood waren ook goed.
De bediening deed ondanks dat het er niet vol zat geen moeite even te helpen wat tafels en stoelen bij elkaar te zetten. Dat gaf geen erg welkom gevoel. Ook waren ze erg traag. Ze wist ook geen antwoord op de vragen die we stelden en moest hierdoor steeds weglopen. De bestelling van de lunch duurde erg lang.
Het decor is erg modern. Vooral de tafeltjes met uitzicht op het water zijn erg mooi en ruim opgezet.