Bar Brasserie Joris

Weidstraat 2 3401 DL IJsselstein Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 39
|
31-306881321
8,4 /10
109 recensies

Over het restaurant Bar Brasserie Joris

Dit voelt als thuiskomen!

"Hier eten voelt als thuiskomen" is een veelgezegde uitspraak van gasten die hier hebben gegeten. Brasserie Joris kan omschreven worden als de huiskamer van IJsselstein, een huiskamer met het lekkerste eten! Joris is een fijne, gastvrije ontmoetingsplek in de historische binnenstad van IJsselstein waar je alle kanten op kunt. Net als thuis! Krantje aan de leestafel, borrelen bij de haard, een klein hapje eten of uitgebreid tafelen in het restaurant. Geniet!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 39
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie Joris

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Services

Zeer goed
8,4 /10
  • 10
    13
  • 9
    30
  • 8
    32
  • 7
    21
  • < 7
    14
Eten
8,4
Service
8,4
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
86/110 recensies

Jouw recensie over het restaurant Bar Brasserie Joris

Dennis M.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Frank V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Leuk terras, prima personeel, goede inrichting, prijs ok, eten lekker maar wat aan de zoute kant (persoonlijke smaak). Zeker een keer terug als we weer in IJsselstein zijn????
Henny H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Complimenten aan de kok voor t aanpassen van t hoofdgerecht!
Mascha B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
  • Online gereserveerd
We hadden een reservering gemaakt maar deze was niet aangekomen bij het restaurant. Ook werd er gezegd dat er niet op het terras gereserveerd kan worden ( dit wordt niet benoemd tijdens het boeken, daar kun je het aangeven als bijzonderheid) het hoofdgerecht kwam zeer snel en was goed in orde en zag er lekker uit. Helaas kwam de serveerster niet om te vragen of we nog wat wilde drinken. Het desert zag er goed uit maar de onderlinge smaken paste helaas niet bij elkaar. Bij de koffie kregen we excuses voor het desert en kregen we de koffie van het huis. Dat was heel vriendelijk
Janneke P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten.
Mascha B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Prima gegeten, service liet op zich wachten. Moesten zelf om de kaart vragen en zaten lang met lege borden en lege glazen
Roberta V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk op het terras gezeten. Prima vertoeven en smakelijke lunch!
Simon B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Veel te duur. Onvriendelijk eiganaar die geen idee heeft als gast heer op te treden. En personeel die het leuker vinden met ekkaar te kletsen dan gasten helpen. Eten is middelmatig meni kaart erg voorspelbaar en duur.
Ad V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
  • Online gereserveerd
Kwaliteit is goed maar het is algemeen stevig aan de prijs
Eveline V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Het is altijd gezellig bij Joris. Het bloedsinaasappel dessert is een absolute aanrader. Kleurplaat voor kinderen mag wel eens veranderd worden.
frans N.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
We moesten erg lang wachten eer we een bestelling konden doen voor een drankje. Vervolgens lang moeten wachten op de menukaart terwijl er gereserveerd was voor de lunch! De soep van de proeverij was koud. Het werd wel opgewarmd (volgens ons in de magnetron. Kommetje heet, soep nog steeds niet echt!!) maar ondertussen werd de kroket er ook niet warmer op. We hebben een en ander gemeld. We kregen echter niet de indruk dat het meisje dat ons bediende ermee zat dat er iets niet in orde was. We vonden onze lunch al met al geen succes,
Alexander E.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig gegeten bij Joris! De sfeer is altijd goed. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wat wel beter kon was het noemen van het dagmenu en kennis van de wijnen.
Het eten was wisselend. De Heilbot was wat smakeloos. Wat vooral tegenviel was de snelheid. We kwamen voor een gezellig avondje maar binnen anderhalf uur stonden we alweer buiten.
Loes K.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
In een sfeervolle ambiance en zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst heerlijk relaxed genoten van de lunch voorafgaand aan onze gezellige schilderworkshop in het IJsselsteinse. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en komen graag nog eens terug.
mefrijlink F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Ik vond het jammer dat er op de kaart niet gewoon een lekker stukje vlees te vinden was. Heb daarom voor sliptong gekozen met de vraag of deze in gewone boter gebakken kon worden. Dit was oke. Het zure van citroenboter vind ik nl. Niet lekker. Vis was verder prima maar er lag erg veel vet op het bord waardoor het snel tegenstaat. Sfeer goed. Lekker druk. Ik geloof best dat er veel mensen zijn die van specialiteiten houden maar er zijn er ook die gewoon even lekker willen eten.
Roberta V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Bij Joris is het eten echt altijd lekker. Jammer dat Linda weg is.
Ineke S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Snelle vlotte bediening, Gerechten waren prima. Alleen jammer dat we bij de rode huiswijn 3 x een ander soort kregen zonder dat dat aangegeven werd.
Nancy D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Heel lekker gegeten, goede porties en goede kwaliteit.
Andre T.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Als altijd heerlijk, fantastische bediening en een heerlijk vrijdagavond (met de markt in het stadje) sfeertje.
Greet B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
  • Online gereserveerd
prima eten in een lawaaig restaurant
Linda L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik heb hier nu voor de derde keer gegeten in de hoop dat de lange wachttijden tussen de maaltijden verbeterd waren maar het wachten duurde nu zelfs nog langer. Zelfs na aangegeven te hebben dat we ergens naartoe moesten mocht niet baten. Tussen voor en hoofdgerecht 45 minuten wachttijd! nadat we aan de ober vroegen wanneer ons eten kwam viel bij hem het muntje en ging hij naar de keuken waarop hij binnen een minuut terugkwam met een schaal waar 2 lauwe stukjes vis op lagen. Een stukje witvis was compleet uitgedroogd. Had dus onder de lamp gestaan maar werd niet afgehaald denken wij. Smakeloos, lauw en droog. Summier schaaltje patat erbij werd veel te laat neergezet. Hierna weer oeverloos wachten. Veel mensen zaten zich te irriteren. Geen leidinggevende op de werkvloer om het personeel goed aan te sturen. Het personeel was enorm druk met van alles maar heeft totaal geen overzicht. Oprecht snap ik de hoge cijfers niet. Mensen zijn niets gewend of vinden het leuk om uren aan een tafel te wachten? Heel jammer want het is zo n prachtige zaak.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.