Bar Brasserie Joris

Weidstraat 2 3401 DL IJsselstein Nederland Kaart

Over restaurant Bar Brasserie Joris

Dit voelt als thuiskomen!

"Hier eten voelt als thuiskomen" is een veelgezegde uitspraak van gasten die hier hebben gegeten. Brasserie Joris kan omschreven worden als de huiskamer van IJsselstein, een huiskamer met het lekkerste eten! Joris is een fijne, gastvrije ontmoetingsplek in de historische binnenstad van IJsselstein waar je alle kanten op kunt. Net als thuis! Krantje aan de leestafel, borrelen bij de haard, een klein hapje eten of uitgebreid tafelen in het restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie Joris

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg kort
Bettine P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Beetje gemixte mening over de bediening. 1 ober was top, andere had het niet. Hij kon bijv niet vertellen of het vlees biologisch/vlees was en wilde niet nagaan of het verrassingsmenu zonder vlees kon. Die kennis en service zou wel passen bij deze prijs. Eten was prima. Afmosfeer mist net beetje intimiteit.
Eric_36 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gelunched met mijn gezin en vader. De flammkuchen met pulled pork was uitzonderlijk lekker. Ontvangst en afscheid was zeer enthousiast en vriendelijk (met speciale aandacht voor mijn zoontje van 6)
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met een kleine groep van 7 hier Erg lekker gegeten! Goed bereid en op smaak gemaakt een echte aanrader

Het decor ziet er goed uit je voelt je snel thuis en je zit er erg lekker

De bediening is erg netjes en goed opgeleid en leggen alles uit en geven je goed advies

Enigste minpunt is de keuze uit de nagerechten wij vonden dit erg schaars en niet heel spannend

Wij komen zeker terug
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Onze bruiloft bij hun gevierd.
Aankleding, bediening, sfeer, eten en drinken waren allemaal top.
Uitvoering van het feest beter nog dan verwacht.
Locatie, kwaliteit eten en bediening top.
We gaan zeker nog terug (niet om te trouwen)
Orne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk stukje vlees met een goede wijn in een sfeervolle omgeving. Iets minder aandacht voor de buren had de bediening voor ons wat beter gemaakt en had meer opgeleverd aan omzet.
Voor de rest prima en een aanrader.
Kika0208 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuk en gezellig restaurant met goede gerechten, veel keuze en een regelmatig wisselende kaart. De bediening is er altijd vriendelijk. Ook het terras is leuk en de bediening daar is ook goed/snel. In de winter is het leuk en gezellig om in de ruimte waar je binnenkomt of aan de bar iets te drinken. Verder een leuke locatie voor als je een feestje of een bijeenkomst hebt.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren mijn verjaardag culinair gevierd, gewoon lekker met zijn tweetjes. En omdat je maar 1 x 60 wordt was onze keuze gevallen op het Tjappie Tjappie 4-G de luxe. Gelukkig hebben wij nergens last van en mogen alles eten en dat hebben wij geweten. Wat een smaakbeleving viel ons te beurt. Lekker vis en vlees gecombineerd, lekker flesje wijn erbij, als tussendoortje nog 2 Piedro Ximenez en na afloop nog een koffie met een tikkie, Italian en Spanish. De bediening was TOP en het eten was meer dan Super. Beslist aan te raden, gaan wij zeker nog een keer doen.
Wij hebben in ieder geval een zaak gevonden voor het culinair vieren van onze verjaardagen maar vrezen dat er in die tussentijd ook nog wel een bezoekje aan gaat komen. Hulde en bedankt voor de meer dan heerlijke avond
Wengbers .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Ik ben samen met mijn vriendin gaan lunchen.We bestelden een Steak Sandwich.We wilden iets nieuws proberen.Toen mijn vriendin begon te eten vond ze het meteen niet lekker.Ze heeft dat ook gezegd .De reactie van de serveerster was nogal laconiek.Mijn vriendin heeft vervolgens een Omelet Zalm besteld.Die hebben we wel vaker gegeten .Tijdens de lunch viel het ons op dat de tafel ook niet echt schoon was.Toen we wilden afrekenen en nogmaals aangaven dat de Steak van mijn vriendin niet lekker was kregen we weer een erg laconieke reactie.We moesten gewoon het volle pond betalen.Erg jammer want ze hadden best wel begrip mogen tonen en iets aan de prijs mogen doen.We twijfelen ook heel erg of we ooit nog wel gaan lunchen bij Bar Brasserie Joris.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was prima. Ik had gamba's, een ander slibtong en de andere gnochis.
Wel een drukke, lawaaierige brasserie,door de sprokkelroute denk ik.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Super burgers gegeten, echt lekker. Bediening uitstekend. We hadden niet veel tijd en hier werd goed rekening mee gehouden.
Fijne mensen!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Afgelopen zaterdag met een vriendin gegeten bij Brasserie Joris. Zij was er al vaak geweest, ik nog nooit. Wat een verrassing qua interieur! Super mooi en stijlvol ingericht! We werden vriendelijk begroet naar onze tafel gebracht. We bestelden allebei de hamburger cheese, volgens mijn vriendin een aanrader. Vooraf kregen we brood met kruidenboter, tapenade en olijfolie. Heerlijk brood. Al snel kwamen onze burgers. Wat was dat lekker! Heerlijk sappig vlees, goed op smaak. En geserveerd op een plak van weer dat heerlijke brood. Daarbij knapperige verse frites met zelfgemaakte mayo. Dit was echt de beste hamburger die ik ooit heb gegeten! Ik woon niet in IJsselstein maar ik kom hier graag nog terug!
Dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op het terras van een heerlijke lunch genoten, ondanks de wespen.
Na de eerste slok van mijn wijn vloog er een in mijn glas, dus gooide ik deze weg en bestelde een nieuwe, en legde uit wat er gebeurd was.
Ik vond deze niet gedronken consumptie ook niet terug op de rekening en dat vind ik klasse!
Utrecht151 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Laatst met een grote groep gegeten. Een aantal van ons wilde het verrassingsmenu (waar je een selectie van verschillende voor-, hoofd- en nagerechten krijgt) en een aantal niet. Je kunt het verrassingsmenu alleen per tafel nemen, erg onhandig maar we hebben het uiteindelijk allemaal maar genomen. Voorgerechten en nagerechten waren niet heel bijzonder, het waren dingen die ik zelf ook had kunnen maken. Hoofdgerechten waren daarentegen wel erg lekker. €37.50 pp voor het menu vond ik wel veel te veel voor wat je er voor terug krijgt. Voor dit geld kan ik in betere restaurants veel lekkerder eten. Bediening is ook niet erg vriendelijk en je krijgt niet echt waar voor je geld.
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met z'n 2-en gegeten. Top locatie, modern en leuk ingericht. Fijne tafel, prettig verlicht. Voorgerechten zalm en pasta waren goed. Hoofdgerechten steak en entrecote van goede kwaliteit echter steak was niet warm genoeg. Bijgerechten erg lekker. Bediening was vlot en enthousiast.
Alicevdberg .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wij zijn vaste klant bij Joris. Het eten is altijd verrassend en heerlijk op mooie opgemaakte borden. Het restaurant is gezellig ingericht met een speelhoekje voor kinderen. Probeer vooral het TjappieTjappie menu!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
We komen regelmatig bij Joris eten met de kinderen. Ze hebben volgens onze kinderen de lekkerste hamburgers. De hamburger maar ook de entrecote worden in de Green Egg BBQ klaar gemaakt. De kaart is goed en gevarieerd. Ook zijn er altijd gerechten buiten de kaart om. 1 minpuntje: als het vol is (en dat is het vaak) is het zeer gehorig/lawaaierig. Je moet erg hard praten om je tafelgenoot nog te kunnen verstaan.
LiesLies .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Super locatie, vriendelijke, vlotte en professionele bediening. Heerlijk uitgebreid geluncht op het terras, later binnen nog wat gedronken. Kom hier vaker, blijft een aanrader!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Heerlijk op het terras bij het oude raadhuis van IJsselstein gegeten bij Bar Brasserie Joris. De salade met lauw warme opperdoezen werd gevolgd door een varkensflilet van Berkshire varken, en de salade met geitenkaas werd aangevuld met een hamburger van Rijn-Maas-IJssel rund, bereid op een green-egg. Alles was in een woord; voortreffelijk. Prima plek voor een zomerse hap.
Margareth O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Onlangs met collega's hier geweest voor diner. We hebben voor het "Tjappie Tjappie" menu gekozen, dit was werkelijk voortreffelijk en ruimschoots voldoende. Het personeel is zeer servicegericht, maar dat was al bekend want ik lunch hier regelmatig. We moesten wel iets langer wachten tussen de gangen door, maar het was dan ook erg druk en ach we hadden op aanraden van de eigenaar werkelijk voortreffelijk wijn, dus we kwamen de tijd wel door. Ook mijn collega's waren vol lof over het eten en niet te vergeten de ambiance van dit restaurant. De rekening aan het einde van de avond viel ook mee, is ook maar net wat je gewend bent. Al met al, een echte aanrader.
Jan-Brigitte G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
We waren met 8 personen en waarvan er 5 de steak hadden genomen , kwam men terug naar enige tijd dat ze drong maar 2 hadden en of de rest maar wat anders wilde kiezen , dit vonden wij niet kunne en hebben het. Ook nog nooit meegemaakt zoiets echt slecht !!
De bediening is erg traag alles duurt erg lang en je moet overal zelf om vragen .
Het interieur is wel aardig alleen de plastic en houten stoelen hou je het niet zolang op uit en vooral niet als het heel erg lang duurt .
Wij gaan direct niet nog een keer daar eten viel allemaal toch wat tegen jammer genoeg want je betaald er toch wel zo €50 a € 60 pp voor !!