Over het restaurant Bar Brasserie Joris

Dit voelt als thuiskomen!

"Hier eten voelt als thuiskomen" is een veelgezegde uitspraak van gasten die hier hebben gegeten. Brasserie Joris kan omschreven worden als de huiskamer van IJsselstein, een huiskamer met het lekkerste eten! Joris is een fijne, gastvrije ontmoetingsplek in de historische binnenstad van IJsselstein waar je alle kanten op kunt. Net als thuis! Krantje aan de leestafel, borrelen bij de haard, een klein hapje eten of uitgebreid tafelen in het restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie Joris

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bar Brasserie Joris

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten top!
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten is constant van uitstekende kwaliteit. Bediening is vriendelijk en correct. Sfeer in Joris is uitstekend, divers publiek en altijd gezellig.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Brasserie Joris is echt de ideale plek om heerlijk te kunnen lunchen samen met kinderen. De bediening is top en het eten is heerlijk. Zelfs naar de kinderen is geluisterd ... Na jarenlang dezelfde kleurplaat te hebben gehad hebben ze bij Joris de kleurplaat vernieuwd. Helemaal top!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Goede sfeer en vriendelijke ontvangst én bediening.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
het eten was perfect en een compliment aan de bediening allemaal even vriendelijk en zeer oplettend
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Te gehorig beetje op elkaar terwijl het zo’n groot pand is
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Jammer dat ik de vvv-bon dinercheque niet kon inleveren.
Zeer rumoerig
Erg lekker eten alleen een kwart van de mosselen waren leeg.
Danielle J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met site vriendinnen. Joris 3 gangen menu genomen. Veel verschillende gerechtjes, mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening, zeker nog een keer terug.
Lidy G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig gegeten met de familie
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vandaag (14-7-2017) hier gelunched met mijn vrouw. Beide hadden we de black angus biefstuk met friet. De biefstukken waren precies zoals we hadden gevraagd, maar dan ook precies.een biefstuk welke bijna tegen de ossenhaas aanzat. Goed op smaak gebracht en niet geheel onbelangrijk, warme frieten. Er zat echter niet standaard een beetje salade bij. Was waarschijnlijk wel te realiseren als ik erom gevraagd had.
Een keurige bediening en een schone omgeving al met al uitstekend.We komen snel terug voor een diner. Ga zo door.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
"doet u voorzichtig, het is glad buiten" zei een bezorgde medewerker. Maar wellicht is het ook een goed idee wat zout te strooien precies voor de ingang. En 2 stellen met 6 rennende, huilende en gillende en anti-autoritair opgevoede peuters vergalt een groot deel van je romantische zaterdagavond-etentje. Verder was het eten smakelijk en de wijn lekker.
Azc Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Toen we aangaven dat we ons plekje tochtig enkojd vonden, werd er meteen een andere plaats gereed gemaakt. De sfeer is goed in het restaurant en de bediening vriendelijk en adequaat. Eten altijd lekker. Heerlijke wijnen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke lunch gehad. Ondanks de drukte was de service, het eten en de sfeer heerlijk. Enige lastige is de akoestiek, hoe meer drukte hoe erger dat wordt. Hopelijk kan hier nog wat aan gedaan worden, gesprekken zijn lastig op zo'n avond of middag.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De Wijnintermediair (http://www.dewijnintermediair.nl/) organiseert bij Joris maandelijks een themaproeverij. Onder leiding van Tonny Becks (vinoloog) vindt er een proeverij plaats van 7 wijnen met 5 begeleidende gerechtjes. Perfecte kennismaking met andere wijnen (die nog eens heel betaalbaar zijn) en wijnlanden. Tonny weet de mooie verhalen te vertellen van afkomst, samenstelling, smaak. De keukenbrigade van Joris maakt daar overheerlijke gerechtjes bij. Thema's dit jaar zijn Stampotjes, de Nieuwe Wereld, Italië, Asperges en Joris Specials. Naast heerlijk, informatief ook vooral gezellig.
Bettine P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Beetje gemixte mening over de bediening. 1 ober was top, andere had het niet. Hij kon bijv niet vertellen of het vlees biologisch/vlees was en wilde niet nagaan of het verrassingsmenu zonder vlees kon. Die kennis en service zou wel passen bij deze prijs. Eten was prima. Afmosfeer mist net beetje intimiteit.
Eric_36 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gelunched met mijn gezin en vader. De flammkuchen met pulled pork was uitzonderlijk lekker. Ontvangst en afscheid was zeer enthousiast en vriendelijk (met speciale aandacht voor mijn zoontje van 6)
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met een kleine groep van 7 hier Erg lekker gegeten! Goed bereid en op smaak gemaakt een echte aanrader

Het decor ziet er goed uit je voelt je snel thuis en je zit er erg lekker

De bediening is erg netjes en goed opgeleid en leggen alles uit en geven je goed advies

Enigste minpunt is de keuze uit de nagerechten wij vonden dit erg schaars en niet heel spannend

Wij komen zeker terug
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Onze bruiloft bij hun gevierd.
Aankleding, bediening, sfeer, eten en drinken waren allemaal top.
Uitvoering van het feest beter nog dan verwacht.
Locatie, kwaliteit eten en bediening top.
We gaan zeker nog terug (niet om te trouwen)
Orne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk stukje vlees met een goede wijn in een sfeervolle omgeving. Iets minder aandacht voor de buren had de bediening voor ons wat beter gemaakt en had meer opgeleverd aan omzet.
Voor de rest prima en een aanrader.
Kika0208 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuk en gezellig restaurant met goede gerechten, veel keuze en een regelmatig wisselende kaart. De bediening is er altijd vriendelijk. Ook het terras is leuk en de bediening daar is ook goed/snel. In de winter is het leuk en gezellig om in de ruimte waar je binnenkomt of aan de bar iets te drinken. Verder een leuke locatie voor als je een feestje of een bijeenkomst hebt.