Bar Brasserie Joris

Weidstraat 2 3401 DL IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Brasserie Joris

Dit voelt als thuiskomen!

"Hier eten voelt als thuiskomen" is een veelgezegde uitspraak van gasten die hier hebben gegeten. Brasserie Joris kan omschreven worden als de huiskamer van IJsselstein, een huiskamer met het lekkerste eten! Joris is een fijne, gastvrije ontmoetingsplek in de historische binnenstad van IJsselstein waar je alle kanten op kunt. Net als thuis! Krantje aan de leestafel, borrelen bij de haard, een klein hapje eten of uitgebreid tafelen in het restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie Joris

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bar Brasserie Joris

Simon B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Veel te duur. Onvriendelijk eiganaar die geen idee heeft als gast heer op te treden. En personeel die het leuker vinden met ekkaar te kletsen dan gasten helpen. Eten is middelmatig meni kaart erg voorspelbaar en duur.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Kwaliteit is goed maar het is algemeen stevig aan de prijs
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is altijd gezellig bij Joris. Het bloedsinaasappel dessert is een absolute aanrader. Kleurplaat voor kinderen mag wel eens veranderd worden.
frans N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We moesten erg lang wachten eer we een bestelling konden doen voor een drankje. Vervolgens lang moeten wachten op de menukaart terwijl er gereserveerd was voor de lunch! De soep van de proeverij was koud. Het werd wel opgewarmd (volgens ons in de magnetron. Kommetje heet, soep nog steeds niet echt!!) maar ondertussen werd de kroket er ook niet warmer op. We hebben een en ander gemeld. We kregen echter niet de indruk dat het meisje dat ons bediende ermee zat dat er iets niet in orde was. We vonden onze lunch al met al geen succes,
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig gegeten bij Joris! De sfeer is altijd goed. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wat wel beter kon was het noemen van het dagmenu en kennis van de wijnen.
Het eten was wisselend. De Heilbot was wat smakeloos. Wat vooral tegenviel was de snelheid. We kwamen voor een gezellig avondje maar binnen anderhalf uur stonden we alweer buiten.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
In een sfeervolle ambiance en zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst heerlijk relaxed genoten van de lunch voorafgaand aan onze gezellige schilderworkshop in het IJsselsteinse. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en komen graag nog eens terug.
mefrijlink F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ik vond het jammer dat er op de kaart niet gewoon een lekker stukje vlees te vinden was. Heb daarom voor sliptong gekozen met de vraag of deze in gewone boter gebakken kon worden. Dit was oke. Het zure van citroenboter vind ik nl. Niet lekker. Vis was verder prima maar er lag erg veel vet op het bord waardoor het snel tegenstaat. Sfeer goed. Lekker druk. Ik geloof best dat er veel mensen zijn die van specialiteiten houden maar er zijn er ook die gewoon even lekker willen eten.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Bij Joris is het eten echt altijd lekker. Jammer dat Linda weg is.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Snelle vlotte bediening, Gerechten waren prima. Alleen jammer dat we bij de rode huiswijn 3 x een ander soort kregen zonder dat dat aangegeven werd.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel lekker gegeten, goede porties en goede kwaliteit.
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Als altijd heerlijk, fantastische bediening en een heerlijk vrijdagavond (met de markt in het stadje) sfeertje.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
prima eten in een lawaaig restaurant
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik heb hier nu voor de derde keer gegeten in de hoop dat de lange wachttijden tussen de maaltijden verbeterd waren maar het wachten duurde nu zelfs nog langer. Zelfs na aangegeven te hebben dat we ergens naartoe moesten mocht niet baten. Tussen voor en hoofdgerecht 45 minuten wachttijd! nadat we aan de ober vroegen wanneer ons eten kwam viel bij hem het muntje en ging hij naar de keuken waarop hij binnen een minuut terugkwam met een schaal waar 2 lauwe stukjes vis op lagen. Een stukje witvis was compleet uitgedroogd. Had dus onder de lamp gestaan maar werd niet afgehaald denken wij. Smakeloos, lauw en droog. Summier schaaltje patat erbij werd veel te laat neergezet. Hierna weer oeverloos wachten. Veel mensen zaten zich te irriteren. Geen leidinggevende op de werkvloer om het personeel goed aan te sturen. Het personeel was enorm druk met van alles maar heeft totaal geen overzicht. Oprecht snap ik de hoge cijfers niet. Mensen zijn niets gewend of vinden het leuk om uren aan een tafel te wachten? Heel jammer want het is zo n prachtige zaak.
Dia H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk eten, maar het kan iets voordeliger. Menukaart is lekker beperkt.
Annick S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fantastisch authentieke sfeer en uitzonderlijk lekker eten. Zo mooi als je voor je derde keer komt en het personeel weet nog precies wat je de vorige keren hebt gegeten en gedronken. Het pand ademt een sprookjesachtige sfeer in het historische centrum van IJsselstein. Een absolute aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten top!
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten is constant van uitstekende kwaliteit. Bediening is vriendelijk en correct. Sfeer in Joris is uitstekend, divers publiek en altijd gezellig.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Brasserie Joris is echt de ideale plek om heerlijk te kunnen lunchen samen met kinderen. De bediening is top en het eten is heerlijk. Zelfs naar de kinderen is geluisterd ... Na jarenlang dezelfde kleurplaat te hebben gehad hebben ze bij Joris de kleurplaat vernieuwd. Helemaal top!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Goede sfeer en vriendelijke ontvangst én bediening.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
het eten was perfect en een compliment aan de bediening allemaal even vriendelijk en zeer oplettend