Bar Brasserie Joris

Weidstraat 2 3401 DL IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Brasserie Joris

Dit voelt als thuiskomen!

"Hier eten voelt als thuiskomen" is een veelgezegde uitspraak van gasten die hier hebben gegeten. Brasserie Joris kan omschreven worden als de huiskamer van IJsselstein, een huiskamer met het lekkerste eten! Joris is een fijne, gastvrije ontmoetingsplek in de historische binnenstad van IJsselstein waar je alle kanten op kunt. Net als thuis! Krantje aan de leestafel, borrelen bij de haard, een klein hapje eten of uitgebreid tafelen in het restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie Joris

Heerlijk geluncht!! Ristig plekje
Prima????
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten, was voor oeder wat wils, de kaart mag wel weer eens vernieuwd worden!
Mitta R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding is matig. We hadden een steak tartaar als hoofdgerecht, maar er zat totaal geen smaak aan.
Verder was de bediening erg traag en onvriendelijk. Uiteindelijk hebben we geen nagerecht genomen, omdat we zo lang moesten wachten.
Dit was onze eerste en laatste keer Joris.
Jolien A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De bediening was uitstekend, helaas was het eten niet echt bijzonder en voornamelijk erg zout.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima restaurant waar we vaker terug komen voor lunch of diner. Gezellig en sfeervol. Gunstig gelegen in het centrum met mooi terras.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten en de service was fantastisch
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Lekker eten, gezellig terras, goede service, bediening beleefd. Kwaliteit van het eten van goed. Alleen het handje chips naast het broodje steak had niet gehoeven.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie in het hart van IJsselstein en vriendelijk personeel! Zeker de moeite waard.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk terras, prima personeel, goede inrichting, prijs ok, eten lekker maar wat aan de zoute kant (persoonlijke smaak). Zeker een keer terug als we weer in IJsselstein zijn????
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Complimenten aan de kok voor t aanpassen van t hoofdgerecht!
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hadden een reservering gemaakt maar deze was niet aangekomen bij het restaurant. Ook werd er gezegd dat er niet op het terras gereserveerd kan worden ( dit wordt niet benoemd tijdens het boeken, daar kun je het aangeven als bijzonderheid) het hoofdgerecht kwam zeer snel en was goed in orde en zag er lekker uit. Helaas kwam de serveerster niet om te vragen of we nog wat wilde drinken. Het desert zag er goed uit maar de onderlinge smaken paste helaas niet bij elkaar. Bij de koffie kregen we excuses voor het desert en kregen we de koffie van het huis. Dat was heel vriendelijk
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten.
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima gegeten, service liet op zich wachten. Moesten zelf om de kaart vragen en zaten lang met lege borden en lege glazen
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk op het terras gezeten. Prima vertoeven en smakelijke lunch!
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Veel te duur. Onvriendelijk eiganaar die geen idee heeft als gast heer op te treden. En personeel die het leuker vinden met ekkaar te kletsen dan gasten helpen. Eten is middelmatig meni kaart erg voorspelbaar en duur.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Kwaliteit is goed maar het is algemeen stevig aan de prijs
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is altijd gezellig bij Joris. Het bloedsinaasappel dessert is een absolute aanrader. Kleurplaat voor kinderen mag wel eens veranderd worden.
frans N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We moesten erg lang wachten eer we een bestelling konden doen voor een drankje. Vervolgens lang moeten wachten op de menukaart terwijl er gereserveerd was voor de lunch! De soep van de proeverij was koud. Het werd wel opgewarmd (volgens ons in de magnetron. Kommetje heet, soep nog steeds niet echt!!) maar ondertussen werd de kroket er ook niet warmer op. We hebben een en ander gemeld. We kregen echter niet de indruk dat het meisje dat ons bediende ermee zat dat er iets niet in orde was. We vonden onze lunch al met al geen succes,
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig gegeten bij Joris! De sfeer is altijd goed. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wat wel beter kon was het noemen van het dagmenu en kennis van de wijnen.
Het eten was wisselend. De Heilbot was wat smakeloos. Wat vooral tegenviel was de snelheid. We kwamen voor een gezellig avondje maar binnen anderhalf uur stonden we alweer buiten.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
In een sfeervolle ambiance en zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst heerlijk relaxed genoten van de lunch voorafgaand aan onze gezellige schilderworkshop in het IJsselsteinse. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en komen graag nog eens terug.