Bar Brasserie De Ritsz

Ritsevoort 12 1811 DN Alkmaar Nederland Kaart
31-722206021

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie De Ritsz

Station Alkmaar is op 10 minuten loopafstand.
  • : Singelgarage

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bar Brasserie De Ritsz

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk hebben we gegeten met vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben lekker gegeten! De bediening was zeer vriendelijk en snel. Wij waren hier met vrienden en kunnen sowieso de noodles met kip, de spareribs en de ravioli aanbevelen. Als dessert hadden we scroppino, het dessert met frambozen en het dessert van de dag...een regenboogcake met een bolletje ananasijs.
We kunnen een etentje bij de Ritsz dus van harte aanbevelen!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Werden vriendelijk ontvangen. Konden kiezen voor binnen of buiten zitten. wij hebben binnen gezeten, daar was het lekker koel. Het bestelde menu voldeed aan onze verwachtingen.
G.stroeve S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een hamburger was precies goed, de ander aan een kant niet helemaal goed gebakken. Maar gecompenseerd met een drankje van het bedrijf.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede ontvangst en aandacht voor de gast. Prima ingespeeld op onze wensen en een goede timing vwb uitserveren van de gerechten.
Yari M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De high tea was zeer uitgebreid en erg lekker! Ik had aangegeven dat ik geen noten wilde, hier hebben ze ook gelijk rekening meegehouden. Echt een aanrader!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Goed hoor, niets aan veranderen !
Eten, bediening, ambiance dik in orde !
Alleen mag de road kill chicken een volgend keer weer plat, zoals eerder het geval was.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Héérlijk gegeten in een gezellige sfeer met goede en vriendelijke bediening. De Rioja was erg lekker bij het vlees. Kortom, we komen hier zeker terug.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prijs-kwalitet lagen ver uit elkaar. Ik had een dagmenu met asperges die nog erg hard waren en je maar 3 asperges op je bord kreeg, voor 21 euro aan de prijzige kant!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede en lekkere hamburgers en met patat geserveerd van hoge kwaliteit. En dit voor nette prijs.
Tafels en stoelen staan niet te dicht op elkaar.
Bonappeti .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De High wine was erg goed! Heerlijke wijn en het eten smaakte zeer goed! Ondanks het feit het best druk was werd er goed voor ons gezorgd. Het eten kwam op tijd en regelmatig wer gevraagd of alles naar wens was. We zijn van plan om snel weer een keer te gaan eten bij De Ritsz!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ben er nu 2 keer geweest.
Kom er graag, er is een levendig en gemoedelijke sfeer. goed eten en bediening.
De inrichting is heel open en fijn.
Zal het zeker aanbevelen bij anderen.
Suzan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant.
Patries V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellige brasserie. Prima plek om met vrienden een gezellig avondje te tafelen. Eten is van prima kwaliteit. Enige puntje, maak de risotto ook echt van arboriorijst, de smaak was prima alleen de rijst klopte niet. Komen zeker een keer terug.
D. B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was prima maar helaas was het vlees te kort gegrilld en dus nog extreem rood terwijl medium well done was doorgegeven. Het vlees werd retour genomen en nog even gegrilld maar het was nog steeds te rood. Je hebt geen zin om het nog een keer te laten meenemen dus voor het grootste gedeelte toch maar opgegeten. De smaak en de structuur van het vlees waren prima. Jammer dat men moeite heeft om het vlees in 1 keer goed te grillen zoals is besteld.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Jammer dat er zo weinig vegetarische gerechten op de kaart stonden. Het eten kan minder zout.
Ingeborg F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We zijn hier nu al een aantal keer geweest, voor een high beer, een borrel of om gezellig met vrienden te eten. Iedere keer is het weer gezellig en heerlijk!????????
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, was erg drukte maar de hoofdmaaltijd liet op zich wachten. Zelf zaten we heel gezellig en hadden het nog niet eens zozeer door, totdat de serveerster ons er op attendeerde en ons een gratis drankje aanbood.
Kom hier geregeld eten of wat drinken, personeel is altijd erg aardig en netjes, ik heb vorige maand ook een gezellige High Wine gehad met n grote groep, en in september een verjaardagsfeest. "Perfect" en altijd een gezellige sfeer.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Voor ons (6 vrienden) was het de eerste keer bij De Ritsz. Het is een gezellig restaurant, bij binnenkomst merkten wij meteen dat er een leuke sfeer hangt. De menukaart biedt voor iedereen wat wils. Eenmaal besteld is het eten goed. De bediening deed het ook goed. Kortom: een aanrader! Parkeren is ook lekker dichtbij, in de Singelgarage.
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten,mooie porties, leuke sfeer. Vlotte service. Veel soorten speciaal bier van de tap. Enige min puntje vind ik de houtenstoelen,als je wat langer zit . Algemeen dus een goed restaurant voor een normale prijs.