Bar Brasserie De Ritsz

Ritsevoort 12 1811 DN Alkmaar Nederland Kaart
31-722206021

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie De Ritsz

Station Alkmaar is op 10 minuten loopafstand.
  • : Singelgarage

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bar Brasserie De Ritsz

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ben er nu 2 keer geweest.
Kom er graag, er is een levendig en gemoedelijke sfeer. goed eten en bediening.
De inrichting is heel open en fijn.
Zal het zeker aanbevelen bij anderen.
Suzan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant.
Patries V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellige brasserie. Prima plek om met vrienden een gezellig avondje te tafelen. Eten is van prima kwaliteit. Enige puntje, maak de risotto ook echt van arboriorijst, de smaak was prima alleen de rijst klopte niet. Komen zeker een keer terug.
D. B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was prima maar helaas was het vlees te kort gegrilld en dus nog extreem rood terwijl medium well done was doorgegeven. Het vlees werd retour genomen en nog even gegrilld maar het was nog steeds te rood. Je hebt geen zin om het nog een keer te laten meenemen dus voor het grootste gedeelte toch maar opgegeten. De smaak en de structuur van het vlees waren prima. Jammer dat men moeite heeft om het vlees in 1 keer goed te grillen zoals is besteld.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Jammer dat er zo weinig vegetarische gerechten op de kaart stonden. Het eten kan minder zout.
Ingeborg F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We zijn hier nu al een aantal keer geweest, voor een high beer, een borrel of om gezellig met vrienden te eten. Iedere keer is het weer gezellig en heerlijk!????????
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, was erg drukte maar de hoofdmaaltijd liet op zich wachten. Zelf zaten we heel gezellig en hadden het nog niet eens zozeer door, totdat de serveerster ons er op attendeerde en ons een gratis drankje aanbood.
Kom hier geregeld eten of wat drinken, personeel is altijd erg aardig en netjes, ik heb vorige maand ook een gezellige High Wine gehad met n grote groep, en in september een verjaardagsfeest. "Perfect" en altijd een gezellige sfeer.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Voor ons (6 vrienden) was het de eerste keer bij De Ritsz. Het is een gezellig restaurant, bij binnenkomst merkten wij meteen dat er een leuke sfeer hangt. De menukaart biedt voor iedereen wat wils. Eenmaal besteld is het eten goed. De bediening deed het ook goed. Kortom: een aanrader! Parkeren is ook lekker dichtbij, in de Singelgarage.
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten,mooie porties, leuke sfeer. Vlotte service. Veel soorten speciaal bier van de tap. Enige min puntje vind ik de houtenstoelen,als je wat langer zit . Algemeen dus een goed restaurant voor een normale prijs.
britt S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lippenstift op wijnglas, duurde super lang voordat we iets mochten bestellen, eten was oké. Toen we eenmaal het eten hadden werd de service beter. Vrijdag middag borrel waardoor het voor eters best lawaaierig was.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
zeer geslaagde avond gehad. steak tartaar en sauce stroganoff worden aan tafel bereid. dat gebeurt niet zo vaak meer, top!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
de maaltijdtussentijd was veel te lang, l het leek of de keuken de drukte, hoewel het was niet overvol, niet aankon. verder een hele leuke eetgelegenheid in de serre.
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten op kerst avond!
Petri Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Jammer dat soep van de dag om 18:00 al op is. Varkenshaas sate was lekker.Vis van de dag, was ook lekker, vlotte bediening. (we hadden haast, moesten op tijd weer weg). De positieve elementen in het interieur behouden, ziet er leuk uit.( Roomdividers).
Dimitri T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Een echte aanrader! Heerlijk gegeten en bediening was zeer attent en vriendelijk. Wij komen hier zeker een keer terug en dan nemen wij onze 2 dochters ook mee.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk en gezellig
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
FAN-TAS-TISCH !!!! In tijden niet zo lekker gegeten, de Josper oven geeft een heerlijke smaak aan het vlees. We komen snel weer terug:)
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant. Soms wat teveel lawaai maar dat was vroeger al bij de Vestibule.
Heel attent en aardig personeel.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een leuke menukaart met voor een ieder wat wils. Met name de Ritsz Special als entree is een aanrader!
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017