Bar Brasserie “Chez Pascal” (Hotel Amsterdam Fauquemont)

Nieuweweg 27 6301 ES Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar Brasserie “Chez Pascal” (Hotel Amsterdam Fauquemont)

7,2
Nele V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Via VakantieVeilingen onbeperkt gaan funduen.
Wij vonden het er heel erg goed. Vriendelijke bediening, decor is misschien wat verouderd maar dat vonden wij net charmant. Ook voldoende vlees, frietjes, sauzen, slaatjes.
Voor herhaling vatbaar!
Sigi N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Via vakantieveiling gaan eten. Heel lekker gegeten, Zeer vriendelijke bediening. Decor vonden wij geweldig. Een absolute topper!!!!!
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Via vakantieveilingen bij Chez Pascal uitgekomen voor het onbeperkt fonduen. Na het zien van de Iens reacties hadden wij onze bedenkingen maar, dit viel allemaal reuze mee (in ons geval). Het vlees was vers, zo ook de salade, olie was ook niets mee aan de hand, frietjes knapperig al met al een prima eet beleving gehad. De heren die ons bediende vonden wij erg vriendelijk, wat in Valkenburg vaker niet dan wel het geval is! Kortom een welverdiende 7,5! Wij komen nog een keer terug. Oh ja de pannetjes waren niet vies maar karakteristiek op leeftijd niets mis mee. Men doet hun best en dat is te merken.
Klaproos21 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Als je je een avondje wilt verbazen en achteraf een hoop lol wilt hebben moet je zeker hier gaan eten. Het zout en peperstel deel je met het hele restaurant, best gezellig dus. Als je gaat gourmetten krijg je een vies pannetje op tafel met ietwat oud frituurvet...(vergroot je kansen op een dagje vrij van je werk) dit staat nog op een ouderwetse brander en die wordt aangestoken met een gasbrander waarmee je kunt solderen. Hilarisch dus! We kregen geen tweede keer drinken aangeboden, de heren moesten zelf natuurlijk ook eten en dus geen tijd meer voor ons. Het was een rommeltje binnen, altijd fijn als het ergens erger is dan in mijn eigen woonkamer natuurlijk! Voor rokers wel erg prettig, de ober doet dit in de deuropening, je hoeft dus niet naar buiten. Tja...
Peterstassen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
mijn vrouw is mosselen gaan eten maar ze waren niet goed er zaten ook koude mosselen tussen ze stonken en plakte aan elkaar, er waren nog meer mensen in de zaak die het zelfde probleem hadden en zijn zonder te hoeven te betalen weggegaan. Helaas had ik een bon van WOW en was toch mijn geld kwijt,wij zijn in valkenburg in een ander hotel geweest het was daar top
Ik denk tot Gorden Ramsy er naar toe moet gaan hoe kan men zoiets presenteren om dood ziek van te worden.
DUS NOOIT MEER