Bar & Brasserie Amstel

Meer informatie over restaurant Bar & Brasserie Amstel

• : Parkeerplaats & Valet parking

DeBij .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hadden gereserveerd voor 7 personen, en we hadden aangegeven dat we maar 1,5 uur konden blijven. Dat bood tijd voor 2 gangen. We kozen een voor- en hoofdgerecht. Het eten wordt mooi opgediend en is heerlijk.
Ik had de wadorf salade en de kreeften bisque. Bij de bisque ging wat mis, er dreef een stuk plasticfolie in. Er zijn wel 3 mensen hun excuses hiervoor komen aanbieden, 1x was ook voldoende geweest. En ik kreeg een nieuwe kom. Dit gerechtje stond niet op de nota keurig opgelost.

Uitzicht op de gracht is ook mooi!
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
De Brasserie van het Amstel was helaas een afknapper. Weliswaar mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Maar erg slechte prijs/kwaliteitverhouding. Twee maal een menu inclusief drank. Eenmaal vega; daar maakten ze zich echt heel slordig vanaf. Smakeloze hap. Eenmaal met vlees; flinke hoeveelheid maar niet bijzonder culinair. De inclusieve drank bleek geen bijpassend wijnarrangement maar op verzoek bijschenken uit steeds dezelfde fles tafelwijn. Het is wachten op een nieuwe uitbater...
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Wij hebben hier een heerlijk avondje gehad. 4 gangen in totaal, alle gerechten waren fantastisch opgemaakt en smaakten goed, ik vond alleen de desserts niet heel spannend. Over het decor binnen (en van buiten) het Amstel Hotel valt niet te twisten: prachtig. De brasserie is lekker klein, waardoor de bediening alle aandacht voor je heeft. Aanrader!
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Op een superhete zomeravond hier heerlijk buiten gegeten,met prachtig uitzicht op de Amstel.
We werden vriendelijk ontvangen en vroegen om de wijnkaart en een fles water.
Vervolgens werd alles wreed verstoord door een paar afschuwelijk vervelende omhooggevallen gasten die perse een andere (voor andere mensen gereserveerde) tafel wilde.
Na de discussie op een afstandje gevolgd te hebben en meneer toch z'n zin kreeg bleven wij nog steeds wachten op de wijnkaart en het water.
Na 20 minuten hadden we gelukkig contact en ging alles ietsje vlotter.
De moeilijke gasten hebben het personeel de hele avond bezig gehouden met het omwisselen van wiebelende tafels,verschuiven van parasols....iemand anders zat dan weer wel in de motregen...maar goed,zij zaten droog ;) en moeilijk doen over de menukaart door de gerechten anders te willen dan anders.
Op het eten was niets aan te merken,alleen dus heel jammer dat alle aandacht opgeslokt werd door een paar veeleisende gasten.
Zo hebben we de hele avond zelf maar wijn en water bijgeschonken.

STN789 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Het eten is goed. De gepekelde kabeljauw was goed op smaak. Bij de lam hadden wij gevraagd om de aubergine weg te laten, dit was men vergeten. Het hotel dient nodig te worden opgeknapt het is niet meer van deze tijd.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Twee dagen achtereen heerlijk geluncht op het terras aan het water bij Brasserie Amstel. Visgerecht van het menu is prima. Een zeer goede en attente bediening.
Saschameijer .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij de Brasserie in het Amstel Hotel. Een erg smakelijk 3-gangen menu voor 35 euro en mooie bijpassende wijnen. De prijs/kwaliteit vonden wij goed, de bediening erg vriendelijk en de ambiance was chique maar wel relaxt. Het enige 'nadeel' is dat ze de kaart maar 4x per jaar veranderen, want dan moeten we nog een paar maanden wachten...
Machiel H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Na mijn negatieve review over de service vond ik een positieve correctie op z'n plaats, nu er aanleiding toe bleek. Op een erg vol terras werden we nu wel vlot bediend, en zeer correct en plezierig. We kwamen hier slechts voor een borrel vóór het eten in het restaurant van het hotel, maar was nu slechts positief te spreken over de service. Fijn!
Machiel H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Begin augustus hier gewoon voor wat te eten en wijn op terras gezeten, met 2 personen. Na 50 minuten lukte het om aandacht van de bediening te krijgen. Zodra er wat op tafel staat is het wachten met mooi weer niet zo erg meer. Maar de bediening was werkelijk in alles bijzonder traag deze dag. Hetgeen de redelijk stevige prijzen voor gewoon goede producten wel wat uit perspectief plaatst; je voelt je toch een beetje bedrogen. De plek is uiteraard fantastisch, en de kwaliteit van de geboden waar is goed, maar bij een 5-sterrenhotel hoort toch ook primair een onberispelijke service (en die begint bij aandacht)? Die was hier helaas deze dag niet te vinden.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Wat vaker hier gegeten voor een bezoek aan Carré. Dit keer gekozen voor aspergegerechten deze waren smaakvol. De bediening was netjes . Het uitzicht is heerlijk, door het mooie weer kon er op terras gegeten worden. Erg gezellig met alle sloepen die voorbij varen.
RB01 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Na afloop van een bijeenkomst met zakenrelaties in de Brasserie gegeten.
De ambiance is erg gezellig en intiem. Prima om in relatieve rust een gesprek te kunnen voeren.

Toch hoop ik altijd dat gelegenheden met een dergelijke standing en uitstraling voor de prijs die ze rekenen voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt net even die extra meter maken.

Dat was deze avond niet echt het geval De bediening was uitermate vriendelijk en professioneel. Wat dat betreft klopt het plaatje helemaal. Strak in het pak en keurige bediening. Kennis van de wijnen mag wel wat scherper.

Voorgerecht Bisque Homard niets op aan te merken. Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoten zag er ook netjes uit. Mijn hoofdgerecht van harder was uitstekend van smaak. De portie was helaas wat aan de erg kleine kant en iets meer inspiratie in de keuken had op deze avond ook wel gemogen.

Prima wijnen.

Al met al een zeer genoeglijke avond, maar voor dat bedrag mag je in deze tijd wel iets meer je best doen om je de onderscheiden van de rest.

"Live up to your standard"
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Wat een leuke verrassing is dit: de ambiance van het Amstelhotel bij de ontvangst, vervolgens 1 etage omlaag naar een kleine bar/brasserie met mooi uitzicht op het water en de grachtenpanden (inrichting niet heel actueel, maar niet storend). Menuprijs 35 euro, hiervoor worden uitstekende gerechten geleverd (wij kozen kabeljauw en daarna rog). Ook de desserts waren opvallend goed: gecarameliseerde appel of een prachtige hoge citroentaart. En de bediening: niets van de arrogantie die je soms bij dit soort gelegenheden ziet; een en al correctheid en vriendelijkheid. Dit ga ik vaker doen!
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Hier vanmiddag een cote de boeuf gegeten, geserveerd met dikke frieten en bearnaise saus. Prima bereid, al was de service niet zoals je die van het Amstel verwacht. Voornamelijk leerlingen/ studenten die aan tafel kwamen en niet helemaal op de hoogte waren van het geserveerde. Gekozen voor een mooi glas Bourgogne. Zeker niet goedkoop, maar de producten zijn in orde en dagvers.